07 - Cerdanya Catalana i Francesa #68

Sortides mensuals de l'any 2011

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: *7 - Cerdanya Catalana I Francesa *

Entrada Autor: Dodo » dg. jul. 17, 2011 8:39 pm

Un altre que es a casa, dutxat i sopat.
El temps no ha acompanyat gaire però us puc dir que si hagués fet bon temps les vistes haguesin sigut marevalloses.
Un cop més la companyia formidable el mateix que l'organització i el dinar.

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: *7 - Cerdanya Catalana I Francesa *

Entrada Autor: Minino » dg. jul. 17, 2011 8:45 pm

:D Ja estem a casa els Mininos
:b9 :b9 "Quin dia més aigualit amb el que li agrada l'aigua als gats" :b9 :b9
:form :form Molt bon dia de moto i companyia :ban
Minino l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 17, 2011 8:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: *7 - Cerdanya Catalana I Francesa *

Entrada Autor: JoanF » dg. jul. 17, 2011 8:51 pm

Bé....nosaltres també estem a casa. No ens ha plogut pel camí, però em sembla que ara a Lleida i toca la tramuntana, cullons com bufava el punyetero.
Gràcies a tos els que s'han currat la sortida d'avui, que ha estat d'allò més be. Personalment conduïr amb aigua, em fa bastant canguelo, però ja m'hi començo acostumar. M'agradat la sortida d'avui, que voleu que us digui :lol:
Gràcies a tots per la vostra companyia.
Fins un altra.
:bow :bow :bow

Avatar de l’usuari
Valdu
Presentats
Entrades: 93
Membre des de: dl. nov. 01, 2010 3:56 pm
Ubicació: Figueres

Re: *7 - Cerdanya Catalana I Francesa *

Entrada Autor: Valdu » dg. jul. 17, 2011 9:01 pm

un altre que ja es casa i malgrat la climatologia ha estat un plaer torna a fer kms amb tots vosaltres! felicitar als road liders i organitzadors perqe avui no ho tenien facil degut al temps pro ha sortit tot prou be! salutacions a tots i fins la proxima!!

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: *7 - Cerdanya Catalana I Francesa *

Entrada Autor: Jordi » dg. jul. 17, 2011 9:02 pm

Hola,

En Prony també a casa. Un cap de setmana de fabula (la sortida la vàrem començar dissabte). Si be es cert que ha plovisquejat una bona part de la ruta, amb l'equipament que tenim al nostre abast només ens cal vigilar l'asfalt perquè crec que tots em arribat ben eixuts. He passat una miqueta de fred a les mans perquè he deixat que els guants es mullessin però amb les meves manoples fosforito s'ha acabat el problema.

Hem de donar gràcies per l'absència d'incidents remarcables donat que érem una bona colla i, ni la meteo ni l'estat de les carreteres estaven al nostre favor.

Un gran dia,

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Miquel xlv
Presentats
Entrades: 508
Membre des de: ds. març 06, 2010 12:39 am
Ubicació: La Garrotxa

Re: *7 - Cerdanya Catalana I Francesa *

Entrada Autor: Miquel xlv » dg. jul. 17, 2011 9:02 pm

Nosaltres també sóm a casa , pel cami no ens ha plogut gota , el sol ens ha acompanyat
durant tota la tornada fins a casa
Llastima de la pluja perque han de ser uns paisatges mol macos
Gràcies els organitzadors per la feinada que es donen perquè nosaltres pogem disfrutar d' un dia de moto
més endevant ja posarem les fotos que em fet


Vss

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: *7 - Cerdanya Catalana I Francesa *

Entrada Autor: Eva » dg. jul. 17, 2011 9:46 pm

Molt poques motos, sol a dojo, temperatures superiors a 38º, ..... una sortida tipica del mes de Juliol :roll: :roll:

Moltes gracies a la organització de la sortida, com sempre ... bona ruta, bon menjar i el millor... TOTS VOSALTRES


Pd.- així que em desglaci.... penjaré alguna foto. Només dir que , per exemple dalt el Coll de Palhieres, estavem a 5º amb boira, pluja i molt de vent :mrgreen: :mrgreen: ( imposible treure la càmara del top case :tremolant :tremolant )

Una sortida fácil.... ni molt menys, hem trobat "gravillons" fins i tot dins les sabates. Mira que son GARRULOS aquests françesos ...
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 17, 2011 9:47 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: *7 - Cerdanya Catalana I Francesa *

Entrada Autor: PEPI600 » dg. jul. 17, 2011 9:52 pm

Bona nit, un altre que ja ha arribat, dutxat, sopat i ara panxing

Molt bona ruta, carreteres de les que m´agraden, estretes i plenes de forats, gravillons, fustes, tifes........ :twisted: :twisted: :twisted:
Una mica de pluja per netejar les viseres i fresqueta, mai hagués pensat posar els punys calefactables en ple mes de juliol :shock: :shock:

Apa fins la propera
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: *7 - Cerdanya Catalana I Francesa *

Entrada Autor: Vendetta » dg. jul. 17, 2011 9:58 pm

Una sortida segons previsions, fresqueta.

El servei del restaurant i menjar de nassos.

Quin gust tornar a trobar la carretera seca al acabar, despres de tant de mullader.

Ah, gràcies als alemanys que han avisat de pluja quan passaven en moto, que a mi em costa posar-me el xubasquero y gracies a ells ho he fet :mrgreen:

En quan a la organitzaciò, fantastica. Bè, les secretàries que cobraven, els hi començava a sortir barba.. però per la resta.. :mrgreen:

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: *7 - Cerdanya Catalana I Francesa *

Entrada Autor: 650X » dg. jul. 17, 2011 10:01 pm

Un aplaudiment per l'organització, sou collonuts. Només un retret... el proper dia que faci sol, segur que trovareu la manera de fer-ho possible :mrgreen:

La ruta aquesta amb bon temps hagués estat excepcional, tot i així hem disfrutat molt de les carreteretes i la bona companyia. El dinar perfecte.

Salut!

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: *7 - Cerdanya Catalana I Francesa *

Entrada Autor: Jesus » dg. jul. 17, 2011 10:06 pm

Bé, un altre a casa, dutxat i sopat ... després d'haver gaudit d'un fantàstic dia de moto ... moltes gràcies als organitzadors ... a sortit tot rodó !!! :D

Ara quedo a l'espera de que publiqueu les fotografies d'aquest jornada mototutrística passada per aigua!!! ;)

V'sss :cool:
GeSus

Itaca, espero que el pare es recuperi aviat. :D
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 17, 2011 10:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: *7 - Cerdanya Catalana I Francesa *

Entrada Autor: Siono1000 » dg. jul. 17, 2011 10:27 pm

Jo ja se que l'organització preveu tots els detalls i també se que "demanar" un dia no gaire caloros al mes de Juliol requereix de molt bons contactes amb els de dalt, però per a propers anys no cal demanar un dia de Juliol a 7º amb un de 25º ja en tenim prou. :D
Ja te nassos al nostre racó de món pasar fred al mes de Juliol. :eyes

Ah...!!!! La sortida força bé i el dinar molt bé. La gent com sempre, alguns de "normals", pocs, i molts de "raros". :D :roll:


Salut.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: *7 - Cerdanya Catalana I Francesa *

Entrada Autor: Vini » dg. jul. 17, 2011 10:55 pm

Tot fantastic,els "gravillos" i les "paellas",no son el meu fort( pasats per aigüa meins).Esperem porder-hi tornar amb mes bon tems.Que dir que a caseta estem.
Ens veiem(esperem que aviat).
Una abraçada Vini i Tensi
.

Avatar de l’usuari
Nuria Vs
Presentats
Entrades: 1142
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Re: *7 - Cerdanya Catalana I Francesa *

Entrada Autor: Nuria Vs » dl. jul. 18, 2011 10:08 am

Nosaltres (Mont-sec i una servidora) també varem arribar bé i per sort secs :mrgreen:

Moltes gràcies als que heu fet possible aquest dia de moto. Malgrat la pluja emprenyadora, la boira que no ens va deixar veure els meravellosos paisatges, la graveta dels c******, els revolts tan tancats i amb tant pendent, les temperatures hivernals... m'ho he passat molt bé; amb bon temps deu ser la òstia (potser si que haurem de repetir, a la tercera va la vençuda Ramon ;) )

Amb gent com vosaltres les sortides sempre deixen molt bon regust, fins la propera :cerv
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: *7 - Cerdanya Catalana I Francesa *

Entrada Autor: Jordi » dl. jul. 18, 2011 10:56 am

Moltes gràcies a tot aquells que, amb aquell recoi de temps va tenir prou esma per treure la càmera i prendre algunes imatges de l'esdeveniment. El que trobo de positiu es que ahir no varem passar calor, i això es molt important perquè la pluja l'oblidarem desseguida però quan es tracta d'una jornada de maleïda calor, sempre la recordem com "aquell dia que ens moríem de calor".
Tot i que m'és impossible alegrar-me'n per una absència, sort que els Alucina's no van vindre. Amb el seu pneumàtic del darrera ho hagués passat fatal :mrgreen: :mrgreen: .

Jo vaig fer una foto... però va sortir moguda.

Per cert, la rita estava tan alegre i mimosa com sempre. Tan patir per no res.
ImatgeImatge
Jordi "Prony" :ban :ban

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: *7 - Cerdanya Catalana I Francesa *

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. jul. 18, 2011 11:44 am

[quote user="Prony" post="174866"]Moltes gràcies a tot aquells que, amb aquell recoi de temps va tenir prou esma per treure la càmera i prendre algunes imatges de l'esdeveniment. El que trobo de positiu es que ahir no varem passar calor, i això es molt important perquè la pluja l'oblidarem desseguida però quan es tracta d'una jornada de maleïda calor, sempre la recordem com "aquell dia que ens moríem de calor".
Tot i que m'és impossible alegrar-me'n per una absència, sort que els Alucina's no van vindre. Amb el seu pneumàtic del darrera ho hagués passat fatal :mrgreen: :mrgreen: .

Jo vaig fer una foto... però va sortir moguda.

Per cert, la rita estava tan alegre i mimosa com sempre. Tan patir per no res.
ImatgeImatge
Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]
Justament, ara el teniem nou de trinca......a veure si a la pròxima podem venir, que ja us trobem a faltar.

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: *7 - Cerdanya Catalana I Francesa *

Entrada Autor: Xavier » dl. jul. 18, 2011 11:51 am

Hola a tothom.

Doncs ahir vàrem arribar bé i ara ja estem de dilluns.

La sortida per paratges preciosos que no vàrem poder disfrutar del tot però com sempre ens ho vàrem passar de collons, per tornar-hi.

La organització collonuda. Gràcies Ramon, Panotxa, SisoRT, Feisser i James Bond. En sabeu molt !

La tornada amb sol, té collons això del temps...

Fins a la propera !
Xavier l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 18, 2011 7:48 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: *7 - Cerdanya Catalana I Francesa *

Entrada Autor: ARBE » dl. jul. 18, 2011 11:56 am

Hoooola,

nosaltres també vam arribar sense novetat, quina calor vam passar a la tarda !!! és increïble tant contrast en tan poques hores i tan pocs kilòmetres de diferència.

Mira, amb el temps que feia que no agafava la moto ha anat de conya un dia així, serveix de training lleva manies, collonut, contentíssim, hem fet un bon test dels equips d'aigua i una bona pràctica de rodar en mullat... Ara ja pot ploure !

La ruta, ostres ostres, lògicament caldrà repetir-la perquè ha de ser impagable amb bones vistes, el dinar molt bo també, felicitats als organitzadors, molt bona feina tot plegat.
-----------

Avatar de l’usuari
Trescua
Presentats
Entrades: 32
Membre des de: ds. maig 14, 2011 11:23 pm
Ubicació: l'Hospitalet de Llobregat

Re: *7 - Cerdanya Catalana I Francesa *

Entrada Autor: Trescua » dl. jul. 18, 2011 1:38 pm

Bon dia a tots, be no era apuntat per que fins dissapte al tard no sabia si hi podria pasar. Vaig aprofitar i tenin que ser a Andorra dilluns, pozzz , hu avançem a diumenge, i em paso per Puigcerda per coneixer a la gent " no conec a ningu ". Llastima que la pluja retrase tot, soc al espai reservat per a les motos pero es fa tard i vaig qedar a dinar. Un altre dia sira. :( :( :( :(
Amb lo de la pluja soc jo qui la portaba. :Disparant Generalment porto sobre un nubol negre que me espere a la porta del parking a l'Hospitalet. Tot el viatge sobre, faig benzina a Ripoll "penso que no ploura" pozzz cap a munt que falta gent. I a Planoles començe a ploure , pero tota la pluga . Arrivo a Puigcerda i pare de ploure, soc al parking de les motos espero una estoneta xarrant, perdoneu pero no recordo el nom, tambe hi es un polcia municipal " quin nivell ". Jo em pensaba que habia donat "esquinazo" al meu nubol pues no, als 2 minuts torna la pluja fins que paro a dinar, es clar. Despres direccio el Vendrell no plou pero un vent, buff quin dia de volta eigua per mullar-se i vent per asecarse.

Fins la propera vegada, a ver si tinc mes sort i us conec a tots :form :Saltant :jump :pcenfado

Avatar de l’usuari
Jacks
Presentats
Entrades: 562
Membre des de: dc. maig 21, 2008 12:35 am
Ubicació: La Bisbal d' Emporda

Re: *7 - Cerdanya Catalana I Francesa *

Entrada Autor: Jacks » dl. jul. 18, 2011 1:53 pm

Bones une mique tar pro baig arriba be a casa dujarme i adurmi

La surtide ba estar mol bee pro llastime del temss si no besim disfrutat seguramen
de unes bistes magnifiques :cool: :cool: :cool:

Respon

Torna a “2011”