09 - Loteria de Sort #70

Sortides mensuals de l'any 2011

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: * 9 - Loteria De Sort *

Entrada Autor: Jordi » dl. set. 19, 2011 12:11 am

Doncs me'n alegro molt de que tot us hagi anat be i que hagueu pogut fruir "a tope" de la ruta. Aquesta vegada m'ha estat impossible per motius familiars però la propera no us en lliurareu tan fàcilment de mi. Benvinguts els nous components i els que, gracies a Déu han pogut retornar.

Jordi "Prony"

Per cert.......confio en que tard o d'hora ens assabentem de la "novetat" de la qual parla en Bond.
Son les metxes al cabell que s'ha fet la Carme d'en DigamJordi??
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 19, 2011 12:15 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: * 9 - Loteria De Sort *

Entrada Autor: PEPI600 » dl. set. 19, 2011 3:34 pm

[quote user="Nuria Vs" post="179430"][quote user="PEPI600" post="179422"]Un altre que ja fa una bona estona que es a casa.
[/quote]

Jo em pensava que al ritme que anàveu a la tornada encara hi serieu :mrgreen:[/quote]

Estavem escalfant pneumatics :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: * 9 - Loteria De Sort *

Entrada Autor: Vendetta » dl. set. 19, 2011 4:03 pm

[quote user="Nuria Vs" post="179430"][quote user="PEPI600" post="179422"]Un altre que ja fa una bona estona que es a casa.
[/quote]

Jo em pensava que al ritme que anàveu a la tornada encara hi serieu :mrgreen:[/quote]
Carai com apreta la Nuria, :mrgreen: Randy, diga-li alguna cosa, això no pot pas ser. :twisted:

Avatar de l’usuari
Nuria Vs
Presentats
Entrades: 1142
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Re: * 9 - Loteria De Sort *

Entrada Autor: Nuria Vs » dl. set. 19, 2011 4:13 pm

[quote user="Vendetta" post="179489"][quote user="Nuria Vs" post="179430"][quote user="PEPI600" post="179422"]Un altre que ja fa una bona estona que es a casa.
[/quote]

Jo em pensava que al ritme que anàveu a la tornada encara hi serieu :mrgreen:[/quote]
Carai com apreta la Nuria, :mrgreen: Randy, diga-li alguna cosa, això no pot pas ser. :twisted:[/quote]

Crec que el Randy em renyaria menys a mi que al culpable de la lentitud, no creus Jordi (Alucinamaripili) :twisted:
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

Avatar de l’usuari
Nuria Vs
Presentats
Entrades: 1142
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Re: * 9 - Loteria De Sort *

Entrada Autor: Nuria Vs » dl. set. 19, 2011 4:15 pm

[quote user="PEPI600" post="179487"][quote user="Nuria Vs" post="179430"][quote user="PEPI600" post="179422"]Un altre que ja fa una bona estona que es a casa.
[/quote]

Jo em pensava que al ritme que anàveu a la tornada encara hi serieu :mrgreen:[/quote]

Estavem escalfant pneumatics :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Millor no escalfar-los gaire que encara es gasten més :twisted:
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: * 9 - Loteria De Sort *

Entrada Autor: Randy-650 » dl. set. 19, 2011 5:18 pm

[quote user="Nuria Vs" post="179490"]

Crec que el Randy em renyaria menys a mi que al culpable de la lentitud, no creus Jordi (Alucinamaripili) :twisted:[/quote]

Però què diuussssssssssssss, si en Jordi Alucina no corre mai, dona! Va al 'seu aire' sols, qual ocellet.
Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: * 9 - Loteria De Sort *

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. set. 19, 2011 6:47 pm

A veure què pasa aquí, no hi han administradors que posin ordre?

S'està faltant el respecte a una persona i no hi ha l'autoritat competent........és que no hi son mai quan els necessites.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: * 9 - Loteria De Sort *

Entrada Autor: Steelman » dl. set. 19, 2011 6:49 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="179498"]A veure què pasa aquí, no hi han administradors que posin ordre?

S'està faltant el respecte a una persona i no hi ha l'autoritat competent........és que no hi son mai quan els necessites.[/quote]
Imatge
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: * 9 - Loteria De Sort *

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. set. 19, 2011 6:52 pm

[quote user="Randy-650" post="179493"][quote user="Nuria Vs" post="179490"]

Crec que el Randy em renyaria menys a mi que al culpable de la lentitud, no creus Jordi (Alucinamaripili) :twisted:[/quote]

Però què diuussssssssssssss, si en Jordi Alucina no corre mai, dona! Va al 'seu aire' sols, qual ocellet.
Imatge
[/quote]

Jo estic amb l'Alucina, ell no corre mai, va sempre al seu ritme, ahir mateix no hem va passar cap vegada i jo no corria pas gaire.


Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Zar
Presentats
Entrades: 24
Membre des de: ds. set. 18, 2010 2:03 pm
Ubicació: Badalona

Re: * 9 - Loteria De Sort *

Entrada Autor: Zar » dt. set. 20, 2011 8:51 pm

molt chules les fotos una excursió cullunuda fins una altre :crys

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: * 9 - Loteria De Sort *

Entrada Autor: Trencaferro » dc. set. 21, 2011 3:54 am

Doncs tot i que escric amb molt de retràs, dir-vos que jo també vaig arribar i potser el primer de tots :mrgreen: :mrgreen:

I que tot i no poder fer la ruta, i de que aquest cop anava molt ben equipat per les inclemències metereològiques ;) ,també em vaig trobar tot tipus de temps, boira, pluja, accident quan anava al dinar, accident quan tornava de dinar (suposo que n'hi ha uns quants que no saben que portant el cotxe han de mirar a la carretera i no com baixen les barques de ràfting, però bé, per desgràcia de rucs n'hi ha per tot arreu), i tinc el privilegi de dir, que si ningú diu el contrari, vaig estar el primer a trobar-me la primera nevada al pirineu de la temporada!!! :ban :ban

Com sempre, encantat de retrobar-me amb coneguts que feia dies que no ens veiem, especialment a aquell senyor de la barba que ja vaig veure que està del tot recuperat ;) , així com també amb els que no ens coneixiem.

Moltes gràcies per tot l'esforç, vaig passar una estona excelent!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Respon

Torna a “2011”