Que pasa amb la calçotada?

Sortides mensuals de l'any 2011

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Que pasa amb la calçotada?

Entrada Autor: Steelman » dc. feb. 09, 2011 8:37 pm

Bones (suposo)

No se que pasa últimament al forum , la gent no participa i aixo no m´agrada (però aixo seria motiu d´un altre post, que ja obrire)

El motiu d´aquest post es que no entenem que esta passant en aquesta calçotada. Falten 10 dies per la mateixa i nomes som 28 persones apuntades!!!!!!

SI no voleu que es facin calçotades,ho dieu amb temps i al preparar al calendari no en farem
Teniu problemes amb baixar a la provincia de Tarragona???? (no se que pasa les sortides que es fan al sud, costa que la gent vingui) ,No se quina classe de motoristes som que podem fer 300km per anar al sud de frança, pero no podem baixar-ne 300 per estar amb els companys de Mototurisme, no ho entenc!!

Bé al que anava.
Si diumenge a la nit no som unes 50 persones, tenint en compte que en necessitem 6o per que ens respectin preus ANULEM CALÇOTADA
Si l´hem d´anular, farem sortida mensual igual pero amb restaurant normal , ja que si som menys ens augmentaran el preu de la caçotada més enlla dels 35€/PAX
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Que pasa amb la calçotada?

Entrada Autor: Randy-650 » dc. feb. 09, 2011 8:55 pm

Suposo que la gent s'apuntarà a corre-cuita a principis de la setmana vinent.

Espero! Que si no ja no sabrem què pensar..... :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Que pasa amb la calçotada?

Entrada Autor: Steelman » dc. feb. 09, 2011 8:56 pm

[quote user="Randy-650" post="156749"]Suposo que la gent s'apuntarà a corre-cuita a principis de la setmana vinent.
Espero! Que si no ja no sabrem què pensar..... :roll:[/quote]
Doncs ja faran tard.
Com he posat, si diumenge no som 50 , s'anula calçotada i es fa menu en restaurant
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Que pasa amb la calçotada?

Entrada Autor: Randy-650 » dc. feb. 09, 2011 9:08 pm

És veritat. Doncs mal assumpte.... :tremolant
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Re: Que Pasa Amb La Calçotada?

Entrada Autor: Laiona » dc. feb. 09, 2011 9:12 pm

Sabeu que m'apunto a un bombardeig però es fa el que es pot de vegades. I aquell dia no m'ho puc manegar de cap manera per venir. Em sap greu Steelman, perquè la de l'any passat em va encantar i volia repetir.
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Que Pasa Amb La Calçotada?

Entrada Autor: Geroni » dc. feb. 09, 2011 10:51 pm

Ja veurás com cap afinal de setmana,la gent s`anirá apuntant.
Molts i jo m`incloc en ells, no s`apunten massa aviat per si després surt algun contratemps i no m`agrada gaire esborrarme desprès d`apuntarme.
Particularment ,em sembla que no es pot reprotxar rès a ningú,totom es amo de anar on vol i quan vol.Espero que no t`ho agafis malament Jordi,pues no es pas la meva intenció.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Que Pasa Amb La Calçotada?

Entrada Autor: Jesus » dc. feb. 09, 2011 10:58 pm

Bona nit,

Ja veureu com si que s'apuntarà més gent ... si no em toques currar el 20 ... :enfadat :enfadat :enfadat ... jo ja vindria de bon grat.

Vinga mandrosos ... :roll: ... sortiu de sota les pedres !!! ;)

V'sss :cool:
GeSus
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Que Pasa Amb La Calçotada?

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. feb. 09, 2011 11:03 pm

[quote user="Steelman" post="156744"]
Bé al que anava.
Si diumenge a la nit no som unes 50 persones, tenint en compte que en necessitem 6o per que ens respectin preus ANULEM CALÇOTADA
Si l´hem d´anular, farem sortida mensual igual pero amb restaurant normal , ja que si som menys ens augmentaran el preu de la caçotada més enlla dels 35€/PAX[/quote]

Potser seria el moment de començar de posar un límit d'assistents a les sortides mensuals per evitar que passessin aquestes coses i es poguessin pactar els preus amb una certa garantia d'assistència.

Ja se que va contra la filosofia inicial però algun dia aquest tema caldrà posar-lo sobre la taula.

Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 09, 2011 11:06 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Que Pasa Amb La Calçotada?

Entrada Autor: Kpeps » dc. feb. 09, 2011 11:20 pm

[quote user="James Bond" post="156772"][quote user="Steelman" post="156744"]
Bé al que anava.
Si diumenge a la nit no som unes 50 persones, tenint en compte que en necessitem 6o per que ens respectin preus ANULEM CALÇOTADA
Si l´hem d´anular, farem sortida mensual igual pero amb restaurant normal , ja que si som menys ens augmentaran el preu de la caçotada més enlla dels 35€/PAX[/quote]

Potser seria el moment de començar de posar un límit d'assistents a les sortides mensuals per evitar que passessin aquestes coses i es poguessin pactar els preus amb una certa garantia d'assistència.

Ja se que va contra la filosofia inicial però algun dia aquest tema caldrà posar-lo sobre la taula.

Vsssssss
007[/quote]

a veure,en el fil principal de la sortida,no diu que et tens d'apuntar abans de diumenge,alguns que es l'unic dia que sortim en moto al mes em de lligar molts caps per poder anar-hi i faltan tan poca gent per omplir el minim no crec que sigui per posar-se tan ''nervios'' ja imagino que havent mogut tots els fils per poder organitzar-nos una sortida i havent fet una feinada sabria greu anularla pero dubto molt que arrivi a aquest extrem el cas,ja veureu,ademes qui es vol perdre una calçotada en tan bona companyonia,vinga no ens posem tant dramatics que ja veureu com no serem 60 sino al final 70,pero deixeu lligar fils als companys que crec que es pitjor despres esborrarse i gracies per organitzar la sortida (aixo per endavant)
p.d. si acavo venint ens veurem a Portbou.
Imatge

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Que Pasa Amb La Calçotada?

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. feb. 09, 2011 11:36 pm

[quote user="Kpeps" post="156778"]a veure,en el fil principal de la sortida,no diu que et tens d'apuntar abans de diumenge,alguns que es l'unic dia que sortim en moto al mes em de lligar molts caps per poder anar-hi i faltan tan poca gent per omplir el minim no crec que sigui per posar-se tan ''nervios'' ja imagino que havent mogut tots els fils per poder organitzar-nos una sortida i havent fet una feinada sabria greu anularla pero dubto molt que arrivi a aquest extrem el cas,ja veureu,ademes qui es vol perdre una calçotada en tan bona companyonia,vinga no ens posem tant dramatics que ja veureu com no serem 60 sino al final 70,pero deixeu lligar fils als companys que crec que es pitjor despres esborrarse i gracies per organitzar la sortida (aixo per endavant)
[/quote]

Si mai et decideixes a organitzar una sortida, espero que continuïs tenint el mateix criteri, després d'haver-te trencat les banyes buscant i buscant restaurants, negociant i re-negociant preus i menús, traient la cara per els altres companys i vegis que a falta d'una setmana només hi ha una tercera part apuntada del que tu t'havies compromès.

Vssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 09, 2011 11:37 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Que Pasa Amb La Calçotada?

Entrada Autor: Randy-650 » dc. feb. 09, 2011 11:40 pm

[quote user="James Bond" post="156772"]

Potser seria el moment de començar de posar un límit d'assistents a les sortides mensuals ........[/quote]

Jo no vull dir res, però hi haurà una sortida mensual que ja tremolo, com fa dos i tres anys. Crec que ja saps de què parlo.

Però bé, ja ho parlarem qui ho hem de parlar.... :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Que Pasa Amb La Calçotada?

Entrada Autor: Kpeps » dc. feb. 09, 2011 11:44 pm

[quote user="James Bond" post="156781"][quote user="Kpeps" post="156778"]a veure,en el fil principal de la sortida,no diu que et tens d'apuntar abans de diumenge,alguns que es l'unic dia que sortim en moto al mes em de lligar molts caps per poder anar-hi i faltan tan poca gent per omplir el minim no crec que sigui per posar-se tan ''nervios'' ja imagino que havent mogut tots els fils per poder organitzar-nos una sortida i havent fet una feinada sabria greu anularla pero dubto molt que arrivi a aquest extrem el cas,ja veureu,ademes qui es vol perdre una calçotada en tan bona companyonia,vinga no ens posem tant dramatics que ja veureu com no serem 60 sino al final 70,pero deixeu lligar fils als companys que crec que es pitjor despres esborrarse i gracies per organitzar la sortida (aixo per endavant)
[/quote]

Si mai et decideixes a organitzar una sortida, espero que continuïs tenint el mateix criteri, després d'haver-te trencat les banyes buscant i buscant restaurants, negociant i re-negociant preus i menús, traient la cara per els altres companys i vegis que a falta d'una setmana només hi ha una tercera part apuntada del que tu t'havies compromès.

Vssssss
007[/quote]

no malinterpretis las meves paraules si m'he explicat malament ho sento (nomes volia treure ferro al malestar que teniu),jo particularment us agraeixo molt la feina que feu,se el que es organitzar i lo sacrificat que es,vaja que no volia a sobre donar la llauna :oops: :oops:
Imatge

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Que Pasa Amb La Calçotada?

Entrada Autor: Ra-mon » dj. feb. 10, 2011 7:40 am

Steelman, Randy, encara falten deu dies per la sortida, segur que al final hi haurà una bona colla. ;)

La gent no té pressa per apuntar-se, a vegades si que pots apuntar-te ràpidament però altres cal rumiar-s'ho.
A vegades en altres sortides quan algú s'apunta molt aviat altres diuen "on vas tant ràpid, si encara falta ..." i s'apunten (ens apuntem) a l'últim moment :roll:

Perdoneu però jo encara no puc dir si vinc o no, necessito meditar, ho sento :|

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Que Pasa Amb La Calçotada?

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. feb. 10, 2011 8:21 am

En el meu cas tinc per costum apuntarme dels primers si veig que puc anar hi,aquest cop i per estar "desconectat" a Madrid forças dias no ho he pogut fer abans,ara mateix vaig a possar el meu granet de sorra per la calçotada.......................... bé ,excepcionalment , possaré 2 granets de sorra :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Que Pasa Amb La Calçotada?

Entrada Autor: Sagal » dj. feb. 10, 2011 1:16 pm

Jo alguna vegada ja ho he dit i crec que hi ha dos temes:

1- Jo diria que el preu influeix, quant és més de 20 o 22 € la quantitat d'inscrits baixa.
2- la ruta conjunta des de les 10 fins a les dues penso que tot el que és passa de 150 Kms. ja comença a ser massa.

És tant sols una opinió, hem de tenir en compte que no tothom li agrada fer tants Kms. amb un dia, ja molta gent que li agrada la moguda que fem, però realment pensa llevat a les 6 o a les 7, gastat en total 80 o 100 €, fotet una pallissa de Kms. i dilluns a treballar.
I realment Steelman són les del sur les que més fallan i penso que és per els dos problemes que et poso, però el que més jo diria els Kms. anar, ruta i tornar.
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Re: Que Pasa Amb La Calçotada?

Entrada Autor: Angeleta » dj. feb. 10, 2011 6:23 pm

Alguns no podem fer previsions a llarg termini i, sovint, ni a mitjà ni a curt termini (però això són qüestions personals que algunes persones que s'encarreguen de les sortides ja coneixen). En fi, jo escrivia per fer una proposta:

Si no s'arriba al mínim pactat, proposo que es parli amb el restaurant i que es mantingui la calçotada, encara que s'incrementi el preu. La veritat és que, d'entrada, una calçotada per compte propi no acostuma a baixar de 35 euros, o sigui que només que ens pugessin el preu una mica, segurament seguiria sent més econòmica. I, si a darrera hora s'apunta algú i queden places, excel·lent, si no, ens aguantem tots plegats (i m'hi incloc).
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Que Pasa Amb La Calçotada?

Entrada Autor: Randy-650 » dj. feb. 10, 2011 6:46 pm

[quote user="Angeleta" post="156989"]

Si no s'arriba al mínim pactat, proposo que es parli amb el restaurant i Imatge.[/quote]

Ho veus molt fàcil tu.....Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: Que Pasa Amb La Calçotada?

Entrada Autor: JoanF » dj. feb. 10, 2011 7:05 pm

Jo la veritat és, que entre acompanyar a la meva filla a l'altar, i una calçótada, convindreu en mi, que no hi ha color, encara que com ja sabeu molt de vosaltres Mototurisme és la meva segona família.
Aquesta vegada no podrà ser, però prometo que d'ara en endevant (toca ferro) faré l'imposible per no perdre-me'n cap, i sobre tot les de la Costa Brava (oi Bond!!) .
Endevant organitzadors, no defalliu, que ho foteu tot de conya. Quant dic tot, vull dir TOOOOOOT.
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Que Pasa Amb La Calçotada?

Entrada Autor: Randy-650 » dj. feb. 10, 2011 7:14 pm

[quote user="JoanF" post="157005"]Jo la veritat és, que entre acompanyar a la meva filla a l'altar........................[/quote]


Osssssssssstresssss.......FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Que Pasa Amb La Calçotada?

Entrada Autor: Ra-mon » dj. feb. 10, 2011 7:37 pm

[quote user="JoanF" post="157005"]Jo la veritat és, que entre acompanyar a la meva filla a l'altar,[/quote]

Felicitats Joan !

Respon

Torna a “2011”