Que pasa amb la calçotada?

Sortides mensuals de l'any 2011

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Re: Que Pasa Amb La Calçotada?

Entrada Autor: Coes » dj. feb. 10, 2011 7:39 pm

[quote user="JoanF" post="157005"]Jo la veritat és, que entre acompanyar a la meva filla a l'altar, i una calçótada, convindreu en mi, que no hi ha color, encara que com ja sabeu molt de vosaltres Mototurisme és la meva segona família.
Aquesta vegada no podrà ser, però prometo que d'ara en endevant (toca ferro) faré l'imposible per no perdre-me'n cap, i sobre tot les de la Costa Brava (oi Bond!!) .
Endevant organitzadors, no defalliu, que ho foteu tot de conya. Quant dic tot, vull dir TOOOOOOT.
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow[/quote]
efectivament no hi ha color, Felicitats

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Que Pasa Amb La Calçotada?

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. feb. 10, 2011 9:20 pm

Joan,aquesta es una raó de pes
Moltes Felicitats :cerv :cerv
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Que Pasa Amb La Calçotada?

Entrada Autor: Eva » dj. feb. 10, 2011 10:01 pm

Joan .... FELICITATS

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: Que Pasa Amb La Calçotada?

Entrada Autor: Vini » dv. feb. 11, 2011 12:48 am

Joan i Merce & Family.
Felicitats.
Vini i Tensi
.

Avatar de l’usuari
Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Re: Que Pasa Amb La Calçotada?

Entrada Autor: Angeleta » dv. feb. 11, 2011 1:38 am

[quote user="Randy-650" post="156998"][quote user="Angeleta" post="156989"]

Si no s'arriba al mínim pactat, proposo que es parli amb el restaurant i Imatge.[/quote]

Ho veus molt fàcil tu.....Imatge[/quote]

En cap moment he dit que sigui fàcil. Simplement suposo que el restaurant preferirà assegurar-se 30-40 persones d'una vinguda que no pas res. És evident que muntar un esdeveniment amb molta gent costa, i molt. A més, mai és a gust de tothom i sempre hi ha qui critica per més que els organitzador s'hi escarrassin i per més bé que es faci. Però tampoc podem permetre que una minoria cremi la majoria.
Jo només opiniva per mantenir la idea inicial. Personalment, jo vull menjar calçots. Ara bé, si les circumstàncies ens porten a fer unes croquetes amb patates, tampoc ens queixarem: la qüestió és sortir una estona amb moto i en bona companyia. També és una llàstima que una trobada hagi de generar malestar. Aquí hi venim per passar una bona estona amb companyia. O no?

Bona niiiiiiit!!
Angeleta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 11, 2011 1:40 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Que Pasa Amb La Calçotada?

Entrada Autor: Jordi » dv. feb. 11, 2011 1:42 pm

Doncs a mi la veritat es que em faria molta pena que no es pogués fer. Ja havia notat que érem pocs si ho comparem amb les altres mensuals. Jo he obviat altres calçotades a les quals podia anar i m'he reservat aquesta com l'única a la que assistiré. M'importa un "bledo" si val cinc euros mes o cinc euros menys, l'important es que, el diumenge que passo amb vosaltres es el millor diumenge de cada mes.

No ho annuleu, si Us plau.

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Monxu
Presentats
Entrades: 584
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
Ubicació: Torelló

Re: Que Pasa Amb La Calçotada?

Entrada Autor: Monxu » dv. feb. 11, 2011 3:31 pm

Moltes Felicitats!

En quan a la calçotada a mi durant l'hivern no em busqueu gaire sigh :halfcry treballo gairebé tots els caps de setmana......

Avatar de l’usuari
Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Re: Que Pasa Amb La Calçotada?

Entrada Autor: Gearbox » dv. feb. 11, 2011 3:54 pm

Hola Jordi (Steelman) i també a la resta de concurrència.

Jo sóc un dels que encara no m'he apuntat, però com ja s'ha dit per aquí, hi ha gent que ho tenim més difícil que d'altres per planificar a un mes vista (fins i tot a quinze dies vista). Saps, Jordi, que a la Dolors i a mí no ens importa fer quilòmetres, i si sortim amb Mototurisme és, entre altres coses, perquè s'hi fan quilòmetres (les sortides tipus Goust ens encanten).

Pel tema de baixar al Sud no crec pas que sigui cap inconvenient. Tant bones carreteres i indrets preciosos trobem al sud com al nord, i si hi ha gent que no ho creu així, li recomano que hi volti una mica més (pel sud) i de ben segur que canviarà d'opinió.

Si em permeteu una idea, jo respectaria escrupulosament la data de tancament de llista, així la gent sabria que després d'aquella data ja no hi ha res a fer i s'hauria d'apuntar abans o no venir. Això, dit així, pot semblar una mica dràstic, però és la manera de poder organitzar-nos convenientment. Si després de la data de tancament de llista continuem apuntant gent, al final el personal s'ho agafarà per costum.

Nosaltres haurem d'esperar al cap de setmana per saber del cert si podrem venir, i tal com diu el Geroni, preferim apuntar-nos més tard que haver de demanar que ens esborrin a darrera hora (crec que això sí que fa anar malament).

I m'agradaria recordar a tothom que mai podrem agraïr prou a la gent que es curra les activitats de Mototurisme perquè els altres en poguem gaudir !!
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Avatar de l’usuari
Mont-sec
Presentats
Entrades: 351
Membre des de: dc. maig 06, 2009 4:37 pm
Ubicació: Vallès

Re: Que Pasa Amb La Calçotada?

Entrada Autor: Mont-sec » dg. feb. 13, 2011 12:01 pm

Srs. Organitzadors, nosaltres en hem apuntat avui. Entenem que per facilitar-vos la tasca sempre millor que la gent ho digui el més aviat possible.
A les properes mirarem de ser més solidaris i apuntar-nos com més aviat millor, tot i que també ens sabria greu fer modificacions posteriors.[quote user="JoanF" post="157005"]Jo la veritat és, que entre acompanyar a la meva filla a l'altar, i una calçótada, convindreu en mi, que no hi ha color, encara que com ja sabeu molt de vosaltres Mototurisme és la meva segona família.
...
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow[/quote]
Enhorabona i moltes felicitats Joan i a tota la teva primera família. Lo primer és lo primer
Joan-Montserrat

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Que Pasa Amb La Calçotada?

Entrada Autor: 650X » dg. feb. 13, 2011 9:03 pm

Bones, fa poc que estic a Mototurisme, soc molt novell en això, jo només volia comentar que el fet que no m'apunti a totes les sortides que voldria, i vull dir totes...m'agradaria anar a totes les sortides, però per sort i/o desgracia la meva feina inclou el treball a torns els caps de setmana, per més informació tinc un cap de setmana "normal" cada 7 setmanes. Tot i així tinc vacances i dies que m'agafo, per això de tant en tant puc escapar-me.
Esclar, també hi ha el tema de parella, quan la teva parella no comparteix el vici de la moto les coses encara es compliquen més. Ja que dels caps de setmana restants has de restar els que per obligacions varies tampoc es pot.4

No vull excusar-me ni recriminar cap comentari, només vull posar sobre la taula unes condicions que segur que més d'un comparteix i/o pateix.

De totes maneres vull fer una proposta que materialitzaré en forma de post, però es tracta de sortides entre setmana, evidentment en "petit comité" ja que suposo que som una minoria molt minsa.

salut i fins la propera!

Avatar de l’usuari
J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Re: Que Pasa Amb La Calçotada?

Entrada Autor: J-C » dg. feb. 13, 2011 9:34 pm

hola,al final tenim caçotada??????????
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Que Pasa Amb La Calçotada?

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. feb. 13, 2011 9:49 pm

[quote user="J-C" post="157588"]hola,al final tenim caçotada??????????[/quote]


Mai l´hem deixat de tenir.
Mira el post de Sortida mensual
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Que pasa amb la calçotada?

Entrada Autor: Steelman » dl. feb. 14, 2011 11:07 am

Si hem sobrepassat el minim , aixi que no patiu, calçots per tothom.
Ex ...moltes coses

Respon

Torna a “2011”