* 07 - Osona, Lluçanès i Guilleries #56

Sortides mensuals de l'any 2010

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Randy-650 » dc. jul. 07, 2010 9:21 am

[quote user="Angeleta" post="127243"]A veure... Avui som 7 de juliol, fins al dia 18... 11 dies per practicar... (Pensant... En tindré prou...? Mmmmmmmm)

ACCEPTEU "NOVATOS"? (Fa molt que no vinc, i ara que ja tinc moto...). Així podria fer la presentació "oficial" de la meva Kawa!!

De moment, apunteu-me. Si veig, una setmana abans, que puc entorpir la sortida, ja m'esborraré.[/quote]

Repeteixo que no anem a fer curses, i si t'apuntes ja ens cuidarem que hi vagis a gust, sense anar forçada ni res. Sols has de buscar una roda que s'adapti al teu ritme, i ja està.

Ja et pots apuntar tranquilament, no pateixis per això, ok?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Angeleta » dc. jul. 07, 2010 9:48 am

[quote user="Randy-650" post="127277"][quote user="Angeleta" post="127243"]A veure... Avui som 7 de juliol, fins al dia 18... 11 dies per practicar... (Pensant... En tindré prou...? Mmmmmmmm)

ACCEPTEU "NOVATOS"? (Fa molt que no vinc, i ara que ja tinc moto...). Així podria fer la presentació "oficial" de la meva Kawa!!

De moment, apunteu-me. Si veig, una setmana abans, que puc entorpir la sortida, ja m'esborraré.[/quote]

Repeteixo que no anem a fer curses, i si t'apuntes ja ens cuidarem que hi vagis a gust, sense anar forçada ni res. Sols has de buscar una roda que s'adapti al teu ritme, i ja està.

Ja et pots apuntar tranquilament, no pateixis per això, ok?[/quote]

Ja ho sé, ja, que aquí hi ha ritmes per a tots els gustos per això m'atreveixo a apuntar-m'hi. Només passa que tampoc és qüestió d'anar pels llocs sense tenir en compte que potser no s'està preparat. Però avui mateix me'n vaig a fer una volteta per practicar...

Estic pensant de pujar a Andorra un dia d'aquests. Potser obriré un post a rutes... (Mirarem l'agenda...)
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Avatar de l’usuari
Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Xurrumeka » dc. jul. 07, 2010 10:18 am

[quote user="Angeleta" post="127243"]A veure... Avui som 7 de juliol, fins al dia 18... 11 dies per practicar... (Pensant... En tindré prou...? Mmmmmmmm)
ACCEPTEU "NOVATOS"? (Fa molt que no vinc, i ara que ja tinc moto...). Així podria fer la presentació "oficial" de la meva Kawa!! De moment, apunteu-me. Si veig, una setmana abans, que puc entorpir la sortida, ja m'esborraré.[/quote]

mentre no surti algú a qui coneixes bé i et digui que "fas de tap".......... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7593
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. jul. 07, 2010 1:34 pm

[quote user="Nuria Vs" post="127179"]:tremolant així estava dijous passat després que un cotxe decidís fer un canvi de sentit just quant jo passava

:lol: així quant m'han dit avui que possiblement aquest cap de setmana ja tindria la moto en perfectes condicions


Per tant :jump Apunteu-me a la sortida, siusplau.


:kiss
Núria

PD: no cal que patiu per la meva integritat física ;)[/quote]

Quin "susto" m'has fotut.

Sort que no ha estat res.

Mireia, com no vinguis t'anirem a despertar al matí, et pujarem sobre la moto, i ens posarem tots al darrera per començar la ruta.

Aquí tothom és benvingut, vagi al ritme que vagi, i ja ho diuen els administradors molts cops. Les sortides són per passar-ho bé, i cadascú ho passa bé al ritme que l'hi agrada. :D

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6876
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. jul. 07, 2010 2:35 pm

Apunteu-me : Bond, James Bond


Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Frank » dc. jul. 07, 2010 2:42 pm

Uiuiuiiii... Mireia, captaràs l'atenció de tots a la sortida de diumenge.
La teva experiència ja et diu que qualsevol ritme és bo per a mototurisme, o no ?
El que ens agrada a tots, és gaudir de la companyia.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Avatar de l’usuari
Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Frank » dc. jul. 07, 2010 2:44 pm

[quote user="James Bond" post="127314"]Apunteu-me : Bond, James Bond


Vssssss
007[/quote]

Ramon, ja m'estranyava que no estiguessis apuntat; sobre tot, sortint de Vic.
Ens veurem !!
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Sagal » dc. jul. 07, 2010 3:02 pm

Apunteu sisplau

Manel Lopez 1 pax (només ruta)

Gràcies.
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Randy-650 » dc. jul. 07, 2010 3:32 pm

Imatge LLISTA ACTUALITZADA FINS AQUI

MOLT I MOLT IMPORTANT A TOTS ELS QUE ÉS LA 1ª VEGADA QUE SORTIU:

No oblideu llegir-vosels consells per les sortides, i sobretot que us quedi ben clar el tema de les cruïlles. Si teniu qualsevol dubte, exposeu-ho per aqui i gustosament us ho explicarem el millor que sapiguem.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1451
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Sergi3 » dc. jul. 07, 2010 3:50 pm

Apunte-nos a nosaltres tambe Sergi3 i Esther3
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7593
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. jul. 07, 2010 6:36 pm

[quote user="Sergi3" post="127335"]Apunte-nos a nosaltres tambe Sergi3 i Esther3[/quote]

Ja tenim aquí als senyors casats. :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Laiona » dc. jul. 07, 2010 10:43 pm

Com que encara no he aclarit amb qui vindré, apunteu-me al dinar de moment! Que us vull veure home!!!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Avatar de l’usuari
Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Angeleta » dc. jul. 07, 2010 11:00 pm

[quote user="Xurrumeka" post="127284"][quote user="Angeleta" post="127243"]A veure... Avui som 7 de juliol, fins al dia 18... 11 dies per practicar... (Pensant... En tindré prou...? Mmmmmmmm)
ACCEPTEU "NOVATOS"? (Fa molt que no vinc, i ara que ja tinc moto...). Així podria fer la presentació "oficial" de la meva Kawa!! De moment, apunteu-me. Si veig, una setmana abans, que puc entorpir la sortida, ja m'esborraré.[/quote]

mentre no surti algú a qui coneixes bé i et digui que "fas de tap".......... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

Sí, sí!! :b9 :b9 :b9 :b9


[quote user="Alucinamaripili" post="127309"] Mireia, com no vinguis t'anirem a despertar al matí, et pujarem sobre la moto, i ens posarem tots al darrera per començar la ruta.

Aquí tothom és benvingut, vagi al ritme que vagi, i ja ho diuen els administradors molts cops. Les sortides són per passar-ho bé, i cadascú ho passa bé al ritme que l'hi agrada. :D[/quote]

Avui he tornat a practicar. Ahir em van donar la moto a les 18.30 i avui a les 20.00 portava 370 km. fets. Per começar no està malament, no? Demà volia tornar-la a agafar i iniciar-me a les carreteres de corves però em penso que més val que descansi... Avui estic moooolt cansada.


[quote user="Frank" post="127318"]Uiuiuiiii... Mireia, captaràs l'atenció de tots a la sortida de diumenge.
La teva experiència ja et diu que qualsevol ritme és bo per a mototurisme, o no ?
El que ens agrada a tots, és gaudir de la companyia.[/quote]

Ai, ai, calla!! Que encara em tocarà fer de cap de ruta pq tothom pugui posar-se darrere meu una estoneta per analitzar i després fer una crítica (constructiva, és clar...) :hot
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Vendetta » dc. jul. 07, 2010 11:46 pm

[quote user="Xurrumeka" post="127284"][quote user="Angeleta" post="127243"]A veure... Avui som 7 de juliol, fins al dia 18... 11 dies per practicar... (Pensant... En tindré prou...? Mmmmmmmm)
ACCEPTEU "NOVATOS"? (Fa molt que no vinc, i ara que ja tinc moto...). Així podria fer la presentació "oficial" de la meva Kawa!! De moment, apunteu-me. Si veig, una setmana abans, que puc entorpir la sortida, ja m'esborraré.[/quote]

mentre no surti algú a qui coneixes bé i et digui que "fas de tap".......... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

Qui diu aquestes coses? :roll:

Potser els taps van bè, aixì se sap que un cop passat el tap, hi via lliure, espai, carretera, i un pot anar al seu aire sense patir. :ban :ban :ban

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Vendetta » dc. jul. 07, 2010 11:48 pm

[quote user="Randy-650" post="127277"][quote user="Angeleta" post="127243"]A veure... Avui som 7 de juliol, fins al dia 18... 11 dies per practicar... (Pensant... En tindré prou...? Mmmmmmmm)

ACCEPTEU "NOVATOS"? (Fa molt que no vinc, i ara que ja tinc moto...). Així podria fer la presentació "oficial" de la meva Kawa!!

De moment, apunteu-me. Si veig, una setmana abans, que puc entorpir la sortida, ja m'esborraré.[/quote]

Repeteixo que no anem a fer curses, i si t'apuntes ja ens cuidarem que hi vagis a gust, sense anar forçada ni res. Sols has de buscar una roda que s'adapti al teu ritme, i ja està.

Ja et pots apuntar tranquilament, no pateixis per això, ok?[/quote]

Com que no anem a fer curses? en Sacot bè que hi va!

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Vendetta » dc. jul. 07, 2010 11:54 pm

[quote user="Mareta" post="127255"][quote user="Vendetta" post="127220"]Per cert la Mareta... :roll: úlimament porta a moltes dones.. ejem no sè jo.. :mrgreen:[/quote]

:sado :sado :sado :sado Vendetta, porto senyores mototuristes :kiss .

El mes d´agost toca Floreta i ja ha possat a carregar la cámara :roll: :roll: :roll: .[/quote]
És ben bè que dirigir-se cap a les dones és complicat, mira que ja m'ho vaig rumiar, que si senyoretes o senyores, senyoretes queda mès fi, però .. i senyores.. pot tambè atacar tema edat, ostres tu. :martell :mrgreen:

Bè, les dones heu de curtir aquesta pell fina, ara, que llavors, la feminitat pot arribar a quedar tocada :martell

És igual, doncs senyores mototuristes, apa!

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Sagal » dj. jul. 08, 2010 12:21 am

[quote user="Vendetta" post="127413"][quote user="Randy-650" post="127277"][quote user="Angeleta" post="127243"]A veure... Avui som 7 de juliol, fins al dia 18... 11 dies per practicar... (Pensant... En tindré prou...? Mmmmmmmm)

ACCEPTEU "NOVATOS"? (Fa molt que no vinc, i ara que ja tinc moto...). Així podria fer la presentació "oficial" de la meva Kawa!!

De moment, apunteu-me. Si veig, una setmana abans, que puc entorpir la sortida, ja m'esborraré.[/quote]

Repeteixo que no anem a fer curses, i si t'apuntes ja ens cuidarem que hi vagis a gust, sense anar forçada ni res. Sols has de buscar una roda que s'adapti al teu ritme, i ja està.

Ja et pots apuntar tranquilament, no pateixis per això, ok?[/quote]

Com que no anem a fer curses? en Sacot bè que hi va![/quote]

En Sacot no fa curses, sèsta treien el titol d'aviador, i ara vola :lol: :lol:
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Edelweiss
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
Ubicació: Barcelones

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Edelweiss » dj. jul. 08, 2010 12:37 am

[quote user="Vendetta" post="127415"][quote user="Mareta" post="127255"][quote user="Vendetta" post="127220"]Per cert la Mareta... :roll: úlimament porta a moltes dones.. ejem no sè jo.. :mrgreen:[/quote]

:sado :sado :sado :sado Vendetta, porto senyores mototuristes :kiss .

El mes d´agost toca Floreta i ja ha possat a carregar la cámara :roll: :roll: :roll: .[/quote]
És ben bè que dirigir-se cap a les dones és complicat, mira que ja m'ho vaig rumiar, que si senyoretes o senyores, senyoretes queda mès fi, però .. i senyores.. pot tambè atacar tema edat, ostres tu. :martell :mrgreen:

Bè, les dones heu de curtir aquesta pell fina, ara, que llavors, la feminitat pot arribar a quedar tocada :martell

És igual, doncs senyores mototuristes, apa![/quote]

Molt be dit Eva... ! ;) encare que de moment sigui una "senyora pre-mototuriste" ja que estic en vies de treurem el Carnet, a veure si quan torni de vacances (en setembre en presento a teorica i puc començar les pràctiques i si a sobre de mica en mica m'encomaneu la vostra experiència.... tant de bo aconsegueixi aviat poguer participar-hi de ple amb tots vosaltres... :roll:

Em fa molta il.lussiò coneixer-vos a tots plegats :castell em sembleu una colla de bons amics :kiss
ImatgeImatgeImatge

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Randy-650 » dj. jul. 08, 2010 9:07 am

[quote user="Vendetta" post="127413"]

Com que no anem a fer curses? en Sacot bè que hi va![/quote]

En Sacot no va a fer curses, ell sols va a la seva manera i al seu aire. I a més, es veu que disfruta, i molt. I el més important, que col.labora moltíssim fent de cruiller. :ban
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Electra
Presentats
Entrades: 550
Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
Ubicació: Tarragona

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Electra » dj. jul. 08, 2010 5:39 pm

[quote user="Angeleta" post="127243"]A veure... Avui som 7 de juliol, fins al dia 18... 11 dies per practicar... (Pensant... En tindré prou...? Mmmmmmmm)

ACCEPTEU "NOVATOS"? (Fa molt que no vinc, i ara que ja tinc moto...). Així podria fer la presentació "oficial" de la meva Kawa!!

De moment, apunteu-me. Si veig, una setmana abans, que puc entorpir la sortida, ja m'esborraré.[/quote]

:eyes NO PATEIXIS, JO AQUEST COP ANIRÉ MOLT MOLT TRANQUIL.LA, ja que no vull acabar rebentada, dilluns marxo al camí de Santiago, y no vull estar mig morta abans de començar!!!
Imatge

Respon

Torna a “2010”