Precaució En Ruta!

Sortides mensuals de l'any 2010

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Precaució En Ruta!

Entrada Autor: GRUM » ds. nov. 27, 2010 9:53 am

Ahir migdia, tenia mono de moto i vaig aprofitar per fer un fragment de la ruta que es farà el dia 12 pel dinar de nadal.
El tram que vaig fer és el del mig, des de Súria fins a Navàs. Tenia curiositat per veure en quin estat es trobaven les carreteres amb aquest coi de fred.
Aquest tram hi podreu trobar varietat d'asfalts i amples de carretera, però majoritàriament, és una carretera estreta i, en cap de setmana, dedueixo que bastant transitada ja que circula per pobles amb bastanta segona residència, així que prudència. També és una zona amb bastanta masia i camps=tractors i vehícles pesants a la carretera.
L'asfalt fins a Castelladral està molt bé i hi ha poca zona d'hombra, per tant cap problema.
Tot just passat Castelladral, hi ha un canvi d'asfalt, de cop un asfalt molt dolent, irregular i vorals amb forats. Extremeu la precaució, hi ha algún forat bastant gros que podria donar algún problema si s'atravessa a massa velocitat.
Llavors hi ha un tram d'asfalt nou, nou!! però aquest discorre per algún tram amb molta hombra. Jo vaig passar-hi al migdia a quarts de dues i encara hi havia bastant de glaç :tremolant o sigui que alerta!!
Al acostar-vos a Serrateix, millor reduir la velocitat, tot i que no es passa pel poble, si molt aprop i hi ha un camping i bastant "turisme de cap de setmana".
L'altre tram "delicat" és just abans d'arribar al poble de Viver, hi ha una zona de baixada amb revolts pronunciats que queda totalment a l'hombra i amb molta provabilitat de glaç a l'asfalt, millor no haver de tocar gaire els frens (tot i que alguns no els feu servir mai :twisted: ).
Un bon tros més avall, passat wel trencall de Coromines, trobareu, després de llargues rectes una zona de 4 o 5 revolts tancats. Alerta sobretot amb el primer, que no us agafi per sorpresa :roll:
A partir d'aquí la zona més entretinguda, la carretera va devallant tot enllaçant revolts i més revolts fins arribar a l'alçada de l'entrada de Navàs. Un detall, molt maco l'últim revolt de dretes just abans d'arribar a la rotonda d'incorporació a la C-16.
Resumint, si jo al migdia vaig trobar glaç, millor anar amb certa precaució el dia 12, sobretot al Road-lider i/o grup capdavanter.
Fins aquí la pallissa del dia :oops:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Precaució En Ruta!

Entrada Autor: Randy-650 » ds. nov. 27, 2010 10:06 am

Gràcies pels consells i recomanacions, GRUM, però tot això que dius ja ho tenim previst. ;)

Ah! I de Súria anirem cap Argençola i Balsareny, no per Castelladrall.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Precaució En Ruta!

Entrada Autor: Kpeps » ds. nov. 27, 2010 10:11 am

aquets dies fa fred :shock: , jo vaig a treballar cada dia en moto i et queden els genolls com estalactites,suposso que es l'epoca,ara d'aqui a uns dies han dit que no en fara tant.
Imatge

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Precaució En Ruta!

Entrada Autor: GRUM » ds. nov. 27, 2010 10:26 am

Ups, tens raó, m'ho havia mirat malament :oops: :oops:
Tot i així, alerta als revolts amb hombra i la provabilitat de glaç. Tot i així, si no recordo malament aquesta carretera és un xic més ràpida i ampla...
Ja procuraré fer alguna prèvia per veure com està la carretera aquesta setmana ;)
Així tinc excusa per sortir a fer la volteta al migdia, això si, ben abrigadet perquè ahir tot i ser migdia feia una bona fresqueta :tremolant :mrgreen:
Esperem que ningú hagi d'estrenar cadenes :mrgreen:
GRUM l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 27, 2010 10:27 am, en total s’ha editat 1 vegada.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Precaució En Ruta!

Entrada Autor: Steelman » ds. nov. 27, 2010 10:31 am

Gracies per avisar Grum pero..
Sempre ens adaptem tots al estat de la via.
En la ruta del dinar de nadal ha nevat més d'una ocasio (i sense que ningu deixes d´assistir) hem fet la ruta, al ritme que les condicions del ferm requerien.
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Precaució En Ruta!

Entrada Autor: GRUM » ds. nov. 27, 2010 10:40 am

No preteneia "crear alarma", sóc conscient de la vostra capacitat organitzativa i resolutiva siguin quines siguin les circumstàncies a cada moment. ;)
Només és a títol informatiu ja que em queda aprop de casa i és una de les poques "mini-rutes" que em puc permetre als migdies per treure'm el mono. :form
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Precaució En Ruta!

Entrada Autor: Randy-650 » ds. nov. 27, 2010 11:17 am

[quote user="Steelman" post="148086"]En la ruta del dinar de nadal ha nevat més d'una ocasio ....[/quote]

Aquell dia va ser genial. Llàstima que no es vegi bé quan filmàveu. :lol:

[youtube]4OBI2z8Wd2s[/youtube]
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Re: Precaució En Ruta!

Entrada Autor: Coes » ds. nov. 27, 2010 12:58 pm

Grum no estas apuntat a la ruta ? :cry:

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Precaució En Ruta!

Entrada Autor: GRUM » ds. nov. 27, 2010 1:09 pm

Si que vindré si, però només a la ruta, al migdia tinc un compromís.
Ens veiem allà ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Respon

Torna a “2010”