* 08 - MONTSENY I MARESME #57

Sortides mensuals de l'any 2010

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
STV
Presentats
Entrades: 2424
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:05 pm
Ubicació: SANT FOST DE CAMPCENTELLES * ESTEVE

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: STV » dg. ago. 22, 2010 7:25 pm

També a casa gracies a Deu.

Estic "petat". El que mes me agrada es la organització, impecable, y la gen, per descontat.

El que menys, els toms. :shock:

Fins la propera companys.

:cerv
URBI ET ORBI. I Jesús digué els seus deixebles: "JUDEA IS NOT ROMA". Paraula de adéu .

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Ra-mon » dg. ago. 22, 2010 7:27 pm

Uff, la veritat és que som uns valents/es ja que avui hem patit fort, uuufff quina calor que hem passat :( però això s'arregla un cop a casa amb una dutxa i cervesa fresqueta ;)

Tot molt i molt bé, la gent, el dinar, la ruta ... i especialment la ruta que només 3 motos agosarades han pogut completar :roll:
No havia fet mai aquesta carretera i m'ha agradat molt, transcorre a certa alçada i veus el mar al fons a l'esquerra
TROS FINAL DE LA RUTA

Gràcies als organitzadors !

Avatar de l’usuari
Lujoisla
Presentats
Entrades: 1018
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Lujoisla » dg. ago. 22, 2010 8:06 pm

dos mas en casa despues de un dia de mucha calor
Luis & Mª Carmen


ImatgeImatge




SOCIO DE AMM Nº 15.258

Avatar de l’usuari
Feisser
Presentats
Entrades: 898
Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Feisser » dg. ago. 22, 2010 8:21 pm

Ja en tenia ganas de veura vostres caras ''en directe'' ha estat un plaer, molt be per els organitzadors, molta gent nova i com si res, tot com una seda, malgrat la calor en gaudit de la moto, al arrivar a casa em trovo la nevera buida; ni piscinas ni gintònic ni ostias, agafo el carret de la compra i anar a las quimbambas a un pakistanes, per que per la vora thotom esta de vacançes, total que le omples i el cami de tornada fa pujada i me tornat a dutxar, quina calor deu meu. :(

Avatar de l’usuari
Edelweiss
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
Ubicació: Barcelones

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Edelweiss » dg. ago. 22, 2010 8:23 pm

Doncs jo tambe ja soc a casa... Si ha sigut un dia de moooooolta calor pero formidable...!!! i amb un pilot i montura com la que he pogut gaudir avui ja us podeu imaginar....(Gràcies Albert... ha sigut una sortida 5+1 Estels SUPERIOR !) :Saltant :Saltant . i l'organitzaciò impecable..! ;) SOU GENIALS !!! :bow

Vaig a la dutxa (no podia ni treurem les botes i el pantalò de la calor els tenia tan enganxats a la pell que semblabe que portaben "loctite" je,je !) :b9 :b9

Bueno desprès començare a descarregar fotos i els clips que he enregistrat amb l'iphone (encara que no siguin de molta qualitat, son sempre un petit tresor de les sortides amb tots vosaltres).

Fins la propera macos/ques
:castell :kiss
ImatgeImatgeImatge

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...

Avatar de l’usuari
Mar
Presentats
Entrades: 347
Membre des de: dj. juny 04, 2009 10:24 pm
Ubicació: Baix Empordà

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Mar » dg. ago. 22, 2010 8:42 pm

Fa una horeta que hem arribat a casa.

Moltes gracies als organitzadors, ha sigut un dia genial.

Gracies

Després penjo les fotos n´hi han 302 i la meva mare les te que triar :???: :???:

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: JoanF » dg. ago. 22, 2010 8:50 pm

El comando de Ponent "les Olugues" ho també anomenat "devorador de rotondes Cerverines" ja som a casa.
Felicitats a tots els que heu fet possible aquesta sortida tan genial per aquets paratjes tan fresquets. :twisted: La veritat, és que avui ha fet calor a tot arreu. Quant arrivaba, a Lleida a les 20.15, el termòmetre encara marcaba 34º .

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Randy-650 » dg. ago. 22, 2010 8:50 pm

[quote user="Ra-mon" post="133001"]Uff, la veritat és que som uns valents/es ja que avui hem patit fort, uuufff quina calor que hem passat :( però això s'arregla un cop a casa amb una dutxa i cervesa fresqueta ;)



[/quote]

Ra-mon, has dit el mateix que anava a dir jo! :lol:

Si us haig de ser sincers, no he disfrutat gens avui. Anar en moto passant calor no és lo meu. :crys A mi m'agrada més que nevi o que plogui, però que faci la calor d'avui????? Això si, he disfrutat de:

- Tots vosltres, avui tampoc heu fallat a les cruïlles, tot i que m'han dit que en una rotonda de Sant Celoni falta un cruiller, quan el Bond i jo jurariem que hem deixat una ..V-Strom negre potser (?)

- De les 4 GoldWing. Mare de Déu senyor, això fa anys era impensable. :eyes

-M'omple d'orgull i (honda by Arbe) satisfacció veure que cada vegada hi han més fèmines en moto. Avui eren 7!! I sense complexos. Noies, sou les millors. :kiss

-Conèixer a tota la gent nova encara que hagi pogut parlar amb tots l'estona necessària. :oops:

-De la clareta amb l'Alucina i en PEPI600 i senyores abans d'anar a casa. :cerv

- I el més important, veure que la gent cada vegada disfruta més de la moto, i ja sabeu a qui em refereixo. O no. :razz:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. ago. 22, 2010 8:53 pm

Jo també ja he arribat a casa, i feta la dutxadeta pertinent.

Ara me'n vaig a prendre un martini (remenat, no sacsejat)

Felicitats als organitzadors per la ruteta escollida, i el restaurant ens ha donat unes racions de menjar per dos dies, al menys per mi.

La calor... ja se sap, es agost i toca. Llàstima que ens ha fet escurçar la ruta i no poder gaudir de les vistes del Maresme. Ens servirà d'excusa per muntar un altra sortida. :D

Molta gent nova i collonuda, espero que continuïn amb nosaltres. Amb gent que ja ens coneixem de temps hi han hagut sorpreses, la sortida del armari ha estat massiva :mrgreen:

Esperem les fotos, jo avui no n'he pogut fer.


Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 22, 2010 8:59 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. ago. 22, 2010 8:58 pm

[quote user="Randy-650" post="133018"]- Tots vosltres, avui tampoc heu fallat a les cruïlles, tot i que m'han dit que en una rotonda de Sant Celoni falta un cruiller, quan el Bond i jo jurariem que hem deixat una ..V-Strom negre potser (?)
[/quote]

Si fins i tot em parat la comitiva per senyalar el lloc exacte on s'ha posat el cruïller !!!

Les deu o quinze motos que portàvem al darrera en son testimonis. Que ha passat després..... chi lo sa.

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. ago. 22, 2010 9:08 pm

Un dia collonut, i una ruta collonuda, com sempre.
La calor......que hi farem, el mes d'agost és el que toca.

P.D. Jesús, em sap greu haver estat causa de l'estirada d'orelles. :oops:

Avatar de l’usuari
Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Cabirol » dg. ago. 22, 2010 9:11 pm

Molta gent nova i collonuda, espero que continuïn amb nosaltres. Amb gent que ja ens coneixem de temps hi han hagut sorpreses, la sortida del armari ha estat massiva

RAMON, jo tambe me adonat de aixo, suposu que ho deus dir per la moto que portave plumes de pavo real oi?

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Jordi » dg. ago. 22, 2010 9:16 pm

Es que aquests "pajarracos" de les Vstrom........ això si, son mes fidels que els pneumàtics de l'Alucina. :mrgreen: :mrgreen: A cada Kdd estrena roda nova. Ja te el seu espai reservat al taller.

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Jacks
Presentats
Entrades: 562
Membre des de: dc. maig 21, 2008 12:35 am
Ubicació: La Bisbal d' Emporda

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Jacks » dg. ago. 22, 2010 9:18 pm

:lol: :form :form ;) ;) :kiss :kiss Un servidor que fa un retet que haribat a caseta .com no una ducha ben frequeta
despres de aqueta calor: com sempre la organitsacio mol be he pasat un dia fantastic
en tots busaltres i una ruta fantastique


Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Jesus » dg. ago. 22, 2010 9:20 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="133025"]Un dia collonut, i una ruta collonuda, com sempre.
La calor......que hi farem, el mes d'agost és el que toca.

P.D. Jesús, em sap greu haver estat causa de l'estirada d'orelles. :oops:[/quote]

Tranquil, tu no en tens la culpa company ... quant he vist una bona roda no ho he pogut evitar ... sort que la Elena ja em coneix ...( soc una mica carbonilla :twisted: )... tot un plaer seguir la teva estel·la. :cool:

Fins a la propera ... que em pugui escapar. :D
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: PEPI600 » dg. ago. 22, 2010 9:23 pm

Dos més que també estan a casa, com sempre molt bona ruta i millor organització i de la companyia ja no parlem, sobretot pels que han sortit de l´armari :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


PD: QUINA CALOR
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Jesus » dg. ago. 22, 2010 9:24 pm

[quote user="Jacks" post="133031"] :lol: :form :form ;) ;) :kiss :kiss Un servidor que fa un retet que haribat a caseta .com no una ducha ben frequeta
despres de aqueta calor: com sempre la organitsacio mol be he pasat un dia fantastic
en tots busaltres i una ruta fantastique

[/quote]

El próxim dia ja em tornaràs les pegatas de la GS :KO ... com tira la ST1200 :eyes ... al Coll de Revell m'ha deixat mirant cap a Arbúcies . :shock:
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Kpeps » dg. ago. 22, 2010 9:31 pm

hola companys jo he arrivat fa una estona,pero no em trobava gaire be i me posat al llit,per aixo m'he anat depresa i sense despedirme de ningu :oops: :oops: una sortida molt maca com ens te acostumats Mr Mototurisme i els companys de ruta com sempre el millor del millor,fins la propera :cerv :cerv :cerv :cerv
Imatge

Avatar de l’usuari
Jacks
Presentats
Entrades: 562
Membre des de: dc. maig 21, 2008 12:35 am
Ubicació: La Bisbal d' Emporda

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Jacks » dg. ago. 22, 2010 9:33 pm

[quote user="Jesus GS" post="133035"][quote user="Jacks" post="133031"] :lol: :form :form ;) ;) :kiss :kiss Un servidor que fa un retet que haribat a caseta .com no una ducha ben frequeta
despres de aqueta calor: com sempre la organitsacio mol be he pasat un dia fantastic
en tots busaltres i una ruta fantastique

[/quote]


El próxim dia ja em tornaràs les pegatas de la GS :KO ... com tira la ST1200 :eyes ... al Coll de Revell m'ha deixat mirant cap a Arbúcies . :shock:[/quote] TRANQUI SEGUR QUE LA PROTSIME MELES ARANQUESS

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Kpeps » dg. ago. 22, 2010 9:41 pm

[quote user="Jacks" post="133039"][quote user="Jesus GS" post="133035"][quote user="Jacks" post="133031"] :lol: :form :form ;) ;) :kiss :kiss Un servidor que fa un retet que haribat a caseta .com no una ducha ben frequeta
despres de aqueta calor: com sempre la organitsacio mol be he pasat un dia fantastic
en tots busaltres i una ruta fantastique

[/quote]


El próxim dia ja em tornaràs les pegatas de la GS :KO ... com tira la ST1200 :eyes ... al Coll de Revell m'ha deixat mirant cap a Arbúcies . :shock:[/quote] TRANQUI SEGUR QUE LA PROTSIME MELES ARANQUESS[/quote]

aqui ni han molts que quan van amb la SENYORA son molt bons minyons i es deixan arrancar de tot :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Imatge

Respon

Torna a “2010”