* 08 - MONTSENY I MARESME #57

Sortides mensuals de l'any 2010

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Angeleta » dg. ago. 22, 2010 10:00 pm

Bé, jo també he arribat a casa. Abans, però, he parat a dutxar la meva nena. L'he rentat ben neta (li feia falta), llavors l'he pentinada amb el millor greix per a la seva cadena i, en acabat, li he fet la pedicura mirant-li l'aire de les rodes. Ara dorm tranquil·leta a la seva plaça de pàrquing prestada pel seu germanet gran (el cotxe).

Llavors ha estat el meu torn de banyera! (Sento ser antiecològica, però avui tocava!!)

He de dir que m'ho he passat de conya. Feia molt que no venia i, no exagero, us trobava a faltar. A més, hi havia moltes cares noves i m'ha encantat retornar, després de dos anys de paquet, la meva primera sortida mensual com a conductora. :jump :jump :jump :jump :form :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
Sou genials (i qui em coneix sap que no acostumo a tirar floretes si no les sento): heu aconseguit crear un grup de gent ampli i variat on hi cap tothom i feu que ens ho passem bé sense haver de preocupar-nos per res: ruta pensada i provada, restaurant reservat, menú estupendo i tancat, amb un bon aparcament :razz: Què més es pot demanar??
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Sagal » dg. ago. 22, 2010 10:11 pm

[quote user="JoanF" post="133017"]El comando de Ponent "les Olugues" ho també anomenat "devorador de rotondes Cerverines" ja som a casa.
Felicitats a tots els que heu fet possible aquesta sortida tan genial per aquets paratjes tan fresquets. :twisted: La veritat, és que avui ha fet calor a tot arreu. Quant arrivaba, a Lleida a les 20.15, el termòmetre encara marcaba 34º .[/quote]

Et dones compte que ets tu que fas calor, ho veus :lol: :lol: :lol:
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Freedom
Presentats
Entrades: 171
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 1:05 pm
Ubicació: Santa Pau

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Freedom » dg. ago. 22, 2010 10:26 pm

Els meus pares i jo també ja som a casa.
Ens ho em passat molt bé amb tots vosaltres, una mica massa de calor però és el que toca a l'estiu.
Gràcies als organitzadors i als cruillers per no deixar que ens perdéssim.
Demà penjarem les fotos de la sortida.


Fins la propera.



Vsss

Avatar de l’usuari
Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Laiona » dg. ago. 22, 2010 11:09 pm

Hola!!!!!!!!!

Jo ja fa molta estona que he arribat.... ja heu vist que he marxat de seguida. He hagut de dur el meu nano al metge per culpa d'una al·lèrgia a picades de mosquit, pobrissó meu!
Ja està tot en ordre i se li curarà no patiu!

Ha sigut una sortida rodona! He anat amb una R6 que a mi això ja em va bé jejeje i de pas he probat la Super Teneré de'n Jacks. Mol bona moto Jacks!! I molt ben pilotada!!!
Anava molt tranquil·la, tant que m'he permès enregistrar un video de 5 minuts que ja faré arribar als protas jejeje

Ara aniré a penjar fotos.., d'un dia molt xulo com sempre! Tot i que recordo un parell d'ensurts de l'Stelvio i en David, que als dos se'ls hi ha caigut la moto en parat. Sort que no ha
passat res!!!!

Fins la propera guapos!!!!!!!!!!!!!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Jesus » dg. ago. 22, 2010 11:56 pm

[quote user="Kpeps" post="133043"][quote user="Jacks" post="133039"][quote user="Jesus GS" post="133035"][quote user="Jacks" post="133031"]
:lol: :form :form ;) ;) :kiss :kiss Un servidor que fa un retet que haribat a caseta .com no una ducha ben frequeta
despres de aqueta calor: com sempre la organitsacio mol be he pasat un dia fantastic
en tots busaltres i una ruta fantastique

[/quote]


El próxim dia ja em tornaràs les pegatas de la GS :KO ... com tira la ST1200 :eyes ... al Coll de Revell m'ha deixat mirant cap a Arbúcies . :shock:[/quote] TRANQUI SEGUR QUE LA PROTSIME MELES ARANQUESS[/quote]

aqui ni han molts que quan van amb la SENYORA son molt bons minyons i es deixan arrancar de tot :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

Kom ens hem de veure !!! :martell ... però és el que toca ... si vull que m'acompany :mrgreen: ... o no :twisted:

Espero que et milloris aviat, cuidat !!!
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Frstrom
Presentats
Entrades: 295
Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
Ubicació: Riells viabrea

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Frstrom » dl. ago. 23, 2010 12:02 am

Que haig de dir que no s ´hagi dit , una ruta estupenda igual que la companyia , encara que ja em coneixo tota la zona pero no es el mateix anar sol que amb la colla de motos que anavem , feia goig , llastima no poder quedarme a dinar , ja es nomes el que em falta , gracies a tots.
vsssssssssssssssssssssssssssssss.

Avatar de l’usuari
Edelweiss
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
Ubicació: Barcelones

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Edelweiss » dl. ago. 23, 2010 1:12 am

Hola!!!!!!!!!

Jo ja fa molta estona que he arribat.... ja heu vist que he marxat de seguida.
He hagut de dur el meu nano al metge per culpa d'una al·lèrgia a picades de mosquit, pobrissó meu!
Ja està tot en ordre i se li curarà no patiu!
Ha sigut una sortida rodona! He anat amb una R6 que a mi això ja em va bé jejeje i de pas he probat la Super Teneré de'n Jacks. Mol bona moto Jacks!! I molt ben pilotada!!!
Anava molt tranquil·la, tant que m'he permès enregistrar un video de 5 minuts que ja faré arribar als protas jejeje

Ara aniré a penjar fotos.., d'un dia molt xulo com sempre! Tot i que recordo un parell d'ensurts de l'Stelvio i en David, que als dos se'ls hi ha caigut la moto en parat. Sort que no ha
passat res!!!!

Fins la propera guapos!!!!!!!!!!!!!
Vaja Laiona... :cry: espero que el petit no tingui gaires molesties i passi ràpid :kiss
ImatgeImatgeImatge

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Steelman » dl. ago. 23, 2010 1:19 am

M'alegro molt que tot hagi anat tant bé. Llastima de la calor, pero és el que té l´estiu....
Amb tot.......
Quina enveja em feu!!!
FA MASSA SORTIDES QUE LA FEINA NO EM DEIX VENIR :(!!!!!!!!!!!!!!!!!


Pero la proxima ja no haure d´acontentar-me en veure les fotos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Laiona » dl. ago. 23, 2010 6:59 am

Hola!!!!!!!!!

Jo ja fa molta estona que he arribat.... ja heu vist que he marxat de seguida.
He hagut de dur el meu nano al metge per culpa d'una al·lèrgia a picades de mosquit, pobrissó meu!
Ja està tot en ordre i se li curarà no patiu!
Ha sigut una sortida rodona! He anat amb una R6 que a mi això ja em va bé jejeje i de pas he probat la Super Teneré de'n Jacks. Mol bona moto Jacks!! I molt ben pilotada!!!
Anava molt tranquil·la, tant que m'he permès enregistrar un video de 5 minuts que ja faré arribar als protas jejeje

Ara aniré a penjar fotos.., d'un dia molt xulo com sempre! Tot i que recordo un parell d'ensurts de l'Stelvio i en David, que als dos se'ls hi ha caigut la moto en parat. Sort que no ha
passat res!!!!

Fins la propera guapos!!!!!!!!!!!!!
Vaja Laiona... :cry: espero que el petit no tingui gaires molesties i passi ràpid :kiss



Gràcies Carme!!! Ara s'ho ha de cuidar una mica però té remei. Fins la propera!!!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Geroni » dl. ago. 23, 2010 8:03 am

Be,tal i com ha dit JoanF,jo tambè fa una estona que soc a casa :mrgreen: :mrgreen:
La veritat es que al arribar a casa,nomès vaig tindre temps de duxar.me i tornar a agafar el cotxe per anar cap a Reus a l`aeroport a buscar al meu fill gran que arribaba de viatge.
Moltes gracies a tots i a totes per el bonic dia que em pasat.
La ruta,uyyyyyyyy,com he disfrutat ,cada dia m`hi trobo mès bè dalt de la moto.El meu amic que practicament no habia pujat mai dalt de una moto,tambè s`ho ha pasat bomba.
Gracies a tots els organitzadors per l`organització,impecable com sempre.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Nuria Vs
Presentats
Entrades: 1142
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Nuria Vs » dl. ago. 23, 2010 9:10 am

Bon dia companys :oops: ,
ahir no em vaig conectar, així que avui ja he pogut veure els comentaris i algunes de es fotos (moltes gràcies reporters)

Que bé poder-vos veure una altra vegada, ja us trobava a faltar... Als nous mototuristes espero que ens tornem a veure, això és senyal de que us ho heu passat tant bé com jo ;)


Felicitats per l'organització, ja sé que l'aire condicionat no l'heu pogut engegar, sinó segur que ho haguéssiu fet :lol:


:kiss
Núria

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Randy-650 » dl. ago. 23, 2010 11:38 am

Hi ha un detal que no sé si veu fixar-vos: abans d'entrar al restaurant, quant tothom era fora prenent "la fresca", a l'entrada del menjador estaven intentant respirar aire fresc tots els que portàven les GoldWing. :lol:

Van patir molt, van patir molt la calor allí dins tancats. :razz:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Eva » dt. ago. 24, 2010 12:11 am

De la sortida d´ahir poc més queda per afegir.

1.- Em va fer molta il.lussió posar cares a nicks que encara no coneixia , per exemple : Isi, Enric 13, STV ( que llegeixo habitualment )...

2.- Veure com cada vegada més hi han més pares que porten els seus fill , i el que és encara millor, es diverteixen i repeteixen.

3.- Aquesta vegada han vingut molts amics de Moto Turistes i sabeu que m´agrada posar les seves fotos de primer, però aquesta vegada eran tant.... que m´ha sigut imposible.

4.- Et quedes amb les ganes de poguer saludar amb més calma a tothom.

5.- També m´ha agradat molt que se m´apropés algún mototuriste nou i em digues... Eva et segueixo ,he gaudit amb tú de les fotos , el paisatges, les sortides i m´has fet patir. Gracies per compartir-ho. Vinga, ánims i segueix així. I també han aprofitat per signar-me la senyera. MOltes gracies :kiss .

6.- Crec també, que a part d´un parell d´incidents, tot ha anat molt i molt bé.

7.- El nivell de les fotos i dels videos és molt i molt bó :bow :bow :bow :bow . Moltes gracies a Totes i Tots qui després de la ruta, la calor, ... agafeu temps per editar, retocar i penjar les fotos i videos. Sempre diguem que son 5 minuts, però acabem penjats devant l´ordinador moltes hores.

8.- La mà esquerra i el "savoir faire" dels organitzadors, francament no té preu. Saber moure i encarrilar aquest gran grup de mototuristes és una gran feinada i sortida a sortida cada vegada s´ho treballan més i més.

9.- També m´agradaria dir que en aquest grup de mototuristes, no solsament hi ha molta moto , sino m´agradaria resaltar la cualitat humana d´aquest grup.

10.- I ja per últim ..... i resumint ... bona ruta, bon dinar ... I EL MILLOR TOTS VOSALTRES. :kiss :kiss

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Eva » dt. ago. 24, 2010 12:13 am

La Laiona i en David :

Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 24, 2010 12:13 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Eva » dt. ago. 24, 2010 12:15 am

En Jesús Gs i la seva SRa. Helena

Imatge

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Eva » dt. ago. 24, 2010 12:17 am

Enric 13:

Imatge

Imatge

No sé si ho hauria de dir...... però aquest noi, i era la primera vegada que varem coincidir em va fer pensar amb "el zorro", tot negre ( moto inclosa ) i malgrat la calor amb pasamontanyes.
Diria molt elegant ???!!!! ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 24, 2010 12:37 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Eva » dt. ago. 24, 2010 12:19 am

Olga i Beni :

Imatge

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Eva » dt. ago. 24, 2010 12:22 am

Isi:

Imatge

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Eva » dt. ago. 24, 2010 12:26 am

Eram tants.... que ha sigut molt difícil posar els srs. dins la mateixa foto ;)

Imatge

Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 24, 2010 12:27 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: * 08 - MONTSENY I MARESME *

Entrada Autor: Eva » dt. ago. 24, 2010 12:28 am

Malgrat escriu força en el fórum, no habiem coincidat gaires vegades :

Frstrom :

Imatge

Respon

Torna a “2010”