* 07 - Osona, Lluçanès i Guilleries #56

Sortides mensuals de l'any 2010

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Kpeps » dt. jul. 20, 2010 11:08 am

[quote user="Randy-650" post="128728"][quote user="Kpeps" post="128714"].... m'he trobat que molta gent quan pasa ni saluda ni res i crec que es de cortesia amb qui esta parat pasant calor o aguantant un xafec una simple salutacio .....[/quote]
Epppss!!! Jo quan passo per davant d'un cruillero sempre li toco la botzina i el saludo, i si en tinc molta confiança li aixeco el dic del mig. :mrgreen:
Però tens tens tota la raó, no costa res fer una salutació, i més diumenge que del cap de ruta a la moto-escombra hi havia una distància considerable.[/quote]

veig que algu ho ha entes,fer de cruiller no es quedarse parat com un pasmarot i ja esta, es mirar de donar pas i fer parar si ve algun cotxe als companys ,etc,etc,esta clar que en una curva tancada on vas traçant no aniras a aixecar la ma,pero be......a llocs sense problema em referia,nomes era un comentari ja que hi han llocs que parase a fer de cruilla tambe fa una miqueta de :tremolant :tremolant fins aviat.
Imatge

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Vini » dt. jul. 20, 2010 12:05 pm

Com que cap administrador,diu res al respecte sobre al tema de RUTES AMB CAMINS DE TERRA (GRAVILLA).
Jo,cada vegada que m'apunti a una ruta,primer demanare si ja trams en cuestio.
Esperare,com sempre he rebut,una resposta de l'aministracio de Mototurisme.
Aprofito la benentessa,per saludar-los.
Del Vini("un coreano/japones,media vuelta i al reves").Banzahi-banzahi.
:D
.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Randy-650 » dt. jul. 20, 2010 12:21 pm

[quote user="Vini" post="128737"] Com que cap administrador,diu res al respecte sobre al tema de RUTES AMB CAMINS DE TERRA (GRAVILLA).
Jo,cada vegada que m'apunti a una ruta,primer demanare si ja trams en cuestio.
Esperare,com sempre he rebut,una resposta de l'aministracio de Mototurisme.
[/quote]

Si ho sé abans, no pateixis que ja t'avisaré. Però de fet aquesta vegada ni jo ho sabia. :???:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Jordi » dt. jul. 20, 2010 1:54 pm

[quote user="Kpeps" post="128731"][quote user="Randy-650" post="128728"][quote user="Kpeps" post="128714"].... m'he trobat que molta gent quan pasa ni saluda ni res i crec que es de cortesia amb qui esta parat pasant calor o aguantant un xafec una simple salutacio .....[/quote]
Epppss!!! Jo quan passo per davant d'un cruillero sempre li toco la botzina i el saludo, i si en tinc molta confiança li aixeco el dic del mig. :mrgreen:
Però tens tens tota la raó, no costa res fer una salutació, i més diumenge que del cap de ruta a la moto-escombra hi havia una distància considerable.[/quote]

veig que algu ho ha entes,fer de cruiller no es quedarse parat com un pasmarot i ja esta, es mirar de donar pas i fer parar si ve algun cotxe als companys ,etc,etc,esta clar que en una curva tancada on vas traçant no aniras a aixecar la ma,pero be......a llocs sense problema em referia,nomes era un comentari ja que hi han llocs que parase a fer de cruilla tambe fa una miqueta de :tremolant :tremolant fins aviat.[/quote]

Kpeps, Jo també t'he entès perfectament. M'agrada que em saludin però si no ho fan, segueixo "tan panxo". Ara be, si hi setanta-cinc motos i els he de saludar un per un..... se'm cansaria el braç. Això si, tal com vaig fer amb l'Alucina, sempre que me'l trobo procuro fer algun "numeret".

Des d'ara tu també seràs el meu objectiu com a cruïller, prepara't!!!!!! :tremolant :tremolant

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Ra-mon » dt. jul. 20, 2010 4:09 pm

[quote user="Vini" post="128633"]A mi (com crec que d'altres),cuant en la ruta hi tingui trams de cami de terra ò sense asfaltar,es fes constar,perque ningú s'enportes cap sorpresa.[/quote]

Vini, a la sortida de diumenge hi havia 2 llocs difícils per la composició del terra: al camí que anava de la S fins a Puigsagordi hi havia uns 500 metres de baixada amb camí de terra i a l'arribada mateix a Puigsagordi on es feia la parada també era una mica empipador.
De tota manera i com que es faria reagrupament i tot aquest tros seria de marxa més lenta per les característiques de la via, en vam parlar però no vam donar-hi més importància, espero que això no hagi suposat cap perill per ningú. :(

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. jul. 20, 2010 5:11 pm

[quote user="prony" post="128723"]Per altra banda, com també s'apunta, hi ha llocs sense visibilitat en els quals podem trobar sorra o algun obstacle. Crec que allí també s'hauria de posar algú per advertir a la resta del possible perill (la necessitat restaria a la consideració de l'experimentat cap de ruta ja que no fa falta posar un advertidor per cada gra de sorra o pedreta). Per tal de no provocar "frenassos" i espantar als demés hauríem de generalitzar una postura o moviment que indiques que hi ha un perill però que tot es correcte, sense que puguem pensar que alguna desgràcia pugui haver succeït.[/quote]

L'únic lloc on aquest diumenge hi havia un cert perill de pedres i sorra a la carretera era al tram que va de Viladrau a Espinelves. No va caldrà que hi deixes cap cruïller avisant ja que allà mateix hi havia un cotxe amb un motoristes d'enduro o de quad que em varen avisar a mi del perill just abans d'arribar-hi, i com que vaig veure que estaven ben asseguts i en tenien per estona d'estar allà no vaig creure convenient deixar-hi ha ningú, com així va ser.

L'altra grapat de sorra i pedres que hi havia al tram abans d'arribar a Lluçà el vaig treure jo mateix amb una frenada-accelarada a sobre i amb marxada de moto inclosa, L'Alucinamaripili i un noi de fortis que anaven al meu darrera ho varen veure i se'ls hi varen posar per corbata :tremolant :tremolant .

Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 20, 2010 5:12 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Vini » dt. jul. 20, 2010 5:12 pm

[quote user="Ra-mon" post="128773"][quote user="Vini" post="128633"]A mi (com crec que d'altres),cuant en la ruta hi tingui trams de cami de terra ò sense asfaltar,es fes constar,perque ningú s'enportes cap sorpresa.[/quote]

Vini, a la sortida de diumenge hi havia 2 llocs difícils per la composició del terra: al camí que anava de la S fins a Puigsagordi hi havia uns 500 metres de baixada amb camí de terra i a l'arribada mateix a Puigsagordi on es feia la parada també era una mica empipador.
De tota manera i com que es faria reagrupament i tot aquest tros seria de marxa més lenta per les característiques de la via, en vam parlar però no vam donar-hi més importància, espero que això no hagi suposat cap perill per ningú. :([/quote]
D'acort Ra-mon,sense fer-ne ni mes ni menys,es una questio molt simple,si el sol fet de tenir un petit o gran obstacle a la carretera,tots correm a indicar-ho.¿Com pot ser possible,que no s'indiqui que ja 500 metres de gravilla?.Sigui de pujada o de baixada.Es una ruta planificada(amb previa inclosa).
Per les motos de carretera el perill pot estar en tant sols un metre, perquè no son motos indicades per anar per camins de terra(al meyns la meva).
Una abraçada Ra-mon del Vini i la Tensi. :D :D
.

Avatar de l’usuari
Betteriam
Presentats
Entrades: 21
Membre des de: dv. maig 14, 2010 6:33 pm
Ubicació: Tona - Osona

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Betteriam » dt. jul. 20, 2010 6:03 pm

[quote user="Kpeps" post="128714"]jo fa dies que volia dir una coseta i aprofito aquest moment,es sobre el tema de les cruilles,realment es fantastic que en una ruta de tants kilometres pasant per tants llocs,no es perdi ningu,aixo es degut a que amb cruillers indicant cap on s'ha d'anar tothom va tranquil i al seu ritme sense preocuparse de rotondes i canvis de via,pero m'he trobat que molta gent quan pasa ni saluda ni res i crec que es de cortesia amb qui esta parat pasant calor o aguantant un xafec una simple salutacio que a fi de contes costa ben poc,que ningu s'ho prengui a mal,eh !!!! pero com a mi m'agrada saludar i que em saludin ho dic que a fi de contes com hi ha confiança ;) ;) ;) ;) ale,fins la propera :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Jo vaig intentar saludar sempre que vaig poder, si mes no la meva dona que anava al radera, ara també haig de reconeixer que prefereixo tenir les dos mans ben agafades a la moto ja que sent lo "novato" que sóc, prou feines tinc a les curves i cruilles per mirar de no caure. Sempre que vaig poder però vaig saludar amb molt de gust, per cert jo també vaig veure els nens i la iaia i els hi vàrem dedicar una bona salutació!

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Randy-650 » dt. jul. 20, 2010 6:28 pm

[quote user="James Bond" post="128781"]..... hi havia un cotxe amb un motoristes d'enduro o de quad ....[/quote]

I era en Nani Roma. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Kpeps » dt. jul. 20, 2010 7:39 pm

jo no volia que ningu es sentis per aludit, ni que les meves paraules fosin mal interpretades,jo si haig de parar (encantat de la vida,us ho aseguro) i algu no em saluda tampoc em pasa res i em referia a rectes amb visibilitat i ja esta no a llocs amb perill,vinga,que no volia crear malestar,nomes era un comentari.
Imatge

Avatar de l’usuari
Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Laiona » dt. jul. 20, 2010 8:02 pm

[quote user="Vendetta" post="128652"][quote user="Laiona" post="128582"]
jajaja I a sobre obrint pas amb el "pirulo" jajajaja Que friki que ets! jajajajajaj
[/quote]

Ui! El que m'ha dit!! :sado

A sobre que miro pel bè comù tot mirant el propi. A sobre que em preocupo per esbair dubtes, allò que en veus un a darrere, i no saps si deixar passar o no. :mrgreen:
A sobre que m'adalanto als temps.. Que si llum de fre, al casc..
A sobre que miro per la igualtat, i és que si hi han vehicles preferents, per què quan algu ho pot necessitar no pot ser preferent?

Però en cap moment era per fer la gracieta, ni perquè quedès bè a la moto, ni per distreure'm, ni per poder adalantar mès comodament al grup. :cool:[/quote]


Ja ho se home!jajaja Ho dic perquè et piquis jajajajaja Homes....
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Avatar de l’usuari
Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Frank » dt. jul. 20, 2010 9:54 pm

Jo, no solament saludo als cruillers, sino que quan en faig de cruiller,
m'aplico a fons.... o no...

:lol: :lol: :lol:
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Vendetta » dt. jul. 20, 2010 9:57 pm

[quote user="Laiona" post="128797"][quote user="Vendetta" post="128652"][quote user="Laiona" post="128582"]
....
[/quote]

bla bla bal[/quote]


Ja ho se home!jajaja Ho dic perquè et piquis jajajajaja Homes....[/quote]

No pateixis pas, m'he picat per donar-t'hi aquesta alegria. :mrgreen: Ara , que pobres homes la resta.. mira que posar-los a la mateixa saca per culpa meva..

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Vendetta » dt. jul. 20, 2010 10:03 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="128555"]Avui ho hem passat de conya.

Però hem trobat a faltar l'Angeleta, l'Electra, en Ra-mon, en Pepi600 i alguns de tarragona que sempre ens agrada veure.

Gràcies per ser collonuts.[/quote]

Alucinamaripili, no hi penso pas sumar un +1, hi sumarè un +1,5

I és que t'hi has deixat la Nuriavs, bè jo per lo menys jo li he trobat a faltar, m ho vaig passar bè l ultima vegada quan anava al meu darrere.

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Vendetta » dt. jul. 20, 2010 10:05 pm

[quote user="Frank" post="128815"]Jo, no solament saludo als cruillers, sino que quan en faig de cruiller,
m'aplico a fons.... o no...

:lol: :lol: :lol:[/quote]
Bè jo això de saludar els cruillers, no sè, jo en una cruilla que em vaig parar estava dins el chiringuito de pollastres refrescant-me. Ara que aquell forn de pollastres donava una calor.. vaig patir de veritat en aquella cruilla.
La Laiona s`encarragava de dirigir el tràfic, que és de mès bon saludar que a mi.

Respon

Torna a “2010”