* 07 - Osona, Lluçanès i Guilleries #56

Sortides mensuals de l'any 2010

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Sagal » dc. juny 30, 2010 9:17 pm

Apunteu sisplau

1 moto Aleix & Glu (Fortis) 2 pax tant sols ruta
1 moto Sergi & Sheila (Fortis) 2 pax tans sols ruta
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Kpeps » dc. juny 30, 2010 9:59 pm

en Ferry m'ha demanat si el podeu apuntar,un cop mes ha oblidat la contrasenya i no es pot conectar :halfcry :halfcry :halfcry es increible pero cert.gracies
Imatge

Avatar de l’usuari
Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Coes » dc. juny 30, 2010 10:14 pm

[quote user="Kpeps" post="126373"]en Ferry m'ha demanat si el podeu apuntar,un cop mes ha oblidat la contrasenya i no es pot conectar :halfcry :halfcry :halfcry es increible pero cert.gracies[/quote]
digue-li que a la propera convida el aperitiu a tots, veuràs com es recorda de la contrasenya
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Sagal » dc. juny 30, 2010 10:27 pm

[quote user="Kpeps" post="126373"]en Ferry m'ha demanat si el podeu apuntar,un cop mes ha oblidat la contrasenya i no es pot conectar :halfcry :halfcry :halfcry es increible pero cert.gracies[/quote]

S'haura de posar "contrasenya" i així segur que no li marxa, jajajajajaja.
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Kpeps » dc. juny 30, 2010 10:30 pm

[quote user="Coes" post="126375"][quote user="Kpeps" post="126373"]en Ferry m'ha demanat si el podeu apuntar,un cop mes ha oblidat la contrasenya i no es pot conectar :halfcry :halfcry :halfcry es increible pero cert.gracies[/quote]
digue-li que a la propera convida el aperitiu a tots, veuràs com es recorda de la contrasenya
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

millor el dinar de tots que es molt esplendit :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :cerv :cerv :cerv :cerv
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 30, 2010 10:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Pardo
Presentats
Entrades: 374
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
Ubicació: Igualada

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Pardo » dj. jul. 01, 2010 7:26 am

A veure si estic de sort i aquest dia no em toque treballar, i puc venir i coneixer personalment aquest bon rotllo que es respire a mototurisme, seria la meva primera sortida amb vosaltres, (creuaré els dits). :roll:
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]

Avatar de l’usuari
Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Frank » dj. jul. 01, 2010 10:49 am

[quote user="Pardo" post="126411"]A veure si estic de sort i aquest dia no em toque treballar, i puc venir i coneixer personalment aquest bon rotllo que es respire a mototurisme, seria la meva primera sortida amb vosaltres, (creuaré els dits). :roll:[/quote]

Va, els dits, els creuem tots, aixì tindrà més força.
Que tinguis sort
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 01, 2010 5:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Avatar de l’usuari
Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Xurrumeka » dj. jul. 01, 2010 3:43 pm

podria, podria ser............ :roll: :roll: :roll:
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Avatar de l’usuari
Electra
Presentats
Entrades: 550
Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
Ubicació: Tarragona

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Electra » dj. jul. 01, 2010 4:21 pm

[quote user="JoanF" post="126079"][quote user="Sagal" post="126077"][quote user="JoanF" post="126076"]Aquesta vegada, i amb tota la pena del meu cor, us he de dir, que no hi podré assistir, perqué estaré per terres angleses.
Em sap greu 1er que tot, pel meu amic Santi. Després de la rebuda que ens va fer l'any passat, i totes les atencions que va tenir amb nosaltres, em feia gràcia de ser-hi. Les carreteres, magnífiques, així com també els paisatges, i els àpats, de collons de mico.
Ho sento amics d'Osona, un altra vegada serà.
:bow :bow[/quote]


:jump :jump :jump :jump :jump :jump

és broma :crys :crys :crys :crys :crys :crys[/quote]
No sé...no sé.....
:enfaduu :enfaduu :enfaduu[/quote]

:eyes Aquesta sortida NO me la puc perdre, penso igual que el Joan.
MOLTES GRÀCIES SANTI PEL BON CALIU DE L'ANY PASSAT!!!! (després de tant de temps podré coincidir amb tu i la Dolors ;) que ja va sent hora!)

:cry: PERÒ QUINA PENA MÉS GRAN!!!! no podrem gaudir de la companyia de l'Oscar i el Joan!
Us trobarem a faltar!!!! :(
Imatge

Avatar de l’usuari
Electra
Presentats
Entrades: 550
Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
Ubicació: Tarragona

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Electra » dj. jul. 01, 2010 4:24 pm

[quote user="Cristina_tgn" post="126171"][quote user="Sagal" post="126153"][quote user="Randy-650" post="126151"]Ep, que jo també vinc, que si no us desmadreu. :twisted:

Sagal, quina és l'entrada a la plaça? Sols n'hi ha una o vàries? :shock: Si és possible fica les coordenades. :cool:[/quote]

Randy, tant sols hi ha una entrada i les coordenades ja les tens posades, m'agrada molt que vinguis.[/quote]

Entrades? Com a minim dues ;), pregunta-li a l'Albert per on vam entrar ell i jo diumenge al mati a la sortida del 09 :eyes :eyes[/quote]

Jo realment no ho recordo, seguia a una moto, i vem donar més tombs per dins d'uns carrerons estrets..., lo important es que vam arribar per esmorzar jajajajajajajajajajajjajajajajajajjajjajajajajaja :lol:

Cristina, tu no has dit res!!! Pujaràs???
Imatge

Avatar de l’usuari
Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Oscar » dj. jul. 01, 2010 6:44 pm

Ho sento sobretot pel sector femení del forum,però aquesta
serà impossible
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: * 07 - Sortida per Osona, Lluçanès i Guilleries *

Entrada Autor: Randy-650 » dj. jul. 01, 2010 7:56 pm

Imatge LLISTA ACTUALITZADA FINS AQUI
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Sagal » dj. jul. 01, 2010 9:57 pm

[quote user="Xurrumeka" post="126466"]podria, podria ser............ :roll: :roll: :roll:[/quote]

Ojala

No vull fer dentetes a ningú, però aquesta tarda hem anat a fer la previa, coll........ns.
Bond la trona feia molt que no la feia, quin circuit que tens sortint del garatge, espectacular, la ruta us asseguro que us encantara, les visites programades esatn molt bé, en fi que entre les carreteres d'en Bond i les romaniques d'en Ra-mon el que no vingui la caga.

Tant sols us diré que ens ha sortit una argentina amb sostens i calçes i lo primer que ens ha dir és a casa meva vaig com vull, faltaria més, jajajaja
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Kpeps » dj. jul. 01, 2010 10:00 pm

[quote user="Sagal" post="126550"]
Tant sols us diré que ens ha sortit una argentina amb sostens i calçes i lo primer que ens ha dir és a casa meva vaig com vull, faltaria més, jajajaja[/quote]


i que i feieu a casa seva ??? :eyes :eyes :eyes :eyes jajajajajajaj
Imatge

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Sagal » dj. jul. 01, 2010 10:09 pm

[quote user="Kpeps" post="126551"][quote user="Sagal" post="126550"]
Tant sols us diré que ens ha sortit una argentina amb sostens i calçes i lo primer que ens ha dir és a casa meva vaig com vull, faltaria més, jajajaja[/quote]


i que i feieu a casa seva ??? :eyes :eyes :eyes :eyes jajajajajajaj[/quote]

Osti doncs era un Bar, però hem anat per la porta del darrera, jejejeje
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Coes » dj. jul. 01, 2010 10:19 pm

desde Sardenya no es el que era :roll:
Coes l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 01, 2010 10:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Cristina » dj. jul. 01, 2010 11:17 pm

[quote user="Electra" post="126480"][quote user="Cristina_tgn" post="126171"][quote user="Sagal" post="126153"][quote user="Randy-650" post="126151"]Ep, que jo també vinc, que si no us desmadreu. :twisted:

Sagal, quina és l'entrada a la plaça? Sols n'hi ha una o vàries? :shock: Si és possible fica les coordenades. :cool:[/quote]

Randy, tant sols hi ha una entrada i les coordenades ja les tens posades, m'agrada molt que vinguis.[/quote]

Entrades? Com a minim dues ;), pregunta-li a l'Albert per on vam entrar ell i jo diumenge al mati a la sortida del 09 :eyes :eyes[/quote]

Jo realment no ho recordo, seguia a una moto, i vem donar més tombs per dins d'uns carrerons estrets..., lo important es que vam arribar per esmorzar jajajajajajajajajajajjajajajajajajjajjajajajajaja :lol:

Cristina, tu no has dit res!!! Pujaràs???
[/quote]

Virginia!!! Hauras de menjar cues de pansa ;) diuen que van bé per la memòria :b9 :b9 :b9 dues cosetes:

Primer, l'any passat quan l'Albert i jo vam arribar a la plaça tu encara estaves al primer son i embolcallada amb mantes (uuuff, al juliol), ara ultimament no t'en fan falta tantes de mantes :lol: :lol:

Segona, aquest any no pot ser estaré lluny viewtopic.php?f=2&t=8848&start=0 vigilant el teu estimat, ja, ja. Ara que desde que fas escapades amb el David cap a Prades.... no sé, no sé :eyes :eyes :eyes
Jo avui ja he estat per Osona ;)

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Eva » dv. jul. 02, 2010 6:49 am

1 pax please .

( No vidré sola, però ............... ja s´apuntarà ;) )
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 10, 2010 7:37 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Xurrumeka » dv. jul. 02, 2010 8:17 am

[quote user="Sagal" post="126550"][quote user="Xurrumeka" post="126466"]podria, podria ser............ :roll: :roll: :roll:[/quote]

Ojala

No vull fer dentetes a ningú, però aquesta tarda hem anat a fer la previa, coll........ns.
Bond la trona feia molt que no la feia, quin circuit que tens sortint del garatge, espectacular, la ruta us asseguro que us encantara, les visites programades esatn molt bé, en fi que entre les carreteres d'en Bond i les romaniques d'en Ra-mon el que no vingui la caga.

Tant sols us diré que ens ha sortit una argentina amb sostens i calçes i lo primer que ens ha dir és a casa meva vaig com vull, faltaria més, jajajaja[/quote]

home, és per no sentir-vos més a alguns !!!! ;) ;) ;) (per cert, amb italians o sense, ja saps que et vull veure!!!!! :cool: :cool: )
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Avatar de l’usuari
Electra
Presentats
Entrades: 550
Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
Ubicació: Tarragona

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Electra » dv. jul. 02, 2010 11:46 am

[quote user="Xurrumeka" post="126620"][quote user="Sagal" post="126550"][quote user="Xurrumeka" post="126466"]podria, podria ser............ :roll: :roll: :roll:[/quote]

Ojala

No vull fer dentetes a ningú, però aquesta tarda hem anat a fer la previa, coll........ns.
Bond la trona feia molt que no la feia, quin circuit que tens sortint del garatge, espectacular, la ruta us asseguro que us encantara, les visites programades esatn molt bé, en fi que entre les carreteres d'en Bond i les romaniques d'en Ra-mon el que no vingui la caga.

Tant sols us diré que ens ha sortit una argentina amb sostens i calçes i lo primer que ens ha dir és a casa meva vaig com vull, faltaria més, jajajaja[/quote]

home, és per no sentir-vos més a alguns !!!! ;) ;) ;) (per cert, amb italians o sense, ja saps que et vull veure!!!!! :cool: :cool: )[/quote]

MARIA no diguis això, sinó la resta en ficarem tristos i pensarem... jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja.

Ha veure si es veritat i perfí ens acompanyes!!!!!
Imatge

Respon

Torna a “2010”