* 06 - ANOIA I PENEDÈS #55

Sortides mensuals de l'any 2010

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: * 06 - ANOIA I PENEDÈS *

Entrada Autor: Randy-650 » ds. juny 19, 2010 8:22 pm

[quote user="Geroni" post="125029"]No pateixis Randy,que l`aigua caurá tota avui,si de cas,demá fará vent. :enfadat :enfadat[/quote]

Doncs hauràs de baixar la pantalla abaix de tot. :mrgreen:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: * 06 - ANOIA I PENEDÈS *

Entrada Autor: Geroni » ds. juny 19, 2010 8:29 pm

Pues fale :martell :form :form :form
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: * 06 - ANOIA I PENEDÈS *

Entrada Autor: Randy-650 » ds. juny 19, 2010 8:31 pm

Per cert, molt guapa la foto de l'avatar! :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: * 06 - ANOIA I PENEDÈS *

Entrada Autor: Geroni » ds. juny 19, 2010 8:36 pm

Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiii punyatero,te n`has adonat eh?.Et tinc que dir que la vá fer un bon profesional de la fotografia :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:













































Gracies Randy per la foto
;)
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: * 06 - ANOIA I PENEDÈS *

Entrada Autor: Sagal » ds. juny 19, 2010 9:36 pm

[quote user="Geroni" post="125035"]Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiii punyatero,te n`has adonat eh?.Et tinc que dir que la vá fer un bon profesional de la fotografia :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


t'imagens que quedaria bé jo amb una avatar amb GW?









































Gracies Randy per la foto
;)
[/quote]
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: * 06 - ANOIA I PENEDÈS *

Entrada Autor: Vini » ds. juny 19, 2010 9:55 pm

"pes weno".Ara en serio.Si ja sortiré tart de casa,si sobre plou,ja no surto(a dormir la ...1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.......etc :sheep ).Ho sigui,que si plou al mati,ja no agafo la moto ..........."weno" com el "jarabe de Palo","DENPENDE DE QUE DEPENDE".
"Me remito a lo dicho en la pagina 6(dicho por mi)",del post que ara estem en cuestio.
Espero: Que no plogui.
Espero: Que pugui estar a l'hora.
Espero: Que tot l'ho anterior es cumpleixi i pugui saludar i fer la ruta amb tots/tes.(Sino tota la ruta,al meins un troç).
Ara marxo,fins d'aqui unes hores(si puc).
salutacions.
"de un japo/coreano" banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi-banzahi- :twisted:
.

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: * 06 - ANOIA I PENEDÈS *

Entrada Autor: Ra-mon » ds. juny 19, 2010 9:57 pm

[quote user="Sagal" post="125041"][quote user="Geroni" post="125035"]Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiii punyatero,te n`has adonat eh?.Et tinc que dir que la vá fer un bon profesional de la fotografia :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


t'imagens que quedaria bé jo amb una avatar amb GW?

color=gold]
Gracies Randy per la foto
;)[/color][/quote][/quote]

Això és fàcil d'arreglar: Geroni, demà deixa-li un moment la GW a en Sagal per fer-se una foto ;)

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: * 06 - ANOIA I PENEDÈS *

Entrada Autor: Geroni » ds. juny 19, 2010 10:38 pm

Ja sap que nomès li cal alçar un dit :lol:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Re: * 06 - ANOIA I PENEDÈS *

Entrada Autor: Coes » dg. juny 20, 2010 6:17 pm

un a caseta arracladet, dia de conya, ruta preciosa, compis super, de tornada m'han acompanyat fins a casa, per fer-ho rodó només ha faltat, que em gratin l'esquena, uns copets per fer el rotet i que em tapin amb el llençon :mrgreen:
Coes l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 20, 2010 7:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: * 06 - ANOIA I PENEDÈS *

Entrada Autor: Sagal » dg. juny 20, 2010 6:45 pm

Gràcies Sharky, per la currada i a tots per la vostre companyia, espero el mes vinent veureus a tots i a més a Osona. Un dia collonut, exhibició de ball, Un solo collonut Laia, en fi que més podem dir.... si una cosa quina GW siset joder, avui no dormire, de bon mati en Panotxa amb la adventur i després en Jesus i en Siset amb les GW buffffff.
Bé ara tinc gent a casa el vespre ja posaré quatre fotos.

Sou collonuts, per cert l'Albert que sabia la ruta s'ha perdut? que estrany no? on has anat Albert, va explicat
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Re: * 06 - ANOIA I PENEDÈS *

Entrada Autor: Angeleta » dg. juny 20, 2010 6:53 pm

Hola!

Cap a 2/4 de 7 m'he creuat amb dos mototuristeros al troç de la C-17 on es va cap a agafar la C-25. Eren dues BMW amb conductor i paquet. Els he saludat perquè els he vist l'enganxina al top case del que anava davant però no sé qui eren. Ells han mirat i també m'han saludat.

Qui éreu?

Fa gràcia trobar gent de mototurisme.
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: * 06 - ANOIA I PENEDÈS *

Entrada Autor: Sagal » dg. juny 20, 2010 6:56 pm

[quote user="Angeleta" post="125102"]Hola!

Cap a 2/4 de 7 m'he creuat amb dos mototuristeros al troç de la C-17 on es va cap a agafar la C-25. Eren dues BMW amb conductor i paquet. Els he saludat perquè els he vist l'enganxina al top case del que anava davant però no sé qui eren. Ells han mirat i també m'han saludat.

Qui éreu?

Fa gràcia trobar gent de mototurisme.[/quote]

Davant era en Cabriol amb l'adventure i darrera jo, realment fa, ens has saludat i has frenat i tot eh?
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Feisser
Presentats
Entrades: 898
Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

Re: * 06 - ANOIA I PENEDÈS *

Entrada Autor: Feisser » dg. juny 20, 2010 6:59 pm

Feliçitats Sharky per la ruta me ben sorpres, feia un munt d'anys que no passaba per aquestos llocs i deu n'hi dó el que han canviat i d'on han sortit tants molins? . Bravo, bravissima Laia and compani ho em passat molt bé tot dinant, cada cop el llistó es mès amunt, fins la propera.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: * 06 - ANOIA I PENEDÈS *

Entrada Autor: Randy-650 » dg. juny 20, 2010 7:15 pm

[quote user="Sagal" post="125100"]

Sou collonuts, per cert l'Albert que sabia la ruta s'ha perdut? que estrany no? on has anat Albert, va explicat[/quote]

No s'ha perdut, simplement ha agafat un altre camí. :D I com que tots els camins portàven a l'ermita..... :lol:

Bé, altre que és a casa. Resumiré una mica la sortida d'avui:

Ens hem quedat parats amb el solo de Laiona ben dinat. Noia, ni quan el Barça fa un gol se senten tants aplaudiments!!!! A que no has passat vergonya? :ksss

Encantat també de poder veure i saludar despres de molt de temps a en kel i la Sandra. :D Nois, aviam si us deixeu veure més sovint, ok?

Content per haver conegut a molta gent nova i per tornar a veure a la gent que feia dies que no veia. I encantat d'haver parlat amb en Moncho que ha vingut especialment des de La Coruña per compartir en dia amb nosaltres. :cerv

Agraïr a les tres simpatiquissimes secretàries (Ardnas, maripili i Esther3) per portar-nos els comptes ben dinat. :ksss Gent com vosaltres fa que les sortides tinguin menys càrregues per qui les munta.

Gràcies a Sharky per preparar-nos una ruta per les terres de l'Anoia i Penedès, i pel restaurant on tothom ha quedat molt content. ;)

Però també m'agradaria insistir -i no em dieu pesat- que quan vingui un de nou a una sortida mensual, si us plau, si ve per algú de vosaltres, recordeu-li sempre el funcionament del tema cruïlles, doncs avui hem estat uns quants mitja hora perduts amunt i avall. Penseu que si un cruïllero no fa la seva feina ben feta, TOTS hi sortim perdent. :crys Despres de la "bronca" que he muntat :lol: tot ha anat sobre rodes, mai més ben dit. Si algú no entén el tema cruïlles o no sap de què va, que pregunti a qualsevol membre de Mototurisme que faci temps que surti amb nosaltres i gustosament li explicarà com funciona.

Fins a la seguent sortida, cap Osona, val? :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Re: * 06 - ANOIA I PENEDÈS *

Entrada Autor: Angeleta » dg. juny 20, 2010 7:21 pm

[quote user="Sagal" post="125103"][quote user="Angeleta" post="125102"]Hola!

Cap a 2/4 de 7 m'he creuat amb dos mototuristeros al troç de la C-17 on es va cap a agafar la C-25. Eren dues BMW amb conductor i paquet. Els he saludat perquè els he vist l'enganxina al top case del que anava davant però no sé qui eren. Ells han mirat i també m'han saludat.

Qui éreu?

Fa gràcia trobar gent de mototurisme.[/quote]

Davant era en Cabriol amb l'adventure i darrera jo, realment fa, ens has saludat i has frenat i tot eh?[/quote]

Sí!! Era jo i he frenat per veure qui éreu, jeje

Llàstima que fa dies que no puc venir. Bé, què hi farem, a la propera potser.
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: * 06 - ANOIA I PENEDÈS *

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. juny 20, 2010 7:26 pm

Jo també ja soc a casa.

Sharky i Soco, una ruta collonuda, molt maca, a la majoria de llocs no hi havia estat mai, i es que l'Anoia em sembla que es l'única assignatura que em quedava pendent de totes les comarques catalanes i com he dit m'ha agradat molt.

Com ha dit en Randy, la primera part de la ruta una mica estressant per el tema de les cruïlles, però la resta ha anat tot molt be.

No dubtàvem gens ni mica, i avui ens ha quedat clar, que la Laia es tot una artista, per cantar a capella com a fet avui es necessiten tenir molt ben posats, i això després d'una sessió de ball de salsa al el jovenet Pacs25anys.

Com també ha dit en Randy, re-trobar vells amics i cada cop fer mes amistats i coneixen's una mica mes amb els mes recents incorporats fa que aquestes sortides se'm quedin curtes i falti temps per estar i parlar amb tothom. M'agradaria haver pogut compartir mes estona amb molts mes de tots vosaltres. Espero fer-ho en properes sortides.

Com ja havia dit altres vegades, : moltes gràcies a tots per ser com sou !!!


Vssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1451
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: * 06 - ANOIA I PENEDÈS *

Entrada Autor: Sergi3 » dg. juny 20, 2010 7:35 pm

Dos més a casa!!!
Un dia fantàstic, una molt bona ruta, i com sempre molt bona companyia
Fins la propera

:cerv
Sergi3 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 20, 2010 7:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Re: * 06 - ANOIA I PENEDÈS *

Entrada Autor: Gearbox » dg. juny 20, 2010 7:44 pm

Uns altres que ja som a casa, després d'anar a fer unes quantes corbes més, tot pujant els revolts de Cal Llucià (Castellolí) i arribar-nos a comprar un mató a Montserrat.

Molt de gust de conèixer en Moncho en persona, ja que l'Eva ens l'havia ensenyat en foto ( :mrgreen: ). Com s'ha dit per aquí, el dia collonut... la ruta maquíssima (gràcies Sharky) i l'actuació de la Laia -per partida doble- amb ball i solo, fenomenal.

Des d'aquí voldria demanar disculpes en nom de l'Alfons (el cruïllero de la Versys) i en el meu propi. L'Alfons ha vingut convidat per nosaltres. Li vaig parlar de Mototurisme i em va dir si algun dia podría venir a alguna ruta. Ahir al vespre li vaig estar explicant el funcionament de tot plegat, amb pèls i senyals, però sembla que no ens vàrem entendre prou bé, i avui ha deixat el seu lloc de cruïllero avans d'arribar l'armilla groga. Ho sento de debò, ja que sé la feina que dona organitzar aquestes sortides i la currada que fan l'Albert i companyia per tal que tot surti rodó. Ho sento, nois.... :???:
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 20, 2010 7:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Avatar de l’usuari
Avisiset
Presentats
Entrades: 96
Membre des de: dl. gen. 18, 2010 3:10 pm
Ubicació: Segrià

Re: * 06 - ANOIA I PENEDÈS *

Entrada Autor: Avisiset » dg. juny 20, 2010 7:45 pm

:D :D :D Ja som a casa. Moltes gracies a tots el companys de Mototurisme per fer-nos pasar una diada
com aquesta. Especialment als Srs. organitzadors que ho han fet tot tan bé que sembla que sigui fácil
fer-ho. Aplaudiments de tot cor a la Laiona per fer-nos gaudir del seu Art. També dir que hem descubert
una part de catalunya tan propera i poc visitada. Fins a la propera. Salut i gasolina.

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: * 06 - ANOIA I PENEDÈS *

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. juny 20, 2010 8:09 pm

Un altre que ja es a "Terrassa",de fet ja fá una estona,enhorabona Sharky per la ruta,i moltes gracies a tots per la companyia.
Finalment la Laia ens ha fet la demostració que tenia pendent,i tot i que no es el seu estil ,l`hi ha sortit rodó.Enhorabona Laia !!
Moncho,un placer saludarte, nos vemos en 48 hrs ;) ;) ;)
La veritat es que s`acumula la feina ,no tindré temps de desfer la maleta ,fins i tot ja he lligat cosas per l`estiu !!!!!!!!!!!
ImatgeImatgeImatge

Respon

Torna a “2010”