* 06 - ANOIA I PENEDÈS #55

Sortides mensuals de l'any 2010

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: * 06 - ANOIA I PENEDÈS *

Entrada Autor: Trencaferro » dl. juny 21, 2010 3:10 pm

Jo també vaig poder arrivar a casa, molt content de la ruta tant xula i ben desconeguda per mi, un dinar fantàstic amb uns riures i bona companyia amb el Randy, K-peps, Guixmo i els tots els altres.

Donar les gràcies als organitzadors per fer-ho tot tant perfecte, a la Laiona pel seu "solo", i als demés moteros per aquella companyia tant grata tot el viatge.

Ara ja esperar a la propera, a veure si hi puc assistir que a més toca a casa!!! Segur que a Osona a ningú li faltaran revolts bon paisatge i sobretot un bon dinar!!! ;) ;) ;)


P.D. Per mi també ba estar un plaer Mareta!!!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: * 06 - ANOIA I PENEDÈS *

Entrada Autor: JoanF » dl. juny 21, 2010 4:35 pm

[quote user="Randy-650" post="125129"][quote user="Geroni" post="125123"]Espero a partir d`ara vindre una mica mès sovint a les sortides.

[/quote]

I aviam si en JoanF també pot dir-ho. Avui ell i la Merçè s'ho han passat d'alló més bé. :ban[/quote]
Ep, colla!!!! que nosaltres també varem arribar ahir. :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Com molt be dius Randy, la Mercé i un servidor ens ho em passat molt i molt de bé.
Però em sembla que la propera tindré que triar més be amb qui comparteixo taula, perqué els companys que avui m'ha tocat, un de Juneda, una de Cervera i un altra de Tarragona, son uns impresentables, No més se salva l'amic Angel, i el amic de la meva dreta (disculpa no recordo el nick).
Alguns de vosaltres ja sabeu el motiu de les meves faltes a les sortides. Eren justificades. Prometo a partir d'ahra vindre a totes les que pugui.
Dono les gràcies al Josep LLuís i a l'Angel per les rutes i el dinar que ens han preparat.
Laia, que dir del teu "solo" impresionant, Es te que tenir alguna cosa més que dues copes de vi per cantar com tu ho fas. :b9 :b9 :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
Paquillo, ets l'òstia. Per molts anys que facis, no camviis mai.
Eva, encantat de tornar-t'he ha saludar.
I a tots els demés gràcies per la vostra companyia.
Coi que gaire bé m'he n'oblido. Santi em sembla que ja t'estas fent gran per portar l'ermilla. La propera tindrem que fer reunió amb el Luis.
:b9 :b9 :b9
I per ùltim.
LUIS, FELICIDADES QUE HOY ES TU SANTO!!!!!!

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: * 06 - ANOIA I PENEDÈS *

Entrada Autor: Steelman » dl. juny 21, 2010 5:13 pm

Quina enveja que em feu!!
M'alegra que tot anes tant i tant bé, pero amb uns orgonitzadors com en Pacs,Angel i Sharky la cosa no podia anar d´altra manera
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: * 06 - ANOIA I PENEDÈS *

Entrada Autor: Kpeps » dl. juny 21, 2010 8:00 pm

[quote user="Steelman" post="125218"]Quina enveja que em feu!!
M'alegra que tot anes tant i tant bé, pero amb uns orgonitzadors com en Pacs,Angel i Sharky la cosa no podia anar d´altra manera[/quote]


EEEEEEEEIIIIIIIIIII,steelman que se us va trobar a faltar,eh!!!! el cap de ruta ho va fe molt be,pero com sempre que havia vingut anaves tu al davant,de tant en tant pensava,coi com correr avui l'steelman que no se li veu el pel ;) ;) ;) fins la propera company :cerv :cerv
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 21, 2010 8:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: * 06 - ANOIA I PENEDÈS *

Entrada Autor: Sagal » dl. juny 21, 2010 8:25 pm

[quote user="JoanF" post="125215"]
Coi que gaire bé m'he n'oblido. Santi em sembla que ja t'estas fent gran per portar l'ermilla. La propera tindrem que fer reunió amb el Luis.
:b9 :b9 :b9
I per ùltim.
LUIS, FELICIDADES QUE HOY ES TU SANTO!!!!!![/quote]

No fotis maranya tu, que ets un liante de cuidadin, eh. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Re: * 06 - ANOIA I PENEDÈS *

Entrada Autor: Cabirol » dl. juny 21, 2010 11:05 pm

Nosaltres tambè varem arribar ahir, be nomes felicitar al organitzadors del dia collunt que ens vareu preparar, tambe felicitar a la LAIONA, per el solo que ens va demostrar lo profesional que ès, (moltes gracies, LAIONA) tambe per la SALSA"" que ens varen ballar amb en pacs-47, moltes felicitats,

bona ruta, bones carreteres i un bon jalar que mes volem? fins ala properaaaaaaaaaaa, OSONA

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: * 06 - ANOIA I PENEDÈS *

Entrada Autor: Vini » dt. juny 22, 2010 9:37 am

Molt be.
Salutacions per tots/tes.
Vini(un japo"coreano")
.

Avatar de l’usuari
Nuria Vs
Presentats
Entrades: 1142
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Re: * 06 - ANOIA I PENEDÈS *

Entrada Autor: Nuria Vs » dc. juny 23, 2010 6:39 pm

[quote user="Vendetta" post="125204"]
Alguna motera que em venia al darrere,... deu ni dò quin bon ritme, eh nuriaaa? que volies demostrar alguna cosa? jo que sempre vaig incitant al sector femeni? :twisted: :mrgreen:

[/quote]
Jordi, reconec que amb moto m'agrada anar a bon ritme, al meu ritme, que és quant més gaudeixo. Una s'ha d'anar superant dia a dia i més sent una dona, però no em cal demostrar res a ningú, únicament a mi mateixa ;) I a tu, més et val que cuidis al sector femení, que feríeu sense nosaltres :roll: :crys :tremolant :enfadat :(


:kiss
Núria

Respon

Torna a “2010”