* 05 - BERGUEDÀ #54

Sortides mensuals de l'any 2010

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: * 05 - BERGUEDÀ *

Entrada Autor: Jesus » dl. maig 24, 2010 10:18 pm

[quote user="Gearbox" post="120975"]Ok, el que més convingui, Grum.


[quote user="GRUM" post="120974"] ...A més a més, també haig de conciliar la "vida en parella" que, si per un dia a la setmana que tinc me'n vaig de "parranda" [/quote]

Saps que faig, jo... m'emporto la parella amb moto, i així, d'un tret mato dos ocells.
Vaig en moto i concilío la vida en parella ;) :cool:[/quote]

No saps la sort que tens que a la teva MDR li agradi anar en moto ...

Molt de gust d'haver compartit taula amb vosaltres... fins aviat.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: * 05 - BERGUEDÀ *

Entrada Autor: Albert » dt. maig 25, 2010 1:14 am

Holaaa,

[quote user="GRUM" post="120958"]
.... llavors, tot just començant l'ascenció a La Creueta, ens van passar un grupet de 3 o 4, dels quals només vaig reconèixer a l'Albert.
Nosaltres,com de costum, a un altre ritme, visera del casc oberta i mirant cap a tot arreu, olorant i parant a fer alguna foto.... [/quote]

Recordo haver-vos vist, però no et vaig reconèixer, ho sento. Però vaig pensar que anàveu passejant tot tranquil•lament, mentre que nosaltres tres empaitàvem el grup principal, que com vas poder veure eren una miqueta lluny. Sort que es van aturar!!


:| :| :oops:
Sort,

Avatar de l’usuari
Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Re: * 05 - BERGUEDÀ *

Entrada Autor: Gearbox » dt. maig 25, 2010 8:11 am

[quote user="Jesus GS" post="121025"] ...No saps la sort que tens que a la teva MDR li agradi anar en moto ...

Molt de gust d'haver compartit taula amb vosaltres... fins aviat.[/quote]

Cert, Jesus, cert... és una afició que compartim. Quan ens vàrem conéixer (ja et parlo de molts anys) jo tenia una Sanglas 400 i com aquell que diu el primer dia ja va pujar al darrere... i encara no n'ha baixat !! ;)
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: * 05 - BERGUEDÀ *

Entrada Autor: GRUM » dt. maig 25, 2010 10:22 am

Per sort, la meva companya també comparteix l'afició per la moto (tot i que no tant com jo), és més, l'estiu passat, mentre l'economia ho va permetre, ella portava la seva pròpia moto i jo la meva, cosa que encara era millor, però ara mateix no ens ho podiem permetre.
Estaràs amb mi, però, que tot i compartir l'afició, sempre hi ha d'haver moments per sortir els 2 sols, i feia temps que li devia una sortida d'aquestes. ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: * 05 - BERGUEDÀ *

Entrada Autor: Steelman » dt. maig 25, 2010 11:36 am

Grum, no cal que et justifiquis home, tothom es lliure de fer el que vulgui i ningu està obligat a res!!

T'ho deien/m pq hauriem gaudit també de la vostra companyia i vosaltres de la nostra ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Guixmo
Presentats
Entrades: 398
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
Ubicació: Osona

Re: * 05 - BERGUEDÀ *

Entrada Autor: Guixmo » dt. maig 25, 2010 12:06 pm

:crys :crys :crys :crys quina enveja(sana), però hores d'ara encara no tinc moto, i veig perillar la del diumenge :crys :crys :crys :crys

Avatar de l’usuari
Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Re: * 05 - BERGUEDÀ *

Entrada Autor: Gearbox » dt. maig 25, 2010 12:11 pm

[quote user="Guixmo" post="121106"]:crys :crys :crys :crys quina enveja(sana), però hores d'ara encara no tinc moto, i veig perillar la del diumenge :crys :crys :crys :crys[/quote]

Osti... si que tarden.
Que no arriba el recanvi ??
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Avatar de l’usuari
Guixmo
Presentats
Entrades: 398
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
Ubicació: Osona

Re: * 05 - BERGUEDÀ *

Entrada Autor: Guixmo » dt. maig 25, 2010 12:15 pm

[quote user="Gearbox" post="121108"][quote user="Guixmo" post="121106"]:crys :crys :crys :crys quina enveja(sana), però hores d'ara encara no tinc moto, i veig perillar la del diumenge :crys :crys :crys :crys[/quote]

Osti... si que tarden.
Que no arriba el recanvi ??[/quote]

etic a l'espera de la llanta del davant, es veu que al magatzem central no en tenen(Madrid), i l'han de dura d'Alemanya! :enfadat :enfadat

Ah disculpem a la Dolors per el tema sra gearbox, espero que no s'enfades gaire!!! :oops: :oops: :oops:
Salud i Benzina

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: * 05 - BERGUEDÀ *

Entrada Autor: GRUM » dt. maig 25, 2010 12:18 pm

Guixmo, sempre pots demanar una "moto de substitució" al concessionari i amb l'excusa t'arribes fins a alemanya a buscar la peça tu en persona, així fas escalfament per la Cap-a-Cabo ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Guixmo
Presentats
Entrades: 398
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
Ubicació: Osona

Re: * 05 - BERGUEDÀ *

Entrada Autor: Guixmo » dt. maig 25, 2010 2:43 pm

[quote user="GRUM" post="121111"]Guixmo, sempre pots demanar una "moto de substitució" al concessionari i amb l'excusa t'arribes fins a alemanya a buscar la peça tu en persona, així fas escalfament per la Cap-a-Cabo ;)[/quote]


:form si ja tens rao Grum, però he de tneir paciencia, aquest de manresa que correu per aqui me la podrieu estar vetllan, que en se de dos que hi treballen i corren per el foruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!! :cerv :cerv :cerv

Avatar de l’usuari
Guixmo
Presentats
Entrades: 398
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
Ubicació: Osona

Re: * 05 - BERGUEDÀ *

Entrada Autor: Guixmo » dt. maig 25, 2010 2:45 pm

[quote user="Trencaferro" post="121024"]Hola a tots/es!!!

Quina llàstima que nosaltres no ens vam poder quedar a dinar, a veure si a la pròxima sortida tenim una mica més de temps.
De totes maneres moltes gràcies tant meves com del Fransesc que venia amb mi als organitzadors, per la ruta tant xula que ens varen muntar, la veritat es que varem passar per llocs fàntàstics que feia molts anys que no veia.
Això si, la tornada va ser espectacular, i ho varem poder "rematar" fent la baixada per LA TRONA, que amb el sol que feia i pneumàtics calents varem gaudir com a nens!!!
I avui ja hi hem tornat, 2 cops la Bonaigua i 3 el port del Portillon, llàstima que ho hem tingut que fer amb les RT "ruteres", però bé, també hem disfrutat lo nostre, jejeje.

Moltes salutacions a tothom!!!

P.D. GUIXMO, no spas pas lo què et vas perdre!!!!!!!! [/quote]

si si tu ves fent dentetes al personal,quan siguem avis i estem al geriatric el qui et posara pals a lesa cadira de rodes sere jo!!!! :666 :sado :sado :sado :sado

Avatar de l’usuari
Tommy
Presentats
Entrades: 324
Membre des de: dl. juny 22, 2009 10:28 am
Ubicació: Mediterrani

Re: * 05 - BERGUEDÀ *

Entrada Autor: Tommy » dt. maig 25, 2010 7:41 pm

Hola companys,
Gràcies a tots per el dia tan fantàstic que vaig tenir, per la ruta,
per la tertúlia a la taula, i per les fotos.
Fins la propera
tommy

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: * 05 - BERGUEDÀ *

Entrada Autor: Trencaferro » dt. maig 25, 2010 9:42 pm

[quote user="Guixmo" post="121123"][quote user="Trencaferro" post="121024"]Hola a tots/es!!!

Quina llàstima que nosaltres no ens vam poder quedar a dinar, a veure si a la pròxima sortida tenim una mica més de temps.
De totes maneres moltes gràcies tant meves com del Fransesc que venia amb mi als organitzadors, per la ruta tant xula que ens varen muntar, la veritat es que varem passar per llocs fàntàstics que feia molts anys que no veia.
Això si, la tornada va ser espectacular, i ho varem poder "rematar" fent la baixada per LA TRONA, que amb el sol que feia i pneumàtics calents varem gaudir com a nens!!!
I avui ja hi hem tornat, 2 cops la Bonaigua i 3 el port del Portillon, llàstima que ho hem tingut que fer amb les RT "ruteres", però bé, també hem disfrutat lo nostre, jejeje.

Moltes salutacions a tothom!!!

P.D. GUIXMO, no spas pas lo què et vas perdre!!!!!!!! [/quote]

si si tu ves fent dentetes al personal,quan siguem avis i estem al geriatric el qui et posara pals a lesa cadira de rodes sere jo!!!! :666 :sado :sado :sado :sado[/quote]

Juas juas juas!!! Si que n'ets de confiat no???
Pensa que la teva edat no et permet de dir-me segons quines coses eh!!!! jajajaja
A més, per lo què vaig llegint ja veig que a tu ja t'han començat a venir "simptomes" de geriatric, com la de babejar cada cop que vas amb moto!!!! jajajaja :eyes :eyes :eyes

Espero que demà ja et diguin el què de la llanta, a veure si estas de sort i t'ho poden arreglar ben aviat.

Records des D'era Val.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Meritxell
Presentats
Entrades: 32
Membre des de: dc. maig 12, 2010 5:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: * 05 - BERGUEDÀ *

Entrada Autor: Meritxell » dc. maig 26, 2010 9:48 am

Bon dia tothom¡¡¡¡¡
Em sap greu no haver escrit avans pero tenia problemes per entrar a la pagina.
Gracies als organitzadors per la ruta tam canyera i ben feta i com no al meu pilot q, be als dos pilots a Cumpanye que em va portar fins a guardiola i a Josep GTS, amb el que vaig tenir el plaer de compartir tota la resta de ruta fins a caseta, no tothom s'atreveix a portar una copi que no coneix...a la resta dons molt de gust de coneixa als que vaig poder i a la resta espero que ven aviat us pugui coneixa........i compartir ruta amb tots altre vegada......FINS AVIAT A TOTHOM I MOLTES GRACIES PER FER-ME GAUDIR D'UN DIA INOLVIDABLE¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Meritxell
Presentats
Entrades: 32
Membre des de: dc. maig 12, 2010 5:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: * 05 - BERGUEDÀ *

Entrada Autor: Meritxell » dc. maig 26, 2010 9:50 am

Ah¡¡¡¡¡ en especial a Dani-Moni que gracies a ells em vaig apuntar al vostre grup......La tornada amb ells i els riures que vam compartir els recordare molt de temps......

Avatar de l’usuari
MEF
Presentats
Entrades: 198
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 12:44 am
Ubicació: Folgueroles

Re: * 05 - BERGUEDÀ *

Entrada Autor: MEF » dv. maig 28, 2010 2:06 am

[quote user="Guixmo" post="121122"][quote user="GRUM" post="121111"]Guixmo, sempre pots demanar una "moto de substitució" al concessionari i amb l'excusa t'arribes fins a alemanya a buscar la peça tu en persona, així fas escalfament per la Cap-a-Cabo ;)[/quote]


:form si ja tens rao Grum, però he de tneir paciencia, aquest de manresa que correu per aqui me la podrieu estar vetllan, que en se de dos que hi treballen i corren per el foruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!! :cerv :cerv :cerv[/quote]

... si,si, i tant ... jo tampoc me'n refiaria dels de manresa ;) ... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ....
Un bon equip, simbiosi perfecte!

Respon

Torna a “2010”