* 04 - VALL D'ARAN #53

Sortides mensuals de l'any 2010

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: * 04 - VALL D'ARAN *

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. abr. 18, 2010 10:34 pm

Jo també a casa.

Les previsions del temps s'han complert. La ruta prevista una meravella. La gent collonuda com sempre. Com han dit abans el menjar molt escàs, nomes tres plats d'olla aranesa i dos tallasos de lluç aranès pescat a l'estany que em visitat, gelat i cafè.

Hem descobert facetes noves d'el Periodista i unes quantes més de les mil i una aventures que ha viscut, el fart de riure que ens hem fet no ens el treu ningú.

Com ha dit en Ra-mon, la tornada ha estat superba, que me'n dieu de fer Bonaigua, Cantó i Collada de Toses ? :mrgreen:

Moltíssimes gràcies als organitzadors que ho han fet possible, de veritat sou pistonuts.

Vssssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 18, 2010 10:35 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Nuria Vs
Presentats
Entrades: 1142
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Re: * 04 - VALL D'ARAN *

Entrada Autor: Nuria Vs » dg. abr. 18, 2010 10:39 pm

[quote user="Ra-mon" post="116168"]

Com que el port de Bonaigua l'hem fet en un vist i no vist, una colla l'hem tornat a fer de tornada ... a més del port del Cantó i la collada de Toses ;)[/quote]

Ostres Ramon, al final m'han portat per un altre camí :oops: , tot i que també ha anat molt bé, tant per la ruta com per la companyia :D

El meu germà Joan (Mont-sec) i jo, ja fa una estoneta que hem arribat, ens han sortit 625 Km, que no està gens malament.
Una ruta super i una companyia immillorable (tot i que no m'han deixat menjar gaire pa alhora de dinar :enfadat ) . Tot fantàstic com sempre, a més hem tingut moltes cares noves, segur que no he pogut saludar a tothom :crys , però espero coincidir en altres sortidetes :D .
Moltes gràcies a tots els que feu possible que tot això surti tan perfecte ;)

:kiss
Núria

Avatar de l’usuari
Sidru
Presentats
Entrades: 490
Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
Ubicació: Banyoles

Re: * 04 - VALL D'ARAN *

Entrada Autor: Sidru » dg. abr. 18, 2010 10:56 pm

Hola que tal ............. a caseta net i planxat!!

Moltes gracies a tots els currantes organitzadors!!!!!! De mica en mica espero poder anar coneixent a tothom.

Salut

Avatar de l’usuari
Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Re: * 04 - VALL D'ARAN *

Entrada Autor: Laiona » dg. abr. 18, 2010 11:48 pm

Jo ja estic neta i planxada també!

Un 10 de sortida! La més llarga que havia fet fins ara! I molt ben organitzada!!!!! El menjar boniiiiiiiissim! I la companyia excel·lent!

He descobert que el Periodista és un home polifacètic! I ens hem fet un fart de riure amb ell!

La tornada ha estat impressionant! Quin bon ritme per la collada! En Jesús GS té mèrit d'haver seguit al grupet de dabant perquè era l'unic que anava amb paquet o sigui amb una servidora jejeje.
Hem vist la super-mega jaqueta nova de'n Bond que sembla un arbre de nadal amb la llumeta! Molt xula! jejejeje. I després, en Perarnau, en Jesus GS i jo ens hem desviat a Ripoll per tirar direcció a Olot pel coll de Coubet. Quina passada de carretera! ha estat pura adrenalina. De nit i curves entrellaçades a una bona velocitat. He disfrutat com una nena petita.

Ara em queda la feinada de penjar les fotos! La camara ha tret fum avui, tant, que se m'ha acabat la bateria i tot! jejeje

Fins la propera sortida!!! Una forta abraçada a tots! Sou genials!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Avatar de l’usuari
Toni- Max
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-

Re: * 04 - VALL D'ARAN *

Entrada Autor: Toni- Max » dl. abr. 19, 2010 1:05 am

Jo tambe , he arrivat fa molt rato a casa. Sols 621 km. res !!!
Moltes graciès als organitzadors, com sempre fantastic, ruta, menjar,.. companya....
He conegut gent nova i he posat cara a molts nicks, a veure si a la pròxime sortida ho recordo.

ens veiem...... i repeteixo, gracies a tots....fins la propera !!!!!!


:D :D :D :D :D
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS

Avatar de l’usuari
Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Re: * 04 - VALL D'ARAN *

Entrada Autor: Oscar » dl. abr. 19, 2010 11:56 am

Be no se que dir que falti afegir :roll: .He passat un día perfecte,una mica d´aigua,bona ruta ,molt bon
menjar i bona companyia,alguna cosa mes ?,nomès dos cosetes.El ritme potser una mica ràpid,molts
hem fet molta part de la ruta sols,ni darrera ni davant,cap problema.Y una altra cosa,recordar a la gent
que no cal adelantar en corves i amb ratlla continua,hi ha llocs i espais de sobre.Ens veiem la propera
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: * 04 - VALL D'ARAN *

Entrada Autor: Jesus » dl. abr. 19, 2010 6:18 pm

Perdoneu que hagi trigat tant en escriure, però vaig arribar molt tard ahir a casa ( 22:15 ) després de fer prop de 740Km . Bé poca cosa a afegir, felicitar a l'organització que com sempre a estat GENIAL, a la Laiona que va ser una copi de primera.
Espero anar venint més sovint per anar coneixent-vos millor i poder compartir aquestes sortides tant guapes. :mrgreen:

PD1: Ramon ets un crak, com fas anar aquesta VFR1200. :eyes
PD2: Oscar, sorry :roll: ... tens tota la raó del mon ... ( prometo tornar totes les enganxines :cool: ).
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 19, 2010 6:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: * 04 - VALL D'ARAN *

Entrada Autor: Steelman » dl. abr. 19, 2010 6:23 pm

Bones !
Estic totalment d´acrod amb tu amb el tema dels avançaments. Espero que algun dia no hagim de dir més :twisted:


Lo de la velocitat,jo era el road leader i en cap moment no vaig apretar. Pero abans de fer la ruta sabia que pasaria aixo de que aniriem més tallats que mai. Tot i aixi no em pensava que tant. T'explico.

A) al ser carreteres principals, de tant en tant hi ha avançaments altres vehicles de la via, aixo fa que el grup es vagi tallant i sembla que els primers van molt rapid, pero no es aixi.
B) En carreteres revirades lentes, per molt rapid que es vagi, a efectes de Km/H es a lent, aixi que "recuperar terreny" amb els que et precedeixent, amb un parell de rectes ho arregles

Per altra banda, et comento que ja sortir de Ponts amb el terra mullat no vaig passar de 90/100 km/h i tot i aixi, despres del encreuament de la carretera de la Baronia de Rialp amb la del coll de Comiols, vaig haver de posar-me a un 60km/h per que anavem jo i dos motos més.


Amb aixo tampoc no t´estic dient que darrera no es corregués, ho desconeixo. Pero al davant no es va correr gens ni mica. De fet l´unic tros que vaig "apretar" i tampoc a fons, va ser entre Sort i la Benzinera on varem parar.
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Re: * 04 - VALL D'ARAN *

Entrada Autor: Oscar » dl. abr. 19, 2010 6:33 pm

[quote user="Jesus GS" post="116243"]Perdoneu que hagi trigat tant en escriure, però vaig arribar molt tard ahir a casa ( 22:15 ) després de fer prop de 740Km . Bé poca cosa a afegir, felicitar a l'organització que com sempre a estat GENIAL, a la Laiona que va ser una copi de primera.
Espero anar venint més sovint per anar coneixent-vos millor i poder compartir aquestes sortides tant guapes. :mrgreen:

PD1: Ramon ets un crak, com fas anar aquesta VFR1200. :eyes
PD2: Oscar, sorry :roll: ... tens tota la raó del mon ... ( prometo tornar totes les enganxines :cool: ).
[/quote]

M´alegro que hagis disfrutat,i el tema dels avançaments ho dic de bon rotllo :mrgreen: .Tots sabem que hi ha que afavorir els adelantaments
però es que si no te l´esperes (com pujant la Bonaigua) et dones l´ensurt i pendent com vas de l´asfalt ,si varies una mica la traçada el
problema és per tots dos el que ve i el que està.Bé crec que algo m´explicat,fins la propera.

Jordi estic d´acord amb que potser el tema trànsit feia que anessim més tallats i llavors els de darrera els costes
més recuperar.
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: * 04 - VALL D'ARAN *

Entrada Autor: Ra-mon » dl. abr. 19, 2010 7:51 pm

[quote user="Steelman" post="116244"]Bones !
Estic totalment d´acrod amb tu amb el tema dels avançaments. Espero que algun dia no hagim de dir més :twisted:


Lo de la velocitat,jo era el road leader i en cap moment no vaig apretar. Pero abans de fer la ruta sabia que pasaria aixo de que aniriem més tallats que mai. Tot i aixi no em pensava que tant. T'explico.

A) al ser carreteres principals, de tant en tant hi ha avançaments altres vehicles de la via, aixo fa que el grup es vagi tallant i sembla que els primers van molt rapid, pero no es aixi.
B) En carreteres revirades lentes, per molt rapid que es vagi, a efectes de Km/H es a lent, aixi que "recuperar terreny" amb els que et precedeixent, amb un parell de rectes ho arregles

Per altra banda, et comento que ja sortir de Ponts amb el terra mullat no vaig passar de 90/100 km/h i tot i aixi, despres del encreuament de la carretera de la Baronia de Rialp amb la del coll de Comiols, vaig haver de posar-me a un 60km/h per que anavem jo i dos motos més.


Amb aixo tampoc no t´estic dient que darrera no es corregués, ho desconeixo. Pero al davant no es va correr gens ni mica. De fet l´unic tros que vaig "apretar" i tampoc a fons, va ser entre Sort i la Benzinera on varem parar.[/quote]

Potser et caldrà un velocimetre com els de les K's, segurament que per Varadero també n'hi han ;)

Imatge

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: * 04 - VALL D'ARAN *

Entrada Autor: Jesus » dt. abr. 20, 2010 8:24 pm

[quote user="Ra-mon" post="116257"][quote user="Steelman" post="116244"]Bones !
Estic totalment d´acrod amb tu amb el tema dels avançaments. Espero que algun dia no hagim de dir més :twisted:


...

Amb aixo tampoc no t´estic dient que darrera no es corregués, ho desconeixo. Pero al davant no es va correr gens ni mica. De fet l´unic tros que vaig "apretar" i tampoc a fons, va ser entre Sort i la Benzinera on varem parar.[/quote]

Potser et caldrà un velocimetre com els de les K's, segurament que per Varadero també n'hi han ;)

Imatge[/quote]

Imatge Molt bona Ra-mon !!!
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 20, 2010 8:25 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: * 04 - VALL D'ARAN *

Entrada Autor: Jesus » dt. abr. 20, 2010 8:37 pm

[quote user="Oscar" post="116245"][quote user="Jesus GS" post="116243"]Perdoneu que hagi trigat tant en escriure, però vaig arribar molt tard ahir a casa ( 22:15 ) després de fer prop de 740Km . Bé poca cosa a afegir, felicitar a l'organització que com sempre a estat GENIAL, a la Laiona que va ser una copi de primera.
Espero anar venint més sovint per anar coneixent-vos millor i poder compartir aquestes sortides tant guapes. :mrgreen:

PD1: Ramon ets un crak, com fas anar aquesta VFR1200. :eyes
PD2: Oscar, sorry :roll: ... tens tota la raó del mon ... ( prometo tornar totes les enganxines :cool: ).
[/quote]

M´alegro que hagis disfrutat,i el tema dels avançaments ho dic de bon rotllo :mrgreen: .Tots sabem que hi ha que afavorir els adelantaments
però es que si no te l´esperes (com pujant la Bonaigua) et dones l´ensurt i pendent com vas de l´asfalt ,si varies una mica la traçada el
problema és per tots dos el que ve i el que està.Bé crec que algo m´explicat,fins la propera.

Jordi estic d´acord amb que potser el tema trànsit feia que anessim més tallats i llavors els de darrera els costes
més recuperar.[/quote]

Oscar, m'agrada que t'ho prenguis tan bé, tot i que sempre miro d'avançar sense molestar al que em precedeix, ja miraré de no fer-ho més ( els X fuera els deixarem pel Lorenzo i companyia ) i així també evitem riscos ... crec que la Laiona va immortalizar-ho... aquesta foto crec que eras tu, encara que es veu molt malament ... la GS vibra com un dumper. :tremolant

Imatge

Ens veiem a la propera company. Imatge

V'sss
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 20, 2010 8:40 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Avisiset
Presentats
Entrades: 96
Membre des de: dl. gen. 18, 2010 3:10 pm
Ubicació: Segrià

Re: * 04 - VALL D'ARAN *

Entrada Autor: Avisiset » dc. abr. 21, 2010 7:26 pm

:D :D :D Perdoneu per la tardança, fins avui no he pogut conectarme. Només dir que el diumenge va ser un dia de moto fantastic. Molt ben organitzat, una companyia molt bona, una ruta preciosa, del dinar no cal dir res. Vull agrair als organitzadors lo be que ho van fer i la paciencia que van tenir ( parlo per mi). Espero venir a totes les sortidetes posibles. Gracies companys-es.

Respon

Torna a “2010”