* 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) #52

Sortides mensuals de l'any 2010

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: Kpeps » dg. març 21, 2010 6:42 pm

be,no cal dir que el dia inmillorable,la ruta molt maca i el dinar molt bo,ja estem a casa dutxats i a punt d'anar a buscar les nenes,l'Alicia s'ho ha pasat d'allo mes be i m'ha dit que repetira ho sigui que bon senyal,fins aviat i salutacions.

Imatge
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 21, 2010 6:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Lujoisla
Presentats
Entrades: 1018
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: Lujoisla » dg. març 21, 2010 6:55 pm

2 mas en casa
Luis & Mª Carmen


ImatgeImatge




SOCIO DE AMM Nº 15.258

Avatar de l’usuari
Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: Cabirol » dg. març 21, 2010 6:55 pm

Jo tambe estic a casa al sofa, pulit i duchat, bona ruta, llastima que no hi habia masa bona visualitat per veure be els paisatjes cuan estavem per altures relativament considerables( dintre de la catalunya central) el dinar bonisim i el millor de tot poder rodar amb vosaltres i compartir taula fen-la petar com sempre, gracies a els organitzadors, fins la proxima

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: Ra-mon » dg. març 21, 2010 6:58 pm

Jo també m'ho he passat molt bé amb tots vosaltres, i amb la carretera, i amb el menjar, ...

Qui ha dit que no ha plogut ?
Bé, ploure potser no, però ha vingut ben just, arribant a Vic han caigut 4 gotes mal comptades. ;)

VicBo
Presentats
Entrades: 130
Membre des de: ds. ago. 29, 2009 8:35 pm

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: VicBo » dg. març 21, 2010 7:00 pm

Jo també soc a casa net i planxat, un dia fantàstic, he disfrutat molt amb aquesta ruta, fins la properaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1451
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: Sergi3 » dg. març 21, 2010 7:01 pm

Nosaltres acabem d'arribar. Un bon dia, llastima de la roda d'en Vendetta.

:cerv

Avatar de l’usuari
Gorka
Presentats
Entrades: 108
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 5:01 pm
Ubicació: Castelló d'Empúries - Alt Empordà

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: Gorka » dg. març 21, 2010 7:02 pm

Jo també he arribat i me canviat, just a temps per que m'estan esperant.
Desprès continu-ho.

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: PEPI600 » dg. març 21, 2010 7:06 pm

Un altre que ja es a casa

Felicitats per la ruta i pel lloc del dinar

Jo si que m´he mullat, des de Moia fins a Palau i amb cua de "domingueros" :enfadat :enfadat :enfadat


M´en vaig a la dutxa

Fins la propera
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: Sagal » dg. març 21, 2010 7:11 pm

Ja som a casa 4 gotes just abans d'entrar a Calldetenes. El dia.... felicitats el que ha marcat la ruta m'ha encantat, llastima, que avui el moto escombra sembla que tenia la negra, jajajajaja. Ho sento molt Pacs i no se qui era l'altre. Vendeta m'ha sapigut greu, peró t'has quedat amb molt bona companyia.
Sharky, la teva dona i a la meva els hi tenim que comprar una scooter i que vinguin elles dues, jajajajaja, molt bona baixada, ha sigut un tram que he disfrutat molt.

Vinga ara us posaré quatre fotos.
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: Steelman » dg. març 21, 2010 7:22 pm

Ja som a casa.
Ens ho hem passat molt be com sempre.


Nomes hi ha un peró :(
En aquesta sortida hi hagut moltes baixes (10).
Per sort hem tingut molta sort amb la mestressa del restaurant.
Les baixes indiviudalment són totes comprensives, i les comprenc . Pero col.lectivament, i des del punt de vista del organitzador/s i del restaurador costen més de entendre.
Bé, nomes volia comentar-ho.
Es la primera vegada que hi han tantes baixes en gairebé cinc anys, pero hem d´anar en compte, si no algun dia ens tocara pagar per els que no heu vingut :(

Doncs aixo, que ens ho hem passat molt be, ens sap greu vendetta que la roda hagi dit prou, pero...be aixi a la proxima sortida la tindras noveta, pq ara toca canviar-la

V's
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
cumpanye
Presentats
Entrades: 66
Membre des de: dj. nov. 19, 2009 11:44 am
Ubicació: Esplugues de Llobregat

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: cumpanye » dg. març 21, 2010 7:23 pm

Ja soc a casa, la ruta estupenda,llastima de la punxada d´en Vendetta i el dinar, preu-qualitat molt correcte.
Ha estat un plaer compatir ruta i taula amb tots vosaltres, cada sortida que vinc faig noves amistats i ja començo a rel-lacionar cares amb nicks.Fantastic!!!!!!!!!!

Sigueu Feliços

Fins la propera.

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. març 21, 2010 7:29 pm

Un altre que ja es a casa,dia fantastic ,com la companyia,i el dinar molt encertat. Haig de començar a pensar a canviar la foto del avatar...................... ;)
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Jacks
Presentats
Entrades: 562
Membre des de: dc. maig 21, 2008 12:35 am
Ubicació: La Bisbal d' Emporda

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: Jacks » dg. març 21, 2010 7:49 pm

UN MES A CASETA DIA FANTASTIC RUTE I CURBES FANTASTICAS DIA RUDO
ENS EM MULLAT UNA MIQUETA PRO RRES DEL ALTRE MON :form :kiss :castell :castell :ban

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: Randy-650 » dg. març 21, 2010 7:50 pm

Un altre que és a casa ja planxadet i sopat. :D

Què haig de dir jo? Bé. Comencem pel que diu en Steelman. Que bonic que és apuntar-se i després per motiu familiars esborrar-se de la sortida....Un dia que la sortida l'organitzi un altre ho faré jo, aviam com s'ho pren. És que ja hi ha massa gent que ho fa. I NO em cola, tanta gent.... :enfadat Fins que un dia tinguem problemes amb el restaurant i ja està, a pagar tots pels que s'han esborrat. :cry: Demanem una mica de serietat. Oi que els que organitzen sortides fiquen les ungles perquè tot surti perfecte? I total perquè vosaltres disfruteu. No us demanem gaire cosa, sols una mica de serietat, senyors. Que en teniu, ho sabem de sobres.

Esperem no es torni a repetir, val? ;)

Més coses. Si un dia heu de fer un curset de conducció, adreceu-vos a la senyoreta MEF. Noia, t'he felicitat en privat. Però ara et felicito públicament. Seguir la teva roda és un luxe, i m'he quedat super-parat. Per qui no ho sàpiga, la MEF és la noia que porta una Transalp 650, de color blau fosc. Felicitats. Te les mereixes. :bow

I el pacs47? :shock: Que portava una Bandit o portava una Hayabusa? :mrgreen: El veia en una cruïlla, em passava, i a la seguent cruïlla el tornàvem a tenir allí. :shock: Noi, com ho fas per multiplicar-te? ;)

Respecte a la roda d'en Vendetta... Hem de recordar que a les sortides tothom, i repeteixo, TOTHOM, ha de portar la moto en perfectes condicions per fer la ruta, perquè he vist cada cosa.....despres fico la foto d'un pneumàtic que he vist, que uffff, uffffff...... :enfaduu Si punxa -com més gastat més possibilitats de punxar- ja trenca el ritme del grup, fins i tot avui en Siono i en Sergi3 han fet tard al restaurant.

Segueixo; encantat de conèixer a les noves incorporacions que encara no havia tingut el gust de saludar personalment. Especialment a kpeps i senyora. ;)

Finalment acabo dient que he disfrutat molt avui per les carreteretes per on hem passat. Ràpides i lentes, amb sal i sense sal. Però trànsit pràcticament nul. També he observat que la nova VFR 1200 d'en OO7 és una moto menja-pneumàtics. :shock:

Fins la propera, si? :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: Minino » dg. març 21, 2010 7:59 pm

:D ja son a casa miauuuuuuuuuuuuuuu
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Avatar de l’usuari
Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: Coes » dg. març 21, 2010 8:05 pm

un altre a caseta netpulit i abrillantat, la ruta de PM, i la resta un 10 :D

Avatar de l’usuari
Tommy
Presentats
Entrades: 324
Membre des de: dl. juny 22, 2009 10:28 am
Ubicació: Mediterrani

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: Tommy » dg. març 21, 2010 8:19 pm

Hola companys
Jo també he arribat, mullat però be
Gràcies a tots,
tommy

Avatar de l’usuari
Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: Albert G » dg. març 21, 2010 9:00 pm

Com sempre l’organització un 10, la ruta molt maca i la companyia encara mes!!!!!
:cerv
Albert G l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 22, 2010 11:11 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: Vendetta » dg. març 21, 2010 9:46 pm

[quote user="Randy-650" post="112846"]

Respecte a la roda d'en Vendetta... Hem de recordar que a les sortides tothom, i repeteixo, TOTHOM, ha de portar la moto en perfectes condicions per fer la ruta, perquè he vist cada cosa.....despres fico la foto d'un pneumàtic que he vist, que uffff, uffffff...... :enfaduu Si punxa -com més gastat més possibilitats de punxar- ja trenca el ritme del grup, fins i tot avui en Siono i en Sergi3 han fet tard al restaurant.

[/quote]

Eps! El model de pneumatic que ha reventat no l'havia dut mai, ja m'el vaig mirar com estava ja que venien varies excursions, pero... a simple cop d'ull estava amb el dibuix perfecte,(el central) i al no coneixer el dibuix no vaig veure que el lateral estava fet caldo, mai m'havia passat un desgast tan exagerat entre central i lateral.

Ni tu randy t'havies fixat que el portava malament :twisted: La vida està plena de sorpreses. Què hi farem, la proxima a fixar-s'hi mès en el lateral.

Mira que arribar tard al dinar en Siono i en Sergi.. ja els hi val. De tota manera merci, per el suport moral i la bona companyia, I a l'Esther i Irene, per el suport tècnic al gruista per tal que la meva moto quedès ben lligada i assegurada. Tot i que el gruista, tb s'ha portat de nassos.

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. març 21, 2010 9:56 pm

Això sí que toca els pebrots, quedar-te a mitja ruta per culpa d'un neumàtic que semblava que aguantaria....no sé de què em sona. :roll:

Respon

Torna a “2010”