* 02 - CALÇOTADA #51

Sortides mensuals de l'any 2010

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: * 02 - CALÇOTADA *

Entrada Autor: Kpeps » dt. feb. 23, 2010 10:34 am

ja ho he vist,en una rotonda vaig agafar una sortida que no tocava,que es la que em va fe anar pel coll de l'illa,de totes maneres en 1'30h era a casa,el que mes cansat,aixo si,gracies.
Imatge

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: * 02 - CALÇOTADA *

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. feb. 23, 2010 7:48 pm

Nosaltres vàrem fer aquesta:

Imatge

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: * 02 - CALÇOTADA *

Entrada Autor: Geroni » dt. feb. 23, 2010 7:58 pm

[quote user="James Bond" post="109572"]Nosaltres vàrem fer aquesta:


007[/quote]

Es la mès logica. ;)
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3561
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: * 02 - CALÇOTADA *

Entrada Autor: Jesus » dt. feb. 23, 2010 9:00 pm

[quote user="Geroni" post="109577"][quote user="James Bond" post="109572"]Nosaltres vàrem fer aquesta:


007[/quote]

Es la mès logica. ;)[/quote]

Imatge Discrepo senyoria !!!! ... sense pluja no ho discoteixo, però amb l'asfalt mullat ... i amb ganes d'arribar a casa ... YO preferiexo l'autopasta ( Tot i que és aborrida de c*ll*ns ) Imatge
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 23, 2010 9:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: * 02 - CALÇOTADA *

Entrada Autor: Randy-650 » dt. feb. 23, 2010 9:06 pm

[quote user="Jesus GS" post="109579"]

Imatge Discrepo senyoria !!!! ... sense pluja no ho discoteixo, però amb l'asfalt mullat ... i amb ganes d'arribar a casa ... YO preferiexo l'autopasta ( Tot i que és aborrida de c*ll*ns ) [/quote]

Però si estan parlant de l'Eix Transversal, que és com l'autop€sta però molt més distret i gratuït. :twisted:

Quan vingui la Mareta, si vas venint a les sortides mensuals et fartaràs de fer-lo. :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3561
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: * 02 - CALÇOTADA *

Entrada Autor: Jesus » dt. feb. 23, 2010 9:14 pm

[quote user="Randy-650" post="109580"][quote user="Jesus GS" post="109579"]

Imatge Discrepo senyoria !!!! ... sense pluja no ho discoteixo, però amb l'asfalt mullat ... i amb ganes d'arribar a casa ... YO preferiexo l'autopasta ( Tot i que és aborrida de c*ll*ns ) [/quote]

Però si estan parlant de l'Eix Transversal, que és com l'autop€sta però molt més distret i gratuït. :twisted:

Quan vingui la Mareta, si vas venint a les sortides mensuals et fartaràs de fer-lo. :lol:[/quote]

NO M'AGRADA L'EIX :enfaduu ... no més m'agradava al principi dels 90 quant no hi havia radars i podies anar a velocitats "d'infart" ... però això ja queda tant lluny !!! :tremolant La veritat, a vegades no queda més remei que agafar-lo com a tram d'enllaç ... i a l'Eva, després del ripio que s'ha empassat , qualsevol carretera d'aquí li semblarà glòria !!! A més per baixar als vostres dominis per l'eix es fa volta i es triga més ... i a aquelles hores del matí és d'agraïr sortir una hora més tard :D

PD1: Ara que tenia a en Kpeps enganyat !!! :twisted:
PD2: Crec que a la Mareta no li veurem gaire el pel aquest any ... té l'agenda molt ocupada.
:mrgreen:


;)
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 23, 2010 10:08 pm, en total s’ha editat 8 vegades.
Gas a la burra!!!

Respon

Torna a “2010”