FOTOS / 01 - SORTIDA PER LA SELVA #50
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: 01 - SORTIDA PER LA SELVA: VIDEO
[quote user="James Bond" post="105500"]Molt bo el vídeo Ra-mon, però... no corries massa ? :???: :???: :???:[/quote]
Que nooooo, que segons en MikelGS (expert en video) és degut a la pantalla de moto
Que nooooo, que segons en MikelGS (expert en video) és degut a la pantalla de moto
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6882
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Ra-mon" post="105504"]Que nooooo, que segons en MikelGS (expert en video) és degut a la pantalla de moto [/quote]
Ja.......... Ja....... i Ja -- :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: i jo que m'ho crec :twisted: :twisted: corries molt, massa tal i com estava l'asfalt !!!
Vsssssssssss
007
Ja.......... Ja....... i Ja -- :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: i jo que m'ho crec :twisted: :twisted: corries molt, massa tal i com estava l'asfalt !!!
Vsssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN
Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
El petit Princep
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Ramon,TAMBÈ,ets un crack de la camara,però...................no hi han gaires vibracions..............com portes lligada la camara i òn ? i ara no diguis que ho fas a mà............... :bow :bow :bow :bow :bow
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: 01 - SORTIDA PER LA SELVA: FOTOS
[quote user="Mareta" post="105483"]M´agradaria fer un petit comentari...... com sempre només en plan constructiu :
Ja que normalment en una sortida sempre, sempre hi sol haver una , dos o moltes persones noves que es poden haver donat d´alta o no. Seria posible al penjar les fotos que posesim el seu nom i nick ( si el sabem) i així seria més fácil coneixre els nous mototuristes.
Crec que no pot ésser masa dificil.
Tot aixó ha vingut perque la Floreta em comenta ...... a aquest noi no el conec, aquest tampoc...... , jo posaré els que conegui.....[/quote]
Dos dels nous amb els que més vaig parlar:
AT
Laiona
Ja que normalment en una sortida sempre, sempre hi sol haver una , dos o moltes persones noves que es poden haver donat d´alta o no. Seria posible al penjar les fotos que posesim el seu nom i nick ( si el sabem) i així seria més fácil coneixre els nous mototuristes.
Crec que no pot ésser masa dificil.
Tot aixó ha vingut perque la Floreta em comenta ...... a aquest noi no el conec, aquest tampoc...... , jo posaré els que conegui.....[/quote]
Dos dels nous amb els que més vaig parlar:
AT
Laiona
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Ferranga l´únic amb la jaqueta blava. Malgrat ja ha sortit moltes vegades amb nosaltres, aquesta ha sigut la seva primera sortida oficial. És de Girona i va venir acompanyat de uns amics seus: Francesc i Joan. Tots tres porten bmw 1200gs.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 25, 2010 9:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Frstrom
- Presentats
- Entrades: 295
- Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
- Ubicació: Riells viabrea
Tens tota la rao Mareta , aquest soc jo , em dic Francesc i el meu nick es Frstrom i porto una vstrom.
[IMG=http://img651.imageshack.us/img651/3391/img7442s.jpg][/IMG]
[IMG=http://img651.imageshack.us/img651/3391/img7442s.jpg][/IMG]
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="STELVIO 00" post="105508"]Ramon,TAMBÈ,ets un crack de la camara,però...................no hi han gaires vibracions..............com portes lligada la camara i òn ? i ara no diguis que ho fas a mà............... :bow :bow :bow :bow :bow[/quote]
A les mans no porta res de res. En aquesta foto es veu perfectament. :shock:
Observeu el OO7 (just al darrera del Ra-mon) quina postura més aerodinàmica té que agafar amb la Pan€ per seguir el ritme del grup. :lol:
A les mans no porta res de res. En aquesta foto es veu perfectament. :shock:
Observeu el OO7 (just al darrera del Ra-mon) quina postura més aerodinàmica té que agafar amb la Pan€ per seguir el ritme del grup. :lol:
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
[quote user="Randy-650" post="105518"][quote user="STELVIO 00" post="105508"]Ramon,TAMBÈ,ets un crack de la camara,però...................no hi han gaires vibracions..............com portes lligada la camara i òn ? i ara no diguis que ho fas a mà............... :bow :bow :bow :bow :bow[/quote]
A les mans no porta res de res. En aquesta foto es veu perfectament.
Observeu el OO7 (just al darrera del Ra-mon) quina postura més aerodinàmica té que agafar amb la Pan€ per seguir el ritme del grup. :lol:[/quote]
Aqui el nostre agent secret feia cara de velocitat! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
A les mans no porta res de res. En aquesta foto es veu perfectament.
Observeu el OO7 (just al darrera del Ra-mon) quina postura més aerodinàmica té que agafar amb la Pan€ per seguir el ritme del grup. :lol:[/quote]
Aqui el nostre agent secret feia cara de velocitat! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8187
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
[quote user="James Bond" post="105500"]Molt bo el vídeo Ra-mon, però... no corries massa ? :???: :???: :???:[/quote]
Ramon, el ritme d'en Ramon era més aviat lent per la zona de Les Encies, amb la meva GS anant tranquil.la, he fet ritmes mes alts, i això que encara sóc novata :mrgreen: :mrgreen:
Per cert Ra-mon, un bon video ;)
Ramon, el ritme d'en Ramon era més aviat lent per la zona de Les Encies, amb la meva GS anant tranquil.la, he fet ritmes mes alts, i això que encara sóc novata :mrgreen: :mrgreen:
Per cert Ra-mon, un bon video ;)
ArdnaS l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 25, 2010 9:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Natalia
- Presentats
- Entrades: 14
- Membre des de: dj. feb. 08, 2007 7:03 pm
- Ubicació: Natalia i Jordi - Reus CATALUNYA
Sembla que vagi molt rapid, pero no hi va.
Si us fixeu amb la velocitat amb que passen les linies discontinues, es veu mes clar.
No dic que vagi parat, que no hi va gens eh!!! pero tampoc dic que vagi a una velocitat i ritme perillosa per les circumstancise de la via ;)
PD: soc steelman, pero estava la natalia mirant el video ....
Si us fixeu amb la velocitat amb que passen les linies discontinues, es veu mes clar.
No dic que vagi parat, que no hi va gens eh!!! pero tampoc dic que vagi a una velocitat i ritme perillosa per les circumstancise de la via ;)
PD: soc steelman, pero estava la natalia mirant el video ....
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="ardnaS" post="105526"]Ramon, el ritme d'en Ramon era més aviat lent per la zona de Les Encies, amb la meva GS anant tranquil.la, he fet ritmes mes alts, i això que encara sóc novata :mrgreen: :mrgreen:
[/quote]
Sandreta, Sandreta, que la carretera ahir no era carretera, era una pista de patinatge, perillossisima !!, si la carretera hagués estat en condiciones jo no hauria dit res ;)
Vsssssss
007
[/quote]
Sandreta, Sandreta, que la carretera ahir no era carretera, era una pista de patinatge, perillossisima !!, si la carretera hagués estat en condiciones jo no hauria dit res ;)
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN
El petit Princep
El petit Princep
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Natalia" post="105530"]Sembla que vagi molt rapid, pero no hi va.
PD: soc steelman, pero estava la natalia mirant el video ....[/quote]
Steelman, baixant Osor en Ra-mon junt amb en Sacot i l'Albert ens varen atrapar als que anàvem davant, i saps que anàvem a un ritme correcte per tal com estava el terra. Per l'emissora vaig avisar a l'Albert que el ritme que duien era massa ràpid per l'estat de l'asfalt, em va dir que no que anaven be. En Ra-mon va estar mes de sort que els altres dos, res mes, sort i prou, el risc el va tenir i aquí al vídeo hi ha un tall on avancen altres motos en zona perillossisima per caure.
Vssssssss
007
PD: soc steelman, pero estava la natalia mirant el video ....[/quote]
Steelman, baixant Osor en Ra-mon junt amb en Sacot i l'Albert ens varen atrapar als que anàvem davant, i saps que anàvem a un ritme correcte per tal com estava el terra. Per l'emissora vaig avisar a l'Albert que el ritme que duien era massa ràpid per l'estat de l'asfalt, em va dir que no que anaven be. En Ra-mon va estar mes de sort que els altres dos, res mes, sort i prou, el risc el va tenir i aquí al vídeo hi ha un tall on avancen altres motos en zona perillossisima per caure.
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN
El petit Princep
El petit Princep
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Ra-mon merci per el vídeo, a mes hi surto un bon tall!!!
James, no te res a veure la velocitat que duia en aquest tros, per en el que em vas avisar. No era comparable. En el vídeo anem lleugers però sense forçar, precisament per l’estat de l’asfalt, be potser el Ra-mon apreta una mica massa en un parell d’avançaments, però res mes. El tall que vaig anar al darrera el Jordi va ser mes ràpid, però aquell asfalt no lliscava pas tant.
:???:
Ra-mon merci per el vídeo, a mes hi surto un bon tall!!!
James, no te res a veure la velocitat que duia en aquest tros, per en el que em vas avisar. No era comparable. En el vídeo anem lleugers però sense forçar, precisament per l’estat de l’asfalt, be potser el Ra-mon apreta una mica massa en un parell d’avançaments, però res mes. El tall que vaig anar al darrera el Jordi va ser mes ràpid, però aquell asfalt no lliscava pas tant.
:???:
Sort,
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Albert" post="105538"]James, no te res a veure la velocitat que duia en aquest tros, per en el que em vas avisar. No era comparable. En el vídeo anem lleugers però sense forçar, precisament per l’estat de l’asfalt, be potser el Ra-mon apreta una mica massa en un parell d’avançaments, però res mes. El tall que vaig anar al darrera el Jordi va ser mes ràpid, però aquell asfalt no lliscava pas tant. [/quote]
això es el que he dit jo al començament del fil, que corria massa ;)
això es el que he dit jo al començament del fil, que corria massa ;)
NEVER SAY NEVER AGAIN
El petit Princep
El petit Princep
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Be, potser ens expliquem diferent, però jo no veig que sigui el mateix “córrer massa” que fer “un parell d’avançaments una mica forçats”, però....
Be, potser ens expliquem diferent, però jo no veig que sigui el mateix “córrer massa” que fer “un parell d’avançaments una mica forçats”, però....
Sort,
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!!!
un video maco Ra-mon, si senyor
pero despres de la sortida de Hijpanitat, ja saps els problemes que podan portar aquestes cameres
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
salut
un video maco Ra-mon, si senyor
pero despres de la sortida de Hijpanitat, ja saps els problemes que podan portar aquestes cameres
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Albert" post="105547"]Be, potser ens expliquem diferent, però jo no veig que sigui el mateix “córrer massa” que fer “un parell d’avançaments una mica forçats”, però....[/quote]
Ens expliquem diferent i no ens entenem,....... o si.... o no. :b9 :b9 :b9
Ens expliquem diferent i no ens entenem,....... o si.... o no. :b9 :b9 :b9
NEVER SAY NEVER AGAIN
El petit Princep
El petit Princep
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7623
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
[quote user="ardnaS" post="105526"][quote user="James Bond" post="105500"]Molt bo el vídeo Ra-mon, però... no corries massa ? :???: :???: :???:[/quote]
Per cert Ra-mon, un bon video ;)[/quote]
Ole, la més xula del fòrum......sí senyora, con dos ovarios. ;)
Per cert Ra-mon, un bon video ;)[/quote]
Ole, la més xula del fòrum......sí senyora, con dos ovarios. ;)
- Enricp
- Presentats
- Entrades: 114
- Membre des de: dl. ago. 10, 2009 8:36 pm
- Ubicació: Vilafant - Alt Empordà
- Contacta:
Ja em presento jo mateix, i així em veieu la cara
AQUEST SOC JO, L'ENRIC DE VILAFANT
Gracies floreta, la teva camara fa miracles, surto millor que al natural
Es curiós... en moto mai em sento sol