FOTOS / 01 - SORTIDA PER LA SELVA #50

Sortides mensuals de l'any 2010

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: 01 - SORTIDA PER LA SELVA: VIDEO

Entrada Autor: Molinenc » dl. gen. 25, 2010 11:37 pm

felicitats Ra-mon per el video! molt guapo! :D

Avatar de l’usuari
Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Re: 01 - SORTIDA PER LA SELVA: VIDEO

Entrada Autor: Panotxa » dl. gen. 25, 2010 11:41 pm

Gracies Ra-mon, per aquest vídeo.

Per cert...no puc dormir, i es per culpa teva Ra-mon...primer per que els meus gats (en tinc dos Xut i Talòs) al sentir el començament del vídeo han fet un salt i han començat a córrer amunt i avall com si els perseguís un gos. :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat

...i segon, veient aquestes imatges m'entren ganes d'agafar la moto i no baixar mai, un cop més moltes felicitats, aquest vídeos fan afició. :eyes :eyes

Salut! ;) ;)

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: 01 - SORTIDA PER LA SELVA: FOTOS

Entrada Autor: Albert » dl. gen. 25, 2010 11:49 pm

Holaaaa,

[quote user="Gearbox" post="105488"]Em sembla bona idea, Mareta.

També s'ha dit per aquí que seria interessant, aprofitant l'eina nova que ens han regalat els administradors (o sigui el mapa d'ubicació dels mototuristes) que quan cliques a sobre una moto, en la finestra que surt el nom, hi aparegués una foto tipus carnet (que no l'avatar), evidentment només de la gent que vulgui, no sigui que algú ens reclami drets d'imatge.

He vist en Google Maps que hi han ubicacions que, al clicar-les, surt la finestra amb fotos que penja la gent. Suposo que tècnicament seria possible fer quelcom semblant.

Ho deixo en mans dels que hi entenen més que jo.[/quote]

Ho estudiarem, però hem de mirar on pengem les fotos de forma fàcil i accessible per afegir-ne. No ho podem fer amb Image Shack per que al cap de un temps desapareixen, però es poden mirar alternatives.

De fet, abans de penjar el mapa dels Mototuristes ja varem pensar en aquesta possibilitat, però la varem deixar per mes endavant si el mapa funciona i la gent s’hi apunta.


:roll: :roll: :roll:
Sort,

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: 01 - SORTIDA PER LA SELVA: FOTOS

Entrada Autor: Albert » dl. gen. 25, 2010 11:51 pm

Holaaaa,

[quote user="Frstrom" post="105513"]Tens tota la rao Mareta , aquest soc jo , em dic Francesc i el meu nick es Frstrom i porto una vstrom.
[IMG=http://img651.imageshack.us/img651/3391/img7442s.jpg][/IMG][/quote]

Doncs a tu t’havia posat falta!!!!

Segur que no ens venir a buscar per passar llista!!!!


:enfadat :( :(
Sort,

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: 01 - SORTIDA PER LA SELVA: FOTOS

Entrada Autor: Albert » dl. gen. 25, 2010 11:55 pm

Holaaaa,

Merci a tots els que ens heu posat les fotos que heu fet, es la millor manera de reviure una bona diada.


:razz: :razz: ;)
Sort,

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: 01 - SORTIDA PER LA SELVA: FOTOS

Entrada Autor: Molinenc » dt. gen. 26, 2010 12:01 am

[quote user="Randy-650" post="105509"][quote user="Mareta" post="105483"]M´agradaria fer un petit comentari...... com sempre només en plan constructiu :


Ja que normalment en una sortida sempre, sempre hi sol haver una , dos o moltes persones noves que es poden haver donat d´alta o no. Seria posible al penjar les fotos que posesim el seu nom i nick ( si el sabem) i així seria més fácil coneixre els nous mototuristes.

Crec que no pot ésser masa dificil.
Tot aixó ha vingut perque la Floreta em comenta ...... a aquest noi no el conec, aquest tampoc...... , jo posaré els que conegui.....[/quote]

Dos dels nous amb els que més vaig parlar:

AT

Imatge

[/quote]

Exacte, aquest soc jo. Encara que el meu nick sigui AT, ja em podeu dir Jordi, de fet miraré d'editar el meu nick i posar Jordi_AT.

Lo de AT no es res relacionat amb Africa Twin (que hi ha gent que a vegades m'ho diu..) es més no te relació amb les motos..., però com amb un altre foro tinc posat AT...quan em vaig registrar vaig posar el mateix...

Doncs si Mareta, de fet jo si que s'havia que erets tu (per la moto), però 3 o 4 vegades que em volia presentar estaves parlant amb un o l'altre..., a la propera que coincidim em presento com cal ;-)

Que vagi molt be per la Patagonia i alça la senyera!

Randy: Gràcies per l'acolliment tant afectuos que ens vau fer als "novatos". Personalment vaig quedar molt content del dia que vaig passar i vaig comprovar que sou una gran familia que us ho passeu de conya. Arreveure i fins la propera! :D

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: 01 - SORTIDA PER LA SELVA: FOTOS

Entrada Autor: Randy-650 » dt. gen. 26, 2010 12:05 am

[quote user="AT" post="105575"]

Randy: Gràcies per l'acolliment tant afectuos que ens vau fer als "novatos". Personalment vaig quedar molt content del dia que vaig passar i vaig comprovar que sou una gran familia que us ho passeu de conya. Arreveure i fins la propera! :D[/quote]

Es que fa poc vem tenir una queixa d'un noubenvingut i no volem que torni a passar.

I ja vas veure que per la tornada et guardava l'esquena, perquè no "anessis perdut".

Fins la propera. ;)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Re: 01 - SORTIDA PER LA SELVA: VIDEO

Entrada Autor: Bolero » dt. gen. 26, 2010 6:03 am

Molt xulo el video Ra-mon!!!
Merci per penjar-lo. He disfrutat molt altra cop de la ruta
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: 01 - SORTIDA PER LA SELVA: VIDEO

Entrada Autor: Ra-mon » dt. gen. 26, 2010 7:51 am

[quote user="Albert" post="105547"]Holaaaa,

Be, potser ens expliquem diferent, però jo no veig que sigui el mateix “córrer massa” que fer “un parell d’avançaments una mica forçats”, però....[/quote]

Vejam, còrrer massa: algun tros sí que vaig córrer massa però sempre va ser a les rectes llargues.
Si, ja sé que si hagués hagut de fer una frenada forta hagués tingut problemes :cry:

A les zones de corbes en sembla que anava prou bé, vigilant, en alguns llocs es terra estava més malament que d'altres, els avançaments sempre amb visibilitat, etc. etc.
Si anava així és per què hi anava còmode, si no ho veig clar o no vaig bé sempre abaixo el ritme.

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: 01 - SORTIDA PER LA SELVA: VIDEO

Entrada Autor: Pasqual » dt. gen. 26, 2010 8:25 am

Ra-mon: EXCE·LENT EL VIDEO
encara que no sé si corries massa o feies avançaments una mica forçats.... :lol: :lol: :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Re: 01 - SORTIDA PER LA SELVA: FOTOS

Entrada Autor: Gearbox » dt. gen. 26, 2010 9:24 am

[quote user="Albert" post="105569"]...No ho podem fer amb Image Shack per que al cap de un temps desapareixen...[/quote]

Corregiu la meva ignorància, però, si amb ImageShack, al cap d'un temps les fotos desapareixen, vol dir que els fils que tenen fotos pujades amb ImageShack, d'aquí a poc només hi quedarà el text ??? :shock:

Si és així, el nostre fòrum, a la llarga, perderà un munt de fotos !!! :crys
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: 01 - SORTIDA PER LA SELVA: FOTOS

Entrada Autor: Steelman » dt. gen. 26, 2010 9:28 am

SI et registres gratuitament a Imageshack...(com ho esta molta gent a picasa) aleshores no es perden les fotos ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: 01 - SORTIDA PER LA SELVA: FOTOS

Entrada Autor: Eva » dt. gen. 26, 2010 9:45 am

[quote user="Gearbox" post="105614"][quote user="Albert" post="105569"]...No ho podem fer amb Image Shack per que al cap de un temps desapareixen...[/quote]

Corregiu la meva ignorància, però, si amb ImageShack, al cap d'un temps les fotos desapareixen, vol dir que els fils que tenen fotos pujades amb ImageShack, d'aquí a poc només hi quedarà el text ??? :shock:

Si és així, el nostre fòrum, a la llarga, perderà un munt de fotos !!! :crys[/quote]

Un petit incís :

Amb lo fácil que es pujar les imatges amb el picassa3, son 2 segons.
Jo d´un mes per l´altre encare mantenc TOTES les fotos que he publicat al album Picassa . http://picasaweb.google.es/mareta05
Despres les borro per tenir més espai.
Si algú vol les fotos que les baixi i les guardi dins el seu ordinador.

A més ara i gracies a l´explicació d´en Bond sobre Imageshuck, de veritat que és molt i molt sençill pujar les fotos.

Aprofito per dir que aquest cap de setmana borraré totes les imatges de l´any 2009 , per poguer pujar les imatges de la Patagonia sovint.
Així si ens roben la cámara , les fotos ja estaràn penjades a la web .

Ahir vaig parlar amb la Floreta i les primeres fotos que farà seràn dels nous mototuristes. Jo crec que es un sentiment general el de coneixre els nous mototuristes.
Les presentacions estan molt bé, però a la foto de l´avatar solen ésser coses generiques que no ens ensenyen com es fisicament la persona o la moto que porta.

Ara per exemple SUNDAY ????? per a dir algú.... no sé com es !!!!!!! Fredeluc ?????!!!!! Així la propera vegada no os podrem saludar si no els coneixem .
Més que tot relacionar un nick amb una cara. Aixó és tot.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: 01 - SORTIDA PER LA SELVA: VIDEO

Entrada Autor: Eva » dt. gen. 26, 2010 9:57 am

Només una pregunta, Ra-mon :

El vídeo l'has gravat amb la cámara que vareu comprar conjuntament ???????????

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: 01 - SORTIDA PER LA SELVA: FOTOS

Entrada Autor: Ra-mon » dt. gen. 26, 2010 10:49 am

[quote user="Mareta" post="105622"][quote user="Gearbox" post="105614"][quote user="Albert" post="105569"]...No ho podem fer amb Image Shack per que al cap de un temps desapareixen...[/quote]

Corregiu la meva ignorància, però, si amb ImageShack, al cap d'un temps les fotos desapareixen, vol dir que els fils que tenen fotos pujades amb ImageShack, d'aquí a poc només hi quedarà el text ??? :shock:

Si és així, el nostre fòrum, a la llarga, perderà un munt de fotos !!! :crys[/quote]

Un petit incís :

Amb lo fácil que es pujar les imatges amb el picassa3, son 2 segons.
Jo d´un mes per l´altre encare mantenc TOTES les fotos que he publicat al album Picassa . http://picasaweb.google.es/mareta05
Despres les borro per tenir més espai.
Si algú vol les fotos que les baixi i les guardi dins el seu ordinador.[/quote]

Mareta, ves amb compte quines fotos esborres, no esborris les que estan penjades als posts ja que després hi faltaran les imatges.

Una cosa és que esborris les fotos que poses el link del magatzem de picassa i l'altra és que esborris les fotos que des del forum apunten a una foto concreta i que hi ha comentaris, etc.

No sé si m'he explicat :(
Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 26, 2010 10:50 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: 01 - SORTIDA PER LA SELVA: FOTOS

Entrada Autor: Steelman » dt. gen. 26, 2010 10:52 am

De fet no cal esborrar res.
Tens dos opcions
A) per 5$ anuals (crec recordar) pots augmentar considerablement l´espai!!
B) donar-te d´alta un altre compte de GMAIL i fer-lo servir nomes per el PICASSA i aixi anar fent
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: 01 - SORTIDA PER LA SELVA: VIDEO

Entrada Autor: Ra-mon » dt. gen. 26, 2010 10:57 am

[quote user="Mareta" post="105625"]Només una pregunta, Ra-mon :

El vídeo l'has gravat amb la cámara que vareu comprar conjuntament ???????????[/quote]

No, aquella càmara xinesa em va anar un dia :(
Tot i que quan anava, no anava pas malament.
[youtube]RGztjU1v6s8[/youtube]


El de La Selva està fet amb una càmara compacta de fotos (de poc més de 100€) que també hi pots gravar videos.

Avatar de l’usuari
Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Re: 01 - SORTIDA PER LA SELVA: VIDEO

Entrada Autor: Frank » dt. gen. 26, 2010 11:42 am

Ra-món, gràcies pel video.
Mentre el veia, he pensat en fer-te algún comentari, però després de llegir els posts que hi han a continuació, més val que em calli, jeje.
El video, molt bo, segueix així, gràcies
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Avatar de l’usuari
MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Re: 01 - SORTIDA PER LA SELVA: VIDEO

Entrada Autor: MikelRT » dt. gen. 26, 2010 7:34 pm

[quote user="Ra-mon" post="105636"][quote user="Mareta" post="105625"]Només una pregunta, Ra-mon :

El vídeo l'has gravat amb la cámara que vareu comprar conjuntament ???????????[/quote]

No, aquella càmara xinesa em va anar un dia :(
Tot i que quan anava, no anava pas malament.



El de La Selva està fet amb una càmara compacta de fotos (de poc més de 100€) que també hi pots gravar videos.[/quote]

Dons ja estar: el problema de la velocitat es degut a la càmara compacte......
Com que la velocitat dels fotogrames no es la mes adient, la culpa la te la moto (i mes si es una PAN) que s'adapta a la velocitat dels fotogrames. :b9 :b9 :b9
El resultat es molt clar:

en el 2010 en RA-MON:
DIRECTOR i PRODUCTOR DE LAS SORTIDES MOTOTURISME 2010
:Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant

Avatar de l’usuari
MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Re: 01 - SORTIDA PER LA SELVA: FOTOS

Entrada Autor: MikelRT » dt. gen. 26, 2010 7:44 pm

Les presentacions estan molt bé, però a la foto de l´avatar solen ésser coses generiques que no ens ensenyen com es fisicament la persona o la moto que porta.

Ara per exemple SUNDAY ????? per a dir algú.... no sé com es !!!!!!! Fredeluc ?????!!!!! Així la propera vegada no os podrem saludar si no els coneixem .
Més que tot relacionar un nick amb una cara. Aixó és tot.[/quote]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ai Mareta, Mareta, que la teva Floreta si que la coneixem (per l'avatar) (ah, i perque sempre porta una càmera disparant a tot drap!!) però, i a tu? només coneixem a una GRAN moto de color groc!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

i després d'aixó un :ksss

Respon

Torna a “2010”