Ideia De Remolc A Les Sortides.

Sortides mensuals de l'any 2010

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Ideia De Remolc A Les Sortides.

Entrada Autor: Kpeps » dc. març 24, 2010 11:47 am

despres del que va pasar l'altre dia amb en Vendeta,una esgarrada de pneumatic del mes inoportu,m'ha vingut una pensada que segur que vosaltres tambe heu tingut:
no seria possible un cotxe escombra amb un remolc ? ja se que en un principi pot semblar un xic extrany,pero penso que amb la quantitat de gent que va a les sortides el cost que tindria dividit, seria molt minso i per lo menys si et toca el rebre ,no et fot tot el dia enlaire, ja que la grua la pots trucar desde el Restaurant .
es tan sols una ideia que esta clar que porta feina adicional i tampoc se si ha sortit amb anterioritat per lo que si no veieu el fil convenient es pot borrar.
Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Ideia De Remolc A Les Sortides.

Entrada Autor: Randy-650 » dc. març 24, 2010 12:12 pm

Si et refereixs a tenir una grua tota la sortida com a cotxe-escombra, ho portem clar. La volta que vem fer diumenge, quant creus que trigaria en fer-ho una grua? Jo calculo unes 6 horetes. I del cost no en parlo, suposo que de 600€ en amunt per un dia complert. :tremolant

A aquest tema no se li ha de donar importància, doncs avui en dia tothom té telèfon mòbil, i davant qualsevol incidència en poc temps ja hi ha la grua. ;) I com que un o altre es quedarà -de fet sempre ha passat així- alli fins que arribi, cap problema.

De totes maneres, merci per pensar-hi. Tot suggeriment que sigui per la seguretat del grup es ben rebut. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Ideia De Remolc A Les Sortides.

Entrada Autor: Kpeps » dc. març 24, 2010 12:19 pm

[quote user="Randy-650" post="113238"]Si et refereixs a tenir una grua tota la sortida com a cotxe-escombra, ho portem clar. La volta que vem fer diumenge, quant creus que trigaria en fer-ho una grua? Jo calculo unes 6 horetes. I del cost no en parlo, suposo que de 600€ en amunt per un dia complert. :tremolant

A aquest tema no se li ha de donar importància, doncs avui en dia tothom té telèfon mòbil, i davant qualsevol incidència en poc temps ja hi ha la grua. ;) I com que un o altre es quedarà -de fet sempre ha passat així- alli fins que arribi, cap problema.

De totes maneres, merci per pensar-hi. Tot suggeriment que sigui per la seguretat del grup es ben rebut. :D[/quote]


si,tens rao no se com he fet els nºs del cost de la grua jo. :wall :wall
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Ideia De Remolc A Les Sortides.

Entrada Autor: Albert » dc. març 24, 2010 12:32 pm

Holaaaa,

No, si la idea no es pas dolenta, no et pensis.

Però els problemes per portar-la a terme em sembla que son bastants. Fins i tot si trobem un voluntari que tingui remolc i que vingui a les sortides amb el cotxe i el remolc: l’hem d’esperar a les cruïlles? Potser arribaríem a sopar!! I Portar un GPS amb el Itn ens limitaria la capacitat de modificar-les sobre la marxa amb funció del temps, per no parlar de rutes com la d’aquest diumenge, que no hi manera de fer un itn exacta, moltes carreteres no hi son.


:???: :???: :???:
Sort,

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Ideia De Remolc A Les Sortides.

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. març 24, 2010 5:29 pm

Que jo recordi, des de l'any 2.006 fins ara a les sortides oficials, podriem comptar amb els dits de la mà i encara sobraria algún dit, les vegades que a algú li ha calgut avisar a la grua per alguna incidència.


Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Ideia De Remolc A Les Sortides.

Entrada Autor: Vendetta » dc. març 24, 2010 9:06 pm

[quote user="James Bond" post="113263"]Que jo recordi, des de l'any 2.006 fins ara a les sortides oficials, podriem comptar amb els dits de la mà i encara sobraria algún dit, les vegades que a algú li ha calgut avisar a la grua per alguna incidència.


Vssssss
007[/quote]
Aquests agents.. es veu que tenen mès dits a la mà que la resta. :lol:

Ara que hi ha una soluciò intermitja.
Soluciò
El que es mostra és per una goldwing, però jo crec que una bmw rt com la d'en Sagal tambè pot. :twisted: i les pans ja no diguem, per quan fagi d'escombra en lujoisla i.. ostres quin lapsos, ja em perdonarà, ara no m'hi surt el nom el de lleida. Perdò i disculpues :bow

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Ideia De Remolc A Les Sortides.

Entrada Autor: Kpeps » dc. març 24, 2010 9:44 pm

:eyes alsa Manela !!!!!!!!!!! :eyes es clar, es complicat mes que res per que fes la ruta radere de les motos i els cruillers no tinguesin que esperar molt i si dieu que ha pasat tants pocs cops donç...............be,nomes era una pensada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Ideia De Remolc A Les Sortides.

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. març 24, 2010 10:35 pm

[quote user="Vendetta" post="113305"]Aquests agents.. es veu que tenen mès dits a la mà que la resta. :lol:
[/quote]

Doncs ja pots començar a comptar les incidències de les sortides oficials que hi ha calgut una grua, veuràs com tinc els mateixos dits que tothom ;) ;) .

Compta Vendetta compta :lol:


Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Ideia De Remolc A Les Sortides.

Entrada Autor: Sagal » dj. març 25, 2010 3:59 am

[quote user="Vendetta" post="113305"][quote user="James Bond" post="113263"]Que jo recordi, des de l'any 2.006 fins ara a les sortides oficials, podriem comptar amb els dits de la mà i encara sobraria algún dit, les vegades que a algú li ha calgut avisar a la grua per alguna incidència.


Vssssss
007[/quote]

El que es mostra és per una goldwing, però jo crec que una bmw rt com la d'en Sagal tambè pot. :twisted: i les pans ja no diguem, per quan fagi d'escombra en lujoisla i.. ostres quin lapsos, ja em perdonarà, ara no m'hi surt el nom el de lleida. Perdò i disculpues :bow[/quote]

Pel nom del de Lleida no t'amoinis, em sembla que és en JoanF, jajajaja. Si feu una rceolecta ho poso cap problema no estari pas malament :D :D :D
ImatgeImatge

Respon

Torna a “2010”