-----Estiradeta d'orelles-----

Sortides mensuals de l'any 2010

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

-----Estiradeta d'orelles-----

Entrada Autor: Randy-650 » dc. ago. 25, 2010 9:31 pm

A la sortida de diumenge hi ha un detall que no em va acabar de convèncer. :roll:

Resulta que quan ja estàvem arribant al restaurant, sols faltàven uns tres o quatre quilòmetres, els que anàvem al capdavant ens vem despistar i vem anar recte en un desviament on teniem que agafar la carretera de la dreta. En Bond, jo, l'Alucinamaripili i en STELVIO 00 vem parar al voral de la carretera cinc metres més enllà de la cruïlla i vem fer el canvi de sentit. En Bond va començar a tirar, l'Alucinamaripili que fa el canvi de sentit, després en STELVIO, amb tanta mala sort que no va poder aguantar l'equilibri -voi parat- i va caure al terra amb l'Adventure.

L'Alucina i la Maripili van baixar corrent a ajudar-lo a aixecar la moto i jo vaig baixar a regular el trànsit de pujada. La resta del grup va començar a arribar aleshores, Recordeu que veniem d'una carretera en baixada i amb revolt cap la dreta. Doncs ningú de vosaltres va baixar de la moto a avisar els que venien al darrera, posant en perill la integritat del grup (recordeu la primera sortida de l'any amb el cas d'en Siono).

Jo em pregunto:

-Tant costava baixar algú -ereu unes 10-15 motos- i avisar els que venien al darrera de que estàvem parats? Si arriba a venir algú una mica fort, ens menja a tots.


En aquests casos la rapidesa és primordial. No s'ha d'esperar que algú os ho digui, heu de ser vosaltres qui prengueu la iniciativa. Si us plau, a les sortides hem de col-laborar tots. Qualsevol errada pot portar la sortida a fer punyetes.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Re: -----Estiradeta D'orelles-----

Entrada Autor: Cabirol » dc. ago. 25, 2010 10:14 pm

Tens tota la raò RANDY, nosaltres cuan varem arribar ja hi habien unes cuantes motos parades, dels errors nem de apendre tots-es, gracies per fer aquesta puntualitzaciò, avera si la proxima anem mes rapits a baixar de la moto i señalitzar els que venen derrera.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: -----Estiradeta D'orelles-----

Entrada Autor: Eva » dc. ago. 25, 2010 10:23 pm

[quote user="cabirol" post="133501"]Tens tota la raò RANDY, nosaltres cuan varem arribar ja hi habien unes cuantes motos parades, dels errors nem de apendre tots-es, gracies per fer aquesta puntualitzaciò, avera si la proxima anem mes rapits a baixar de la moto i señalitzar els que venen derrera.[/quote]

+1

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: -----Estiradeta D'orelles-----

Entrada Autor: Jordi » dc. ago. 25, 2010 10:32 pm

Randy,

Jo crec que es obvi i de sentit comú aturar-se per tal d'avisar del perill. Dubto molt que algú dels que ens acompanyava no s'aturés si ho considerés adient o els hi fessin indicacions de fer-ho.

No puc parlar gaire perquè jo era dels últims (acabava de fer de cruïllero) però quan vaig passar per allí, apart de suficient visibilitat, ja hi havien motos aturades i cap signe de l'incident.

Jo penso que la totalitat dels membres del grup, essent conscient de la situació, s'hagés aturat si així ho hagués considerat.

El que no podem pretendre es que, en una zona de revolts, ens aturem trenta motos perquè després es crea una situació molt mes perillosa.

Confio en no estar errat. :tremolant :tremolant

Jordi "Prony"

P.D. Al que li hauries d'estirar ben fort les orelles es a l'Alucina, sempre porta els pneumàtics en molt mal estat :mrgreen: :mrgreen: !!!!
Ja has descobert qui va pagar amb el bitllet fals???
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 25, 2010 10:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Digamjordi
Presentats
Entrades: 884
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Ubicació: Barcelona

Re: -----Estiradeta D'orelles-----

Entrada Autor: Digamjordi » dj. ago. 26, 2010 2:28 pm

+1
Compartir la carretera

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: -----Estiradeta d'orelles-----

Entrada Autor: Steelman » dj. ago. 26, 2010 2:50 pm

Randy molt bona apreciació.
De totes maneres Prony tb crec que tens raó.
No ens podem aturar tots al mig de la carretera per aquestes coses. Per tant s´ha de trobar el punt intermig.


Amb el que has dit Prony, pero m´has fet pensar en una cosa...
En les aturades que fem per reagrupar-nos, per descansar,...... hem de procurar d´estacionar-nos una mica ordenadament.
Tant els primers que arriben doncs com si fos un parquing en bateria per exemple.

Ho dic per que els primers aparquem on volem pero els últims aparquen on poden i molts cops aixo es el mig de la via publica amb el perill que aixo representa.

De la mateixa manera, a vegades fem parades per que ens hem perdut , o alguna cosa, hem de procuarr quedar-nos en fila i no posar-nos en parale. ocupant molt d´espai a la via
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: -----Estiradeta d'orelles-----

Entrada Autor: Randy-650 » dj. ago. 26, 2010 5:06 pm

[quote user="Steelman" post="133550"]
De totes maneres Prony tb crec que tens raó.
No ens podem aturar tots al mig de la carretera per aquestes coses. Per tant s´ha de trobar el punt intermig.


[/quote]

Quan la gent va començar a arribar, obviament va començar a parar, i com que era un revolt....

Estic parlant que diumenge es va fer una parada d'emergència, no una parada ordinària, i és en aquests casos quan més perill hi ha i quan s'ha de senyalitzar adequadament als altres vehicles.

Recordes el dia que van picar en Siono i el dia que l'Albert va patinar? Doncs aquella vegada els protocols van funcionar a la perfecció.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Piris
Presentats
Entrades: 34
Membre des de: ds. jul. 31, 2010 6:34 pm
Ubicació: Figueres

Re: -----Estiradeta D'orelles-----

Entrada Autor: Piris » dj. ago. 26, 2010 6:03 pm

Jo crec que ´'error és del que cau amb la moto i després lia un follon com a la xina una cua que paque

Bon rollo :cerv

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: -----Estiradeta D'orelles-----

Entrada Autor: Vendetta » dj. ago. 26, 2010 6:45 pm

Jo no entenc el títol.

A la pròxima sortida s'hauran de posar tots en fila i aniràs estiran les orelles?

O es farà una sortida a propòsit per la mesura?

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: -----Estiradeta D'orelles-----

Entrada Autor: ARBE » dj. ago. 26, 2010 9:12 pm

Aprofitaré aquest fil per exposar la meva experiència, i així enriquir el protocol, i conscienciar:


Sortida de Loteria de Sort' 09 Una moto que anava unes 3-4 motos davant meu llepa en un revolt i se'n va a pastar al marge, el revolt és totalment cec, jo no ho veig fins que m'hi trobo literalment asobre i bo i frenar a tope em va anar de molt poc que no em menjo una pan que duia davant, no recordo qui era.

Avaluo la situació i veig que ja tenim 3-4 companys asistint al que s'ha sortit de la carretera, i que no sembla greu la cosa, penso llavors que el més important és que no se'ns foti ningú a sobre, per tant inmediatament cop de gas i giro la moto cap adalt per posarme a ralentir el trànsit.

El problema vé quan tot s'arregla, tothom marxa, i em quedo jo més amunt sol com el tontet del poble fent senyals a tothom que venia, cotxes, motos, etc... que aminori la marxa (des d'on jo estava no podia veure-ho si havien marxat)

Crec que en aquestes circumstàncies cal acció i iniciativa individual però sense perdre de vista el pensament colectiu.
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 26, 2010 9:16 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
-----------

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: -----Estiradeta D'orelles-----

Entrada Autor: Kel » dj. ago. 26, 2010 9:22 pm

[quote user="ARBE" post="133597"]Aprofitaré aquest fil per exposar la meva experiència, i així enriquir el protocol, i conscienciar:

Crec que en aquestes circumstàncies cal acció i iniciativa individual però sense perdre de vista el pensament colectiu.[/quote]

Perfecte, Arbe, perfecte :eyes
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: -----Estiradeta D'orelles-----

Entrada Autor: ARBE » dj. ago. 26, 2010 11:05 pm

Bueno home, que estic encostipat i els mocs em modulen els pensaments.

Volia dir que cal iniciativa i acció individual en determinats casos, que és important ser resolutiu si algú veu que pot solucionar o aportar alguna cosa, però també és important no perdre de vista que som un colectiu, i quina repercusió tindran en el grup les nostres accions.

T'asseguro que no és agradable descobrir que fa 10 minuts que estàs fotent el présec plantat en mig de la carretera...
-----------

Respon

Torna a “2010”