Desde Manresa O Qui Hi Passi......

Sortides mensuals de l'any 2010

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Desde Manresa O Qui Hi Passi......

Entrada Autor: Jesus » dl. set. 13, 2010 9:40 pm

[quote user="MikelRT" post="135374"][quote user="Jesus GS" post="135228"][quote user="Ra-mon" post="135198"]Això m'agrada Guixmo que et cuidis de l'organització, que si no entre en Sagal i en Kpeps encara ens liaran ;)

Jo m'esperaré a la benzinera de Gurb a partir d'1/4 de 8[/quote]

Compro !!!... si finalment puc venir ... que encara no ho tinc lligat del tot. :cool:[/quote]


Dons jo crec que també....encara que estic com tu: lligant...... horaris :mrgreen: i quelcom mes.... :D[/quote]

Tot lligat, ens veiem Diumenge a l'Area de Gurb a les 07:15 :razz: ... sortint de casa a les 06:00 tindré que anar ficant els carrers ... :twisted:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 13, 2010 9:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Desde Manresa O Qui Hi Passi......

Entrada Autor: Kpeps » dl. set. 13, 2010 11:20 pm

[quote user="Guixmo" post="135192"]a ver un poco de por favor..................... senyors mototuristes,, un servidor i en Betteriam( els dos sortirem de tona) a les 7 del matí, per tant a un quart de vuit o a les 7:15, amb els que vinguin de les terres gironines ets, i els altres de la comarca d'osona i ripolles podem quedar a la benzinera de l'eix area de Gurb, per arribar entre les 7:45 o tres quarts de vuit a la benzinera que diun en kpeps,fem l'scalestrix posan per Solsona, per arribar a Bassella a les nou del mati o un quart de 10, així podem esmorzar sense presses!!!!

:crys Recordeu que jo vaig amb una moto capadeta, i la pobre no corre, i he d'anar amb temps de sobres! :oops: :oops:

simplifico......collons qui rotllo he posat!!! :twisted: :twisted:

GUixmo i betteriam 7:00 sortim de Tona
7:15 benzinera de l'eix area gurb per sortir a les 7:2o com molt tard
7:45 benzinera petrocat de manresa sota l'eix, per sortir a les 7:50 com molt tard
9:15 +- arribada a Bassella[/quote]

Guixmo,podries anar posant las horas de quedar,pero canvia la benzinera de Manresa i posa la Tamoil de st Joan de Vilatorrada (C-55 ,KM 39) PER NO LIAR
Imatge

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: Desde Manresa O Qui Hi Passi......

Entrada Autor: Vini » dt. set. 14, 2010 12:58 am

Hola,nosaltres de sortir tan dora,res de res,com que tornarem de "parranda",anirem directament cap a Coll de Nargó(weno,el pont que ja avanç de agafar,venin de la zona de Sant Llorenç i cia,la C-17),ont avitualment es fa reagrupament.
Axis que els "noctambus",farem un xic de trampa per aguantar.Ja esmorzarem en el"after".
Fins aviat
Vini &Tensi :D :D
.

Avatar de l’usuari
Brum-brum
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
Ubicació: Barcelona

Re: Desde Manresa O Qui Hi Passi......

Entrada Autor: Brum-brum » dt. set. 14, 2010 9:18 am

[quote user="Kpeps" post="133853"]per fer el cami plegats els que sortim de la vora de Manresa i els que hi passin,podriem quedar a la benzinera Petrocat de sota l'eix i com es pot anar per Ponts o per Solsona (aquesta ultima la trobo mes interesant) en parlem que encara queden dias ;) ;)[/quote]

Si pujem per solsona m'apunto, jo també la trobo més interesant!
[align=center]Imatge[/align]
[align=center]Objectiu: Dolimiten! - Objectiu: Grossglockner![/align]

Avatar de l’usuari
Guixmo
Presentats
Entrades: 398
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
Ubicació: Osona

Re: Desde Manresa O Qui Hi Passi......

Entrada Autor: Guixmo » dt. set. 14, 2010 9:37 am

Guixmo i Betteriam 7:00 sortim de Tona

7:15 benzinera de l'eix area Gurb per sortir a les 7:2o com molt tard
7:50 benzinera TAMOIL C 55 KM 39 DIRECCIO SOLSONA, per sortir a les 7:55 com molt tard
9:15 +- arribada a Bassella

ALERTA AMB ELS CANVIS ARA VA EN SERIO, ELS DE QUE VINGUEU DE GIRONA JA HO SABEU I ELS OSONENCS TAMBÉ!!

au ens veiem diumenge!!

penseu que, a la taula del senyor qui no hi es, no és contat!!!

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Desde Manresa O Qui Hi Passi......

Entrada Autor: Kpeps » dt. set. 14, 2010 10:52 am

[quote user="Brum-brum" post="136655"][quote user="Kpeps" post="133853"]per fer el cami plegats els que sortim de la vora de Manresa i els que hi passin,podriem quedar a la benzinera Petrocat de sota l'eix i com es pot anar per Ponts o per Solsona (aquesta ultima la trobo mes interesant) en parlem que encara queden dias ;) ;)[/quote]

Si pujem per solsona m'apunto, jo també la trobo més interesant![/quote]

atencio company,guaita a la benzinera que em quedat a Manresa que no es aquesta eh !!!! es a la TAMOIL C-55 km 39,fins diumenge ;) ;)
Imatge

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Desde Manresa O Qui Hi Passi......

Entrada Autor: GRUM » dt. set. 14, 2010 11:24 am

[quote user="Guixmo" post="136657"]penseu que, a la taula del senyor qui no hi es, no és contat!!![/quote]

Això no era: a la taula de Mototurisme.cat qui no hi és, no hi és contat!!!! :mrgreen: ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Betteriam
Presentats
Entrades: 21
Membre des de: dv. maig 14, 2010 6:33 pm
Ubicació: Tona - Osona

Re: Desde Manresa O Qui Hi Passi......

Entrada Autor: Betteriam » dt. set. 14, 2010 1:11 pm

[quote user="Guixmo" post="136657"]Guixmo i Betteriam 7:00 sortim de Tona

7:15 benzinera de l'eix area Gurb per sortir a les 7:2o com molt tard
7:50 benzinera TAMOIL C 55 KM 39 DIRECCIO SOLSONA, per sortir a les 7:55 com molt tard
9:15 +- arribada a Bassella

ALERTA AMB ELS CANVIS ARA VA EN SERIO, ELS DE QUE VINGUEU DE GIRONA JA HO SABEU I ELS OSONENCS TAMBÉ!!

au ens veiem diumenge!!

penseu que, a la taula del senyor qui no hi es, no és contat!!![/quote]

jejejejejeje mes ben explicat impossible no? gràcies Guixmo ens veiem a les 7:00 a Tona

Avatar de l’usuari
Guixmo
Presentats
Entrades: 398
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
Ubicació: Osona

Re: Desde Manresa O Qui Hi Passi......

Entrada Autor: Guixmo » dt. set. 14, 2010 1:46 pm

[quote user="GRUM" post="136672"][quote user="Guixmo" post="136657"]penseu que, a la taula del senyor qui no hi es, no és contat!!![/quote]

Això no era: a la taula de Mototurisme.cat qui no hi és, no hi és contat!!!! :mrgreen: ;)[/quote]

ok per la correcció!!

Avatar de l’usuari
Brum-brum
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
Ubicació: Barcelona

Re: Desde Manresa O Qui Hi Passi......

Entrada Autor: Brum-brum » dt. set. 14, 2010 2:55 pm

[quote user="Kpeps" post="136663"][quote user="Brum-brum" post="136655"][quote user="Kpeps" post="133853"]per fer el cami plegats els que sortim de la vora de Manresa i els que hi passin,podriem quedar a la benzinera Petrocat de sota l'eix i com es pot anar per Ponts o per Solsona (aquesta ultima la trobo mes interesant) en parlem que encara queden dias ;) ;)[/quote]

Si pujem per solsona m'apunto, jo també la trobo més interesant![/quote]

atencio company,guaita a la benzinera que em quedat a Manresa que no es aquesta eh !!!! es a la TAMOIL C-55 km 39,fins diumenge ;) ;)[/quote]

es la del radar a 60 km/h que hi han dos Tamaoils abans del desviament a SantPedor oi?
[align=center]Imatge[/align]
[align=center]Objectiu: Dolimiten! - Objectiu: Grossglockner![/align]

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Desde Manresa O Qui Hi Passi......

Entrada Autor: Kpeps » dt. set. 14, 2010 2:56 pm

[quote user="Brum-brum" post="136706"][quote user="Kpeps" post="136663"][quote user="Brum-brum" post="136655"][quote user="Kpeps" post="133853"]per fer el cami plegats els que sortim de la vora de Manresa i els que hi passin,podriem quedar a la benzinera Petrocat de sota l'eix i com es pot anar per Ponts o per Solsona (aquesta ultima la trobo mes interesant) en parlem que encara queden dias ;) ;)[/quote]

Si pujem per solsona m'apunto, jo també la trobo més interesant![/quote]

atencio company,guaita a la benzinera que em quedat a Manresa que no es aquesta eh !!!! es a la TAMOIL C-55 km 39,fins diumenge ;) ;)[/quote]

es la del radar a 60 km/h que hi han dos Tamaoils abans del desviament a SantPedor oi?[/quote]

aixo mateix ;)
Imatge

Avatar de l’usuari
Emil
Presentats
Entrades: 220
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 10:35 pm
Ubicació: manresa

Re: Desde Manresa O Qui Hi Passi......

Entrada Autor: Emil » dt. set. 14, 2010 11:19 pm

hola! Nosaltres a les 7.45 també serem ala gasolinera de sant Joan! fins llavors!!!
Salut i benzina!!!

Avatar de l’usuari
Monxu
Presentats
Entrades: 584
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
Ubicació: Torelló

Re: Desde Manresa O Qui Hi Passi......

Entrada Autor: Monxu » dj. set. 16, 2010 12:23 am

[quote user="Guixmo" post="135192"]a ver un poco de por favor..................... senyors mototuristes,, un servidor i en Betteriam( els dos sortirem de tona) a les 7 del matí, per tant a un quart de vuit o a les 7:15, amb els que vinguin de les terres gironines ets, i els altres de la comarca d'osona i ripolles podem quedar a la benzinera de l'eix area de Gurb, per arribar entre les 7:45 o tres quarts de vuit a la benzinera que diun en kpeps,fem l'scalestrix posan per Solsona, per arribar a Bassella a les nou del mati o un quart de 10, així podem esmorzar sense presses!!!!

:crys Recordeu que jo vaig amb una moto capadeta, i la pobre no corre, i he d'anar amb temps de sobres! :oops: :oops:

simplifico......collons qui rotllo he posat!!! :twisted: :twisted:

GUixmo i betteriam 7:00 sortim de Tona
7:15 benzinera de l'eix area gurb per sortir a les 7:2o com molt tard
7:45 benzinera petrocat de manresa sota l'eix, per sortir a les 7:50 com molt tard
9:15 +- arribada a Bassella[/quote]


Jo també hi seré, per cert Guixmo si ja corres ara n se k faras quan portis tot el motor, (el tio ja en sap ja ) :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Re: Desde Manresa O Qui Hi Passi......

Entrada Autor: Gearbox » dj. set. 16, 2010 8:50 am

Osti nois... ara m'ha donat per entrar i llegir el vostre fil.

Quin enrenou amb els horaris. Si la ruta que feu es la meitat de divertida que el post, potser que vingui amb vosaltres.

No se si faria gaire marrada venint de Castellolí ?? :mrgreen: :mrgreen: ;)
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Avatar de l’usuari
Guixmo
Presentats
Entrades: 398
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
Ubicació: Osona

Re: Desde Manresa O Qui Hi Passi......

Entrada Autor: Guixmo » dj. set. 16, 2010 9:35 am

home si vols venir ja saps que seras benvingut i tu i la sra, et marco la ruta per poder ser amb nosaltres... si et va be eh!!!! :b9 :b9
agafes l'a2 direccio Igualada, agafes la c37, passes per manresa i c55, si aplique la formula de a2 a 7,2 mes una c37 de 23,3 mes un tros de interior de manresa mes una part de c55 de 6,9, ens dona un resultat de 37,7 km i contat la variable del temps i que nosaltres sortirem de Vic a les 7:20 com molt tard si tu surts a la mateixa hora restant 20 minuts per la c37 que fas curbes i et maeges, es podem trobar a la c55 a la mateixa hora que nosaltres!!! a tres quarts de vuit!!!

Facil no? :b9 :martell :martell
Guixmo l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 16, 2010 9:36 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Desde Manresa O Qui Hi Passi......

Entrada Autor: Kpeps » dj. set. 16, 2010 9:49 am

[quote user="Gearbox" post="137090"]Osti nois... ara m'ha donat per entrar i llegir el vostre fil.
Quin enrenou amb els horaris. Si la ruta que feu es la meitat de divertida que el post, potser que vingui amb vosaltres.
No se si faria gaire marrada venint de Castellolí ?? :mrgreen: :mrgreen: ;)[/quote]

home em vens ideal, podries quedar amb en Sagal a Salelles,que a fi de contes el que jo volia era enganyar-lo i no va colar de cap manera :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
fins diumenge. ;) ;) a la C-55 KM 39
Imatge

Avatar de l’usuari
Brum-brum
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
Ubicació: Barcelona

Re: Desde Manresa O Qui Hi Passi......

Entrada Autor: Brum-brum » dj. set. 16, 2010 9:52 am

Doncs intentarem estar a les 7:45 o abans millor alla!
[align=center]Imatge[/align]
[align=center]Objectiu: Dolimiten! - Objectiu: Grossglockner![/align]

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Desde Manresa O Qui Hi Passi......

Entrada Autor: Ra-mon » dv. set. 17, 2010 7:13 pm

EEEIII, els que vingueu a Gurb !

Jo dissabte tinc una feina i no sé a quina hora i com acabaré, si no hi sóc no m'espereu ;)
Merci.
Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 17, 2010 7:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Desde Manresa O Qui Hi Passi......

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. set. 17, 2010 7:32 pm

Molta conya,molta conya pero ja veuras la feina que tindreu diumenge per trobar vos :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Re: Desde Manresa O Qui Hi Passi......

Entrada Autor: Josey Wales » ds. set. 18, 2010 12:04 am

Bé, doncs ens veiem el dg a la Tamoil a 3/4 de 8!!

Salut!!
ImatgeUnforgiven

Respon

Torna a “2010”