07 - Volta per la comarca d'Osona. 19 de Juliol #44

Sortides mensuals de l'any 2009

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Electra
Presentats
Entrades: 550
Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Electra » dl. jul. 20, 2009 10:56 am

font=Comic Sans MS]
:bow MOLTES GRÀCIES ALS ORGANITZADORS D'AQUESTA MAGNÍFICA TROBADA, HE DE DIR QUE HE GAUDIT D'ALLÒ MÉS!!! :eyes

per aquest motiu MOLTES MOLTES FELICITATS A TOTS ELS QUE HAVEU FET POSSIBLE AQUEST MAGNÍFIC CAP DE SETMANA A VIC. :kiss

BRINDEM PER TOTS VOSALTRES :cerv
[/font]

Avatar de l’usuari
Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Ride » dl. jul. 20, 2009 2:51 pm

Doncs com no, donar les gracies a tots els que han fet posible la sortida, que la veritat amb tanta moto, no era gens facil... Gracies un altre cop !!!!!!!


Vssssssssss

Avatar de l’usuari
AnnA
Presentats
Entrades: 436
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 4:49 pm
Ubicació: Cervera (Lleida)

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: AnnA » dl. jul. 20, 2009 3:08 pm

El següent comentari ja és tot un clàssic.... L'ENHORABONA per la organització de la sortida i moltes gràcies :bow ,
especialment Sagal&Dolors, Ra-mon; que ens han fet sentir com a casa :D , Bond; que em va deixar anar
dos corbes darrera d'ell (només dos perque després ja el vaig perdre) :evil: , Albert; com sempre tan atent amb
tothom (encara que m'esbronqués per anar pel mig) :mestre , Mareta; que fa unes fotos collonudes :mrgreen: ,
JoanF i Geroni que ens han cuidat i mimat com a floretes :kiss , Electra i Cristina; això ho hem de repetir!! :666 ,
Xurrumeka; ets una bestiola, Coes; amb els seus comentaris aguts e intel.ligents :roll: ... i com que no us puc
nomenar a tots..... ha estat un plaer estar amb vosaltres aquests dos dies i és que m'ho he passat molt i molt be.
Fins la propera!! :cerv

Avatar de l’usuari
Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Xurrumeka » dl. jul. 20, 2009 3:17 pm

otiaaaaaaaaaaa

m'havien dit moltes coses fins ara, però "bestiola" no !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Ra-mon » dl. jul. 20, 2009 4:05 pm

reportatge a osona.com

Acaba de sortir plublicat un reportatge a osona.com amb les fotos de la Lurdes.
Hi ha alguna inexactitut en algunes dades, els he enviart un comentari. ;)

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Ra-mon » dl. jul. 20, 2009 5:05 pm

[quote user="Ra-mon" post="84536"]reportatge a osona.com

Acaba de sortir plublicat un reportatge a osona.com amb les fotos de la Lurdes.
Hi ha alguna inexactitut en algunes dades, els he enviart un comentari. ;)[/quote]

Veig que en lloc de publicar el comentari han editat el reportatge:
- al títol "Osona acull la trobada mensual del fórum Mototurisme.cat" havien posat anual en lloc de mensual
- a on ara diuen "Hi han participat un centenar de “motards” de tot Catalunya, amb una setantena de motos." abans deia "més de 50 motos"
- al reportatge encara continuen dien anual, quina mania :cry:

Els envio un altre comentari:

Perdoneu la insistència però al cos del reportatge encara parleu de "anual" en lloc de "mensual"

Aquest cap de semana, el fórum Mototurisme.cat, amb la col•laboració dels Sagals, la trobada anual a Osona. Hi han participat un centenar de “motards” de tot Catalunya, amb una setantena de motos.

També estaria bé que poseu un link cap a la nostra pàgina http://mototurisme.cat

Gràcies,
ra-mon.

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Sagal » dl. jul. 20, 2009 5:08 pm

[quote user="Ra-mon" post="84544"][quote user="Ra-mon" post="84536"]reportatge a osona.com

Acaba de sortir plublicat un reportatge a osona.com amb les fotos de la Lurdes.
Hi ha alguna inexactitut en algunes dades, els he enviart un comentari. ;)[/quote]

Veig que en lloc de publicar el comentari han editat el reportatge:
- al títol "Osona acull la trobada mensual del fórum Mototurisme.cat" havien posat anual en lloc de mensual
- a on ara diuen "Hi han participat un centenar de “motards” de tot Catalunya, amb una setantena de motos." abans deia "més de 50 motos"
- al reportatge encara continuen dien anual, quina mania :cry:

Els envio un altre comentari:

Perdoneu la insistència però al cos del reportatge encara parleu de "anual" en lloc de "mensual"

Aquest cap de semana, el fórum Mototurisme.cat, amb la col•laboració dels Sagals, la trobada anual a Osona. Hi han participat un centenar de “motards” de tot Catalunya, amb una setantena de motos.

També estaria bé que poseu un link cap a la nostra pàgina http://mototurisme.cat

Gràcies,
ra-mon.
[/quote]

Ara et toca treballar a tu, moltes gràcies, jajajajaja
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Angeleta » dl. jul. 20, 2009 6:32 pm

[quote user="Ra-mon" post="84536"]reportatge a osona.com

Acaba de sortir plublicat un reportatge a osona.com amb les fotos de la Lurdes.
Hi ha alguna inexactitut en algunes dades, els he enviart un comentari. ;)[/quote]

Bé, em sumo a les felicitacions: organitzar un acte com el d'ahir i que surti bé no és senzill. I, a més, el menjar va estar molt bé, i mira que cuinar per a tanta gent, no sé pas com s'ho devien fer a cal Sagal per remenar l'arròs perquè dintre la cuina no sé si hi cabien...

Ah! Sort que heu posat l'enllaç de la notícia perquè jo mirava .cat i em sortia una web oficial (ara no farem propaganda, però és interessant).
Angeleta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 20, 2009 6:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Avatar de l’usuari
Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Bolero » dl. jul. 20, 2009 8:16 pm

En el meu cas un cap de setmana fabulos.
El reconeixament a tots els que ho han fet possible. Deu ni do lo alt que s'ha deixat el nivell!!!
Felicitats :bow :bow :bow :bow :bow
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

Avatar de l’usuari
Tommy
Presentats
Entrades: 324
Membre des de: dl. juny 22, 2009 10:28 am
Ubicació: Mediterrani

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Tommy » dl. jul. 20, 2009 8:51 pm

Hola a tothom!
La sortida de Osona ja es historia, us en recordeu d’aquells humoristes que deien:”¿Como estaba la plaza?”,”La plaza estaba abarrotá!”. Dons així estava de motos la plaça de Vic.
Bona ruta, bona gent i bon dinar... i també bon ritme.
Va haver una estona que en lloc de Mototurisme, semblava “MotoGepé” frenar, plegar, accelerar... frenar, plegar, accelerar y ¡Zas! Un pegot de formigó al terra, llantazo i “Mamolada”, i tornem-hi: frenar, plegar...
En “Bond” deuria tenir alguna missió secreta que fer, perquè em va costar la “hòstia” seguir-lo.
Encantat i fins una altre!
Tommy

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. jul. 20, 2009 9:29 pm

[quote user="AnnA" post="84529"]El següent comentari ja és tot un clàssic.... L'ENHORABONA per la organització de la sortida i moltes gràcies :bow ,
especialment Sagal&Dolors, Ra-mon; que ens han fet sentir com a casa :D , Bond; que em va deixar anar
dos corbes darrera d'ell (només dos perque després ja el vaig perdre) :evil: ,
Albert; com sempre tan atent amb
tothom (encara que m'esbronqués per anar pel mig) :mestre , Mareta; que fa unes fotos collonudes :mrgreen: ,
JoanF i Geroni que ens han cuidat i mimat com a floretes :kiss , Electra i Cristina; això ho hem de repetir!! :666 ,
Xurrumeka; ets una bestiola, Coes; amb els seus comentaris aguts e intel.ligents :roll: ... i com que no us puc
nomenar a tots..... ha estat un plaer estar amb vosaltres aquests dos dies i és que m'ho he passat molt i molt be.
Fins la propera!! :cerv[/quote]

EP!!! em vares perdre perquè vares voler eh !! :D :D :D Si no m'haguessis fet senyals de que marxes, m'hauria quedat davant teu ;)

Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 20, 2009 9:54 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Xurrumeka » dl. jul. 20, 2009 9:32 pm

[quote user="James Bond" post="84587"]error[/quote]

òsti Ramon!!!! cada cop que veig el teu avatar, instintivament em giro a l'esquerra a veure on apuntes!!!!!!!!!!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. jul. 20, 2009 9:52 pm

[quote user="tommy" post="84581"]Hola a tothom!
La sortida de Osona ja es historia, us en recordeu d’aquells humoristes que deien:”¿Como estaba la plaza?”,”La plaza estaba abarrotá!”. Dons així estava de motos la plaça de Vic.
Bona ruta, bona gent i bon dinar... i també bon ritme.
Va haver una estona que en lloc de Mototurisme, semblava “MotoGepé” frenar, plegar, accelerar... frenar, plegar, accelerar y ¡Zas! Un pegot de formigó al terra, llantazo i “Mamolada”, i tornem-hi: frenar, plegar...
En “Bond” deuria tenir alguna missió secreta que fer, perquè em va costar la “hòstia” seguir-lo.
Encantat i fins una altre!
Tommy[/quote]

Doncs mira que vàrem portar un ritme normalet :twisted:
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 20, 2009 9:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Ra-mon » dl. jul. 20, 2009 10:46 pm

[quote user="Xurrumeka" post="84590"][quote user="James Bond" post="84587"]error[/quote]

òsti Ramon!!!! cada cop que veig el teu avatar, instintivament em giro a l'esquerra a veure on apuntes!!!!!!!!!!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Tens raó, jo abaixo el cap i el tiro cap a la dreta ;)

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Ra-mon » dl. jul. 20, 2009 10:52 pm

[quote user="James Bond" post="84595"][quote user="tommy" post="84581"]Hola a tothom!
La sortida de Osona ja es historia, us en recordeu d’aquells humoristes que deien:”¿Como estaba la plaza?”,”La plaza estaba abarrotá!”. Dons així estava de motos la plaça de Vic.
Bona ruta, bona gent i bon dinar... i també bon ritme.
Va haver una estona que en lloc de Mototurisme, semblava “MotoGepé” frenar, plegar, accelerar... frenar, plegar, accelerar y ¡Zas! Un pegot de formigó al terra, llantazo i “Mamolada”, i tornem-hi: frenar, plegar...
En “Bond” deuria tenir alguna missió secreta que fer, perquè em va costar la “hòstia” seguir-lo.
Encantat i fins una altre!
Tommy[/quote]

Doncs mira que vàrem portar un ritme normalet :twisted:[/quote]

Tens raó, al 007 sempre l'empaiten els «dolents» i aquesta vegada érem 72 dolents :b9 :b9 :b9

Avatar de l’usuari
Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Joan XT » dl. jul. 20, 2009 11:21 pm

OSTIAAA 007!!!


cada vegada la treus mes llarga.

(la pistola, no penseu malament)
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Pasqual » dt. jul. 21, 2009 12:28 am

:cool: Primera sortida, primers contactes i primeres impressions d'un novell a Mototurisme: La ruta collonuda, l'organització dels cruillistes admirable, el ritme genial (perfecte que tothom rodi al seu ritme i no en grup de 60...), L'ambient molt bo (tot i no coneixer gairebé ningú), la gent amable i oberta. La paella excel·lent...que més dir. Ha estat la primera i espero que no serà l'última. Gràcies per organitzar aquestes trobades i per deixar-me participar :bow

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Sagal » dt. jul. 21, 2009 1:19 pm

ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Oscar » dt. jul. 21, 2009 2:57 pm

Be despres de tot el que he vist i llegit,crec que no us va anar
del tot malament,malgrat que no hi vaig ser :666
.M´alegro que disfrutesiu força i ens
veiem a la propera,petonets.
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Avatar de l’usuari
Heavy1987
Presentats
Entrades: 364
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Heavy1987 » dt. jul. 21, 2009 4:25 pm

Ostres si surten les meves fotos!!!! jajajajaja ens ferem famosos i tot, aixo si em coneixaran com el trenca files jajajajaja, i a vegades que penso que el meu ritme es mes fer el nosa que no res. Torno a demanar perdo al Sagal per portar el meu ritme.
Ojala que ens sapigues prou per seguir la gent del mig, pero jo crec que tothom al ritme que pot i a mes aquesta sortida portava a la pilar que era la seva primera sortida en moto.

Cuidevos!!!!!!!!!!!!

Respon

Torna a “2009”