07 - Volta per la comarca d'Osona. 19 de Juliol #44

Sortides mensuals de l'any 2009

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Sagal » dg. jul. 19, 2009 8:19 pm

[quote user="XeviF1" post="84453"]Hola a tothom.
Per a tots els membres de fortis-sbk ha estat una nova i gratificant expèriencia. Mai cap de nosaltres havia sortit en una ruta tant multitudinaria ni amb tant bon ambient. Nosaltres com a fòrum jove (portem pocs mesos) hem pres nota de com s'organitza una ruta, i no patiu, més d'una lliçó ens l'hem endut cap a les nostres butxaques.
De part de tots els membres de fortis-sbk volem agraïr a la gran tasca realitzada en la organització per aquesta ruta, i com no el bon rotllo que ens heu transmès tots els membres de mototurisme. En especial al Sagal que ha estat qui ens ha animat a adherir-nos a la vostra ruta.
Com a experiència personal, avui me n'he adonat que tinc moto per anys, potser per la mitjana d'edat que hi ha en el forum :lol: .....i no us ofeneu, però m'heu animat a seguir estimant i disfrutant de la moto durant molt de temps.
Bé, espero que poguem repetir i si necessiteu quelcom no dubteu en demanar-ho a fortis-sbk.

Fins aviat
Vss[/quote]

Ja et vaig dir que aqui ho passaries de collons, si que us necessitem, ja començo apreparar la pròxima trobada a Osona, Fortis sbk, vindrà, oi?

Gràcies Xevi, m'agrada molt que hagiu disfrutat
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Vendetta » dg. jul. 19, 2009 8:35 pm

Nosaltres tambè a casa.

Què dir.. lo de sempre, una bona organitzaciò.., una bona ruta.., noves coneixences..., retrobament.., cada cop mès moteres... m'hi feia patir amb tanta gent les diferencies de ritmes, però cadascù ha pogut portar portar el seu.

Agrair tambè el ball personalitzat del capgros :mrgreen: quin art! Ha estat fantàstic.

La gent nouvinguda tambè ha quedat sorpresa de l'organitzaciò.

Fins a la propera!

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: JoanF » dg. jul. 19, 2009 8:46 pm

Bé....jo, tenia unes perspectives ficades en el montatje d'aquesta macro trobada de Mototurisme i Sagals. :roll: :roll: i ara, després d'arrivar a casa, duxar-me, i seurem a reflexionar, estic en condicions de dir, que s'han complert amb escreix. Avui haurà estat per algú una lliçó de coordinació, estructuració, i bon rotllo (els que estem ja fa dies a Mototurisme, sabem que això es repeteix trobada rera trobada). La Mercé i jo, volem donar les gràcies de tot cor, als companys d'Osona, i en la seva representació a la Dolors, el Santi, el Ramón, Ra-mon, Jordi, i segurament, que m'hen deixo algún.... doneu-vos tots els que heu fet posible això per felicitats.
Sàpiges Santi, que valorem molt la feina que ha suposat per ha tu, el montatge d'aquets dos dies. Us quedem molt agrïts, per la rebuda, hospitalitat, i logística de tota la moguda.
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
No més un retret.... un altra vegada, aveure si tries carreteres amb unes quantes curves més .
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
JoanF l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 19, 2009 8:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. jul. 19, 2009 8:58 pm

Jo ja fa estona que soc a casa, el que passa que no m'havia pogut connectar fins ara.

Ara que ja ha passat tot, vull fer un esment especial a la dedicació d'en Santi (Sagal) per aquest cap de setmana. La majoria de gent no sap (jo no sabia moltes coses fins fa poc) la feinada que li ha comportat tot això, la sortida d'avui i el curset d'ahir.

Penseu que no hi ha hagut cap detall que hagi passat per alt, fins i tot els més inimaginables, cosa que ha fet que, al menys per mi, hagi estat un cap de setmana inoblidable. Si, dic inoblidable perquè a hores d'ara, ja el tinc gravat a la memòria en un lloc preferent.

Deixeu-me donar les gràcies primerament a en Santi i la Dolors i als Sagals d'Osona per la seva col·laboració, i a tots vosaltres MotoTuristes per ser com sou.

Només em queda dir que si el "ritme" de la sortida no us ha acabat de satisfer, ho podem repetir quan volgueu. :D :D

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: PEPI600 » dg. jul. 19, 2009 9:13 pm

Jo també força estona que he arribat a casa ( he hagut de marxar abans de dinar :cry: :cry: ) però he pogut fer tota la ruta i gaudir d´una organització excel.lent. Santi, Dolors i Sagals, moltes gracies, he passat un cap de setmana fantastic, he arribat casa i l´únic que l´hi he pogut dir a la dona es : Una sortida de les millors.


Fins a la propera

PD: No em vull deixar d´esmentar a tots els companys de mototurisme, com sempre es una meravella compartir ruta amb vosaltres.

RPD: JoanF, sento haver-te deixat sol a l´hora de dinar :b9 :b9 :b9 :b9
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: JoanF » dg. jul. 19, 2009 9:25 pm

[quote user="PEPI600" post="84461"]Jo també força estona que he arribat a casa ( he hagut de marxar abans de dinar :cry: :cry: ) però he pogut fer tota la ruta i gaudir d´una organització excel.lent. Santi, Dolors i Sagals, moltes gracies, he passat un cap de setmana fantastic, he arribat casa i l´únic que l´hi he pogut dir a la dona es : Una sortida de les millors.


Fins a la propera

PD: No em vull deixar d´esmentar a tots els companys de mototurisme, com sempre es una meravella compartir ruta amb vosaltres.

RPD: JoanF, sento haver-te deixat sol a l´hora de dinar :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
QUE CABROOOOOO!!!!!!!!!!
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Pep, ja saps que ha estat un plaer puguer rodar amb tú, encara que en un moment donat, t'hagi vençut més la dèria de aventurarte tu sol per aquestes carreteres maravelloses d'Osona.
:bow :bow :bow

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. jul. 19, 2009 9:29 pm

EEEooo, ja som a caseta.

Un dia genial, gràcies a la organització que ho ha fet de conya i a tota la colla que cada dia som més i més collonuts. :kiss

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Sagal » dg. jul. 19, 2009 9:57 pm

[quote user="Vendetta" post="84455"]

Agrair tambè el ball personalitzat del capgros :mrgreen: quin art! Ha estat fantàstic.

[/quote]

Paco, quedes nomenat Capgros d'honor de Mototurisme, :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
El ball ha set una passada.
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Sagal » dg. jul. 19, 2009 10:02 pm

Jo com no puc pas fer citar citar citar. Us diré en nom de tots el que han treballat a la moguda d'Osona, gràcies per venir. I estigueu segurs de que a la pròxima la tornarem a liar grossa, perquè aquesta vegada no he pensat avisar els bombers, però a la pròxima els avisarem.
Ens hem passat un cap de setmana junts i jo penso molt bo. Apart d'algú que sempre es vol fer notar amb l'emisora......

Vinga gent vaig a dormir i demà ens veiem

RA-MON EL MUNTATGE DE LES FOTOS DE LA PLAÇA :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Inmoto
Presentats
Entrades: 13
Membre des de: ds. jul. 11, 2009 11:48 pm
Ubicació: Sant Andreu de Llavaneres
Contacta:

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Inmoto » dg. jul. 19, 2009 10:13 pm

Felicito a la ORGANIZACIÓN (con mayúsculas) por el buen trabajo realizado en la ruta de hoy, muy bien escogida y controlada. Sois estupendos ;) :D :D :D
Manuel, motero veterano.
www.trazada10.es

Avatar de l’usuari
Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Pacs47 » dg. jul. 19, 2009 10:23 pm

bones!!!!!!

ja fa estona que estic a casa, despres d'aquesta nova sortida, una molt bona sortida

el fet de gaudir de tota aquesta gent que conforma Mototurisme a aquestas sortidas, la veritat, et fa desitjar que passin els dias per retrovarlos a la següenta.

en Sagal a posat el llisto molt alt.

i gracias per el nou titol de Cap Gros
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

salut
SOCI A.M.M. 16284

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: JoanF » dg. jul. 19, 2009 10:29 pm

[quote user="Sagal" post="84468"]Jo com no puc pas fer citar citar citar. Us diré en nom de tots el que han treballat a la moguda d'Osona, gràcies per venir. I estigueu segurs de que a la pròxima la tornarem a liar grossa, perquè aquesta vegada no he pensat avisar els bombers, però a la pròxima els avisarem.
Ens hem passat un cap de setmana junts i jo penso molt bo. Apart d'algú que sempre es vol fer notar amb l'emisora......

Vinga gent vaig a dormir i demà ens veiem

RA-MON EL MUNTATGE DE LES FOTOS DE LA PLAÇA :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow[/quote]
Em dono per al.ludit.
Ara no t'he diré el que penso, però quant hagi fet valanç de la putada que m'heu fet, ja t'ho faré saber.
En aquest moments encara en bull la sang.
juas juas juas juas juas.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Storm » dg. jul. 19, 2009 10:34 pm

Ja som a casa tots plegats. Una sortida fantàstica. Com m'agraden les carreteres
i els paisatges d'Osona i les organitzacions dels osonencs. Gràcies.
Només ens ha faltat una cosa. Com que no hi ha hagut visita a cap ermita, Ramon,
nosaltres hem passat la tarda a Vic i no hem visitat una ermita, no, sinó la
catedral.
Fins als propers revolts!!!!
:cerv

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Geroni » dg. jul. 19, 2009 10:40 pm

Pues jo,desde mitja tarda ja soc a casa pero no m`he pogut conectar fins ara. :evil:
Que es pot dir que no s`aigi dit ja. :mestre :mestre
Santi,Dolors:moltisimes gracies per les atencions que ens eu dispensat durant tot el fì de semana,no es pot esplicar amb paraules :bow :bow :bow
Feia molt pero molt de temps que no disfrutaba tant de una sortida:aquestes carreteres,paisatjes,l`organització,posant cruillers a tot arreu:insuperable,de veritat. :bow :bow :bow
També donar les gracies al Ramon,al Ra-mon i a tot sels Sagals,ens han tractac magnificament.
Desde aquestes ratlles,saludar també a les foreres que em estat el fí de setmana junts:l`AnnA i la Electra:sou collonudes ah,i em deixaba a la Cristina_tgn,sempre tan collonuda.Un fort petó a les tres. :kiss :kiss :kiss
Finalment dir al Albert:moltes gracies perque sempre ets al aguait de tot i sense tu,segur que no seria el mateix :bow :bow
Santi,Dolors:m`enrecordaré durant moooooolt de temps de aquesta sortida: :kiss :kiss
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Blue fz6
Presentats
Entrades: 52
Membre des de: ds. juny 07, 2008 9:40 pm
Ubicació: Bescanó

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Blue fz6 » dg. jul. 19, 2009 11:09 pm

Hola companys !!! Avuí ha estat de casualitat que ens creuesim baixán de Susqueda mentres vosaltres pojavau. Un´altre cop procurarem entrá al foro per veure per on tireu i acompanyause. Yo li deia al meu company Bultaco11: aquest segur que son del Mototurisme i just arribá al trencán de la pujada al pantá, ens em trobat a un company vostra que dirigía el multitudinari grup perque no es perdrés ningú. M´analegrot que hagiu gaudit de les comarques gironines. Salutacións.
Terminator Kilométrico

Avatar de l’usuari
Heavy1987
Presentats
Entrades: 364
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Heavy1987 » dg. jul. 19, 2009 11:30 pm

Bueno que podem dir de la sortida de avui... una passada de sortida (organitzacio un 10...),com sempre els companys de mototurisme els millors, us vui demanar un favor, mai cambieu sou els millors.
Avui ja heu conegut la Pilar, ells anava abans de la sortida una mica espantada, ja que avui era la seva 1 sortida llarga en moto, tambe li donc un 10 a ella, es la millor.

Cuidevos moltissims tots!!!!!!

PILAR I CESC

P.D: Sou tots molt macos!!!!!!!

P.D.D: El proxim dia li passo el relleu de les llaminaduras jajajajaja.

CUIDEVOS!!!! :twisted: :form

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Cristina » dl. jul. 20, 2009 9:04 am

Bones!!!! El sector tarragoní varem arrivar una mica més tard que la majoria.
De tornada vam anar per Collsuspina, Moia, Manresa, Igualada, Querol.... , res quatre curvetes per rematar el finde.

Personalment per mi ha sigut un cap de setmana rodo, m´ho he passat genial.

Gràcies a tots els que us heu "enmerdat" ja fa bastant temps perquè tot sortis perfecte.


Fins la propera!!!

Avatar de l’usuari
Xurrumeku
Presentats
Entrades: 334
Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Xurrumeku » dl. jul. 20, 2009 9:20 am

[quote user="Digamjordi" post="84450"]Genial, el gps ens ha portat a casa sense error, je je je[/quote]

COLLONSSSSSSSSS!!!!!!! era facil ehhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!

:b9 :b9 :b9 :b9
Imatge

Avatar de l’usuari
Super_coco
Presentats
Entrades: 383
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 4:14 pm
Ubicació: l'Aldea (Tarragona)

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Super_coco » dl. jul. 20, 2009 9:25 am

Reitera l'enhorabona a totes les persones que han fet posible aquesta sortida, aquest cap de setmana erem un bon grapat de gent :bow :bow

Com sempre encantat de coneixer gent nova i retroba els vell coneguts ;)
Imatge

Avatar de l’usuari
Super_coco
Presentats
Entrades: 383
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 4:14 pm
Ubicació: l'Aldea (Tarragona)

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Super_coco » dl. jul. 20, 2009 9:26 am

[quote user="Xurrumeku" post="84500"][quote user="Digamjordi" post="84450"]Genial, el gps ens ha portat a casa sense error, je je je[/quote]

COLLONSSSSSSSSS!!!!!!! era facil ehhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!

:b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

D'altres varem tenir algun problemilla jajajja
Imatge

Respon

Torna a “2009”