07 - Volta per la comarca d'Osona. 19 de Juliol #44

Sortides mensuals de l'any 2009

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Xurrumeka » dt. jul. 21, 2009 4:28 pm

[quote user="Heavy1987" post="84689"]Ostres si surten les meves fotos!!!! jajajajaja ens ferem famosos i tot, aixo si em coneixaran com el trenca files jajajajaja, i a vegades que penso que el meu ritme es mes fer el nosa que no res. Torno a demanar perdo al Sagal per portar el meu ritme.
Ojala que ens sapigues prou per seguir la gent del mig, pero jo crec que tothom al ritme que pot i a mes aquesta sortida portava a la pilar que era la seva primera sortida en moto.

Cuidevos!!!!!!!!!!!![/quote]

No pateixis pas per això, tots hem sigut "novells" al grup, però com que t'acullen i et cuiden tant bé, ni t'en adones!!!!!

per cert, fins fa poc hi havia algú que em deia que jo feia de "tap"!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Sagal » dt. jul. 21, 2009 4:57 pm

[quote user="Heavy1987" post="84689"]Ostres si surten les meves fotos!!!! jajajajaja ens ferem famosos i tot, aixo si em coneixaran com el trenca files jajajajaja, i a vegades que penso que el meu ritme es mes fer el nosa que no res. Torno a demanar perdo al Sagal per portar el meu ritme.
Ojala que ens sapigues prou per seguir la gent del mig, pero jo crec que tothom al ritme que pot i a mes aquesta sortida portava a la pilar que era la seva primera sortida en moto.

Cuidevos!!!!!!!!!!!![/quote]

No tens pas que demanar disculpes, et vaig pasar baixant la vola pq és una carretera xunga i et volia facilitar les traçades, per mi no pateixis jo a darrera de tot vaig sobrat, jajajajajaja
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Heavy1987
Presentats
Entrades: 364
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Heavy1987 » dt. jul. 21, 2009 5:22 pm

A veure si algun dia mu puc montar i puc fer un d aquets cursos, m aniran be crec.

Gracies Xurrumeka agafo el teu lloc de tap jajajajajaja.

Moltes gracies Sagal i a tots .

Cuidevos!!!!!

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. jul. 21, 2009 5:50 pm

El més important és anar segur, al ritme que sigui...però segur. Per poder penjar fotos i parlar-ne al fòrum com fem ara.

A mi em feia nosa en James Bond i no el podia passar, o sigui que estavem igual. :mrgreen: :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Sagal » dt. jul. 21, 2009 6:00 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="84719"]

A mi em feia nosa en James Bond i no el podia passar, o sigui que estavem igual. :mrgreen: :mrgreen:[/quote]


:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Albert » dt. jul. 21, 2009 9:04 pm

Holaaaa,

[quote user="Oscar" post="84679"]Be despres de tot el que he vist i llegit,crec que no us va anar
del tot malament,malgrat que no hi vaig ser :666
.M´alegro que disfrutesiu força i ens
veiem a la propera,petonets.[/quote]

Gràcies per els petonets, però els meus els cedeixo a les Sras. i Srtes. del fòrum, però el que si es cert es que:

FALTAVES TU!!!

Entre d'altres, es clar.

Que no torni un costum això de deixar-nos sols, eh??


:cerv :cerv :cerv
Sort,

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Albert » dt. jul. 21, 2009 9:16 pm

Holaaaa,

[quote user="Sagal" post="84721"][quote user="Alucinamaripili" post="84719"]

A mi em feia nosa en James Bond i no el podia passar, o sigui que estavem igual. :mrgreen: :mrgreen:[/quote]


:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

Ah! El Bond va venir a la ruta??? Jo no el vaig veure mes que a l'hora d'esmorzar i la de dinar!!!!


:b9 :b9 :b9 :b9
Sort,

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Albert » dt. jul. 21, 2009 9:19 pm

Holaaaaa,

[quote user="Sagal" post="84659"]Mireu aquest link

http://farcintfaixa.blogspot.com/[/quote]

Seri molt interessant que podessim fer un recull en format electrónic de totes aquestes publicacions.

No et sembla? Vols dir que la vostra reportera ens ho podria facilitar??


;) ;) ;)
Sort,

Bultaco11
Presentats
Entrades: 130
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:53 pm
Ubicació: A prop de Girona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Bultaco11 » dt. jul. 21, 2009 9:47 pm

Hola , companys, no voldria espatllar el post, pero el diumenge varem poder saludarvos a tots , en Blue y yo, ens varem creuar, cuan arribaveu al panta de Susqueda . Varem saludar en Jordi Ponsa (BMW 800 groga) que feia de cruillero en el encreuement dels dos camins que van al panta. Deconexiam que pasesiu per alla , ya que la sortida era Osona, pero aixo es el de menos . :D Bueno, lo dit, :cool: CONTINUEU AMB AQUESTA TASCA, :jump :jump ENHORABONA :jump :jump SALUDOSSSSSSS A TUTOM. ------------Josep :mrgreen: --------------PDT--AH||||| En Bond feia nosa a tutom :mrgreen: :b9 ya que circula pel mitx fen nosa axi no el pàsa ningu. am el cacho parato que porta jejejjejeje De bon rotllo heeeeee juas jaus -------SALUT
Bultaco11 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 21, 2009 9:54 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Eva » dt. jul. 21, 2009 10:00 pm

[quote user="Bultaco11" post="84789"]Hola , companys, no voldria espatllar el post, pero el diumenge varem poder saludarvos a tots , en Blue y yo, ens varem creuar, cuan arribaveu al panta de Susqueda . Varem saludar en Jordi Ponsa (BMW 800 groga) que feia de cruillero en el encreuement dels dos camins que van al panta. Deconexiam que pasesiu per alla , ya que la sortida era Osona, pero aixo es el de menos . :D Bueno, lo dit, :cool: CONTINUEU AMB AQUESTA TASCA, :jump :jump ENHORABONA :jump :jump SALUDOSSSSSSS A TUTOM. ------------Josep :mrgreen: --------------PDT--AH||||| En Bond feia nosa a tutom :mrgreen: :b9 ya que circula pel mitx fen nosa axi no el pàsa ningu. am el cacho parato que porta jejejjejeje De bon rotllo heeeeee juas jaus -------SALUT[/quote]

ETS VIU!!!!!!!!!!!! :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump
:kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 21, 2009 10:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Bultaco11
Presentats
Entrades: 130
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:53 pm
Ubicació: A prop de Girona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Bultaco11 » dt. jul. 21, 2009 10:09 pm

:roll: :roll: ETS VIU :roll: :roll: -------------------------------- :roll: :roll: :roll: :mrgreen: :mrgreen: saludossssssssss

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Sagal » dt. jul. 21, 2009 10:51 pm

[quote user="Albert" post="84783"]Holaaaaa,

[quote user="Sagal" post="84659"]Mireu aquest link

http://farcintfaixa.blogspot.com/[/quote]

Seri molt interessant que podessim fer un recull en format electrónic de totes aquestes publicacions.

No et sembla? Vols dir que la vostra reportera ens ho podria facilitar??


;) ;) ;)[/quote]

Albert d'entrada dir-te que la reportera avui t'ha fet sortir un dvd per correu i demà ja li demanaré si pot fer un recull digital.
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Albert » dc. jul. 22, 2009 12:28 am

Holaaaa,

[quote user="Sagal" post="84815"][quote user="Albert" post="84783"]Holaaaaa,

[quote user="Sagal" post="84659"]Mireu aquest link

http://farcintfaixa.blogspot.com/[/quote]

Seri molt interessant que podessim fer un recull en format electrónic de totes aquestes publicacions.

No et sembla? Vols dir que la vostra reportera ens ho podria facilitar??


;) ;) ;)[/quote]

Albert d'entrada dir-te que la reportera avui t'ha fet sortir un dvd per correu i demà ja li demanaré si pot fer un recull digital.[/quote]


I en prensa tradicional no ha sortit res??

Si fos que si, estaria be de poder-ho afegir.

Merci.


:razz: :razz: :razz:
Sort,

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Vendetta » dc. jul. 22, 2009 12:45 am

[quote user="Xurrumeka" post="84690"][quote user="Heavy1987" post="84689"]Ostres si surten les meves fotos!!!! jajajajaja ens ferem famosos i tot, aixo si em coneixaran com el trenca files jajajajaja, i a vegades que penso que el meu ritme es mes fer el nosa que no res. Torno a demanar perdo al Sagal per portar el meu ritme.
Ojala que ens sapigues prou per seguir la gent del mig, pero jo crec que tothom al ritme que pot i a mes aquesta sortida portava a la pilar que era la seva primera sortida en moto.

Cuidevos!!!!!!!!!!!![/quote]

No pateixis pas per això, tots hem sigut "novells" al grup, però com que t'acullen i et cuiden tant bé, ni t'en adones!!!!!

per cert, fins fa poc hi havia algú que em deia que jo feia de "tap"!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

Ups, em xiulaven les orelles. :mrgreen: Passo a la definiciò de tap, ritme lleugerament, mès lent , i qui el porta provaca seguidors, generant aixi una gran feinada a l'hora de adelentar. Que això no vol dir que es sigui novell o que no s'en sàpiga, compte, que podria arribar a ser, però no tè perquè. :mrgreen: Mai he estat a darrere teu per valorar-ho. És molt diferent, un tap, a un novell, o a altres adjectius.

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Vendetta » dc. jul. 22, 2009 12:50 am

[quote user="Vendetta" post="84838"][quote user="Xurrumeka" post="84690"][quote user="Heavy1987" post="84689"]Ostres si surten les meves fotos!!!! jajajajaja ens ferem famosos i tot, aixo si em coneixaran com el trenca files jajajajaja, i a vegades que penso que el meu ritme es mes fer el nosa que no res. Torno a demanar perdo al Sagal per portar el meu ritme.
Ojala que ens sapigues prou per seguir la gent del mig, pero jo crec que tothom al ritme que pot i a mes aquesta sortida portava a la pilar que era la seva primera sortida en moto.

Cuidevos!!!!!!!!!!!![/quote]

No pateixis pas per això, tots hem sigut "novells" al grup, però com que t'acullen i et cuiden tant bé, ni t'en adones!!!!!

per cert, fins fa poc hi havia algú que em deia que jo feia de "tap"!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

Ups, em xiulaven les orelles. :mrgreen: Passo a la definiciò de tap, ritme lleugerament, mès lent , i qui el porta provaca seguidors, generant aixi una gran feinada a l'hora de adelentar. Que això no vol dir que es sigui novell o que no s'en sàpiga, compte, que podria arribar a ser, però no tè perquè. :mrgreen: Mai he estat a darrere teu per valorar-ho. És molt diferent, un tap, a un novell, o a altres adjectius.[/quote]

AAaah i afegir que quan el tap es para, cedeix el pas, es pot provocar una gran explosiò depenent de lo xarbotada o esbrada de l ampolla, vaja que en comptes d'espuma de cava surten moteros, alliberats, o simplement segueixen el seu curs. :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Sortida Del Juliol - Diumenge 19

Entrada Autor: Sagal » dc. jul. 22, 2009 8:41 am

[quote user="Albert" post="84836"]Holaaaa,

[quote user="Sagal" post="84815"][quote user="Albert" post="84783"]Holaaaaa,

[quote user="Sagal" post="84659"]Mireu aquest link

http://farcintfaixa.blogspot.com/[/quote]

Seri molt interessant que podessim fer un recull en format electrónic de totes aquestes publicacions.

No et sembla? Vols dir que la vostra reportera ens ho podria facilitar??


;) ;) ;)[/quote]

La prensa amb paper surt el divendres, veurem que hi ha

Albert d'entrada dir-te que la reportera avui t'ha fet sortir un dvd per correu i demà ja li demanaré si pot fer un recull digital.[/quote]


I en prensa tradicional no ha sortit res??

Si fos que si, estaria be de poder-ho afegir.

Merci.


:razz: :razz: :razz:[/quote]
ImatgeImatge

Respon

Torna a “2009”