Sopar a Vic el 18-07-2009

Sortides mensuals de l'any 2009

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2028
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Sopar a Vic el 18-07-2009

Entrada Autor: Mototurisme » dv. jul. 03, 2009 10:19 pm

INSCRITS
  1. Sagal - 2 pax
  2. JoanF - 2 pax
  3. Geroni - 1 pax
  4. Ra-mon - 2 pax
  5. Electra - 1 pax
  6. Pepi600 - 1 pax
  7. Cristina_tgn - 1 pax
  8. Albert - 1 pax
  9. AnnA - 1 pax
  10. Amic Pepi600 - 1 pax
Total a sopar: 13
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2028
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Sopar a Vic el 18-07-2009

Entrada Autor: Mototurisme » dv. jul. 03, 2009 10:19 pm

Complement al curset de conducció i a la sortida del dia 19

Aprofitant la important col•laboració del Sagals d’Osona en curset de conducció del dia 18 de juliol i en la sortida del dia 19 per terres d’Osona, tot aquell que ho vulgui es pot apuntar que farem a la Central dels Sagals el dia 18.

El preu es de 15 € per persona, i el menú es el següent:

- Amanida de pasta freda (tonyina, pasta, enciam, etc)

-1 tall de botifarra, 1 tall de xai, 1 tall de cansalada, 1 tall de pollastre a la brasa i patates xips

-postres (que serà galetes o iogurt)

-Pa, aigua, vi i cafè


Penso que es un bon preu per un bon sopar en bona companyia i en un lloc que segur ens tractaran molt bé.

Tanmateix, per qui vulgui, hi ha la possibilitat de quedar-se a dormir, de forma gratuïta, al mateix local. No hi ha llits, no us penseu, però el terra es de parquet i qui no disposa de un matalàs d’acampada!
Si algú s’ho estima mes, el Sagal us pot buscar l’allotjament que mes us convingui, només li heu d’enviar un privat.

D’aquesta manera, en acabar el curset no cal tornar a casa per tornar a l’endemà per el curset, o no cal matinar per anar a la sortida, o si us fa mandra tornar a casa, o si.... el que vulgueu

Val a dir que si hi ens apuntéssim molta gent, fins i tot podríem parlar de fer una mica de festa desprès de sopar.
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Sopar a Vic el 18-07-2009

Entrada Autor: Albert » dv. jul. 03, 2009 10:25 pm

Holaaaaa,

[quote user="Sagal" post="82310"]Albert a dinar el Sagal serem 2 pax i a sopar 2 pax[/quote]

[quote user="JoanF" post="82351"]Jo, JoanF, faré sol el curset, però per tot lo demés, dinar, sopar, esmorzar, i lo que se tercie, SEREM DOS.
Gràcies.
:jump :jump :jump[/quote]

[quote user="Geroni" post="82356"]El curset també el faré sol i no cal dir que de menjada no m`en salto cap :lol: :lol:
Així que un pax de dinar i un de sopar :cerv[/quote]

Apuntats


;) ;) ;)
Sort,

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Sopar A Vic El 18-07-2009

Entrada Autor: Ra-mon » dv. jul. 03, 2009 10:36 pm

Però què us ha agafat a tots plegats amb aquesta dèria de venir a Vic :D
Sagal, em sembla que hauries de muntar una agència de viatges i hostatjament :b9 :b9 :b9

Res home, doncs que ja m'hi podeu comptar a mi també, de moment «one people», després ja parlaré amb la família a veure si s'animen.

Ah, i per dormir si voleu podeu venir un parell de persones a casa, no cal portar matalàs ni sac i també podrem trobar pàrquing per les motos ;)

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Sopar A Vic El 18-07-2009

Entrada Autor: Ra-mon » dv. jul. 03, 2009 10:39 pm

Sr. Mototurisme, si us sembla també es pot fer una llista de la gent que es quedaria a dormir, com serà que no els encabim en un lloc o altre ;)

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Sopar a Vic el 18-07-2009

Entrada Autor: Albert » dv. jul. 03, 2009 10:52 pm

Holaaaaa,

Moltes gràcies per l’oferiment Ramon (Ra-mon), si per cas, ho anirem posant en aquest mateix fil, i tal com ho vagin demanant mirarem de col•locar-los.

Mes que una dèria per venir a Vic, que segur que ho mereix, es tracta de combinar el millor possible el curset del dissabte i la sortida del diumenge, tot aprofitant els oferiments del SAGALS, que sense la seva col•laboració res de tot això hauria estat possible.


Merci.


;) ;) ;)
Sort,

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Sopar A Vic El 18-07-2009

Entrada Autor: Sagal » dv. jul. 03, 2009 11:29 pm

No ni ha per tant co....ons, hem de procurar pasar-nos lo millor possible les sortides que fem home.
Ra-mon, la mala sort saps quina ha sigut, que hi ha els corals a Cantoni si no encara le liabem més, però ja saps que ho ocupant tot
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Sopar A Vic El 18-07-2009

Entrada Autor: Ra-mon » ds. jul. 04, 2009 1:13 am

[quote user="Sagal" post="82374"]No ni ha per tant co....ons, hem de procurar pasar-nos lo millor possible les sortides que fem home.
Ra-mon, la mala sort saps quina ha sigut, que hi ha els corals a Cantoni si no encara le liabem més, però ja saps que ho ocupant tot[/quote]

Ostres si no recordava que en quest temp hi ha el festival de Cantoni :(

Sagal, aquests dies he fet una mica de broma amb això de dormir a La Central per tot això dels dinars al mateix lloc, ho trobo magnífic, de debò per la feina que us heu currat els que ho heu preparat.

Lla meva proposta també va de debò, abans deia que 2 persones els podíem encabir a casa nostra però n'hi caben força més, jo diria que tenim llit per 4 pax i si de cas podem buscar algun matalàs inflable o el que sigui, per espai no quedarem pas :razz:

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Sopar A Vic El 18-07-2009

Entrada Autor: Sagal » ds. jul. 04, 2009 8:40 am

[quote user="Ra-mon" post="82397"] deia que 2 persones els podíem encabir a casa nostra però n'hi caben força més, jo diria que tenim llit per 4 pax i si de cas podem buscar algun matalàs inflable o el que sigui, per espai no quedarem pas :razz:[/quote]

De moment ra-mon la gent que ve de lluny ja estan col·locats si algu demana lloc, a lo millor et demanaré, de moment la cosa funciona
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Sopar A Vic El 18-07-2009

Entrada Autor: Ra-mon » ds. jul. 04, 2009 3:50 pm

[quote user="Sagal" post="82409"][quote user="Ra-mon" post="82397"] deia que 2 persones els podíem encabir a casa nostra però n'hi caben força més, jo diria que tenim llit per 4 pax i si de cas podem buscar algun matalàs inflable o el que sigui, per espai no quedarem pas :razz:[/quote]

De moment ra-mon la gent que ve de lluny ja estan col·locats si algu demana lloc, a lo millor et demanaré, de moment la cosa funciona[/quote]
A la seva disposició ;)

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Sopar A Vic El 18-07-2009

Entrada Autor: Vendetta » dt. jul. 07, 2009 3:24 pm

[quote user="Mototurisme" post="82358"]
Val a dir que si hi ens apuntéssim molta gent, fins i tot podríem parlar de fer una mica de festa desprès de sopar.[/quote]

Com que parlar-ne? sembla mentida!! Doncs jo si no hi ha festa no vinc. :enfadat

O potser no vinc perquè ho tinc a prop? o potser perquè no m'he apuntat al curset de conducciò?

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Sopar A Vic El 18-07-2009

Entrada Autor: Sagal » dt. jul. 07, 2009 3:31 pm

[quote user="Vendetta" post="82868"][quote user="Mototurisme" post="82358"]
Val a dir que si hi ens apuntéssim molta gent, fins i tot podríem parlar de fer una mica de festa desprès de sopar.[/quote]

Com que parlar-ne? sembla mentida!! Doncs jo si no hi ha festa no vinc. :enfadat

O potser no vinc perquè ho tinc a prop? o potser perquè no m'he apuntat al curset de conducciò?[/quote]


Que prens? no barreixis medicaments, que després ja veus que passa eh, :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Sopar A Vic El 18-07-2009

Entrada Autor: Vendetta » dt. jul. 07, 2009 5:26 pm

[quote user="Sagal" post="82869"][quote user="Vendetta" post="82868"][quote user="Mototurisme" post="82358"]
Val a dir que si hi ens apuntéssim molta gent, fins i tot podríem parlar de fer una mica de festa desprès de sopar.[/quote]

Com que parlar-ne? sembla mentida!! Doncs jo si no hi ha festa no vinc. :enfadat

O potser no vinc perquè ho tinc a prop? o potser perquè no m'he apuntat al curset de conducciò?[/quote]


Que prens? no barreixis medicaments, que després ja veus que passa eh, :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

Això no és seriòs. Sagal, tranquil, no et preocupis, no hi ha cap problema en els medicaments, podria ser una falta d'aquests. Ves a saber... Mira que atribuir-ho sempre a una falta de medicaments..

Aquesta foto que hi veus--> :enfadat no és una foto de la meva cara, jo estic bè, és una representaciò irònica, provocadora.. etc.. El que hi vull dir, és que si us hi reuniu, i encara que siguin poquets, coiii! ni que sigui anar a fer el toquillo en alguna terrasseta i prendre la fresca, vaja, el que s'en diria una festeta.

En quan a les frases finals i últimes, no vull pas dir, que jo realment m'ho pregunti. Jo ja ho sè, el que vull dir, a vegades. El que hi vull dir, és que jo segurament m'hi apuntaria si vinguès de d'altres contrades de Cataluña mès llunyanes per tal de no matinar tant el dia de la sortida, i encara mès si vinguès al curset.

Però bè ho traduirè per tal que sigui una mica mès entenedor.

Vaja! no fareu festa? amb lo maco que seria una mica de gresca, i aprofitar la trobada per esbargir-se, compartir-hi anecdotes, i possiblement enfortir o crear noves amistats? :cerv :cerv

Ara que vosaltres mateixos, no penso dir res mes, apa. Ja us ho ven fareu. Total jo no hi vinc. Apa, ja m'he empipat. I la meva cara actual és aquesta--> :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Sopar A Vic El 18-07-2009

Entrada Autor: Sagal » dt. jul. 07, 2009 5:40 pm

[quote user="Vendetta" post="82874"][quote user="Sagal" post="82869"][quote user="Vendetta" post="82868"][quote user="Mototurisme" post="82358"]
Val a dir que si hi ens apuntéssim molta gent, fins i tot podríem parlar de fer una mica de festa desprès de sopar.[/quote]

Com que parlar-ne? sembla mentida!! Doncs jo si no hi ha festa no vinc. :enfadat

O potser no vinc perquè ho tinc a prop? o potser perquè no m'he apuntat al curset de conducciò?[/quote]


Que prens? no barreixis medicaments, que després ja veus que passa eh, :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

Això no és seriòs. Sagal, tranquil, no et preocupis, no hi ha cap problema en els medicaments, podria ser una falta d'aquests. Ves a saber... Mira que atribuir-ho sempre a una falta de medicaments..

Aquesta foto que hi veus--> :enfadat no és una foto de la meva cara, jo estic bè, és una representaciò irònica, provocadora.. etc.. El que hi vull dir, és que si us hi reuniu, i encara que siguin poquets, coiii! ni que sigui anar a fer el toquillo en alguna terrasseta i prendre la fresca, vaja, el que s'en diria una festeta.

En quan a les frases finals i últimes, no vull pas dir, que jo realment m'ho pregunti. Jo ja ho sè, el que vull dir, a vegades. El que hi vull dir, és que jo segurament m'hi apuntaria si vinguès de d'altres contrades de Cataluña mès llunyanes per tal de no matinar tant el dia de la sortida, i encara mès si vinguès al curset.

Però bè ho traduirè per tal que sigui una mica mès entenedor.

Vaja! no fareu festa? amb lo maco que seria una mica de gresca, i aprofitar la trobada per esbargir-se, compartir-hi anecdotes, i possiblement enfortir o crear noves amistats? :cerv :cerv

Ara que vosaltres mateixos, no penso dir res mes, apa. Ja us ho ven fareu. Total jo no hi vinc. Apa, ja m'he empipat. I la meva cara actual és aquesta--> :mrgreen:[/quote]

:enfaduu :enfaduu ara si que m'enfado, :lol: :lol: no home no, l'idea era fer alguna cosa gran si som molts, si som poquets patarem la xerrada, farem uns cubates i si cal alguna coa més. Peró l'idea inicial era obrir a la gent de Vic un concert al local, peró penso que nosaltres això pot-ser ens fara més nosa que servei, però el cubata els 10 o 15 que veig que serm i tant que le farem. No t'emprenyos home, va
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Electra
Presentats
Entrades: 550
Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Sopar A Vic El 18-07-2009

Entrada Autor: Electra » dc. jul. 08, 2009 5:24 pm

HOLA GENT!!! :mrgreen:

APUNTEU-ME AL SOPAR

I TAMBÉ GUARDEU-ME UN LLOC PER DORMIR LA NIT DE DISSABTE!!!

:eyes Espero que hi hagui festa aquella nit, perque jo m'apunto esperançada d'això, jajajajajjajajajajajajajajjajaja, es BROMA!!!!

Quines ganes que tinc que arribi el proper cap de setmana ;)

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Sopar A Vic El 18-07-2009

Entrada Autor: PEPI600 » dc. jul. 08, 2009 10:52 pm

Bones

Em podeu apuntar pel sopar.... El tema de dormir ja serà un altre qüestió, depen de l´estat que estigui després del sopar :b9 :b9 :b9
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: Sopar A Vic El 18-07-2009

Entrada Autor: Cristina » dv. jul. 10, 2009 7:39 pm

Eeeii!! Jo també, jo també. Apunteu-me pel sopar. I si hi ha algun raconet per dormir perfecte, sino CARPE DIEM!

Agrair per endavant l´esforç a tots els que esteu liats en la preparació del cap de setmana, i en especial als membres dels SAGALS.

Fins dissabte!!! ..... o divendres qui lo sa.

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: Sopar A Vic El 18-07-2009

Entrada Autor: Cristina » dv. jul. 10, 2009 8:13 pm

[quote user="Electra" post="83002"]HOLA GENT!!! :mrgreen:

APUNTEU-ME AL SOPAR

I TAMBÉ GUARDEU-ME UN LLOC PER DORMIR LA NIT DE DISSABTE!!!

:eyes Espero que hi hagui festa aquella nit, perque jo m'apunto esperançada d'això, jajajajajjajajajajajajajajjajaja, es BROMA!!!!

Quines ganes que tinc que arribi el proper cap de setmana ;)[/quote]

Electra com que es broma? Si hi ha festa aniras a dormir? No m´ho crec, ja, ja. Ja buscarem la festa per tota la comarca si fa falta.

Ens veiem!!

Avatar de l’usuari
Electra
Presentats
Entrades: 550
Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Sopar A Vic El 18-07-2009

Entrada Autor: Electra » dg. jul. 12, 2009 2:32 pm

Cristina ara ja m'has animat!!! :lol:

Pobre de tu que després no n'hi hagui!!!!! :enfaduu


AGRAIMENTS A TOTHOM PER L'ESFORÇ DE TANT BONA ORGANITZACIÓ I ELS ESPAIS CEDITS :kiss

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Sopar A Vic El 18-07-2009

Entrada Autor: Ra-mon » dl. jul. 13, 2009 3:01 pm

Encarregat d'apuntar, podeu apuntar també a la meva dona (Montserrat) al sopar ?
Gràcies ;)

Respon

Torna a “2009”