Agraiment

Sortides mensuals de l'any 2009

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Pere/Juani
Presentats
Entrades: 161
Membre des de: dl. juny 09, 2008 7:39 pm
Ubicació: Alella

Re: Fotos Bergueda Reloaded

Entrada Autor: Pere/Juani » dl. ago. 24, 2009 7:15 pm

:cerv :cerv HOLA COMPANYS AIXO NO SON FOTOS,ES UNA NOTA DE AGRADEIMENT.
NOMES QUATRE LINIES PER DIR QUE L ENSURT DE LA JUANI A ACABAT BE LA AMBULANCIA ENS VA
PORTAR AL POBLE DE SANT LLORENS A L AMBULATORI I DESPRES DE FER VARIAS PROVES I DESCANSAR
I MENJAR UNA MICA VAN PODER INICIAR EL RETORN A CASA ENFI TOT VA ANAR BE RESMES .
US DEMANEM DISCULPES PEL MAL MOMENT I ENREDERIR UNA MICA LA RUTA I AGRAIM A TOTS LES
MOSTRES DE SUPORT I PREOCUPACIO SOBRE TOT AL Dr. PASCUAL,ALBERT,JOAN I PEPI I ALGUN.A. MES
QUE NO EN SER EL NOM,...
GRACIES DE TOT COR ... :cerv :kiss :bow

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Agraiment

Entrada Autor: Albert » dl. ago. 24, 2009 8:31 pm

Holaaaa,

T’he mogut el teu agraïment a un fil nou, doncs estic segur que mes de quatre hi voldran dir la seva, jo el primer.

No us heu de disculpar per res. Un mal moment el podem tenir tots en qualsevol dia i moment i n’estic segur de que la Juani no ho va fer expressament, oi?
Tampoc va retardar res, doncs qui mes qui menys va aprofitar per descansar el culet, ler articulacions, hidratar-se amb diferents tipus de begudes, etc...

El que es important es que l’ambulància no va tardar gens i que varen atendre perfectament a la Juani, i que no ha estat mes que un mal moment per ella i per tu, però ara endavant i ànims, i fins la propera sortida, que ja es aviat.


;) ;) ;)
Sort,

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: Agraiment

Entrada Autor: JoanF » dl. ago. 24, 2009 8:47 pm

[quote user="Albert" post="88086"]Holaaaa,

T’he mogut el teu agraïment a un fil nou, doncs estic segur que mes de quatre hi voldran dir la seva, jo el primer.

No us heu de disculpar per res. Un mal moment el podem tenir tots en qualsevol dia i moment i n’estic segur de que la Juani no ho va fer expressament, oi?
Tampoc va retardar res, doncs qui mes qui menys va aprofitar per descansar el culet, ler articulacions, hidratar-se amb diferents tipus de begudes, etc...

El que es important es que l’ambulància no va tardar gens i que varen atendre perfectament a la Juani, i que no ha estat mes que un mal moment per ella i per tu, però ara endavant i ànims, i fins la propera sortida, que ja es aviat.


;) ;) ;)[/quote]
Quatre centes paraules, i totes acertades.
No m'i cal afegir res més. M'he n'alegro que tot aixi acabat be. (com tenia que ser, perqué no)
Petonets per la Juani.
Fins la propera.
JoanF l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 24, 2009 8:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Agraiment

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. ago. 24, 2009 9:40 pm

Jo m'afegeixo al que han dit els companys.

ANIMS PERE I JUANI !!!!!



Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Agraiment

Entrada Autor: Ra-mon » dl. ago. 24, 2009 9:40 pm

Pere, lo important és que només hagi estat això, un ensurt.
Records a la Juani i ja ens veurem a la propera.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Agraiment

Entrada Autor: Eva » dl. ago. 24, 2009 10:09 pm

[quote user="Albert" post="88086"]Holaaaa,

T’he mogut el teu agraïment a un fil nou, doncs estic segur que mes de quatre hi voldran dir la seva, jo el primer.

No us heu de disculpar per res. Un mal moment el podem tenir tots en qualsevol dia i moment i n’estic segur de que la Juani no ho va fer expressament, oi?
Tampoc va retardar res, doncs qui mes qui menys va aprofitar per descansar el culet, ler articulacions, hidratar-se amb diferents tipus de begudes, etc...

El que es important es que l’ambulància no va tardar gens i que varen atendre perfectament a la Juani, i que no ha estat mes que un mal moment per ella i per tu, però ara endavant i ànims, i fins la propera sortida, que ja es aviat.


;) ;) ;)[/quote]

+1
Imatge

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Agraiment

Entrada Autor: Sagal » dl. ago. 24, 2009 10:12 pm

Juani ja tu han dit tot, peró ja saps que estas en una gran familia. Lo millor de tot és que no ha set res
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Agraiment

Entrada Autor: Pasqual » dl. ago. 24, 2009 11:07 pm

Un petonàs per tots dos. Cuide-vos

Imatge

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: Agraiment

Entrada Autor: Vini » dl. ago. 24, 2009 11:32 pm

Anims Juani i Pere ara som nosaltres els que ,donem tot suport i una abraçada wapa,wapa ¡Vale!.
de "er" Vini i la Tensi :kiss :D :D
.

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: Agraiment

Entrada Autor: Storm » dl. ago. 24, 2009 11:35 pm

[quote user="Albert" post="88086"]Holaaaa,

T’he mogut el teu agraïment a un fil nou, doncs estic segur que mes de quatre hi voldran dir la seva, jo el primer.

No us heu de disculpar per res. Un mal moment el podem tenir tots en qualsevol dia i moment i n’estic segur de que la Juani no ho va fer expressament, oi?
Tampoc va retardar res, doncs qui mes qui menys va aprofitar per descansar el culet, ler articulacions, hidratar-se amb diferents tipus de begudes, etc...

El que es important es que l’ambulància no va tardar gens i que varen atendre perfectament a la Juani, i que no ha estat mes que un mal moment per ella i per tu, però ara endavant i ànims, i fins la propera sortida, que ja es aviat.


;) ;) ;)[/quote]

L'Albert ho ha dit tot.
Fins a la propera!!!

Avatar de l’usuari
maktub
Presentats
Entrades: 199
Membre des de: dl. juny 25, 2007 4:36 pm
Ubicació: Badalona

Re: Agraiment

Entrada Autor: maktub » dl. ago. 24, 2009 11:55 pm

M'alegro que al final hagi quedat en un ensurt :cerv . I l'Albert ha estat molt encertat en tot el que ha dit :mestre , així que jo tampoc afegiré gaire cosa més.

Només dir que.... el que us toca ara és.... reposar per agafar forces.... per venir a la pròxima sortida! ;)

Un petonàs als dos :kiss

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: Agraiment

Entrada Autor: Sergibuda » dt. ago. 25, 2009 9:14 am

El més important és que la Juani s'ha recuperat i que se la va poder atendre ràpidament.
Sortir en grup i gaudir d'un dia en moto és molt maco, però no te n'adones de la veritable importància d'anar en grup fins que no tens un problema i notes l'ajuda i els ànims d'aquells que t'acompanyen.
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: Agraiment

Entrada Autor: ARBE » dt. ago. 25, 2009 11:03 am

Que tot sigui això i que ho puguem explicar !!!

Una curiositat que vaig comentar amb algu de vosaltres:

Quan preparava la ruta, anant sol, just passar el punt aquest on ens vam aturar, vaig començar a trobarme malament: suor freda, una mena de vertigen lleu, malestar indefinit...absència d'esperit... vaig fer 3 corbes i em vaig aturar, vaig dirme: Albert, et faràs mal, així que vaig donar mitja volta i cap al bar a fer un llom amb formatge, cocacola i talladet, i llavors ja vaig continuar amb la panxa plena, tranquilot i sentintme més persona...

En el meu cas havia dormit poc, havia "esmorzat" un tallat, duia ja molta estona rodant "a ritme" i concentrat apuntant els temps de cada interval... i feia calor, suposo que s'ajunta tot junt amb l'alçada que es va guanyant....

Apa nois, a agafar forçes i fins la propera.
-----------

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: Agraiment

Entrada Autor: JoanF » dt. ago. 25, 2009 12:55 pm

Ves que no sigui algun raconet del triangle de les Bermudes.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
No en tinc ni punyetera idea, però ja ho vaig apuntar això de la calor i l'altura.
:mestre :mestre :mestre
JoanF l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 25, 2009 12:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Agraiment

Entrada Autor: Randy-650 » dv. ago. 28, 2009 9:45 pm

Ànims, Juani, un yuyu el pot tenir qualsevol. :ksss

És molt important a les sortides amb calor portar una ampolla d'aigua congelada al bagul, per beure, per mullar-nos el cap, per rentar-nos la cara, etc. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “2009”