01 - Parc natural del Garraf. 20 Gener #26

Sortides mensuals de l'any 2008

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dg. gen. 20, 2008 9:09 pm

Els de l'Empordà a casa sense cap incidència fora de la estimada Boira que avui ha volgut acompanyar-nos anant i tornant.
Hi ha gent que diu que la sortida ha sigut curteta...per nosaltres no, uns 500 km tot plegat. Res que no es pugui aguantar.
Anem possant cara a molts de Niks i coneixent personalment a molta gent, però encara en falten forçes, tindrem que anar vinguent a aquestes sortides. :wink:
No ha estat malament el dia la veritat.
Em sembla que he saludat a tothom, si a algú no... que em perdoni si pot, que no ha estat volguent. :oops:
Un dia complert en tots els aspectes, fins hi tot amb un grup de gent hi ha hagut temps per parlar de un important dilema, EL DILEMA amb majúscules:

PANTY O TANGA. :roll: :roll: 8)

Aquest es el dilema. Potser s'hauria d'encetar una enquesta.
Ja direu.

Salutacions a tots... i totes es clar.

Salut.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dg. gen. 20, 2008 9:52 pm

siono1000 ha escrit:Els de l'Empordà a casa sense cap incidència fora de la estimada Boira que avui ha volgut acompanyar-nos anant i tornant.
Hi ha gent que diu que la sortida ha sigut curteta...per nosaltres no, uns 500 km tot plegat. Res que no es pugui aguantar.
Anem possant cara a molts de Niks i coneixent personalment a molta gent, però encara en falten forçes, tindrem que anar vinguent a aquestes sortides. :wink:
No ha estat malament el dia la veritat.
Em sembla que he saludat a tothom, si a algú no... que em perdoni si pot, que no ha estat volguent. :oops:
Un dia complert en tots els aspectes, fins hi tot amb un grup de gent hi ha hagut temps per parlar de un important dilema, EL DILEMA amb majúscules:

PANTY O TANGA. :roll: :roll: 8)

Aquest es el dilema. Potser s'hauria d'encetar una enquesta.
Ja direu.

Salutacions a tots... i totes es clar.

Salut.
bones!!!!!!!!

benvolgut company, avui me he donat conta de que ets un paio com cal.

sincerament et dire i amb la intimitat que dona aquest forum, que comparteixo les teves aficions, jo tambe soc dels de mitjons negres, pero estic segur que a la Mototurismelefantrefen, podrem continuar amb aquet dilema, aixo si asesorats per el senyor Stromkel :bow :bow :bow

salut
SOCI A.M.M. 16284

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dg. gen. 20, 2008 10:03 pm

Tens tota la raó, certament l'Stromkel es un expert en el tema, crec.
Ara mateix m'estava proban uns Pantys i tangas de la meva dona per la Mototuriselefanttrefen i la veritat, tot i no ser de la meva talla (el tanga sobretot :wink: ) no en quedava del tot malament.
Si puc demà ho probare anant amb moto.
A veure si alló de (llegir cantant) "...en carne viva..." es cert.

Ja passaré els informes. :roll:

Salut.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dg. gen. 20, 2008 10:08 pm

Un cop que no em fico per el mig per distorsionar un tema ........... :oops: :oops: :oops: :oops: :twisted: :twisted:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dg. gen. 20, 2008 10:17 pm

stromkel ha escrit:Un cop que no em fico per el mig per distorsionar un tema ........... :oops: :oops: :oops: :oops: :twisted: :twisted:
bones!!!!

aixo es perque et dongis conta, de que molta gent t´aprecia mes de lo que pensas :!: :!: :!: :!: :!: :!:

i sobre tot de que et considerem una persona amb seny per poguernos ilumina, amb aquest tema "pantis o tanga"

salut
SOCI A.M.M. 16284

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. gen. 20, 2008 10:22 pm

Miquel, avui t'hem trobat a faltar....

Una abraçada de tots dos...

Avatar de l’usuari
Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dg. gen. 20, 2008 10:46 pm

Randy-650 ha escrit:
Compartir taula amb l'amic Bravo, el qual ens ha ajudat a mi i a la Montse a resoldre tot el tinglado de l'accident, el qual al final hem guanyat gràcies a ell........estàs preparat per la mariscada ja? :D
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

El plaer ha estat meu, sens dubte.

Vull agraïr a la gran família de MOTOTURISME que m'hagueu acollit com si portès tota la vida sortint amb vosaltres. De debó que m'heu fet sentir molt i molt bé. Gràcies.

I quan al dilema que ens ha sortir mentre compartíem una estona al sol Budista, us recordo siono1000 i pacs que, sense pensar-m'ho, jo sòc de TANGA :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Avatar de l’usuari
Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dg. gen. 20, 2008 10:54 pm

Bravo ha escrit:
Randy-650 ha escrit:
Compartir taula amb l'amic Bravo, el qual ens ha ajudat a mi i a la Montse a resoldre tot el tinglado de l'accident, el qual al final hem guanyat gràcies a ell........estàs preparat per la mariscada ja? :D
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

El plaer ha estat meu, sens dubte.

Vull agraïr a la gran família de MOTOTURISME que m'hagueu acollit com si portès tota la vida sortint amb vosaltres. De debó que m'heu fet sentir molt i molt bé. Gràcies.

I quan al dilema que ens ha sortir mentre compartíem una estona al sol Budista, us recordo siono1000 i pacs que, sense pensar-m'ho, jo sòc de TANGA :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
bones!!!!!!!!!!!!!!

Bravo, al contrari les gracies te las tenim que donar a tu, per ser-hi, com ets, un tio força trempat.

per part meva i per la resta dels companys, -inclos Siono1000- esperem gaudir de la teva presencia a la proxma sortida

encara que siguis de tanga

salut
SOCI A.M.M. 16284

Respon

Torna a “2008”