03 - Cargolada i volt al Montsec. 16 Març #28

Sortides mensuals de l'any 2008

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. març 04, 2008 3:50 pm

Lluneta ha escrit:A la cargolada encara no se si anire en moto o en cotxe, perque si al final es en moto sere copilot, aquest cop no podre anar encara amb la meva, pero esteu segurs que en quan la tingui fare una super cronica d'aquelles que li agraden al miquel pericas.
:D :D :D :D :D :D :D :D :!:

Per cert, imagino que hi haurà foros específics de la moto que busques, no? Segur que en aquests foros hi deu haver més moviment de compra-venta de motos. Podries donar-hi un cop d'ull (si no ho has fet ja, és clar) ;)

No desesperis en la teva recerca!! Segur que trobes allò que busques. :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Iuri
Presentats
Entrades: 27
Membre des de: dc. juny 20, 2007 9:02 pm
Ubicació: Balaguer

Entrada Autor: Iuri » dt. març 04, 2008 6:14 pm

Magda i IURI ens caiem de la llista. M'ha passat com a boolean. Ahir comentant amb la jefa aquesta sortida em va comentar que és diumenge de rams i toca estar amb el peque. "Vamos que la palmo :cry: :cry: :cry:
Un altre cop serà.
VVVsss...

Avatar de l’usuari
Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dt. març 04, 2008 11:28 pm

bones!!!!!!!!!

benvolgut senyor Josep973, cap del comando Preixens:

val que no estiguis be fisicament, psicologicament ja sabem tots com estas, tot i que la sortida es al costat de casa teva, crec que tindrias que vindra a donar la sortida de la -cargolada popular- :wink: :wink: :wink:

tu mateix :D :D :D :D

salut
SOCI A.M.M. 16284

BOX
Presentats
Entrades: 19
Membre des de: ds. juny 02, 2007 7:21 am
Ubicació: Segrià (LLEIDA)

Entrada Autor: BOX » dt. març 04, 2008 11:47 pm

miquelpericas ha escrit:
Lluneta ha escrit:A la cargolada encara no se si anire en moto o en cotxe, perque si al final es en moto sere copilot, aquest cop no podre anar encara amb la meva, pero esteu segurs que en quan la tingui fare una super cronica d'aquelles que li agraden al miquel pericas.
:D :D :D :D :D :D :D :D :!:

Per cert, imagino que hi haurà foros específics de la moto que busques, no? Segur que en aquests foros hi deu haver més moviment de compra-venta de motos. Podries donar-hi un cop d'ull (si no ho has fet ja, és clar) ;)

No desesperis en la teva recerca!! Segur que trobes allò que busques. :)

Quina moto busca Lluneta?


Salutacions,

BOX

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. març 04, 2008 11:48 pm

pacs47 ha escrit:bones!!!!!!!!!

benvolgut senyor Josep973, cap del comando Preixens:

val que no estiguis be fisicament, psicologicament ja sabem tots com estas, tot i que la sortida es al costat de casa teva, crec que tindrias que vindra a donar la sortida de la -cargolada popular- :wink: :wink: :wink:

tu mateix :D :D :D :D

salut

Recolzo la moció!!!!

Ànims, Josep.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dc. març 05, 2008 10:35 am

BOX ha escrit:
miquelpericas ha escrit:
Lluneta ha escrit:A la cargolada encara no se si anire en moto o en cotxe, perque si al final es en moto sere copilot, aquest cop no podre anar encara amb la meva, pero esteu segurs que en quan la tingui fare una super cronica d'aquelles que li agraden al miquel pericas.
:D :D :D :D :D :D :D :D :!:

Per cert, imagino que hi haurà foros específics de la moto que busques, no? Segur que en aquests foros hi deu haver més moviment de compra-venta de motos. Podries donar-hi un cop d'ull (si no ho has fet ja, és clar) ;)

No desesperis en la teva recerca!! Segur que trobes allò que busques. :)

Quina moto busca Lluneta?


Salutacions,

BOX
La lluneta esta buscant una pan, i per lo que tinc entès i informacions filtrades, ja van tres pans que es busquen. No sè, potse si esperen a una oferta de 3x2...

Ara en serio, no no busca pan la lluneta però dos pans mes, noves o de segona ma si que es busquen.

La lluneta busca una Honda CBF600S

Avatar de l’usuari
Lluneta
Presentats
Entrades: 289
Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)

Entrada Autor: Lluneta » dc. març 05, 2008 2:57 pm

:D Gracies miquel, aixo de buscar forums de la meva moto a Internet no ho havia pensat, estic en aixo ara mateix.

I no, no busco Pan, je je perque si busques una Pan, la Pan em portaria a mi en lloc de jo a ella de lo gran que es....mmm :roll: encara que ara que penso...mmm
:form si en el fons es la pan qui em porta :lol:

Petonetsss que ja queda menys per la cargolada, encara que anar a una cargolada i no menjar cargols ja, ja ho se que no es molt coherent pero a vore jo hi vaig per estar amb la colla. Apa que ja m'enfilo com sempre jejejeje al final el steelman tindra que possar-me un apartat que possi reflexions de la Lluneta.


Muaks
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. març 05, 2008 3:13 pm

Lluneta ha escrit::D Gracies miquel, aixo de buscar forums de la meva moto a Internet no ho havia pensat, estic en aixo ara mateix.
De res! :D Molta sort en la recerca. :)
Lluneta ha escrit:Petonetsss que ja queda menys per la cargolada, encara que anar a una cargolada i no menjar cargols ja, ja ho se que no es molt coherent pero a vore jo hi vaig per estar amb la colla.
No t'amoinis pels cargols, jo només els tastaré, però tampoc en sóc massa fan. Si mires a la llista, no estàs pas sola. ;)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Itaca
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
Ubicació: l'empordanet

Entrada Autor: Itaca » dc. març 05, 2008 3:18 pm

Hola,
em pensava que no podria venir, però finalment em sembla que m'ho podré montar.
Fins quant hi ha temps per apuntar-nos? ho dic per veure si fem grupet del baix empordà.
De moment em pots apuntar a mi com a definitiu..ah! i menjo cargols.
Salut i cargols.
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI
Imatge

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

Avatar de l’usuari
Silverwing
Presentats
Entrades: 36
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 10:06 pm
Ubicació: Reus

cargolada

Entrada Autor: Silverwing » dc. març 05, 2008 9:11 pm

:!: vindrem el dos de sempre. la luisa i en joan:!:

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dc. març 05, 2008 11:21 pm

itaca ha escrit: Fins quant hi ha temps per apuntar-nos? ho dic per veure si fem grupet del baix empordà.
Aquest cop jo no en formare part d'aquest grupet. :cry: :cry: :cry:

Que ho passeo molt bé nois/es.

Salut.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Marder
Presentats
Entrades: 28
Membre des de: dg. maig 06, 2007 2:52 pm

Entrada Autor: Marder » dv. març 07, 2008 6:20 pm

Hola,
pos jo m'apunto, a veure si cada cop surto amb mes freqüencia que m'està costant, una caracolada a casa es d'asistencia obligatoria, jo com a bon minyó hem menjo tot lo que hem fiquen a taula.
Salutacions!

Avatar de l’usuari
Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dv. març 07, 2008 7:33 pm

Bé, finalment us aviso/amenaço que vindrem tots quatre. Apunteu dos de cargols, per la Arantxa i per mi, i dos de "mixtos" per la Ainara i la Nagore, que són les nostres nenes. La gran, Ainara, menja cargols i li agraden prou. La petitona no té pas problemes amb el menjar, així que potser picarà cargols i menjarà carn.

Anirem directamen al lloc del àpat. No m'agradaría arribar amb el cotxe ple del dejuni (la meua petita és una autèntica màquina de vomitar una vegada puja al cotxe).

Cargols, cargols i més cargols :jump :ban :jump :ban :jump :ban :jump :ban :jump :ban :jump :ban :jump :ban
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dv. març 07, 2008 7:53 pm

Be...com que veig que alguns de vosaltres vindreu a la motocaragolada enllaunats. Aquí us poso les coordenades segons el Google Earth del lloc on us esperaré jo. vosaltres així que aneu arrivant a aquest punt em feu un truc , i jo us aniré a recollir. N 41º 39'54.21 E 0º 37'46.36. el nùmero de mòbil a qui li interesi em fa un M.P. i li dono per quant arrivi el dia.
:wink: :wink:

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dv. març 07, 2008 10:14 pm

Bones!!!

Bravo, Marder ja esteu apuntats... al llarg d'aquesta setmana ja mirarem del cert qui ve al punt de trobada i qui va directe a dinar...

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. març 07, 2008 10:50 pm

Bravo ha escrit:Bé, finalment us aviso/amenaço que vindrem tots quatre.
Ens mantenim en contacte, ok? :jump
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dg. març 09, 2008 10:48 pm

Holaaa!

M'agradaria venir a fer aquesta ruta però estic força enfeinat ultimament. I com no em van els cargols tampoc no em motiva tant. Tot i així potser vindré a fer la ruta solament. Ja ho confirmaré si és el cas.

Salut! :D
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Carme973
Presentats
Entrades: 156
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 4:08 pm
Ubicació: Agramunt- Lleida

Entrada Autor: Carme973 » dl. març 10, 2008 9:14 am

El David i jo també vindrem a la ruta i a menjar caragols....nomes faltaria tant aprop que ho tenim!!!

Fins diumenge


:!: :!: :!:

Avatar de l’usuari
Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dl. març 10, 2008 4:44 pm

Be així que serem molta colla diumenge,perfecte.Em sap greu no anar a dinar,coses de familia però si anirá a fer la volteta amb tots vosaltres per coneixer-nos una mica.Dels que aniran nomes conec al Pacs,salutacions.
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. març 10, 2008 10:21 pm

Bones!!!

Després de parlar-ho amb l'organitzador d'aquesta Cargolada, el Sr. JoanF resident a Lleida i propietari d'una flamant Honda Pan European STX 1300, la qual va comprar al Sr. Rutilo resident a Alboraia (València)... que anava a dir jo ara?? :shock: :shock: :shock:

Ah, si: COM QUE EL DINAR SERÀ EN UN LOCAL, PROPIETAT DE NO SE QUI, I NO HI HAURÀ MÀQUINA DE CANVI, SERIA INTERESSANT QUE TOTHOM I DIC TOTHOM PORTÉS DINERS EN METÀL.LIC AIXÍ COM ALGUN BILLET DE BAIXA QUANTITAT... HO AGRAÏREM TOTS PLEGATS ALHORA D'ABONAR AL COMPANY JOANF LA DESPESA REALITZADA.

Gràcies.

Fins aviat!
Imatge

Respon

Torna a “2008”