04 - Fonts del Llobregat i Jardins Artigas. 20 Abril #29

Sortides mensuals de l'any 2008

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Terracota
Presentats
Entrades: 799
Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Entrada Autor: Terracota » dt. abr. 22, 2008 12:19 am

Nosaltres a Sant Llorenç tenim un bar a plaça que fan uns calamars a la romana..ummmm. Quant volgueu els podem tastar. :wink:
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)

Avatar de l’usuari
Lluneta
Presentats
Entrades: 289
Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)

Entrada Autor: Lluneta » dt. abr. 22, 2008 3:00 pm

kel ha escrit:De veritat, fills meus, us dic:

Quina pena tinc de no poder convidar-vos a unes birres. Ojalà, no 50, si no 70 litres. Potser la propera l'endevino .... o no

Podriem fer alguna sortida amb un caire una mica diferent:

"Menys ruta i més martini's"


Podríem quedar un dia per fer un vermuot i després dinar, i el que vulguin, que vagin a fer una ruteta. L'idea és poder xerrar entre nosaltres més estona, comunicar-nos un temps, amb un martini i unes patates a les mans, amb la mainada jugant en un lloc adient.

A la platja, bora un llac o un riu, unes cadires i unes taules, jocs infantils i a "badar", a xerrar tranquilament .... les sortides les podem fer un altre dia, compartir l'estona amb vosaltres ..... només a mototurisme :wink:


Doncs estimat amic Kel, em sembla molt bona idea i per mi ja em pots apuntar a la llista d'els que diuen que si.
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. abr. 22, 2008 4:11 pm

Apunta una familia de 4.... :wink:

Avatar de l’usuari
Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dt. abr. 22, 2008 4:18 pm

A fer un vermoutet?,home es clar que sí.Si fos a pica pedra no se si tanta gent vindria,ara a fer uns "martinis",ja us veig venir.Això si sense alcohol,veritat?,doncs no estic tant segur,ja es vorà. :twisted: :twisted:
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Avatar de l’usuari
Ignasi Tapia
Presentats
Entrades: 61
Membre des de: dl. abr. 21, 2008 3:58 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Ignasi Tapia » dt. abr. 22, 2008 4:22 pm

Des de fa molts anys la meva màxima per sortir és: a quin lloc esmorzarem (o dinarem...) avui?... i quan hem pres aquesta decisió, ja és hora de planificar les rutes... (la d'anada, amb forçes revotls,i la de tornada, ben tranquila per tal que la Carme pugui dormir sense entrebancs...) i és que tinc la gran sort de que la meva estimada, sempre o quasi bé, fa els viatges de tornada "clapant" tranquilament... la qual cosa em va servir el passat diumenge per no haver-la de sentir a la tornada... ja vaig tenir prou a l'anada "que si ja ho deiam jo i la tele, que m'has enredat altre cop",etc...). Per cert, fa dos dies que no em parla més que per donar instruccions, com el meu sargent a la mili...
Del més enllá es pot tornar... en moto!!

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dt. abr. 22, 2008 5:41 pm

Ignasi Tapia ha escrit:Des de fa molts anys la meva màxima per sortir és: a quin lloc esmorzarem (o dinarem...) avui?... i quan hem pres aquesta decisió, ja és hora de planificar les rutes... (la d'anada, amb forçes revotls,i la de tornada, ben tranquila per tal que la Carme pugui dormir sense entrebancs...) i és que tinc la gran sort de que la meva estimada, sempre o quasi bé, fa els viatges de tornada "clapant" tranquilament... la qual cosa em va servir el passat diumenge per no haver-la de sentir a la tornada... ja vaig tenir prou a l'anada "que si ja ho deiam jo i la tele, que m'has enredat altre cop",etc...). Per cert, fa dos dies que no em parla més que per donar instruccions, com el meu sargent a la mili...
No pateixis, això és que ha agafat humitat, a la que dongui una volta amb un bon sol, ja estara, jajaja
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dt. abr. 22, 2008 10:11 pm

kel ha escrit:De veritat, fills meus, us dic:

Quina pena tinc de no poder convidar-vos a unes birres. Ojalà, no 50, si no 70 litres. Potser la propera l'endevino .... o no

Podriem fer alguna sortida amb un caire una mica diferent:

"Menys ruta i més martini's"


Podríem quedar un dia per fer un vermuot i després dinar, i el que vulguin, que vagin a fer una ruteta. L'idea és poder xerrar entre nosaltres més estona, comunicar-nos un temps, amb un martini i unes patates a les mans, amb la mainada jugant en un lloc adient.

A la platja, bora un llac o un riu, unes cadires i unes taules, jocs infantils i a "badar", a xerrar tranquilament .... les sortides les podem fer un altre dia, compartir l'estona amb vosaltres ..... només a mototurisme :wink:
Doncs sense que serveixi com a precedent, hi estic totalment d'acord amb tu. O no. :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Em sembla una molt bona idea.
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Respon

Torna a “2008”