06 - Sortida per l´Alt Empordà. 15 Juny #31

Sortides mensuals de l'any 2008

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Jordi i Vero
Presentats
Entrades: 40
Membre des de: ds. feb. 09, 2008 10:21 pm
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: Jordi i Vero » dl. maig 26, 2008 10:44 am

A les últimes dues sortides no hem pogut venir per diversos motius, però aquesta no ens la perdem! Ja ens podeu afegir a la llista :P
Jordi i Verónica

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Entrada Autor: Vini » dl. maig 26, 2008 10:53 am

Jo si que tornarè per Camprodon,a ritme per acabar amb els pneumatics que ja cuant arribi a casa amb el"tute final"que els i vui donar ja estaran per cambiar-los.Evidentment ja fora de la ruta de Mototurisme.Ja me llegit a fons la normativa de Mototurisme,i en sembla que fet algunes faltes.Demano disculpes als posibles afectats.
Per altre bande si vull cascar-li fort a la moto ja ho farè per lliure,vinc del mon de las R i RR i no es cap disculpe pero crec(meditant)que tinc la lliço apresa per estar amb TOTS VOSALTRES cuant es tracti de fer una ruta de Mototurisme.Perdò i Gracies
Vini
.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. maig 26, 2008 11:09 am

Vini, que jo vindré amb tu a la tornada per Camprodon, eh? :D

Per cert, tens una cervesa pagada. :bow :bow :bow :bow
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. maig 26, 2008 11:12 am

Xtreme, t'afegim a provisionals, val? Aviam si els astres et són favorables. :D

Jordi i Vero, encantats de la vostra presència en aquesta sortida.:jump
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dl. maig 26, 2008 11:33 am

Si puc vindré a la sortida, to és en funció del temes familiars per tenir disponibilitat.

La sortida és per terres de casa i no puc faltar-hi.

Com a provisional i quan ho sàpiga segur espero com a definitiu :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Entrada Autor: Vini » dl. maig 26, 2008 12:30 pm

Randy-650 ha escrit:Vini, que jo vindré amb tu a la tornada per Camprodon, eh? :D

Per cert, tens una cervesa pagada. :bow :bow :bow :bow
Gracies :D També estas convidad a una/s tapetas d´acompanyament. :cerv
.

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dl. maig 26, 2008 1:42 pm

ja jaaaa

sou "els més millors"

HORA SORTIDA(qui vulgui esmorzar arribi esmorzat)

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
Xtreme
Presentats
Entrades: 82
Membre des de: dl. març 10, 2008 7:33 am
Ubicació: Barcelona capital

Entrada Autor: Xtreme » dl. maig 26, 2008 8:33 pm

Xtreme, t'afegim a provisionals, val? Aviam si els astres et són favorables.
D'acord Randy, apunta'm com a provisional.

Gràcies.
ImatgeCuando debía no lo hice, cuando me doy cuenta ya es tarde; voy a ver que me queda por hacer hoy...

Avatar de l’usuari
Lluneta
Presentats
Entrades: 289
Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)

Entrada Autor: Lluneta » dl. maig 26, 2008 9:59 pm

:D Randy wapisim a provisionals plis, que la sortida del emporda es per les terres de la meva infantesa i no la vui perdre. No se encara si anire amb la meva o tindre que buscar a "algu" de prop de casa diguem a 15 minuts jejeje. Osti es que si me la donen aquesta setmana no em donara temps de practicar. :(

:D Vini t'hagues pogut coneixer quan portaves la rr osti amb lo que m'agraden jeje. :!: Tensi de bon rotllo que ja saps que t'estimo jejeje
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. maig 26, 2008 11:04 pm

Lluneta ha escrit:... No se encara si anire amb la meva o tindre que buscar a "algu" de prop de casa diguem a 15 minuts jejeje. Osti es que si me la donen aquesta setmana no em donara temps de practicar. :(......
Pots practicar a la sortida mateix, i no pateixis que et portarem pel bon camí. La veritat que no hi ha millor per apendre que anar al darrera d'algú i fer el que fa ell. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dl. maig 26, 2008 11:13 pm

Randy-650 ha escrit:
Lluneta ha escrit:... No se encara si anire amb la meva o tindre que buscar a "algu" de prop de casa diguem a 15 minuts jejeje. Osti es que si me la donen aquesta setmana no em donara temps de practicar. :(......
Pots practicar a la sortida mateix, i no pateixis que et portarem pel bon camí. La veritat que no hi ha millor per apendre que anar al darrera d'algú i fer el que fa ell. :D
Menos, anar a cullir atmetlles!!!!!! :oops: :wink:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Avatar de l’usuari
Xtreme
Presentats
Entrades: 82
Membre des de: dl. març 10, 2008 7:33 am
Ubicació: Barcelona capital

Entrada Autor: Xtreme » dt. maig 27, 2008 3:04 am

Pel bon camí, bon camí... Per la bona traçada no ho dubto (a no ser que una taca d'oli o similar o impedeixi, jeje).

Però si que és veritat que la millor forma de practicar és fent sortides, kms i portar una bona llebre davant que et porti PEL BON CAMÍ!

V'ssssss
ImatgeCuando debía no lo hice, cuando me doy cuenta ya es tarde; voy a ver que me queda por hacer hoy...

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. maig 27, 2008 3:31 pm

Xtreme ha escrit:Jo també hi vull anar, però com no sé si treballaré o estaré de vacances, encara no dic res segur.
Pots fer les dos coses, que a la teva feina t'hi deixin una moto, i bens a controlar la sortida :lol: :lol: :twisted: :!:

Jo casi que tb m'hi apunto un 80% de definitiu .

Avatar de l’usuari
Lluneta
Presentats
Entrades: 289
Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)

Entrada Autor: Lluneta » dt. maig 27, 2008 3:53 pm

:D A vore si vaig amb els amics de mototurisme segur que hi aprenc molt jeje ( no es peloteo ehh). Encara m'enrecordo de les paraules de l'ultima sortida que em va fer el maco del James_Bond..." anant amb naltres apendras mes que anant per ciutat" i quanta rao que te.

La veritat es que una setmana amn el James o el Randy o qualsevol dels altres i ja apa amb ulls tancats i tot. :!:
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Avatar de l’usuari
Xtreme
Presentats
Entrades: 82
Membre des de: dl. març 10, 2008 7:33 am
Ubicació: Barcelona capital

Entrada Autor: Xtreme » dc. maig 28, 2008 2:31 am

Pots fer les dos coses, que a la teva feina t'hi deixin una moto, i bens a controlar la sortida.
Doncs prefereixo anar amb la meva eh! Més que res perquè així estaré de vacances. Tot i encara estar-ne pendent, sembla que la possibilitat de què estigui de vacances va prenent forma.

I en qualsevol cas, no penso que calgués controlar la sortida, més aviat hi col·laboraria i en gaudiria, que d'aixo es tracta, jeje!

I Lluneta, aixo és veritat, per ciutat no se n'apren a anar amb moto, es qüestió de carretera secundaria de revolts i anar fent kms. Aqui és quan li vas prenent la mida a la moto.
L'únic que s'ha de saber per conduir per ciutat (i no tenir un accident), és que sàpigues conduir per instint i sense pensar gaire en la conducció en si, per poder estar pendent del comportament de la resta d'unitats del trànsit per preveure el què faran.

V'sssss
ImatgeCuando debía no lo hice, cuando me doy cuenta ya es tarde; voy a ver que me queda por hacer hoy...

Avatar de l’usuari
Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dc. maig 28, 2008 8:29 am

Lluneta ha escrit::D A vore si vaig amb els amics de mototurisme segur que hi aprenc molt jeje ( no es peloteo ehh). Encara m'enrecordo de les paraules de l'ultima sortida que em va fer el maco del James_Bond..." anant amb naltres apendras mes que anant per ciutat" i quanta rao que te.

La veritat es que una setmana amn el James o el Randy o qualsevol dels altres i ja apa amb ulls tancats i tot. :!:
en aquesta sortida tindras la oportunitat de rodar amb moteros amb experiencia, la ruta te de tot ( trams molt revirats i d'altres mes rectes ) , a mes el meu ritme es força tranquil, sense presses
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Avatar de l’usuari
Lluneta
Presentats
Entrades: 289
Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)

Entrada Autor: Lluneta » dc. maig 28, 2008 3:06 pm

atramuntanat ha escrit:
Lluneta ha escrit::D A vore si vaig amb els amics de mototurisme segur que hi aprenc molt jeje ( no es peloteo ehh). Encara m'enrecordo de les paraules de l'ultima sortida que em va fer el maco del James_Bond..." anant amb naltres apendras mes que anant per ciutat" i quanta rao que te.

La veritat es que una setmana amn el James o el Randy o qualsevol dels altres i ja apa amb ulls tancats i tot. :!:
en aquesta sortida tindras la oportunitat de rodar amb moteros amb experiencia, la ruta te de tot ( trams molt revirats i d'altres mes rectes ) , a mes el meu ritme es força tranquil, sense presses
:P Be je je fins ara amb totes les sortides he anat amb bons moteros jejeje pero per si de cas si vaig amb la meva anire darrera teu :) i aixi vaig mes tranquileta, perque diuen que la moto de menys potencia ha d'anar devant de totes pero si hi vaig jo semblara aixo la rua dels reis. :!:
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Avatar de l’usuari
Terracota
Presentats
Entrades: 799
Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Entrada Autor: Terracota » dc. maig 28, 2008 7:39 pm

Lluneta ha escrit:
atramuntanat ha escrit:
Lluneta ha escrit::D A vore si vaig amb els amics de mototurisme segur que hi aprenc molt jeje ( no es peloteo ehh). Encara m'enrecordo de les paraules de l'ultima sortida que em va fer el maco del James_Bond..." anant amb naltres apendras mes que anant per ciutat" i quanta rao que te.

La veritat es que una setmana amn el James o el Randy o qualsevol dels altres i ja apa amb ulls tancats i tot. :!:
en aquesta sortida tindras la oportunitat de rodar amb moteros amb experiencia, la ruta te de tot ( trams molt revirats i d'altres mes rectes ) , a mes el meu ritme es força tranquil, sense presses
:P Be je je fins ara amb totes les sortides he anat amb bons moteros jejeje pero per si de cas si vaig amb la meva anire darrera teu :) i aixi vaig mes tranquileta, perque diuen que la moto de menys potencia ha d'anar devant de totes pero si hi vaig jo semblara aixo la rua dels reis. :!:
Jo la primera sortida en serio la vaig fer amb la colla de mototurisme i no hi vaig patri gens, em van esperar quant va caldre i em varen donar consells (com el contramanillar (encara m'enrecordo eh Kel)) que em van ser molt pràctics. Encara vaig toper però i quant he anat amb ells no he sentit mai que fes nosa i he anat molt a gust. Per tant no t'ho pensis més agafa la moto i disfrutar quant arribis a casa estaràs molt contenta.
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)

Avatar de l’usuari
Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dc. maig 28, 2008 10:22 pm

Companys apunteu-nos, la Soco i en Sharky.....


Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. maig 28, 2008 10:25 pm

sharky ha escrit:Companys apunteu-nos, la Soco i en Sharky.....


Salut.
IEEEEPPPPPPPP!!!!!



:ban :jump :Saltant :ban :jump :Saltant

Per fi junts de nou!!! :kssss
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “2008”