eii!! a alguns de vosaltres no us conec, pero si sous ben parits com el bultaco11, valdra la pena!!blue fz6 ha escrit:Hola companys!!! Yo ya estic enregistrat y preparat per la sotideta del proper diumenge, probablement si apunti algú altra dels meus companys del Komando Gironíns, ens agradaría coneuxres. Fins diumenge donç. Vsssssssss :lol:
15 Juny- Sortida per l´Alt Emporda
Moderadors: Minina, 650X, Kinder
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14306
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Així ens agrada, que us llegiu els consells per circular en grup. :DPanotxa ha escrit:Hola a Tothom!
Es la primera sortida, ja he llegit:
-els consells per circular en grup
-el menu (mmmmmmmmmmmmmhhhhhhhhhhh)
-la ruta (esperem que no bufi la tramuntana)
...i tots el missatges de foro
Apunteu-nos a la sortida som dos!
Montse i Toni (Panotxa)
Salut!
:cerv
Apuntats.

- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Jordi 68
- Presentats
- Entrades: 96
- Membre des de: dj. juny 28, 2007 11:33 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
- McGuines
- Presentats
- Entrades: 55
- Membre des de: dg. maig 25, 2008 11:04 pm
- Ubicació: Moià Bcn
Hola companys, com que veig que avui es l'ultim dia per apuntar-se o confirmar l'assistència a la sortida del diumenge i a mi encara no m'han confirmat si treballaré o no el proper cap de setmana, si m'heu d'esborrar de la llista, m'esborreu :crys i si podeu guardar plaça em farieu molt feliç!
:Saltant
Gracies i perdó per fer-la ballar (fer ballar la perdiu) :cerv
- Randy-650
- Presentats
3 persones i 3 motos. Correcte?JORDI 68 ha escrit:Hola a tothom,fa molt temps que no faig una sortida,i ja es hora!!!!!!.
Si us sembla be portare dos amics,per tant serem tres motos.
Fins diumenge,que sortirem de Bellaterra per fer el cafeto.

- Randy-650
- Presentats
Us guardem plaça per dues persones, ok?McGuines ha escrit:Hola companys, com que veig que avui es l'ultim dia per apuntar-se o confirmar l'assistència a la sortida del diumenge i a mi encara no m'han confirmat si treballaré o no el proper cap de setmana, si m'heu d'esborrar de la llista, m'esborreu :crys i si podeu guardar plaça em farieu molt feliç!

- Mototurisme
- Presentats
- Entrades: 1295
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
- Ubicació: Catalunya
TANCADA LA LLISTA DE INSCRIPCIÓ.
L'ORGANITZACIÓ NO ES FA RESPONSABLE DE LA GENT QUE ES VULGUI APUNTAR A PARTIR D'ARA, TANT AL RESTAURANT COM A LA BASE MILITAR. :mestre
PD: Per tots aquells nouvinguts, no us oblideu de llegir-vos els consells per a les sortides. Faciliten enormement el bon funcionament del grup.
L'ORGANITZACIÓ NO ES FA RESPONSABLE DE LA GENT QUE ES VULGUI APUNTAR A PARTIR D'ARA, TANT AL RESTAURANT COM A LA BASE MILITAR. :mestre
PD: Per tots aquells nouvinguts, no us oblideu de llegir-vos els consells per a les sortides. Faciliten enormement el bon funcionament del grup.
A dia d'avui, dilluns, som 48 persones i 35 motos. :castellppperro ha escrit:Buenas!!
Necesitaria saber el numero de motos y coches (si viene alguno) que vendrían al Paní y así el dia 10 pasarles un dato aproximado para que no se asusten...
Gracias y saludos
Mototurisme Catalunya
- ppperro
- Presentats
- Entrades: 20
- Membre des de: dt. juny 03, 2008 10:48 am
- Ubicació: Maño en la costa brava
-
- Presentats
- Entrades: 145
- Membre des de: dg. juny 08, 2008 10:17 pm
- Ubicació: Girona
- Randy-650
- Presentats
- Jordi i Vero
- Presentats
- Entrades: 40
- Membre des de: ds. feb. 09, 2008 10:21 pm
- Ubicació: Terrassa
- Randy-650
- Presentats
Teniu la LT al taller del Bune, oi? Ja veuràs com si que la tindreu. :banJordi i Vero ha escrit:Malauradament tenim alguns problemes amb la moto. :evil: Fins el dijous/divendres no sabrem si la tindrem disponible pel cap de setmana. Paseu-nos a provisionals, siusplau :crys
P.D: Ens pots fer cinc cèntims de quin problema té? :shock:

- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen
-
- Presentats
- Entrades: 130
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:53 pm
- Ubicació: A prop de Girona
iEPPP Vigila Randy, Xerric diu Disculpeu-me si us plau, podrieu obrir la llista i apuntarme a mí i a la meva dona? ja se que es tard peró ens fa molta il.lusió aquesta sortida.
Una moto i dos persones, moltísimes gràcies.? Ruta solament com en Blue¿ Tu tenen que comfirmar. Gracies per les molesties Un saludo
Una moto i dos persones, moltísimes gràcies.? Ruta solament com en Blue¿ Tu tenen que comfirmar. Gracies per les molesties Un saludo
- Jordi 68
- Presentats
- Entrades: 96
- Membre des de: dj. juny 28, 2007 11:33 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
Com anirà el tema GASOLINA??????????.
Esperem que perel diumenge estigui solventat el problema de la vaga. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: Sort
Esperem que perel diumenge estigui solventat el problema de la vaga. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: Sort
.
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
- Jordi i Vero
- Presentats
- Entrades: 40
- Membre des de: ds. feb. 09, 2008 10:21 pm
- Ubicació: Terrassa
- Atramuntanat