08 - Terres de Tarragona. 24 Agost #33

Sortides mensuals de l'any 2008

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dg. ago. 24, 2008 9:30 pm

ei!!!!!!!!!!

nosaltres també hem arribat fa una estona. Vaja cues, collons!!!!!!!!!!!

nosaltres hem estat a l'ermita i hem tingut una revelació.........
LA DUCATI ÉS LA MILLOR!!!!!!!!!!!!!!! jajajajajajaja

a veure, què puc dir que no s'hagi dit? la sortida una passada, el dia collonut, les carreteres de primera i la companyia la millor!!!!

Santi, ETS UN CRACK!!!!!!!!!!!!!!!

ja penjarem les fotos (que ha fet Mr. Bond) i farem la crònica, tingueu paciència, però, ok?

apa, :!: :!: :!: :!:
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dg. ago. 24, 2008 9:45 pm

pacs47 ha escrit:bones!!!!!!!!!!!!!!

dos mes a casa, la ruta sinçerament acoll...........nan i que dir de la ermita, jo encara estic enlluernat, avui he vist la llum

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

salut
Doncs mira si per o fosc que estaba alla dins jo também'ha semblat que veia la llum
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dg. ago. 24, 2008 9:46 pm

James_Bond ha escrit:Jo també he arribar i al comptador quilomètric parcial del moto hi havia el número 550 que per un diumenge està prou bé.

Jo l'ermita no la he vist perquè me quedat fora, no hi he entrat, el que si us puc assegurar es que els hi han entrat quan sortien ho feien amb uns ulls molt oberts i amb una mirada perduda buscant l'infinit. No sé que els hi ha passat o que els hi han donat allà dins, però ningú ha volgut explicar res ni fer cap comentari, pacte de silenci........

Suposo que de fotos en veurem ben poques perquè gairebé no hi havien ni càmeres ni fotògrafs, caldrà esperar a veure si algú li passa la mandra i en posa alguna al fòrum.

Santi, m'ha sorprès gratament la teva fortalesa, a més de la ruta a un bon ritme, i el viatge de tornada que també ha estat així, ho has aguantat perfectament. Enhorabona !!!!


Vsssssssss
007
Tu as vist h quant em feies anar per l'eix qui t'ha ..... jo no es que estigues en forma tenia por dequedarme sol
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dg. ago. 24, 2008 9:48 pm

Xurrumeka ha escrit:ei!!!!!!!!!!

nosaltres també hem arribat fa una estona. Vaja cues, collons!!!!!!!!!!!

nosaltres hem estat a l'ermita i hem tingut una revelació.........
LA DUCATI ÉS LA MILLOR!!!!!!!!!!!!!!! jajajajajajaja

a veure, què puc dir que no s'hagi dit? la sortida una passada, el dia collonut, les carreteres de primera i la companyia la millor!!!!

Santi, ETS UN CRACK!!!!!!!!!!!!!!!

ja penjarem les fotos (que ha fet Mr. Bond) i farem la crònica, tingueu paciència, però, ok?

apa, :!: :!: :!: :!:
Un crack un catackrac estic fet,m'haurias de veure ara, estirat i no puc moure ni el cap, ufffffffffffff
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dg. ago. 24, 2008 10:40 pm

un altre a casa,.... no, no he arribat ara, es que he anat direvtament a casa de mons pares y fins ara no arribo a casa.

Salut!

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dg. ago. 24, 2008 11:05 pm

Veig que ha anat molt bé la sortida per el que expliqueu.
Però sense fotos... :oops: en fa pensar que tot ha estat una altre "ficció" a la que Hijpanitat ens te acostumats. :roll:

Si de veritat alguns han vist la llum avui...coneixent-he alguns d'aquest Algu ha revisat les existències de vi de missa??? no sigui el cas que la calor les hagi fet evaporar de cop. :D


Salut per tornar-hi companys, esperem alguna foto eh...
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dl. ago. 25, 2008 1:15 am

Acabo d'arribar a casa. Suposo que he estat el darrer.

És que m'he quedat a meditar en una benzinera a Vilaverd (oi que ho
has vist, Santi?) després de l'experiència de l'ermita i m'he
posat a levitar, a levitar... i des de dalt us anava veient: un cap
a Juneda, altres cap a Osona, a Vilanova, a Sentmenat...

Quin dia més collonut!!! :wink:

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. ago. 25, 2008 1:18 am

Storm ha escrit:Acabo d'arribar a casa. Suposo que he estat el darrer.

.........

Ara arribes????? a la 1:15 de la nit?????????? :shock: :shock: :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dl. ago. 25, 2008 1:36 am

Randy-650 ha escrit:
Storm ha escrit:Acabo d'arribar a casa. Suposo que he estat el darrer.

.........

Ara arribes????? a la 1:15 de la nit?????????? :shock: :shock: :shock:
Levitant, levitant... :lol:

(És que avui tenia el quarter general a casa dels meus pares,
hem passat la tarda allà i, després de ben sopar, cap a caseta.
498 Km :wink:

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

PREPARAN FOTOS

Entrada Autor: Sagal » dl. ago. 25, 2008 11:30 am

Mentres preparo quatre fotos us poso la de grup, per anar fent boca, apa

Imatge
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 25, 2008 11:51 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dl. ago. 25, 2008 11:35 am

tú si que en saps...........

:!: :!: :!:
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. ago. 25, 2008 9:07 pm

Bones!!!

Jo també he arribat bé... perdó, vaig arribar bé!! Després de pujar fins a Barcelona evitant al màxim l'autopasta i les possibles cues. Des de Montroig del Camp fins St. Sadurní d'Anoia per comarcals, i justament ens posem a l'autopasta en el punt on hi havia un accident... així que cua pràcticament fins a Barcelona.

La ruta, qué dir?? Espectacular... hi havia passat per alguns punts però per d'altres no. El Priorat i voltants te molt racons per descobrir... i cada vegada que hi passo en conec de nous.

Fins la propera,
Imatge

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dc. set. 03, 2008 2:15 pm

"Hem sabut que pròximament la generiltat fara obres en la carretera principal de la ruta C-242 eliminant bona part del encant que ara te aixi que des de mototurisme li podem fer un comiat aquesta GRAN carretera del Priorat"

AVUI LA VANGUARDIA PUBLICA AIXÒ. POTSER NO ESTÀ TOT PERDUT

El Priorat teme perder su paisaje por una reforma vial

La remodelación de la carretera del Coll d'Alforja prevé ampliar la calzada, carriles de aceleración o una rotonda en Albarca

“Si queremos que sea una carretera
de montaña, no hace falta que esté pensada para ir a 120 km/h”

SARA SANS
Tarragona
El Priorat es uno de los territorios mejor conservados de Catalunya. La Toscana catalana. Prácticamente todos los municipios han firmado la Carta del Paisaje para imponer un modelo de equilibrio y respeto por el entorno natural, entendido como potencial. Sin embargo, la remodelación de la carretera C-242 –que discurre por el este de la comarca– entre Alforja y Ulldemolins no camina hacia esa dirección. El proyecto de ampliación de esta carretera –principal vía para llegar a Scala Dei y que cruza zonas boscosas y luego, después del Coll d'Alforja, discurre junto a viñedos– prevé una vía de siete metros de ancho, más un metro de arcén, casi otro metro de cuneta y carriles de aceleración. El Departament de Política Territorial i Obres Públiques (PTOP) estudiará ahora las alegaciones presentadas por la Plataforma per a la Defensa del Patrimoni Natural del Priorat para reducir el impacto de la carretera.
“Una cosa es adecuar la carretera, lo cual es positivo si se hace bien, y otra un proyecto de esta magnitud”, explica Roger Pascual, de la plataforma, una entidad que agrupa bodegas, cooperativas, asociaciones culturales y cívicas de toda la comarca y algunos Ayuntamientos como Capçanes, Falset, Gratallops y Marçà. El proyecto de la remodelación de los casi 27 kilómetros de la vía está en su fase inicial, con el estudio informativo. En un principio y si el presupuesto lo permite, estaba previsto que el proyecto ejecutivo estuviera listo a lo largo del próximo año para adjudicar las obras en el 2010. “El proceso permite incorporar alegaciones si se estiman”, mantiene un portavoz de PTOP.
La futura C-242 prevé la eliminación de curvas, con los dos carriles de 3,5 metros, más los arcenes y, en algunos tramos, carriles de aceleración. “Si queremos que sea una carretera de montaña, de una velocidad de 50 kilómetros por hora, no hace falta que esté pensada para ir a 120 kilómetros por hora”, mantiene Pascual. Entre las alegaciones de la plataforma figura la eliminación de los cuatro carriles de aceleración, la reducción de la calzada en algunos de los tramos o la eliminación de la rotonda de 50 metros de diámetro con iluminación incluida que está prevista en el cruce con Albarca. También piden que se apliquen medidas para paliar el impacto ambiental que ocasionen las obras.
“Además del impacto en el paisaje, que puede ser muy grande; un proyecto como este acaba convirtiendo los pueblos que comunica en ciudades dormitorios; preferimos mejor servicios y que podamos mantener nuestra identidad”, insiste Pascual. La plataforma ha explicado sus razones a los alcaldes de Cornudella y Ulldemolins, cuyos habitantes serían los más beneficiados en cuanto a tiempo se refiere, puesto que verían reducido su viaje a Reus con la nueva carretera. Lo más probable es que los ediles hagan suyas la mayor parte de las alegaciones.
“Necesitamos buenas carreteras, otra cosa son las vías rápidas, una infraestructura de este tipo afecta profundamente un lugar como el Priorat, cuya mejor carta es su identidad como territorio; hay que valorar qué necesidades hay realmente: ¿no es más importante disponer de ADSL o tener un buen instituto?”, se pregunta Rafael López, geógrafo y profesor de Turismo de la Universitat Rovira i Virgili.

Respon

Torna a “2008”