Sortida cap a Bassella -zona Bellaterra-

Sortides mensuals de l'any 2008

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dg. oct. 19, 2008 5:22 pm

Hola!
Després d'una bona ruta, com no ens hem quedat a dinar, en Pau i jo ja hem arribat a casa. Espero que tingueu bona tornada! :D
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dg. oct. 19, 2008 5:50 pm

Doncs els del sector Lleida ja som a casa, almenys jo. Uns quants s'ha quedat a Balaguer a fer l'ùltim xirric (es que no ni ha mai prou :twisted: ) Ara la dutxa i les fotos més tard.
Gràcies com sempre als organitzadors que s'han tret de la màniga una ruteta d'allò més xula. I tampoc ens podem queixar del dia. I a tots per la vostra companyia.
Fins la propera.

Avatar de l’usuari
maktub
Presentats
Entrades: 199
Membre des de: dl. juny 25, 2007 4:36 pm
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: maktub » dg. oct. 19, 2008 7:13 pm

Ja stic a casaaaaa....

Moltes gràcies als organitzadors per la ruta tan maca que han muntat per al dia d'avui.

Espero que tingueu tots un bon retorn i també espero veure-us ben aviat.

Ja us trobo a faltar.

:!:

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

A casa

Entrada Autor: Vini » dg. oct. 19, 2008 7:59 pm

La Tensi i jo ja estem a casa,ens ho em pasat molt,molt bé.Per la tornada per el coll del Cantó una "guapada",ja le fet no se cuantes vegades i cada vegada té un "algo".D´enada per Coll de Nargó a Isona ja el tenia fet i baix considerar que estava bé,pero per anar en grup(i mollat),es una mica "ferregos",pero molt bé.La part mes bona sou tots i totas que sou no millor dit"Collonuts".
Una abraçada per tots i totas de:
"Er"Vini :shock: i la Tensi :D
Salut i "pelas" "per tutti"
.

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dg. oct. 19, 2008 8:03 pm

Ja som a casa, fa una miqueta, ja.
Que us tinc que dir de la sortida......
Maktub, vas finissima i et queda molt adient amb tu aquesta moto, ja tu he dit a Basella, i ara tu dic, aqui. em trec el barret.
Organitzadors: Ja és insuperable, ara ja no pasem ni per caixa a pagar, sou collonuts.
Albert, sort que ets un tio ferm pq un altre m'hauria escanyat.
I a tots els altres gràcies per la vostra companyia.
Ara penjare fotos d'aqui una mica.

P.D. Vini, vols dir que m'has pagat? jajajjaja

FELICITATS A TOTS.
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dg. oct. 19, 2008 8:04 pm

Eo penya,

un altre que ja ha arribat, tot o.k.

Orgnitatzació: Gràcies tius, perquè Déu-n'hi-do la paciència i les ganes que calen per organitzar un fregao com el d'avui, amb tanta penya, i el plus afegit de la conya del dècims.

Ara que toqui !!!! Aviam si Batman ens és favorable.
-----------

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dg. oct. 19, 2008 8:07 pm

Em deixava una cosa.
Gandalfgs, com ha anat tot? ja ens explicaràs, suposso que ja ho sabeu que pobre s'ha quedat tirat amb una BMW acabada d'estrenar ja te nassos.
Vinga ja et trucare i ens veurem divendres
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dg. oct. 19, 2008 8:12 pm

Qu epesat que soc, obrireu un post de fotos d'avui, oi? i aixi hi posem les fotos, o les posem aqui?
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Lujoisla
Presentats
Entrades: 1018
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen

Entrada Autor: Lujoisla » dg. oct. 19, 2008 8:13 pm

eyyy nosotros ya hemos llegado un poco cansado :wink:
Luis & Mª Carmen


ImatgeImatge




SOCIO DE AMM Nº 15.258

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dg. oct. 19, 2008 8:23 pm

Un altre que ja ha arribat, ara cap a la dutxa i a sopar que tanta moto m´obre la gana :twisted: :twisted: :twisted:

Una sortida collonuda, felicitar als organitzadors :!: :!:



Arbe :

Aquesta nit a resar " Batmanito de mi vida que fuiste niño como yo...... :twisted: :twisted: :twisted:



Dwssss
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dg. oct. 19, 2008 8:25 pm

Ja fa molta estona que hem arribat, un dia collonut, qui deia que plouria, una ruta estupenda i una companyia insuperable.


Ara que hi hagi sort...... i sino dons....


Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. oct. 19, 2008 8:28 pm

Ja som a casa , ens ho hem passat de conya i els pirineus estaven preciosos!!!


Dema posare les fotos, al post que obrire ara ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. oct. 19, 2008 8:28 pm

Jo també ja estic a casa fa estona, fresc com una rosa. :D Ara mateix repetiria la volta!!!! :P El tub m'ha donat vitamines!!!!!

Agraïr a tothom el comportament a la sortida d'avui. Amb tanta gent, qualsevol incidència pot portar molts maldecaps, però cap ni una incidència avui. Així m'agrada! :!: I me n'alegro que la MEF hagi fet tota la ruta amb nosaltres. Això s'ha de repetir, ehh????? :wink:

Encantat d'haver conegut a molta gent nova, a gent que feia dies que no veia, i em sap greu lo del gandalfgs i lo dels xurrumeku's. :?

Ànims per vosaltres.

P.D: Jordi i Gemma, no miris tant el paissatge que sino les paelles s'et fan curtes. :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dg. oct. 19, 2008 8:32 pm

Estic trucan en gandalfs i no em contesta, a veure si ens pot explicar alguna cosa, pq m'ha sapigut greu tinguer-lo que deixar a Vic.
La Xurrumeca, el seu pare fa tres hores que l'han desempelmat o sigui que la cosa pinta molt malament. Maria etsic amb tu.
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Entrada Autor: Gandalfgs » dg. oct. 19, 2008 8:34 pm

Hola gent,

doncs bàsicament us he vist passar a tots, jo estava al parking d'un restaurant prop de oliana (havia sortit un xic més amunt del pans & company).
Un cop en aquell parking he tornat a mirar el nivell de l'oli i arrgg m'havia gastat una quarta part! per tant he trucat al motorrad service (que fa l'assistencia el racc) i m'han portat la moto fins a casa. El mecànic que m'ha dut la moto l'ha probada, vaja basicament posant la ma al tub d'escapament i realment s'et mullava, possiblament una vàlvula mal ajustada.

Com que normalment faig pocs km diaris no me n'havia adonat... i vaja no em pensava que moto nova acabada de fer la revisió dels 1000 pogues tenir aquest problema.

Aquest dilluns la portaré a bmw a veure què em diuen, espero que sigui una tonteria i no hagi afectat parts importants. Si és una cagada de bmw al fer la revisio dels 1000 ja els val, i si és defecte de fàbrica... glups.


Realment avans de fer una sortida llarga, revisar nivells, pneumatics... el que hauria d'haver fet!

Pel que pogut llegir, la sortida us ha anat molt bé, espero poder esser a la pròxima amb la moto en bon estat.

Merci Sagal pel teu ajut :-) per una altra banda realment feieu patxoca,
ha estat tot un luxe poder veure l'expedició de mototurisme a sort un darrera l'altre desde la vista d'un (temporalment) vianant.



V'ssssssssss
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dg. oct. 19, 2008 8:39 pm

gandalfgs ha escrit:Hola gent,

doncs bàsicament us he vist passar a tots, jo estava al parking d'un restaurant prop de oliana (havia sortit un xic més amunt del pans & company).
Un cop en aquell parking he tornat a mirar el nivell de l'oli i arrgg m'havia gastat una quarta part! per tant he trucat al motorrad service (que fa l'assistencia el racc) i m'han portat la moto fins a casa. El mecànic que m'ha dut la moto l'ha probada, vaja basicament posant la ma al tub d'escapament i realment s'et mullava, possiblament una vàlvula mal ajustada.

Com que normalment faig pocs km diaris no me n'havia adonat... i vaja no em pensava que moto nova acabada de fer la revisió dels 1000 pogues tenir aquest problema.

Aquest dilluns la portaré a bmw a veure què em diuen, espero que sigui una tonteria i no hagi afectat parts importants. Si és una cagada de bmw al fer la revisio dels 1000 ja els val, i si és defecte de fàbrica... glups.


Realment avans de fer una sortida llarga, revisar nivells, pneumatics... el que hauria d'haver fet!

Pel que pogut llegir, la sortida us ha anat molt bé, espero poder esser a la pròxima amb la moto en bon estat.

Merci Sagal pel teu ajut :-) per una altra banda realment feieu patxoca,
ha estat tot un luxe poder veure l'expedició de mototurisme a sort un darrera l'altre desde la vista d'un (temporalment) vianant.



V'ssssssssss
Ajut dius?, si te tingut que deixar a Vic, bé espero que no sigui res lo de la moto i foti canya en aquests de BMW, ok
Estic intentan trucar-te i em dona linea ocupada, espero que dijous tinguis linea lliure per quedar per divendres.
Vinga ens veiem
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Entrada Autor: Vini » dl. oct. 20, 2008 10:08 am

Sagal ha escrit:Ja som a casa, fa una miqueta, ja.
Que us tinc que dir de la sortida......
Maktub, vas finissima i et queda molt adient amb tu aquesta moto, ja tu he dit a Basella, i ara tu dic, aqui. em trec el barret.
Organitzadors: Ja és insuperable, ara ja no pasem ni per caixa a pagar, sou collonuts.
Albert, sort que ets un tio ferm pq un altre m'hauria escanyat.
I a tots els altres gràcies per la vostra companyia.
Ara penjare fotos d'aqui una mica.

P.D. Vini, vols dir que m'has pagat? jajajjaja

FELICITATS A TOTS.
Jooooooooooooooooooooooooo :roll: :tremolant Creec que SIIIIIIIIIII.
¡HOI! Si no la Tensi :twisted: m´esguerrapa
.

Avatar de l’usuari
Xavibat
Presentats
Entrades: 58
Membre des de: ds. set. 06, 2008 8:47 pm
Ubicació: Navàs (Bages) i Sort

Entrada Autor: Xavibat » dl. oct. 20, 2008 8:14 pm

Hola a tots,

Felicitacions a l'organització, excel·lents amb tot, i als companys de ruta el vostre agraiment, he conegut a gent molt trempada.

El Canto, cada dia que el faig m'ho passo millor

Ens veiem per aqui o en alguna propera sortida




Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. oct. 25, 2008 6:19 pm

gandalfgs ha escrit:Hola gent,

doncs bàsicament us he vist passar a tots, jo estava al parking d'un restaurant prop de oliana (havia sortit un xic més amunt del pans & company).
Un cop en aquell parking he tornat a mirar el nivell de l'oli i arrgg m'havia gastat una quarta part! per tant he trucat al motorrad service (que fa l'assistencia el racc) i m'han portat la moto fins a casa. El mecànic que m'ha dut la moto l'ha probada, vaja basicament posant la ma al tub d'escapament i realment s'et mullava, possiblament una vàlvula mal ajustada.

Com que normalment faig pocs km diaris no me n'havia adonat... i vaja no em pensava que moto nova acabada de fer la revisió dels 1000 pogues tenir aquest problema.

Aquest dilluns la portaré a bmw a veure què em diuen, espero que sigui una tonteria i no hagi afectat parts importants. Si és una cagada de bmw al fer la revisio dels 1000 ja els val, i si és defecte de fàbrica... glups.


Realment avans de fer una sortida llarga, revisar nivells, pneumatics... el que hauria d'haver fet!

Pel que pogut llegir, la sortida us ha anat molt bé, espero poder esser a la pròxima amb la moto en bon estat.

Merci Sagal pel teu ajut :-) per una altra banda realment feieu patxoca,
ha estat tot un luxe poder veure l'expedició de mototurisme a sort un darrera l'altre desde la vista d'un (temporalment) vianant.



V'ssssssssss
Saps algo mes de la moto???
Ja ens mantindras informats!!!
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » ds. oct. 25, 2008 7:13 pm

Steelman ha escrit:
gandalfgs ha escrit:Hola gent,

doncs bàsicament us he vist passar a tots, jo estava al parking d'un restaurant prop de oliana (havia sortit un xic més amunt del pans & company).
Un cop en aquell parking he tornat a mirar el nivell de l'oli i arrgg m'havia gastat una quarta part! per tant he trucat al motorrad service (que fa l'assistencia el racc) i m'han portat la moto fins a casa. El mecànic que m'ha dut la moto l'ha probada, vaja basicament posant la ma al tub d'escapament i realment s'et mullava, possiblament una vàlvula mal ajustada.

Com que normalment faig pocs km diaris no me n'havia adonat... i vaja no em pensava que moto nova acabada de fer la revisió dels 1000 pogues tenir aquest problema.

Aquest dilluns la portaré a bmw a veure què em diuen, espero que sigui una tonteria i no hagi afectat parts importants. Si és una cagada de bmw al fer la revisio dels 1000 ja els val, i si és defecte de fàbrica... glups.


Realment avans de fer una sortida llarga, revisar nivells, pneumatics... el que hauria d'haver fet!

Pel que pogut llegir, la sortida us ha anat molt bé, espero poder esser a la pròxima amb la moto en bon estat.

Merci Sagal pel teu ajut :-) per una altra banda realment feieu patxoca,
ha estat tot un luxe poder veure l'expedició de mototurisme a sort un darrera l'altre desde la vista d'un (temporalment) vianant.



V'ssssssssss
Saps algo mes de la moto???
Ja ens mantindras informats!!!
Vaig veure amb en Jaume divendres, li vaig portar la loteris. És realment sorprenent, penso jo, BMW li ha dit que es normal que gastin oli al principi.
La meva GS en gastava i va ser un dels motius per la qual la vaig canviar, pero la d'en Jaume va posar oli a Vic i va arribar a Basella ja l'habia cremat i li diuen que és normal
Ja pot estar al tanto li vaig dir divendres perquè jo que perdi una mica si però tant no.
I a més li varen dir el contrari que a mi, que el principi a mi em van dir millor oli mineral que costa més de consumir i a ell li han dit que fins els 10.000 millor que no sigui mineral.
Això és BMW, és una pena
ImatgeImatge

Respon

Torna a “2008”