07 - Sortida Juliol. diumenge 29 #20

Sortides mensuals de l'any 2007

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
lemansotarres
Presentats
Entrades: 119
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 8:58 am
Ubicació: Castellví de Rosanes

Entrada Autor: lemansotarres » dc. jul. 11, 2007 6:19 pm

Osti Randy. Ara t'he fallat.
Perquè a la prèvia de l'altre dia no vàrem pujar a Vilanova. Varem voler comprovar (i descartar) algunes destinacions de les quals no estavem segurs de si hi havia bon camí per a anar-hi tots plegats (com la col.legiata de Sant Pere de Ponts, el castell de les Sitges, La Clua, etc. i per això no vàrem fer els ports del Montsec.
Cosa que donàvem per bona, perquè aquells paratges no tenen desperdici; com vàrem poder comprobar, fa potser un parell d'anys, quan la carretera estava, dins de la precarietat, en perfecte estat de revista.

...glups, Randy. Sorry.

I, per cert, Montse i Randy si ja esteu mig convençuts només us falta una espenta i ja sou dintre. Ens faria molta il.lusió de tornar a trobar-nos. El vehicle que us transporti és el de menys. I, mira, com a incentiu, si veniu, et convido a probar el lemansot una estona, si la Montse (i la Carme) et deixen...
lemansotarres l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 11, 2007 6:29 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Suc al ferro.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. jul. 11, 2007 6:22 pm

lemansotarres ha escrit:
...glups, Randy. Sorry.
Sempre es pot donar mitja volta i improvisar una mica sobre la marxa, tranquil. Mentre l'hora de dinar tothom estigui al lloc, cap problema. :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. jul. 11, 2007 6:41 pm

lemansotarres ha escrit:
I, per cert, Montse i Randy si ja esteu mig convençuts només us falta una espenta i ja sou dintre. Ens faria molta il.lusió de tornar a trobar-nos. El vehicle que us transporti és el de menys. I, mira, com a incentiu, si veniu, et convido a probar el lemansot una estona, si la Montse (i la Carme) et deixen...
Molt agraït, la veritat. Però si venim hi anirem en cotxe (espero que si al final). El lemansot te molt de valor -sentimentalment parlant- per tu, i penso que és una eina intocable. :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Lujoisla
Presentats
Entrades: 1018
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen

Entrada Autor: Lujoisla » dc. jul. 11, 2007 8:20 pm

por fa nos podeis apuntar :roll: :roll:
para comer y para la cola de la caravana :twisted: :twisted: :twisted:

un saludo
Luis & Mª Carmen


ImatgeImatge




SOCIO DE AMM Nº 15.258

Avatar de l’usuari
Manel
Presentats
Entrades: 260
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 1:04 pm
Ubicació: Barçalona

Entrada Autor: Manel » dc. jul. 11, 2007 9:34 pm

HO SENTHO PERO NO PODRE VINDRE AQUESTE SORTIDE PROMET, EL TEMA ES QUE COMENÇO LES VACANCES AMB LE FAMILIE, JA ENS ESPLICAREU COM ANAT LA SORTIDE MEDIEVAL.
SOCI AMM Nº 260

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dj. jul. 12, 2007 1:47 am

Jo de moment m'apuntaría a provisionals.

siono1000: 1 a tot.

Una pregunta:
Segons m'ha semblat lleguir, no hi ha problema en confirmar a última hora si vinguesim tres o quatre motos...?

Salut.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
lemansotarres
Presentats
Entrades: 119
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 8:58 am
Ubicació: Castellví de Rosanes

Entrada Autor: lemansotarres » dj. jul. 12, 2007 9:55 am

siono1000 ha escrit:Una pregunta:
Segons m'ha semblat lleguir, no hi ha problema en confirmar a última hora si vinguesim tres o quatre motos...?
Salut.
Naturalment, que no hi ha problema -siono1000 i companyia-, només faltaria. Com més serem, més riurem.

Que vagi bé amb la familia, Manel. I no cal patir per si no la feu, aquesta, que ja en farem d'altres de tan o més sonades.

Lujoisla: Bravo -per vosaltres- col.legues!! Sempre és un "lujo" rodar amb uns motarres com la copa d'un abet!!!

Per cert, in1til, torno a felicitar-te públicament: l'has tornat a clavar (...gairebé) amb aquest nou mapa. El més important és que la penya ha pugut situar-se de manera fidedigna. Si el sentit de la marxa, en algun tram, l'acabem invertint -per motius operatius- no crec que es molesti ningú (començant per tu mateix, que has fet l'esforç d'ajustar el traçat mil.limètricament).

I, gràcies anticipades, QSC, per la generositat de convidar a unes 30, 40, 50 ó 60 cervesetes. Si convé, ja farem una col.lecta per tal d'omplir-te el diposit i, al menys, puguis tornar a casa (...potser a rebre un clatellot, ...per ..."boques"!!) :lol: :lol: :lol:
Suc al ferro.

Avatar de l’usuari
in1til
Presentats
Entrades: 209
Membre des de: dj. abr. 26, 2007 8:45 pm
Ubicació: Manresa/Vic

Entrada Autor: in1til » dj. jul. 12, 2007 10:52 am

lemansotarres ha escrit: Si el sentit de la marxa, en algun tram, l'acabem invertint -per motius operatius- no crec que es molesti ningú (començant per tu mateix, que has fet l'esforç d'ajustar el traçat mil.limètricament).
Qui modifíqui un sol milímetre del traçat..... A LA FOGUERA AMB ELL !!! :666 :666 :666 :666

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dj. jul. 12, 2007 11:48 am

lemansotarres ha escrit:I, gràcies anticipades, QSC, per la generositat de convidar a unes 30, 40, 50 ó 60 cervesetes. Si convé, ja farem una col.lecta per tal d'omplir-te el diposit i, al menys, puguis tornar a casa (...potser a rebre un clatellot, ...per ..."boques"!!) :lol: :lol: :lol:
Boques??? per convidar??? jo no he escrit això !!!!!!!!! :roll: :roll: :roll:

Ara que... per xulo jo !!!! si es per cerveses, cauràs rodó a terra abans de diguem.... acabar-me la meva "generositat" :twisted: :twisted: :twisted:

V'sssssssssss

PD: Jo que deia lo de Cubells per no desvirtuar la ruta i mira com t'ho paguen :lol: :lol: :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dj. jul. 12, 2007 7:05 pm

QSC ha escrit:
lemansotarres ha escrit:I, gràcies anticipades, QSC, per la generositat de convidar a unes 30, 40, 50 ó 60 cervesetes. Si convé, ja farem una col.lecta per tal d'omplir-te el diposit i, al menys, puguis tornar a casa (...potser a rebre un clatellot, ...per ..."boques"!!) :lol: :lol: :lol:
Boques??? per convidar??? jo no he escrit això !!!!!!!!! :roll: :roll: :roll:

Ara que... per xulo jo !!!! si es per cerveses, cauràs rodó a terra abans de diguem.... acabar-me la meva "generositat" :twisted: :twisted: :twisted:

V'sssssssssss

PD: Jo que deia lo de Cubells per no desvirtuar la ruta i mira com t'ho paguen :lol: :lol: :lol: :lol:

Jo si que em penso cobrar el dia 21 les dues o tres a les que en vas convidar....

:wink:

Avatar de l’usuari
Lujoisla
Presentats
Entrades: 1018
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen

Entrada Autor: Lujoisla » dj. jul. 12, 2007 8:04 pm

ostra no medigas que hay ronda de cerveza a cargo de?????? :shock: :shock: :shock: :shock:

esto es una ruta y lo demas es tonteria :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Luis & Mª Carmen


ImatgeImatge




SOCIO DE AMM Nº 15.258

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dj. jul. 12, 2007 9:04 pm

burruktala ha escrit:
Jo si que em penso cobrar el dia 21 les dues o tres a les que en vas convidar....

:wink:
El 21 ?????? .... que passa el 21 ???? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: si et refereixes a les Festes de Molins son el 28

Que per cert, igual perdo la feina aquesta .... el nou consistori ha col·locat un "amic" que te ganes de treballar (coses de polítics, ves). Si fora així em trauré l'amargor anant a la KDD

V'ssssss

Avatar de l’usuari
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dj. jul. 12, 2007 9:27 pm

QSC ha escrit:
burruktala ha escrit:
Jo si que em penso cobrar el dia 21 les dues o tres a les que en vas convidar....

:wink:
El 21 ?????? .... que passa el 21 ???? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: si et refereixes a les Festes de Molins son el 28

Que per cert, igual perdo la feina aquesta .... el nou consistori ha col·locat un "amic" que te ganes de treballar (coses de polítics, ves). Si fora així em trauré l'amargor anant a la KDD

V'ssssss
últimament no se ni al dia que visc. Volia dir el 29 de Juliol....el de la sortida mensual.
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. jul. 12, 2007 10:30 pm

burruktala ha escrit:
QSC ha escrit:
burruktala ha escrit:
Jo si que em penso cobrar el dia 21 les dues o tres a les que en vas convidar....

:wink:
El 21 ?????? .... que passa el 21 ???? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: si et refereixes a les Festes de Molins son el 28

Que per cert, igual perdo la feina aquesta .... el nou consistori ha col·locat un "amic" que te ganes de treballar (coses de polítics, ves). Si fora així em trauré l'amargor anant a la KDD

V'ssssss
últimament no se ni al dia que visc. Volia dir el 29 de Juliol....el de la sortida mensual.
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Miquel aprofitant que et falta memòria, t'en recordes que et vaig deixar 600 € i vares dir que m'els tornaries demà pasat ?

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D


Vssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. jul. 15, 2007 7:28 pm

He ficat la llista de la gent que vindrà al principi de fil (pàg 1) perquè sigui més fàcil controlar-ho. :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
lemansotarres
Presentats
Entrades: 119
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 8:58 am
Ubicació: Castellví de Rosanes

Entrada Autor: lemansotarres » dc. jul. 18, 2007 7:37 pm

Nois, ja comencem.
Ja em direu si us sembla bé aquest petit canvi de plans que ara us diré o ho deixem tot com estava i santes pasqües.

Al parlar amb una mica de calma amb la xiqueta que ens farà de guia (del castell) em va saber convèncer de programar la visita per a després de dinar. D'aquesta manera podríem aprofitar tot el matí per rutejar per la zona sense l'agobi d'haver d'arribar a Monsonís cap allà a la una o quarts de dues. Això ens obre les següents possibilitats. Podem arribar al lloc de dinar sobre les 14:00 i permetre'ns el luxe d'una bona sobretaula fins allà a les 18:00 (o a l'hora que convinguem: perquè diu que no ens posarien cap pega si decidim avançar-ho) moment en que ens obriran, per a nosaltres sols, les portes del palau. D'aquesta manera, qui vulgui fer-se un bany a la veïna piscina i/o prescindir de la visita, també pot fer-ho (fins a les 20:00). I qui vulgui fer una altra cosa -com, per exemple, seguir rodant- també, evidentment.

Jo crec que això millora una mica el programa. Però hi pot haver qui pensi el contrari, car pot haver-se planificat passar el dia en funció d'allò que estava previst.

Bé, esperem confirmacions en un o en l'altre sentit. I crec que podrem maniobrar en conseqüència. Gracies per tot.
Suc al ferro.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. jul. 18, 2007 8:10 pm

Ummm....... :roll:

¿Has arribat a pensar en la calor que fa a finals de juliol? Pot ser una aposta molt arriscada el després del dinar fer la visita al castell: la gent cansada de la ruta, cansada de patir calor, tipa......la veritat que no ho veig gaire clar això. :oops:

Aviam què n'opina la resta de la gent.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dc. jul. 18, 2007 10:05 pm

Randy-650 ha escrit:Ummm....... :roll:

¿Has arribat a pensar en la calor que fa a finals de juliol? Pot ser una aposta molt arriscada el després del dinar fer la visita al castell: la gent cansada de la ruta, cansada de patir calor, tipa......la veritat que no ho veig gaire clar això. :oops:

Aviam què n'opina la resta de la gent.
crec que tens rao despres de dinar, costa una mica aixeca el cul i sino pregunteuli al Randy, com em va fe la foto a la sortida del Penedes :wink: :wink:

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dc. jul. 18, 2007 11:54 pm

pacs47 ha escrit: crec que tens rao despres de dinar, costa una mica aixeca el cul i sino pregunteuli al Randy, com em va fe la foto a la sortida del Penedes :wink: :wink:
Si serveix la meva limitada experiència col·laborant en l’organització de sortides, us diré que en la sortida del Penedès, la mandra de la sobretaula, va ser un factor amb el que no vaig comptar a l’hora de marcar un itinerari, i que consti que l’Albert ja em va advertir.
Es veritat, a la sortida del Penedès només va quedar una grupet molt reduït per fer la ruta de la tarda.
La majoria de la gent te compromisos o coses que fer i no vol arribar massa tard a casa, crec que aquest serà el meu cas, i suposo que a altre gent, en aquesta sortida.
Per altre banda no voldria marejar massa a l’artífex o pensador d’aquesta sortida amb recomanacions o mes idees, com si fossin poques les opcions que ens dona el Francesc !!(Lemansotarres).
Francesc: organitza-ho com vulguis que el que facis a mi m’està be.

Salutacions.
Salutacions moteres.

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dc. jul. 18, 2007 11:59 pm

Jo també ho veig així, després de dinar es difícil que tinguem ganes de fer moltes cabrioles.

V'ssssss

Respon

Torna a “2007”