07 - Sortida Juliol. diumenge 29 #20

Sortides mensuals de l'any 2007

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2028
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

07 - Sortida Juliol. diumenge 29 #20

Entrada Autor: Mototurisme » dl. juny 25, 2007 6:17 pm


Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
lemansotarres
Presentats
Entrades: 119
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 8:58 am
Ubicació: Castellví de Rosanes

...la kedada del Juliol, seria aquesta?

Entrada Autor: lemansotarres » dc. juny 27, 2007 7:35 pm

Estic suant.

Tècnicament, per a aquest Juliol el sotsignant es va comprometre a muntar una sortida. La tardança s'ha degut a massa feina. Vaig rendit tot lo sant dia. I avui sóc al primer ciber de ma vida. Noblesse oblige.


La veritat és que sóc nul en baixar mapes i -I'm so sorry- però no en penso aprendre avui.
La proposta que està en l'aire és la següent: garanteixo el restaurant per tants com vinguin. La rodada és matinal i a la tarda és opcional.

He estimat per sobre els cronos i es pot fer un recorregut finet-finet sobre el cor de la Segarra i un vessant de la Noguera que fan ral.lentir la marxa.
Però, el que passa és que és secret.

Pensant, pensant, sobre el tema, jo arribava a pensar això.
Qui es presenti a les 08:30 del matí a la llarga barra de ca'l Bayona (La Panadella) d'un dissabte de juliol que us puc concretar demà, farà una ruta molt bella i de caràcter medieval.

A qui pugui interessar, hi haurà uns senyors al davant, amb una Guzzi, i uns altres dos al darrera ben informats d'on es va. Un telefon de contacte per si un cas i absolutament res més.

Pot semblar poc ortodox, però és que ja estem destetats, la majoria.
Així és que ni mapa, ni pressupost, ni llista d'inscrits, ni monsergues.
Si sóm quaranta i la sogra anirem a poc a poc i santes pasqües. Si sóm tres, o ni s'atansa aquesta xifra, pensem riure ben igual.

No soc de muntar saraus, com crec que sabreu entendre, i no em tinc per capellà que instrucciona a la canalla per tal de trobar els foulards d'una ginkana.

Demà em torno a con.nectar i acabo de perfilar el que penso fer.
Però creieu-me, honestament: això no és una "quedada" (d'aquelles tantes que hom es treu de la falsa butxaca). Sense dobles accepcions, que aquesta va tan de veres com una altra.

No tenim patró ni rei ni obeïm popes, de moment, sembla. Per tant, jo no montaria una "trobada general", si no és flor de l'anarquia més total.

I ara no calcularem quan ens pot costar el dinar; la gent que es gasti el que vulgui. La sala gran que es proposa és de solvència contrastada; no té més.
I, a tal hora, "reunió en un punt donat". Es fa una segona volta, de capvespre -tan bonic com l'anterior- per uns llocs que-jo-me-sé. Sera una festa molt maca: amb música en viu, souvenirs inesperats i un sempre espontani streep-tease).


---------------------------------------------------------

APUNTATS
  1. Lemansotarres(2)
  2. J@N Lince (2)
  3. Angel (2)
  4. Josepgts (1)
  5. Ride (1)
  6. in1til (1)
  7. Burruktlala (2)
  8. Bond, James Bond (1)
  9. chiricaua (1)
  10. Sharky (1)
  11. Nuck Chorris i Carme (2)
  12. pacs47 (1)
  13. Boolean (1) Nomes ruta
  14. QSC(1)
  15. XaviStrom (2)
  16. SetCincTres (2)
  17. lujoisla (-2) Causen baixa tècnica.
  18. Randy (2 sols al castell i a dinar)
  19. Marder(1)
  20. Rickyii(1)
  21. DAVI973(1)
  22. ruc.i.ruca.ts(2)
  23. Jordi(1)
  24. Veí Ride(1)
  25. Siono1000(1)
  26. company Siono1000 (1)
  27. NouSetTres (1)
  28. atotdrap(1)
  29. josep973+Rosa+4 noietes: Antònia, Laura, Montse i Judit(6)
  30. amic Chiricaua (1)
  31. Valantains(2)
  32. geroni(1)només ruta


Total Pax en ruta: 35

Total Pax en dinar: 43

Provisionals



POLVORINBCN

P.d. Randy, pren paciència amb mí. M'he pres la llibertat d'actualitzar el llistat. No és intrussisme laboral, ni molt menys. Merci per tot.
lemansotarres l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 26, 2007 7:39 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Suc al ferro.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. juny 27, 2007 7:47 pm

¿Serà un dissabte això dius?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
lemansotarres
Presentats
Entrades: 119
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 8:58 am
Ubicació: Castellví de Rosanes

Entrada Autor: lemansotarres » dc. juny 27, 2007 8:06 pm

Per què no, el darrer dissabte de Juliol?
Es veritat que n'Steelman em pregava promptitud. I alhora seriositat. Sobretot, volia dir que no tinc ordinador 24h, i una internet a l'abast, per a mi, és un luxe assiàtic.
El muntatge de les vistes que ens esperen al Montsec s'estarà parat on és tot aquest mes i més enllà, segons Newton i la resta. I el bareto estarà obert per quan hi anem, arreglat, maco, tranquil i bé de preu.

Si voleu: darrer dissabte de Juliol, dia 28, a les 08:30, a La Panadella (Vella).

Però la cosa resta oberta a discussió durant un temps. Si la colla més activa considera que en diumenjes va millor, doncs: endavant.
Oi! ...cap problema.
Suc al ferro.

Avatar de l’usuari
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dc. juny 27, 2007 10:00 pm

Francesc, ets un crac, catacrac diria jo.

No em perdria una sortida com aquesta ni tenint que deixar les meves vacances, cosa que faré, ja que les tindré des de 12 hores abans.

Ja friso per saber on anirem, i quina ens en tens preparada.

Com tu ben dius, de riure un rato, coneixent-te, segur que ho farem.
No se si faràs llista, però si mantens l’últim cap de setmana de juliol, allà que mi trobaràs, a la Panadella ( tot i que l’hora, la trobo un xic agosarada pels que venen de lluny.... pensa que els de Girona ho tenen a més de dues hores).

Salut i canya al mono fins que trenqui la cadena.

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dc. juny 27, 2007 10:06 pm

Ostres Francesc!!!
La veritat és que amb la originalitat en que ens fas la presentació d'aquesta sortida "medieval", difícil em seria dir-te que no...!!!
Malgrat això, no em queda més remei, sentint-ho molt, dir-te que ni la Ceci ni jo no hi podrem assistir, doncs per aquestes dates estarem fent les Europes!!!
De tota manera, de ben segur que algun altre dia podriem repetir l'excursió que ens tens preparada...i si et ve de gust, el streep-tease també!!! :wink: :wink: :wink:
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
in1til
Presentats
Entrades: 209
Membre des de: dj. abr. 26, 2007 8:45 pm
Ubicació: Manresa/Vic

Entrada Autor: in1til » dc. juny 27, 2007 10:13 pm

Impresionant.....

Surrealista.....

O sigui que conta amb mi

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dj. juny 28, 2007 12:02 am

Jo a finals de juliol ho tinc magre, però sinó puc venir, ja en gaudiré a distància sabent que us ho passareu d'allò més bé! :wink:
Josey Wales l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 28, 2007 11:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dj. juny 28, 2007 8:21 am

Hola, doncs aquesta vegada si no es torça la cosa vindré !!!, si es dissabte o bé diumentge més indiferent, per l'hora també un xic d'hora pels de fora, jo ho tinc a 3/4 d'hora aprox. des de Manresa, per mi cap problema...

Ja anireu donant més instruccions.

vssssssssss

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. juny 28, 2007 8:37 am

Sera en Diumenge, com totes les sortides mensuals ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
josepgts
Presentats
Entrades: 139
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
Ubicació: Rubi

Entrada Autor: josepgts » dj. juny 28, 2007 2:46 pm

després de perdrem la última sortida (primera per mi) auesta no me la perdo, també preferiria diumenge, i l'hora tot i que jo no ho tinc massa lluny, trobo que és massa d'hora (es que soc molt mandrós :D ) però sigui el dia i l'hora que sigui compteu amb mi

Avatar de l’usuari
lemansotarres
Presentats
Entrades: 119
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 8:58 am
Ubicació: Castellví de Rosanes

Entrada Autor: lemansotarres » dj. juny 28, 2007 3:03 pm

Hola nois.

Revisant-me el que deia ahir, considero que es mereix uns quants retocs. Del que es tracta és d'ajustar-lo al desig majoritari de la colla.
I, és veritat, les 09:00 AM és l'hora bona per a quedar a La Panadella. Si no ens adormim al cafè hi ha temps de tot. Les aturades previstes sempre es poden escurçar en funció dels cronos, sobre la marxa.

Ara sóc a l'oficina i estic intentant pujar els mapes. Perque això de no saber on va, la gent, tampoc s'ho mereix. També posaré dades sobre aspectes econòmics i demés; que, de fet, ajudaran a motivar molta més gent.

Sense més. Estic segur que sabreu entendre la major part de la meva intemperància. Sóc d'una generació (conceptual) bastant enemiga de tot el que sembli encartronament institucional. Malgrat que tot tingui uns mínis a respectar-se. Però d'això i mil coses més ja en parlarem abastament i en l'atmosfera adequada.

De moment, aventurar que tot anirà sobre rodes.
Moltes Gràcies.
Suc al ferro.

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dv. juny 29, 2007 12:16 am

Francesc,
Coneixent-te com et conec no voldria pas faltar a aquesta cita perquè se que ens ho passarem molt be malgrat que la informació que ens dones no sigui massa extensa. :wink:
Així que ja pots comptar amb dos mes. :)

Salutacions.
Salutacions moteres.

Avatar de l’usuari
Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dv. juny 29, 2007 10:11 am

Francesc, el que està clar és que si la muntes tu la sortida del Juliol serà Divertida,
Genial, Sorprenent, plena de Matisos i Inoblidable... :twisted: :twisted: :twisted:
La veritat és que serà UNICA, per molt que intentem pensar quina una en tens preparada :wink: ,
és impossible encertar, jo al menys sempre em quedo curta i superes per mil
el que he pogut imaginar que passaria... :D :D :D
Si els compromisos ens deixen i els cangurs no fallen intentarem acompanyar-te,
si no poguéssim venir :cry: esperem que els assistents prengueu bona nota
del que passi per explicar-ho al detall a la tornada... :wink: :wink: :wink:

:!: i Vvvvssss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino


Vvvvvvssss

Avatar de l’usuari
Rickyii
Presentats
Entrades: 176
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 12:30 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Rickyii » dv. juny 29, 2007 10:18 am

Un altre que ho intentarà. Les dates no em son gaire bones però per mi no quedarà. De moment em quedo amb 'pendent'.

I per cert, el no saber on es va no es cap inconvenient. De vegades es, fins i tot, exitant!!

Salut !!
Hola que tal? hola que tal...

Avatar de l’usuari
Cecitiger
Presentats
Entrades: 93
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:18 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Cecitiger » dv. juny 29, 2007 11:49 am

Bones Francesc, crec que el Xavi ja t'ha dit que aquesta sortida del mes no podrem venir, ja ens agradaría ja de fer aquesta ruta per la Segarra i part de la Noguera.
Recordo els nostres inicis, vull dir quan tu i la Carme amb nosaltres dos ens portaves a rutejar per aquests indrets tan WAPOS , tinc molts bons records :D :D :D
Espero que ens veiem molt aviat :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Salut i a reveure.
Imatge

Avatar de l’usuari
Eli
Presentats
Entrades: 139
Membre des de: dj. gen. 11, 2007 3:40 pm
Ubicació: Calella - Catalunya

Entrada Autor: Eli » dv. juny 29, 2007 5:07 pm

Ei Francesc!!! Val a dir que aquesta sortida pinta molt bé, i si tu l'organitzes segur que no deixarà indiferent a ningú!!. Llàstima que aquest mes no ens vagi bé venir (es que el tema de cangurs està molt malament :roll: ), o sigui que em sembla que en Quim i jo no podrem venir. Així que ja ho sabeu, voldrem un reportatge ben extens dels que aneu!!.
:!: :!: :!:
Imatge

UN SOMRIURE COSTA MENYS QUE L'ELECTRICITAT I DONA MÉS LLUM

Avatar de l’usuari
lemansotarres
Presentats
Entrades: 119
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 8:58 am
Ubicació: Castellví de Rosanes

Entrada Autor: lemansotarres » dv. juny 29, 2007 6:49 pm

Ei, canalla.

Disculpeu. Però he intentat per tots el medis pujar un croquis que he mirat d'improvisar i, amb els meus pobres recursos ciber-nàutics, he arribat a posar això:

Imatge

S'ha de dir que és la molt noble i nomenada Ruta Antiga de la Mel. Recordeu-la, puix que pinto a la pissarra, de memòria i, a manca dels cartipassos, és amb guix que he fet un croquis fugisser d'allò que avui s'il.lumina dins el fràgil can.nemàs d'aquest crani vell i calb.

Mirarem de millorar-lo. Com hi ha món!!
...Valga'm Déu de les alçàries infinites...
Malgrat l'hom m'hagi de veure emborratxat l'enteniment.
Suc al ferro.

Avatar de l’usuari
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dv. juny 29, 2007 8:22 pm

Ostres nano.... a sobre ets un artista dibuixant....

Quina ruta més xula...... mira que fa temps que volia passar per Vilanova de Meia i tota aquella zona,,,,,
No mi havia passat hores penjat de la Roca dels Arcs!!!!!!

Imatge

Ja friso :twisted: :twisted: :twisted:

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. juny 29, 2007 8:32 pm

Aquesta trobada mensual promet molt i molt! Hi vindria però seré a Alemania visitant a un molt bon amic meu. Tota una llastima... no es poden fer dues coses alhora. Quina rabia!!!!
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Respon

Torna a “2007”