07 - Sortida Juliol. diumenge 29 #20

Sortides mensuals de l'any 2007

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
ruc.i.ruca.ts
Presentats
Entrades: 111
Membre des de: dv. març 30, 2007 2:55 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: ruc.i.ruca.ts » dl. jul. 30, 2007 8:22 pm

QSC ha escrit: Gràcies Francesc per la ruta seleccionada, en especial el tram de Meià .... potser que a les CBR, FJR, BMR, WRT, JKR...etc...etc no els hi hagi assentat gaire be (incloent-hi els culet-culet), però que hi farem ... som així aquesta colla.
josepgts ha escrit: dit això, que sapigueu que ja he vist del pal que aneu, jo critico les vstorm i les gs i demés trails en un tema els ultims dies i hi posseu a la ruta un tros de cami per fotrem... mira que sou envejosos!!! però no m'enganxareu més, demà mateix vaig a comprar uns neumatics de tacs per la meva gts i les poso a la maleta, i si a la propera ruta veig que hi torneu les poso i us quedareu cagats
Doncs nosaltres ja hem trobat la R1 amb tacs (aquí) :shock:

Ara estem buscant quelcom semblant per la GSR... per poder fer les sortides mensuals amb aquesta colla... :wink:

Imatge
Carles i Lídia

No s'han de témer els cavalls de sota del seient sinó el burro que va al damunt...
Imatge

Avatar de l’usuari
jordi__99
Presentats
Entrades: 283
Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm

Entrada Autor: jordi__99 » dl. jul. 30, 2007 8:50 pm

ruc.i.ruca.ts ha escrit:
QSC ha escrit: Gràcies Francesc per la ruta seleccionada, en especial el tram de Meià .... potser que a les CBR, FJR, BMR, WRT, JKR...etc...etc no els hi hagi assentat gaire be (incloent-hi els culet-culet), però que hi farem ... som així aquesta colla.
josepgts ha escrit: dit això, que sapigueu que ja he vist del pal que aneu, jo critico les vstorm i les gs i demés trails en un tema els ultims dies i hi posseu a la ruta un tros de cami per fotrem... mira que sou envejosos!!! però no m'enganxareu més, demà mateix vaig a comprar uns neumatics de tacs per la meva gts i les poso a la maleta, i si a la propera ruta veig que hi torneu les poso i us quedareu cagats
Doncs nosaltres ja hem trobat la R1 amb tacs (aquí) :shock:

Ara estem buscant quelcom semblant per la GSR... per poder fer les sortides mensuals amb aquesta colla... :wink:

Imatge
Han hagut carreteres per tothon. De ben segur que les CBR, FJR, Fazer, Z's, GSRss i demes han disfrutat com enanos fent la carretera que va cap a Camarasa. Jo la vaig coneixer en la gripada del 2006 i desde aleshores I love Camarasa :D :D

Salutacions

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dl. jul. 30, 2007 11:19 pm

Si...¡¡¡ es force tard per dir-ho, però uns altres que varen arribar a casa en perfecta estat.
Ens deixàrem la visita guiada al castell, però els kilómetres que quedavan eran els suficients per no entretenir-nos massa. A les 10:15 a casa i 685 km, no està gens malament per una sortida de Diumenge.
Ahir vaig coneixer moltisima gent a la que no conexia i feia temps que ho desitjava...molts en varen tenir que soportar en la meva incontenible "verborrea", a tots gràcies per aguantar-me, els que no varem coincidir que no creguin que estan salvats, tard o d'hora en tindran de soportar ja que de moment seguirem venin a les trobades. A els que ja ens conexiem encantat de retrobar-nos, començe-ho a veure les meves limitacions i defectes.
Jo també vull afegir-me a les felicitacions per la ruta i l'acollida. Tenir un disenyador-cicerone-home orquesta es una pasada per tots...i si cal ens baixem els pantalons també. :D
Va fer calor però jo vaig arribar a la Panadella tremolant de fred. En tot l'hivern no havia passat tant de fred i no es broma...eh.
No se la resta, però a mi aquella carretera a la que havian robat l'asfalt en va divertir molt, la vaig disfrutar i la de Camarasa...uffffff i bufffff.
Tot bé, tot molt bé, tot fantàsticament bé. Tot el que sigui anar en moto i no treballar... Salut.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. jul. 30, 2007 11:32 pm

Jo aprofito també per felicitar i donar les gràcies a en Francesc i la Carme i a en David973 per lo meravellòs de tot el dia.

INOLVIDABLE, així mateix, ha estat un dia inolvidable on s'ha pogut gaudir cada segon.

Gràcies, espero que repetim..... :D


Vsssssssssss
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Rickyii
Presentats
Entrades: 176
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 12:30 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Rickyii » dt. jul. 31, 2007 11:03 am

James_Bond ha escrit:Jo aprofito també per felicitar i donar les gràcies a en Francesc i la Carme i a en David973 per lo meravellòs de tot el dia.

INOLVIDABLE, així mateix, ha estat un dia inolvidable on s'ha pogut gaudir cada segon.

Gràcies, espero que repetim..... :D


Vsssssssssss
per cert Ramon, que tal ha anat la prova del braç??
espero que bé...

Salut !!
Hola que tal? hola que tal...

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. jul. 31, 2007 12:55 pm

avui a les 4 de la tarda el metge em dirà el resultat :wink:

Ja us informaré
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Respon

Torna a “2007”