UNA REFLEXIÓ SOBRE LA SORTIDA (CALÇOTADA)

Sortides mensuals de l'any 2007

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

UNA REFLEXIÓ SOBRE LA SORTIDA (CALÇOTADA)

Entrada Autor: Xavitiger » dg. feb. 18, 2007 10:03 pm

Abans que res, expresar la meva satisfacció per una altre jornada compartida amb tots vosaltres. Com sempre, ens ho hem passat molt bé gaudint de la vostra companyia, tant a la carretera com a la taula.
I que per molt temps pugui ser així!!!
Però malgrat tot, avui he arribat a casa amb una extranya sensació, i després de donar-hi unes quantes voltes, m´he decidit a fer el següent plantejament:
CREC QUE ALGUNA COSA ESTÀ FALLANT A LES NOSTRES SORTIDES!!!
Tots sabeu, que jo sóc dels que els agrada correr una miqueta...o molt segons com es miri. De fet mai ho he negat. Tot al contrari, doncs m'agrada rodar en el grup capdevanter on el ritme és sempre més elevat.
Però avui han passat unes quantes cosetes que per sort s'han quedat en simples anécdotes, però que hagèssin pogut esdevenir una tragèdia...
Un de nosaltres ha anat pel terra, un parell més han fet un recte en un revolt, i un altre dels nostres companys pel qui tinc un apreci especial ha fet un parell de coses molt lletges devant meu que m'han posat els pels de punta...!!!
Crec sincerament que hauriem de reconduir el tema de les sortides de manera que realment fòssin un reflexe del nostre anagrama, és a dir de MOTO-TURISME
En dues paraules: CORREM MASSA
Hi ho dic bàsicament tenint en compte que cada cop hi han més motos a les nostres sortides, cosa que augmenta el perill d'incidències per no dir accidents...
I que m'en dieu de les "curses de velocitat" protagonitzades per alguns dels que col.laborem a l'hora d'indicar la direcció a seguir a les cruilles, jo mateix també m'inclueixo, amb l'objectiu d'aproximar-nos al cap de grup???
Jo no sé si us hi heu fixat, però avui hem fet trams on si veien grans roderes de fang, amb troços humits...i tot i així el ritme considero que era exessivament elevat.
Companys, res m'apenaria més que ens tinguèssim de penedir massa tard d'una cosa que crec que té fàcil solució.
No seria més lògic, en una sortida d'aquesta embergadura, respectar les limitacions de velocitat per exemple???
No seria més lògic que hi hagués un criteri més unificat i conegut per tothom del sistema que seguim últimament perque ningú es perdi en qualsevol cruilla per exemple???
I no estic parlant de la necessitat d'imposar una mena de disciplina súper estricte a les nostres sortides, sino més aviat de posar-hi una mica de seny.
Crec que en definitiva, aquestes sortides s'haurien de convertir en una trobada de companys on tranquilament, i sense correr un risc afegit, disfrutèssim plegats d'aquesta afició tan maca que ens uneix, tot i ser molt diferents a vegades.
Per part meva, i desde ara mateix, penso agafar-me aquestes sortides que tan m'agraden amb més calma i serenitat. Penso gaudir realment del turisme en moto!!!
Quan tingui ganes de còrrer, ja trobaré altres Diumenges on ho podré fer jo tot solet, o en tot cas acompanyat d'algun altre "cremadet".
És tan sols una reflexió...però m'agradaria que al menys també us fes reflexionar a tots vosaltres.
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Mckinley
Presentats
Entrades: 347
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
Ubicació: Calella

UNA REFLEXIÓ SOBRE LA SORTIDA (CALÇOTADA)

Entrada Autor: Mckinley » dg. feb. 18, 2007 10:34 pm

Hola Xavi!, completament d'acord amb tu. Jo avui no he vingut, però haig de reconèixer que a la última sortida de Tamarite, va haber-hi una estona després d'esmorzar fins a la benzinera que jo no vaig baixar de 130 i 140 :oops: , i aixó que jo anava pel mig del grup. El problema d'anar en un grup tant gran es que els que van darrera el grup han d'apretar més per no perdre als de davant. De fet ès una mica complicat anar tots al mateix ritme. A mi personalment ja sabeu que m'agrada rodar tranquil i disfrutant del paissatge, perque si no del viatge l'únic que veus ès l'asfalt, i haig de reconèixer que la carretera sempre m'ha fet molt de respecte, ja que la més minima badada meva o la més petita imperfecció a l'asfalt ens pot fer caure. Per aixó quan em vull desfogar me'n vaig a fer una sortideta OFF-ROAD :wink:
En fi, el meu suport a la teva reflexió.
Vssssssssss
Imatge
UN BON OFF-RIDER NO RECULA MAI!. DONA MITJA VOLTA I CONTINUA.

Avatar de l’usuari
Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Entrada Autor: Pere » dg. feb. 18, 2007 10:50 pm

Xavi, tens tota la raó, que potser si la corva la hages agafat per aqui, o per alli , que potser amb uns pneumatics mes......, o potser amb un asfalt mes no se que etc etc....., pero en definitiva si hages corregut menys, i per una carretera que mai havia fet, segur que no hauria tingut l'ensurt , de fer la corva pel dret, i sort encara........amb en Depardie, que li ha passat el mateix a la mateixa corva, ho hem comentat (ell ja ho confirmarà) pero crec coincidim en que l'ecces de velocitat en una carretera desconeguda a fet que tinguessim l'ensurt, que per sort no a anat a mes, però, a mí em fa reflexionar, com be dius. :wink: :wink:

Avatar de l’usuari
Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dg. feb. 18, 2007 11:10 pm

Xavi, jo també estic totalment d’acord amb tu...

Crec que el ritme de la sorida podria ser una mica més tranquil,
a tots en alguns moments ens agrada corre, però anant 30 motos no ho trobo gents prudent...

Suposo que molts podeu pensar, que cadascú pot marcar-se ell sol el ritme,
i que vagi a la velocitat que consideri oportuna, però també hem de pensar en la resta de companys...

Que passaria si un de nosaltres tingués un accident greu ????

Som masses motos circulant juntes, i crec que en Xavi dient que el millor és fer MOTO TURISME, ho ha clavat...

Un altre tema molt important és el de les cruïlles, cada vegada que os veig adelentar,
per arribar al principi de la cua el cor se m’encongeix...

Crec que si tots anéssim més tranquils, no tindríeu que corre tant...

Nosaltres també farem el propòsit....

La Pròxima sortida MOTO TURISME de veritat...

:!: i Vvvvvsssss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino


Vvvvvvssss

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dl. feb. 19, 2007 8:28 am

Si que és veritat que en alguns moments es corre massa. Però la meva caiguda d'hair res te que veure amb la vostra marxa, però si que te que veure a la meua encara inexperiéncia amb conduïr en giravolts.
Demano perdó al Mackinley si el dia de Tamarit va tenir que corre massa. També vaig ser jo :oops: amb la corresponent falta d'experiéncia de rodar en grup i el pensar que pontser anant apoc apoc els podia aburrir.
Però m'hagradat molt que el Xavi tregui el tema, així s'hen pot parlar i el els més novells sempre en sortirem beneficiats.
Gràcies. :form :form :form

Avatar de l’usuari
Cecitiger
Presentats
Entrades: 93
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:18 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Cecitiger » dl. feb. 19, 2007 9:55 am

Hola companys.
M'uneixo a la reflexió que ens ha fet el Xavitiger, per disfrutar de les sortides de MOTOTURISME s'hauria de anar amb molta més tranquilitat, i a disfrutar de la conducció, del paisatge..., i dels que anem de copilot que també poguem disfrutar'ho amb seguretat.
Esperem que tots vosaltres desprès de llegir aquest post mireu de valorar del que ens ha explicat esl nostre company Xavitiger.
Salut i a reveure.
Imatge

Avatar de l’usuari
DAVID973
Presentats
Entrades: 154
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 1:23 pm
Ubicació: Agramunt(Lleida)

Entrada Autor: DAVID973 » dl. feb. 19, 2007 9:55 am

Anims Joan espero ke nomes hagi estat un ensurt
Ens veiem :wink:
SALUT I KILOMETRES!!!

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dl. feb. 19, 2007 10:02 am

Mckinley ha escrit:El problema d'anar en un grup tant gran es que els que van darrera el grup han d'apretar més per no perdre als de davant. De fet ès una mica complicat anar tots al mateix ritme.
Es així mateix, en el meu cas particular m'agradaria anar mes tranquil perquè encara que surto mentalitzat per fer-ho hi ha moments (molts) que he d'apretar massa per seguir el ritme, amb el resultat de que pateixo en lloc de gaudir.

Ahir vaig rodar molts kms. sol .... es va trencar el grup al trobar cotxes circulant molt lents i en zona de curves ... i aixó comporta que si el grup de cap no afluixa la marxa els de darrera van de corcoll.

També es cert que soc conscient de que un grup tan números es difícil de que sigui homogeni i t'has d'adaptar a les circumstàncies, però....sempre hi ha el però!!!

V'sssss

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. feb. 19, 2007 11:29 am

Nois, os recordo el brieffing de la 1ª sortida oficial de Mototurisme Catalunya, a la benzinera dels Brucs l'any passat:

..............................................

BON DIA A TOTHOM

com tots sabeu, ens hem reunit aqui als Brucs per fer la 1ª sortida de Mototurisme Catalunya. Molts ens con.neixem i molts d'altres no. Som gent vinguda d'arreu de Catalunya, gent de Tarragona, Lleida, Girona i Barcelona. Som gent que estimem anar en moto i gent que estimem la nostra Catalunya. Potser trobarem a faltar algú, que malauradament ja no és amb nosaltres, encara que el portem dins el nostre cor.

Nosaltres som en Jordi, en carles, l'Albert i el Randy. Os preguem que qualsevol problema que surti, per petit que sigui, ho comuniqueu a qualsevol de nosaltres i farem tot el possible per sol.lucionar-ho.

Respecte a la ruta que farem, procurarem portar el ritme delque vagui al davant, que serà l'Albert.No serà ni molt alt ni molt baix. Serà un ritme apte per tothom. En principi el recorregut no té pèrdua. Això si, si hi hagués alguna cuïlla conflictiva, esperarem a que passin tots per reempendre la marxa. Bla bla bla.....

Preguem que ningú es prengui aquesta sortida com una demostració de la potència de la seva moto ni de la seva destreça als revolts. Ningú ha vingut aqui a demostrar res. Sortim tots plegats. Tots. Simplement hem vingut a gaudir d'una bona ruta, a gaudir d'na bona companyia, a gaudir de la visita a les caves, i els que anem a dinar, a gaudir dels calçots i d'una bona sobretaula.

Bla bla bla.......

.......................................................
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. feb. 19, 2007 11:38 am

Crec que tot aixo es una mica més sencill.

Xavi crec que tens raó que fem una sortida de Turisme en Moto i no anem a fer carreres.
Pero tambe es veritat que si hi ha un tram de revolts divertit, tothom el voldra disfrutar al seu ritme i al seu gust.

Jo crec que el que TOTS (JO EL PRIMER) hem de tenir en conte es on son els nostres limits i no intentar anar més lluny d´aquestos.

SI els del davant van mes rapids, doncs cap problema. Els que vagin darrera ja arribaran.
Crec que MAI a ningu se li ha dit que anava massa lent ni res de semblant.
Es mes els primers descansen una estona, fan un cigarret, 4 fotos,.... i cap problema.

Aixo es en trams de rvolts.
Una altra cosa son en trams per nacionals i carretres rectes, que si que el ritme hauria de ser sempre el legal, de fet excepte el primer tran de l´altre dia a Tamarite sempre ha estat aixi.

I despres de parlar amb els que guiaven la ruta aquell dia ja es va anar reduint la velocitat en aquest tipus de vies.

Per el tema de les cruïlles la sol.lucio tambe es molt sencilla.
A mi tampoc no m´apassiona massa anar avançat a totes les motos a alta velocitat per recuperar possicions i esta alerta al següent encreuament.

La sol.lucio mes facil per que aixo no passes seria que tothom anes circulant i al arribar una cruilla no hi ha ningu darrera teu doncs tu et pares i esperes a que arribi la resta de la gent.

I aixi entre tots controlem el tema.


Es la meva opinió, espero que TOTS aneu dient que en penseu, ja que aquest es un tema crec que MOLT IMPORTANT ja que d'ell depen la SEGURETAT de cadascu de nosaltres i el fet de poder DISFRUTAR el maxim TOTS en cada sortida.
Steelman l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 19, 2007 6:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dl. feb. 19, 2007 11:53 am

Steelman ha escrit:La sol.lucio mes facil per que aixo no passes seria que tothom anes circulant i al arribar una cruilla no hi ha ningu darrera teu doncs tu et pares i esperes a que arribi la resta de la gent.

I aixi entre tots controlem el tema.
Ostres...!!! , veus??? no hi havia caigut .... miraré de posar-ho en pràctica la propera sortida.

Si al anar sol hagués substituït al company que estava a una cruïlla, aquest no hagués tingut que córrer tant per agafar altra cop als de davant. Gràcies per l'aclariment.... xerrant senten la gent !!!! :lol: :lol: :lol:

V'ssssss

Avatar de l’usuari
johnnyenglish
Presentats
Entrades: 25
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:25 am

Entrada Autor: johnnyenglish » dl. feb. 19, 2007 2:02 pm

Hola a tots,

Jo personalment m´he fet mes "rectes" o tombs quadrats, per anar massa relaxat que quan vaig una miqueta "a cuchillo".
El limit, en moto, només s´el pot posar un mateix. Cadascu ha de saber on es el seu i en consequencia triar el ritme adequat per no sobrepassar-lo

Salut i gass

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dl. feb. 19, 2007 2:37 pm

johnnyenglish ha escrit:El limit, en moto, només s´el pot posar un mateix. Cadascu ha de saber on es el seu i en consequencia triar el ritme adequat per no sobrepassar-lo
Això ho tenim tots mes o menys clar, però es diferent rodar dos o tres motos a fer-ho 30 ó 40. Ja se'n va parlar fa mesos d'això ... però costa polir-ho

V’ssssss

Avatar de l’usuari
RafaCarme
Presentats
Entrades: 555
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallés

Entrada Autor: RafaCarme » dl. feb. 19, 2007 6:27 pm

Hola, a veure si puc aportar alguna cosa útil en aquest tema:

En primer lloc em situaré:
LA NOSTRA FORMA DE PORTAR LA MOTO ES D'UNA CONDUCCIÓ TRANQUILA, ARRISCAN POC, EL MÍNIM POSSIBLE.

Es cert que també, ahir per a nosaltres, el ritme d'alguns trams era una mica alt, peró també tinc que dir que ningú ens obliga a correr. Jo acostumo a cedir el pas al de radera quan entenc que puc anar massa lent.

Per una altre banda, es un bon signe que es comentin les coses per tal de millorar-les si es possible. Amb aquest aspecte l'iniciativa de Xavitiger ha sigut molt encertada, i com s'ha comprovat, es un tema que caldría pulir.

En qualsevol grup humá hi ha diferents punts de vista i maneres de fer,encara que hi hagi un denominador comú en els seus individus, que en aquest cas es El disfrutar de la moto.

Es cert que, encara que coneguis bé el teu límit, cuand vas en grup i el ritme es més alt que el teu, també apretes més, simplement per no entorpir als que van a radera, peró no es la solució millor, perque llavors pot venir l'ensurt pel que va per sobre del seu límit.

Fer que els que poden i volen anar més rápid vagin al ritme dels "lents" tampoc es la sol.lució, perqué obviament, també han de poder disfrutar com ells creguin.

Contentar a tothom es dificil, per no dir quasi impossible, però amb sentit comú i molta má esquerra es pot trovar una solució pactada que sigui satisfactoria per a tots.

Crec que Jordi ha donat una solució molt practica, es a dir, per a mí, LA SOLUCIÓ, la més senzilla.

Els que vulguin correr que corrin i els demés, ja arrivarem, com veieu, ja me he inclós directament en el sector "cargol" ( dels lents convençuts).
Estic segur, per altre part, que algunes de les nostres incondicionals copilots agrairán també un ritme més adequat, tant en un sentit com en un altre.

Es l'única manera de que tothom pugui disfrutar al seu ritme.

Personalment no crec ni que sigui necesari esperar-nos a cada cruilla, perque si sabem el destí i algunes referencies de la ruta, no crec que ningú es perdi i no arrivi a l'hora de dinar. En tot cas, estant una mica pendent dels tels móvils per algun cas de perdua, potser sería suficient.

Quan sortim en autocaravana ho fem així, d'una manera voluntaria, pero a la vegada obligats per no poder parar tots junts degut al volum dels vehicles. Ens anem trobant en algun punt del camí, pero no sempre, i es la millor manera de disfrutar de la companyía pero cadascú al seu ritme.

No vull deixar d'agrair als organitzadors i encarregats de controlar la sortida, l'esforç que suposa el que tot sorti bé.

Una salutació,

Rafa

Avatar de l’usuari
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dl. feb. 19, 2007 7:12 pm

Bé, Xavi....
Saps que coincideixo amb tu pràcticament amb tot, però demanes una reflexió, i jo la faig, com sempre en veu alta.

Jo crec que córrer, en principi és molt relatiu. El tema de sensacions i seguretat sobre de la moto, és una cosa molt subjectiva, hi ha vegades difícil de valorar (fins que no vas a terra....).

Últimament és cert que s’estan acumulant una sèrie d’incidents, que tot i quedar en simples anècdotes, caldria analitzar.

Personalment crec que tot està en una manca d’informació i de criteris relatius a la manera de funcionar en una sortida en grup.

Jo, ja fa temps que ho demanava, en l’antic foro, tot fent una reflexió....
burruktala ha escrit:.......... No és la primera vegada que sento que anem molt ràpids, o d’altres que voldrien anar més lleugers però no es veuen decidits a avançar. Evidentment aquí si que hi ha un debat.

- Com es te que circular en una sortida multitudinària de Mototurisme.cat ?

Queda com clar (per aclamació), que el sistema emprat a Morella, ha estat satisfactori, pero jo crec que es te que concretar com ho fem.
No se si ha Morella tothom tenia clar el sistema a seguir (home, al final suposo que te’n dons compta). Quant avançàvem els que ens quedàvem a les cruïlles, no sempre tenies facilitat per avançar.
Molts suposo que van pensar, - On va aquest carrerilles, boig!!!
Home, per lo de carrerilles, res! Que per fer el rondo de les cruïlles se’n te que ser una mica , ja que costa anar del final de la cua fins el cap. Guanyar 5 o 10 minuts quant es circula ràpid, no es fàcil, però em va quedar clar, sobretot a l’inici, que ningú s’esperava que l’avancessin (i no parlo d’avançar en continua o a lo loco, eh!)

Jo crec que el que ara necessitaríem, és que algú deixes clar en cada sortida, i previ a aquesta, com es circularà.
Cada vegada crec més evident que la desinformació i la insconsiencia, porta problemes, i penso que aquest és un dels punts febles de la colla.
Caldria preguntar als companys que venien per a primera vegada, i a molts dels que ja son o comencen a ser habituals, que en van pensar de com va funcionar la sortida (a nivell de circulació, eh!!) i si tenien clar el procediment a seguir.

- Se’ls hi havia dit que si veien desaparèixer els de davant seu, no calia córrer per atrapar-los ja que les cruïlles estaven cobertes, i per tant no calia perdres?
- Sap tothom que quant ve un que fa el rondo de cruïlles, cal apartar-se i facilitar el pas, o millor, tot hi sabent-t’ho qui s’aparta?
- És evident que anar per carretera , bona, a 150 al cap, obliga als demés a correr molt per seguir mínimament. Tot i que normalment és un grup que respecte les normes de seguretat......
- Podem avançar el que portem davant?
- Quant circulem en “formació”, cal seguir algun esquema?


Jo soc dels que crec que tot això tindria que estar mínimament definit com tornava a demanar fa uns dies en un post ja desvirtuat hores d’ara...
burruktala ha escrit:
No creieu que en aquest foro, li falta quelcom que els nous visitants tindrien que saber.
Bé!!! Vull dir que quant un s’apunta a Mototurisme.cat, ho fa sense saber ven bé quines son les seves normes de funcionament...

... que també caldria fer una mica una secció de com es funciona a l’hora de circular en una sortida multitudinària de Mototurisme.
Tot i amb això crec que el sistema que es segueix actualment per fer el rondo de cruïlles, tot i que demostradorament efectiu, no es del tot correcte. És cert que quant remuntem fins al cap de grup, tenim que córrer força.


M’agrada aquest foro, perquè hi ha posts com aquest.
Deixo el tema aquí, que ja he escrit prou. Tot i que em queden unes quantes coses que les deixo per altra moment.

Ah!!! I que per sobre de tot opino que la sortida va sortir de conya i com sempre un 10 pels organitzadors. Que un detall, tot i seriós, no enteli una mega sortida, perfectament preparada.

Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dl. feb. 19, 2007 7:13 pm

Hola nois/es:

Es difícil molt difícil trobar una solució que ens plagui a tots i més quand són grups tan nombrosos 30 motos, on vas a parar!...
Una opció que ja s'apunta en un altre dels missatges d'aquest post seria el de crear grups de cinc o sis motos, segons nivells d'experiència,, capacitats, etc., molt cremats, cremats, llebres, tortugues, cargols, orugues... i que a cada un dels grups hi hagués un road líder, es a dir, algú que conegués la ruta o que com a mínim tingués notícia de per on s'ha d'anar per arribar al destí i marcar un punt intermig de trobada de control...
De tota manera, hi ha una solució que es la "desfilada" que de fet és el que fem quan tractem d'anar tots junts, en tot cas, respectant estrictament els límits legals de les nostres carreteres, a menys que estiguin mullades, fang o qualsevol altre imprevist per l'estil, qualsevol hauria de ser capaç de seguir el ritme dels altres... sinó es així, és perqué algú està incomplint les normes de circulació i aixó sempre es un perill per ell, i pels que l'acompanyin...
La desfilada, es aborrida per a alguns, en canvi per a mí es atractiva, m'agrada anar envoltat de companys amics que van disfrutant del mateix de que disfruto jo: paisatges, el sorollet dels nostres motors, la dansa harmónica dels cosos i màquines en prendre les curves, etc., però si el que és vol és anar a sac, no ho podem fer a les sortides col·lectives, per aixó estan tots els altres caps de setmana...
Que difícil...
Gràcies Xavi i tots els demés per a compartir aquestes reflexions en veu alta...- és un dir, es clar!-...

V'sssssssssss

Avatar de l’usuari
Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dl. feb. 19, 2007 7:55 pm

trankis que si us faig jo de guia per la sortida empordanesa, no podreu correr massa 8) , m'agrada anar caçant bolets mentre condueixo :lol:
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Avatar de l’usuari
Mckinley
Presentats
Entrades: 347
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
Ubicació: Calella

UNA REFLEXIÓ SOBRE LA SORTIDA (CALÇOTADA)

Entrada Autor: Mckinley » dl. feb. 19, 2007 8:30 pm

Jo crec que una bona solució perque tothom pogués anar al seu ritme, sería donar a cada moto un full tipus road-book per poder posar-lo sobre el dipossit, i a on hi fossin marcades totes les cruilles i els punts a on parar per re-agrupar-se, visitar algun lloc, o pel que sigui; d'aquesta manera tothom podria anar al seu ritme sense por de perdre's i al mateix temps ja s'anirien formant els grupets per ells sols, aixi tots contents i ningú hauria d'estar marcant les cruïlles o esperant als que venen darrera.
Bé, és una opinió.
Vssssssssssss.
Imatge
UN BON OFF-RIDER NO RECULA MAI!. DONA MITJA VOLTA I CONTINUA.

Avatar de l’usuari
RafaCarme
Presentats
Entrades: 555
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallés

Re: UNA REFLEXIÓ SOBRE LA SORTIDA (CALÇOTADA)

Entrada Autor: RafaCarme » dl. feb. 19, 2007 8:44 pm

Mckinley ha escrit:Jo crec que una bona solució perque tothom pogués anar al seu ritme, sería donar a cada moto un full tipus road-book per poder posar-lo sobre el dipossit, i a on hi fossin marcades totes les cruilles i els punts a on parar per re-agrupar-se, visitar algun lloc, o pel que sigui; d'aquesta manera tothom podria anar al seu ritme sense por de perdre's i al mateix temps ja s'anirien formant els grupets per ells sols, aixi tots contents i ningú hauria d'estar marcant les cruïlles o esperant als que venen darrera.
Bé, és una opinió.
Vssssssssssss.
Em semble també una bona idea.

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dl. feb. 19, 2007 10:02 pm

Si em permeteu, i espero que ningú s'enfadi o es molesti, us vull dir una cosa. Es tracta d'una qüestió més aviat de caire íntim, emotiu...
Desde que vaig començar a formar part d'aquest fòro, d'aquesta magnífica família, que us estimo a tots. Tots vosaltres formeu ja part de la meva vida, i em sabria molt greu, però molt greu, que algun dia ens haguèssim de penedir d'alguna cosa.
Fa uns dies, en Miquel i la Carme, van patir un accident just devant meu.
El més curiós de tot però, i us juro que hi vaig estar donant voltes i més voltes ja a casa meva, és que jo sabia que allò passaria. Veia al Miquel conduir d'aquella manera sobre aquell asfalt brut i humit, i sabia que acabaria per anar-se'n al terra acompanyat de la Carme.
Vaig tenir diverses oportunitats de dir-li al Miquel que afluixés el seu ritme, però malauradament no ho vaig fer, pensant equivocadament que ell controlava totalment la situació...
Ahir, ell em dirà que no n'hi ha per tant, vaig patir moltíssim pel nostre amic Ramon, en James Bond. Veure les tumbades que feia damunt d'quells rastres de fang que hi havia a la carretra em va descolocar.
Ahir el veia a terra!!!.
Va ser veient això que vaig començar a pensar que hi havia quelcom que no rutllava massa bé...
Està clar que el Ramon controla, però ahir, i aquest només és un exemple, es pujava per les parets!!!
Aquí s'han dit diverses coses en referència al meu comentari inicial. Tots teniu raó, i estic segur que entre tots trobarem la manera de seguir millorant les nostres sortides.
Però una cosa us vull demanar...NO US FOTEU MAL SI US PLAU!!!
P.D.: Tot això ho diu un al qui li encanta corre molt!!!
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Respon

Torna a “2007”