03 - Ruta per l'Empordà. 25 Març #16

Sortides mensuals de l'any 2007

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dt. març 20, 2007 11:54 pm

Aqui hi ha 2 opcions:

OPCIO 1 (Anem be de temps)

Si anem be de temps fem la següent ruta:



Un cop a la banda sud del Ter, a pocs metres comença la carretera de Sant Llorenç de les Arenes, la carretereta amb revolts es gairebe idilica per les casetes i els camps regats pel Ter, fins a la Vila Comtal de Foixa, Les casetes de Foixa son habitades per gent molt pobre i miserable :lol: Imatge

al poble hi ha un castell-residencia, pero poc que hi estem convidats....encara :lol:

Imatge

la carretera fins a foixa val la pena, i hi ha el restaurant Can Quel, on es menja be

Imatge

un cop passat el poble arriben al cap de res, a la carretera La Bisbal-Girona, retorcim la banya a la moto i de pet cap a Girona. COMPTE que hi ha un Stop no senyalitzat en l'empalme amb la carretera

Imatge
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Avatar de l’usuari
Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dt. març 20, 2007 11:56 pm

opcio 2: NO TENIM TEMPS!!

si no tenim temps, despres de Travessar el Ter a Sobranigues, enlloc d'anar cap a Sant Llorenç de les Arenes - Foixa, enllacem directament cap a Flaça-Bordils-Celrà GIRONA i aqui no ha passat res
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Avatar de l’usuari
Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dc. març 21, 2007 12:10 am

de regal un petit esquema per travessar Girona, es una ruta una mica mes llarga pero es mes maco anar per Pont Major, que per sarriá de Ter, que es lleig de collons i hi ha rotondes per avorrirse

Entreu per Girona Nord-Campdorà. S'entra a Girona per Pont Major i es va resseguint el riu fins entrar per al barri de Pedret, fins a arribar a la rotonda del hospital (sant ponç) girant a l'esquerra un cop tornats a creuar el riu, hi ha una rambla que quan surti de Girona i passi per sobre l'autopista, menarà al poble de Sant Gregori

Imatge
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Avatar de l’usuari
Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Entrada Autor: Gerard » dc. març 21, 2007 12:15 am

Nosaltres al final no vindrem.
Esperem que sigui un dia genial per tots vosaltres, que ho passeu igual de ve que sempre i esperarem veure les fotos.

Vsssssssssssssss.

Avatar de l’usuari
Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dc. març 21, 2007 12:16 am

PER SI ALGU ES PERD durant el trajecte:


durant la 1º etapa (Girona- Sant Martí d'Empuries) buscar la c-31 (direccio Figueres) el poble de Sant Marti d'Empuries esta 3 km al nord de L'Escala


durant la 2a etapa:
Nomes cal anar direccio cap a l'interior (est) i agafar la N-II. Tot deu a Girona coneix Sant Gregory
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Avatar de l’usuari
Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dc. març 21, 2007 12:26 am

Ultima nota:

m'agrada anar tranki, no penso pasar dels limits legals, no tombar mes de lo necesari, si algu vol correr, que s'estudii la ruta i que ens vagi preparant el vermut
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Avatar de l’usuari
LLUÍS
Presentats
Entrades: 6
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 7:26 am
Ubicació: CALELLA

Entrada Autor: LLUÍS » dc. març 21, 2007 7:14 am

Finalment l'Isabel i jo no podrem vindre.
Fins la propera !!!!!!!

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. març 21, 2007 7:51 am

atramuntanat ha escrit:Ultima nota:

m'agrada anar tranki, no penso pasar dels limits legals, no tombar mes de lo necesari, si algu vol correr, que s'estudii la ruta i que ens vagi preparant el vermut
Al respecte s´ha obert un fil on hi ha
Consells en les sortides de mototurisme

;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dc. març 21, 2007 8:59 am

Steelman ha escrit:
atramuntanat ha escrit:Ultima nota:

m'agrada anar tranki, no penso pasar dels limits legals, no tombar mes de lo necesari, si algu vol correr, que s'estudii la ruta i que ens vagi preparant el vermut
Al respecte s´ha obert un fil on hi ha
Consells en les sortides de mototurisme

;)
si, es una bona iniciativa, despres de parlar amb alguns participants a la calcçotada, temia que aquesta sortida s'espatlles per tenir fluixa la molla del gas,
disfruto anant tranqui, i si faig el burro la jefa em carda cleca
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Avatar de l’usuari
Manel
Presentats
Entrades: 260
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 1:04 pm
Ubicació: Barçalona

Entrada Autor: Manel » dc. març 21, 2007 10:35 am

miquelpericas ha escrit:
Manel ha escrit: HOla MIQUEL.

JO TAMBE SORTIRE DE BCN SI VOLS PODEM ANAR PLEGATS CAP A GIRONA, JO CREC QUE SORTIN A LES 8 HORAS TENIM TEMPS DE TOT. :ban
Sortint a les 8 anem fantàsticament bé de temps. D'on de Barcelona ets? Jo visc a Sarrià. Per on tenies pensat sortir? Pel Nus de la Trinitat o per la Diagonal? Jo pensava sortir per la Diagonal, per agafar l'autopista i poder parar en aquesta estació de servei "misteriosa", jejeje. Com ho tens tu?

Encara no és del tot cert que vingui. Espero confirmar-ho demà o demà passat, a molt tardar. Però podem anar-ho organitzant per si de cas, jejeje.
HOLA MIQUEL:

JO VISC A LA PL.CERDA PUC SORTIR PER ON VULGUIS EN PRINCIPI PENSABA SORTIR PER LA TRINITAT I AUT. A GIRONA CREC QUE ES LO MES RAPID PER BELLATERRA JA QUE DONA MOLTA VOLTA. DIGUEM QUELCOM.
SOCI AMM Nº 260

Avatar de l’usuari
Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dc. març 21, 2007 11:06 am

hola nois

vul remarcar que l'hora de sortida ( es a dir la caravana es posa en marxa) a les 10 o'clock

si arribeu a les 10 i 5 agafeu directament la carretera dels Angels i atrapeu la caravana
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. març 21, 2007 2:22 pm

PereBMW ha escrit:Companys.......... :crys :crys :crys :crys :crys :crys ........ no podre venir.....
Joooooooooooo!!!! :( Doncs vinga, ja ens veurem altre dia. recorda que a casa tinc una cosa per tu, ja m'avisaràs quan tornis a estar per aqui, val?

Bona estància a les terres del nord. No penquis massa.


Mckinley ha escrit:Hola nois doncs resulta que tampoc podrem venir a aquesta ruta, ja que avui m'han dit que aquesta setmana encara no tindrem la moto.....
Però segur que ja l'han cobrat, oi?? :evil:

Ja ens veurem a la propera sortida si Déu vol, no pateixis. Mentre, a mirar fotos, clar.


atramuntanat ha escrit:.... un cop passejat pel poble i veure el mar (randy, dedicat a la teva jefa :lol: )....
Gràcies, jejejeje. que si no et matarà, ja t'ho va dir!!!! :lol:
Silvestre Tornassol ha escrit:Passeu-nos a la llista definitiva! 8) 8) 8)
Sortiràs amb els de Bcn ciutat o també vols sortir de l'àrea de Bellaterra i anar xino-xano fins Girona? :roll:
Depardie ha escrit:Nosaltres al final no vindrem.
Esperem que sigui un dia genial per tots vosaltres, que ho passeu igual de ve que sempre i esperarem veure les fotos.


Vsssssssssssssss.
Osti, no ens vindrà la millor reportera del fòrum???? :( :( :(

Doncs fins la propera, nois. :wink:
LLUÍS ha escrit:Finalment l'Isabel i jo no podrem vindre.
Fins la propera !!!!!!!


Altre dia serà, no patiu. :wink: :roll: :(
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. març 21, 2007 5:47 pm

Manel ha escrit:
miquelpericas ha escrit:
Manel ha escrit: HOla MIQUEL.

JO TAMBE SORTIRE DE BCN SI VOLS PODEM ANAR PLEGATS CAP A GIRONA, JO CREC QUE SORTIN A LES 8 HORAS TENIM TEMPS DE TOT. :ban
Sortint a les 8 anem fantàsticament bé de temps. D'on de Barcelona ets? Jo visc a Sarrià. Per on tenies pensat sortir? Pel Nus de la Trinitat o per la Diagonal? Jo pensava sortir per la Diagonal, per agafar l'autopista i poder parar en aquesta estació de servei "misteriosa", jejeje. Com ho tens tu?

Encara no és del tot cert que vingui. Espero confirmar-ho demà o demà passat, a molt tardar. Però podem anar-ho organitzant per si de cas, jejeje.
HOLA MIQUEL:

JO VISC A LA PL.CERDA PUC SORTIR PER ON VULGUIS EN PRINCIPI PENSABA SORTIR PER LA TRINITAT I AUT. A GIRONA CREC QUE ES LO MES RAPID PER BELLATERRA JA QUE DONA MOLTA VOLTA. DIGUEM QUELCOM.
Manel,

Jo et provosava de sortir per la Diagonal per trobar-nos amb la gent que queda a l'estació de Bellaterra i així pujar tots junts. Si creus que la sortida de Trinitat ha de ser més ràpida per trobar-nos amb la gent de Bellaterra, sortim per allà. Com tu vegis. On quedem?
Randy-650 ha escrit: Cómo llegar:
Desde Barcelona centro:
- Por Av. Meridiana: Autopista C-58 dirección Sabadell-Terrassa. Salida 7-B enlaza con autopista AP-7 dirección Tarragona-Lleida. Coger salida 21 – Área de Servicio de Bellaterra.
- Por Av. Diagonal: Autopista A-2 dirección Lleida-Tarragona. Pasada la salida Molins de Rei, enlazar con la AP-7 dirección Gerona-Francia por los carriles centrales, Coger salida 21 – Área de Servicio de Bellaterra.
- Por Túneles de Vallvidrera: Salida E-9 Gerona-Francia por carriles centrales, Coger salida 21 – Área de Servicio de Bellaterra.

Desde el aeropuerto de Barcelona:
-Autopista A-2 dirección Lleida-Tarragona. Pasada la salida Molins de Rei, enlazar con la AP-7 dirección Gerona-Francia por los carriles centrales, Coger salida 21 – Área de Servicio de Bellaterra
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. març 21, 2007 5:48 pm

Depardie ha escrit:Nosaltres al final no vindrem.
Esperem que sigui un dia genial per tots vosaltres, que ho passeu igual de ve que sempre i esperarem veure les fotos.

Vsssssssssssssss.
:( ... amb la ilusió que em feia conèixer a la campiona dels acrònims...

Bé, la pròxima sera! :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. març 21, 2007 5:49 pm

Steelman ha escrit:
atramuntanat ha escrit:Ultima nota:

m'agrada anar tranki, no penso pasar dels limits legals, no tombar mes de lo necesari, si algu vol correr, que s'estudii la ruta i que ens vagi preparant el vermut
Al respecte s´ha obert un fil on hi ha
Consells en les sortides de mototurisme

;)
A mi també m'agrada anar tranquil! :)

Per cert, jo no tinc (encara) la roba que s'aconsella en el fil... :cry: :cry: Espero que em disculpeu... :oops: :oops: Prometo anar a Andorra quan abans per equipar-me com deu mana, d'acord? :wink:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. març 21, 2007 5:53 pm

Atramnuntanat,

Moltissimes gràcies per l'extensa informació de la ruta que estàs fent. Provaré de crear-me un document per saber on som a cada moment durant la sortida. Però t'haig de confessar que espero no perdre el grup, o no tindré ni idea d'on nassos som! jajajajaja La informació que has donat és tan exhaustiva que no he sigut capaç de seguir-la. No pas per culpa teva, per descomptat, sino per la meva desconeixença del terreny. :P
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dc. març 21, 2007 7:02 pm

Randy-650 ha escrit:


Osti, no ens vindrà la millor reportera del fòrum???? :( :( :(

miquelpericas ha escrit:
:( ... amb la ilusió que em feia conèixer a la campiona dels acrònims...

Bé, la pròxima sera! :D

:crys :crys :crys :crys :crys :crys Estic emocionadaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!

La pròxima sortida segur que ens veiem.... :!: :!: :!: :!:

Si us plau feu videos, i penseu que la Carme ja torna està en actiu, i os aclivellarà a fotos.... :wink: :wink:

:!: i Vvvvssss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino


Vvvvvvssss

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. març 21, 2007 8:02 pm

miquelpericas ha escrit:Però t'haig de confessar que espero no perdre el grup, o no tindré ni idea d'on nassos som!

Per això no pateixeis, ja veuràs com no es perd ningú, a cada cruÍlla o rotonda conflictiva i veuràs un de mototurisme indican per on s'ha d'anar.

V'sssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Manel
Presentats
Entrades: 260
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 1:04 pm
Ubicació: Barçalona

Entrada Autor: Manel » dc. març 21, 2007 8:33 pm

miquelpericas ha escrit:
Manel ha escrit:
miquelpericas ha escrit: Sortint a les 8 anem fantàsticament bé de temps. D'on de Barcelona ets? Jo visc a Sarrià. Per on tenies pensat sortir? Pel Nus de la Trinitat o per la Diagonal? Jo pensava sortir per la Diagonal, per agafar l'autopista i poder parar en aquesta estació de servei "misteriosa", jejeje. Com ho tens tu?

Encara no és del tot cert que vingui. Espero confirmar-ho demà o demà passat, a molt tardar. Però podem anar-ho organitzant per si de cas, jejeje.
HOLA MIQUEL:

JO VISC A LA PL.CERDA PUC SORTIR PER ON VULGUIS EN PRINCIPI PENSABA SORTIR PER LA TRINITAT I AUT. A GIRONA CREC QUE ES LO MES RAPID PER BELLATERRA JA QUE DONA MOLTA VOLTA. DIGUEM QUELCOM.
Manel,

Jo et provosava de sortir per la Diagonal per trobar-nos amb la gent que queda a l'estació de Bellaterra i així pujar tots junts. Si creus que la sortida de Trinitat ha de ser més ràpida per trobar-nos amb la gent de Bellaterra, sortim per allà. Com tu vegis. On quedem?
Randy-650 ha escrit: Cómo llegar:
Desde Barcelona centro:
- Por Av. Meridiana: Autopista C-58 dirección Sabadell-Terrassa. Salida 7-B enlaza con autopista AP-7 dirección Tarragona-Lleida. Coger salida 21 – Área de Servicio de Bellaterra.
- Por Av. Diagonal: Autopista A-2 dirección Lleida-Tarragona. Pasada la salida Molins de Rei, enlazar con la AP-7 dirección Gerona-Francia por los carriles centrales, Coger salida 21 – Área de Servicio de Bellaterra.
- Por Túneles de Vallvidrera: Salida E-9 Gerona-Francia por carriles centrales, Coger salida 21 – Área de Servicio de Bellaterra.

Desde el aeropuerto de Barcelona:
-Autopista A-2 dirección Lleida-Tarragona. Pasada la salida Molins de Rei, enlazar con la AP-7 dirección Gerona-Francia por los carriles centrales, Coger salida 21 – Área de Servicio de Bellaterra
hola Miquel.

Con que vius a Sarria que tal si ens trobem devant de la porta del Palau de Pedralbes o sigui a la Diagonal a les 8 h. i anem direccio Bellaterra, no crec que tardem 30 minuts per arribari, la unica pega seria el Vent, que ja me esta tocan lo que no sona fa dos dies.
SOCI AMM Nº 260

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. març 21, 2007 8:45 pm

De l'Hospital de Barcelona a la Diagonal, davant d'El Corte Inglés a l'area de Bellaterra aquella hora del dematí d'un diumenge hi estareu 15 minuts sense corre.

Diagonal, A-2, A-7 direcció Girona després de Molins de Rei.

V'ssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Respon

Torna a “2007”