Sortida al Montseny (23-Abril-2006) #05

Sortides mensuals de l'any 2006

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2028
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Sortida al Montseny (23-Abril-2006) #05

Entrada Autor: Mototurisme » dg. gen. 14, 2007 8:17 am


Imatge


carles ha escrit: Va, les fotos:

De camí a l'Arboç a trobar l'Albert i la Carme, pel pantà de Foix.
No m'he pogut resistir de parar a l'altra banda de la carretera per fer la foto en condicions!

Imatge

Al cap d'amunt del Coll Formic, una bonica pujada i millor les vistes!

Imatge

Imatge

Imatge

El SetCincTres buscant la foto... :roll:

Imatge

El grup

Imatge

Segona parada a El Brull

Imatge

Imatge

I el Ferran saludant!!!!

Imatge

Ha estat una sortida molt bona, llàstima no haver pogut quedar-me per dinar amb vosaltres... però amb el Mell no ens ho hem passat gens malament, no us ho penseu això!!!

Hem anat per Collsuspina i unes curvetes guapíssimes, i després clar... la carretera de Can Massana, però ja sol. El Mell m'ha indicat el camí i després ja se n'ha anat cap a casa. Gràcies nen!

Fins la próxima!
Randy-650 ha escrit:Ficaré unes poques fotos meves..... 8)

Aqui estem ja tots a punt per sortir, des de Bellaterra.

Imatge

Que anavem a fer el Montseny va arribar a oïdes de la secció DucatiPower. Per cert, com peten....quin sorollet més embriagador!!

Imatge

Alguns estaven contents perquè el cel estava serè, i no ens mollariem.

Imatge

Fins i tot varem tenir una Burgman. Bé, per mi és un Rolls-Royce de dues rodes. Cada dia m'agrada més.....

Imatge

Aqui tenim al guia. Deia que tenia mono de moto. Vaja si en tenia!!!! Durant molt troç vaig anar al darrera seu i em va sorprende. Jo sols tenia que traçar i frenar tal com ho feia ell. Lo que es diu vulgarment "xupar roda". :D

Imatge


Altres que els hi fa gracia que els retratin :lol: Sigues més serio, homeee!!!!!

Imatge

Un troçet d'autopista, 4 carreteres sense trànsit....i vualà!!! comencem a pujar cap el Coll Formic. Allí parem a retratar tots.

Imatge

Al ser un dia emboirat no es podia veure el nostre mar. O sigui, el Mare Nostrum. Però al fons es visualitzava un xic.

Imatge

Una foto del personal comentant la pujadeta...

Imatge

D'aquí ens dirigim cap el poble del Brull. Quina tranquilitat es respira allí, eh?
Per cert, l'edifici gros és l'ajuntament. El del costat,el bar. Però no sé si és el bar de l'ajuntament o què....perquè poca feina han de tenir allí, no creieu? :roll:
Imatge

El jovent tenia gana. Han de créixer!! I què millor que menjar...

Imatge

Mentre altres feien un tallat... :idea:

Imatge

Altres, mentre, prenent la fresca.....

Imatge

I visitant l'esglesia del devant el bar i l'ajuntament..

Imatge
Imatge

Acte seguit ja varem baixar cap a Seva i ens vem despedir del Carles i el MELL, i nosaltres varem continua cap a fer Santa Fe. Potser el troç més maco de tot el recorregut, ancara que no varem parar a fer cap foto. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

I seguidament cap a Ventdelplá, a jalarrrrrrrrrrrrrrr!!!! :D
El guia ens va fer un petit passeig per dins el poble. I tothom ens mirava. Tan lleigos som???? :?
Aqui aparquem devant la Fonda Santa Anna.

Imatge

Una petita mostra del menú pantagruelic.

Imatge

Imatge

Imatge

I les postres.

Imatge

I despres de les despedides, cadascú ja va tornar cap a casa seva, uns per autopista al principi, i altres mica en mica ens anavem despedint sobre la marxa.

Tan sols queda dir......fins la properaaaaaaa!!!!!! :D

Un secret: aquesta excursió m'ha agradat moltíssim. segurament un altre diumenge la Montse i jo la tornarem a fer. Qui s'apunta?
SetCincTres ha escrit:Be, poques coses mes es poden dir de la sortida , sobre tot despres del rollo :lol: :lol: d'en Randy, de tots modos moltes gracies, aixo si despres de fer 500, 1000 2000 o mes revolts, tambe varen veure 500, 1000, o 2000 colors de la natura, que si verd clar, verdo mes fosc, groc etc.
La llastima va ser que, a l'hora de fer el vermout, el "Bar Tramuntana" no tenia el Martini fresc.

El CollFormic.

Imatge

Al arribar a dalt a CollFormic despres de bastans revolts ens vam encomanar al"Santo Ermitaño".

Imatge

Imatge


El grup a "El Brull"

Imatge

Sembla que totom va veure el mirall.

Imatge

i un cop varen trobar una esglesia, varen donar gracies al "Senyor"

Imatge
LUJOISLA ha escrit:hola a todos como ya ampuesto las fotos en parado yo las pongo en marcha.

saliendo para la ruta
Imatge
Imatge
en la carretera el señor RANDYImatge

Imatge
curva a la derechaImatgeImatge
curva ala izquierda
Imatge
esto es lo que me a salido que para un novato no esta mal, si quereis verla en grande a clik en cima de la foto.
Mototurisme Catalunya

Respon

Torna a “2006”