Salutacions Desde Osona( ens Re-presentem)

Per poder escriure en els altres apartats, PRIMER US HEU DE PRESENTAR AQUÍ.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Xaviersa
Presentats
Entrades: 311
Membre des de: dc. des. 02, 2015 12:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

Re: Salutacions Desde Osona( ens Re-presentem)

Entrada Autor: Xaviersa » dc. nov. 25, 2020 9:14 pm

Benvinguda parella.
Àngels i Xavier :senyera
Manresa

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Salutacions Desde Osona( ens Re-presentem)

Entrada Autor: Kinder » dj. nov. 26, 2020 10:10 pm

Re-benvinguts i Re-bentrobats des del Vallès!!!

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Salutacions Desde Osona( ens Re-presentem)

Entrada Autor: Kpeps » dv. nov. 27, 2020 6:26 pm

doncs re-benvinguts desde Manresa, ostres, mirant quan vareu obrir el fil al 2013 ja hi han passat dies -thumbup esperem veure'ns ben aviat :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Esparver
Presentats
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 29, 2013 11:19 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Salutacions Desde Osona( ens Re-presentem)

Entrada Autor: Esparver » dv. nov. 27, 2020 10:24 pm

imagina't el mono de moto! després de vendre la vfr per ser un pou sense fons, el mono l'hem anat passant amb la scoopy sh300 i llogant motos.... tot i així, hem hagut d'anar tancant altres temes abans de tornar a les motos.....

Potser no es el millor moment, però mira, la mestressa, xafardejant va veure d'ocasió les motos que feia molt temps que voliem i mira, ens hem liat..... i clar amb tots els moto turistes osonencs que em venen a veure a la feina, i tots preguntant.... doncs si, encara feia venir mes mono de moto!

Gracies per la re-benvinguda, i esperem presentar-vos les noves montures la setmana vinent!

Salut!

Sam i Dolo

Avatar de l’usuari
Esparver
Presentats
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 29, 2013 11:19 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Salutacions Desde Osona( ens Re-presentem)

Entrada Autor: Esparver » dc. des. 02, 2020 10:29 am

Imatge

Imatge

Dilluns varem anar a buscar les motos a Girona, i ja son a casa..........i com que l'eix transversal es mooooooooolt avorrit, que tal si tornem per Olot, el "nostre" Coll de Condreu ( m'encanta! ) i baixem cap al fons del mar de boira, per tornar a casa creuant osona ?Som-hi!

Tot i que feia fresqueta ( al sol es rodava de nassos!!! ), fins que no ens varem endinsar en la boira, no varem comprovar el fred que feia de veritat!Sols per les carreteres, humides, relliscoses, i anar-li agafant el traç a les noves Honda CB500x i F........si, el cert es que no voliem mes cilindrada........perque a mes cilindrada, mes corres i mes possibilitats de quedar "retratat"........després de l'experiencia de la VFR, on tan que corría llavors em faltaven frens, tirava l'ancla a mitja recta viam si entravem a la corva........retrobar un bicilindric ( la meva primera moto va ser una Honda Revere i la segona una ducati 750 SS ) em fa molt feliç! arribes a una corva, baixes una marxa i cap dins amb il.lusió!!! està relliscós.......cap problema, baixes marxa,entres a la corva i ja pots tornar-hi............amb la VFR i relliscós era..............aiaiai!!!!!!!!!!!baixa marxes, tira l'ancla, resa pare nostres, tirala dins la corva...........uiuiui,aiaiai...........Llons! així només es disfruta en sec i en carreteres on apretar-li.......i sincerament, no son les carreteres que mes m'agradin.......

Per la Dolo no ha sigut un gran canvi, de la GSE a aquesta, potser el mes important es que amb aquesta no li cau a mitja corva, ni fas les corves com la moto vol, sinó com la Dolo vol........

Ara a anar fent sortidetes per la comarca els dies que faci bó i anar agafant l'aire..............a la que matin el bitxo, tenim mooooooooooooltes sortides i direu,home, i perque no heu agafat mes cilindrada? doncs per dos motius.......primer, ens agraden les motos lleugeres i a la Dolo, petites......que ara que ha reduit el seu pes corporal de manera considerable, era important que toqués bé a terra i li fós fácil de portar........també perque si la moto corre menys, jo m'embalo menys que em conec..........i sobretot, perque pensem fer moltes sortides per tot arreu, però amb filosofia de jubilat francés, tenim una Furgo on hi posarem un remolquet,motos al remolc, i on vols anar avui? això no treu que poguem fer sortides per Catalunya i amb el grup, ja sortirem abans, o vindrem el dia abans, aparcarem en un camping, farem la ruta i tornarem.........

Salutacions!

Sam i Dolo

Respon

Torna a “Presentacions”