Presentació i problema

Per poder escriure en els altres apartats, PRIMER US HEU DE PRESENTAR AQUÍ.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Unboncatala
Presentats
Entrades: 162
Membre des de: dv. oct. 11, 2013 7:06 pm
Ubicació: Lleida
Contacta:

Presentació i problema

Entrada Autor: Unboncatala » dj. març 12, 2015 5:08 pm

Molt bones !

De fet no sóc Unboncatalà, sóc el seu pare. Ja ens coneixem de fa un parell d'anys quan -junt amb el meu fill- vam venir a un parell de sortides.

El cas és que jo mai em vaig arribar a registrar, i ara que estic intentant fer-ho tinc un problema: el sistema, per comprovar que no sóc una màquina :catcrazy em pregunta la capital de Catalunya. Jo -per no entrar en discusiions- hi poso que Barcelona. Nanai !!!! Provo amb Lleida (ves, la terra tira !!!!), i tampoc. Penso: "potser he de posar el mateix text", així que introdueixo literalment "Capital de Catalunya". Res !!!

Si us plau, algú em pot ajudar???? És que vull apuntar-me a la ruta del diumenge -sense dinar- i no me'n surto.

Gràcies,

Anton

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Presentació i problema

Entrada Autor: Steelman » dj. març 12, 2015 6:21 pm

Envia'm un privat amb el teu mail

Enviat des del meu XperiaZ2 i Tapatalk
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Presentació i problema

Entrada Autor: Xavier » dj. març 12, 2015 7:11 pm

Segur que si poses que la capital de Catalunya és Reus et funciona... Oi Steelman?

Ja et donarem la benvinguda oficialment amb el teu nick però de moment, sigues molt benvingut!

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Presentació i problema

Entrada Autor: Kpeps » dv. març 13, 2015 12:31 pm

Xavier ha escrit:Segur que si poses que la capital de Catalunya és Reus et funciona... Oi Steelman?

Ja et donarem la benvinguda oficialment amb el teu nick però de moment, sigues molt benvingut!
pero Reus no es un barri de Tarragona ?? :riure :riure a veure si et donen una plaça per inscriuret que van molt solicitades i ja veus,sort en tens del fill :catok :catok
Imatge

Respon

Torna a “Presentacions”