Moderadors: 650X, Kinder, Minina
Josep973 ha escrit:Dodo ha escrit:Josep973 ha escrit:
continua igual, no ?
Que em pots enviar l'enllaç Josep? jo no el sé trovar
Jo tampoc el trovo :oops:
Enviat des del meu SM-N915FY usant Tapatalk
Mototurisme ha escrit:Hola,
La veritat es que ho tenim una mica oblidat el tema i potser seria un bon moment per activar-ho.
El problema que ens trobem es que totes les dades que tenim guardades estan en un mapa de Google Maps i no sabem com poder-lo presentar al fòrum.
Potser algun de vosaltres ens ho podria dir?
No es tractaria només de posar el link per que s'obri una nova pàgina del navegador, si no de que també es pugi visualitzar en una finestra.
Merci.
Dodo ha escrit:Mototurisme ha escrit:Hola,
La veritat es que ho tenim una mica oblidat el tema i potser seria un bon moment per activar-ho.
El problema que ens trobem es que totes les dades que tenim guardades estan en un mapa de Google Maps i no sabem com poder-lo presentar al fòrum.
Potser algun de vosaltres ens ho podria dir?
No es tractaria només de posar el link per que s'obri una nova pàgina del navegador, si no de que també es pugi visualitzar en una finestra.
Merci.
Potser aniria bé fer-ho amb Wikiloc (crec) tal com es fa a les mensuals.O també es podria fer amb Google Eatrh i també diria amb Google Maps tal com es feia avans.
Ja i perdré una mica de temps veiam si m'en surto.
JordiPB ha escrit:Bones,
jo no es que hi entengui gaire, però si estigués actiu el BBCODE de html hauría de funcionar, no? En principi l'administrador hauria de poder-lo activar.
Mototurisme ha escrit:Holaaaa,
Moltes gràcies a tots. No se que he fet, pero en llegir els vostres comentaris m'hi he tornat a posar, i sembla que he trobat la forma de fer-ho...
No es aquest, per que sembla que era mes antic del que pensava el mapa que tenim, i l'haurem de refer una miqueta....
![]()
JordiPB ha escrit:
Si vols podriem anar recopilant les dades de posició per usuaris interessats, ja diràs com i on vols les dades de localització.
Salut!!!
Trencaferro ha escrit:Em podeu dir com es fa per posar la direcció correcta? Perquè jo punxo la meva, i em surt (chillis bar restaurante y tapas)...
Trencaferro ha escrit:Em podeu dir com es fa per posar la direcció correcta? Perquè jo punxo la meva, i em surt (chillis bar restaurante y tapas)...
Mototurisme ha escrit:
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants