La Kdd De Jaca 2010 Vista Desde Fora.

KDD Jaca

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Re: La Kdd De Jaca 2010 Vista Desde Fora.

Entrada Autor: Danielot » dl. oct. 18, 2010 9:22 pm

Hola!!

Vaja rebombori, i quina expectació.

De fet ja m’esperava alguna reacció alterada. Inclús que algú provés de ridiculitzar-me dient que sóc molt exagerat, o que peco de prudent o que millor que vagi en cotxe a buscar bolets.

Després de 22 anys viatjant en moto, ni soc un exagerat, i molt menys, en tots els casos soc el més prudent....

A ningú li agrada que li diguin que s’ha equivocat, ( a mi tampoc) tot i que intento aprendre dels errors comesos, i que en un principi m’ha costat admetre-ho.

Primer de tot.

El post no ha estat escrit en calent, tal com apunten alguns companys, de fet jo ja havia dinat i ja m’havia llevat de la migdiada.

Està escrit pensant molt bé el que vull dir, tot i que algun cop em costa expressar-ho a través de les línies.

Segon.

Sento molt que no sigui el que més agrada llegir desprès d’organitzar una kdd com aquesta.

Però al meu entendre era importantíssim dir-ho ahir mateix, perquè sabia que tots els interessats veurien el meu post.

Tercer.

En cap moment la intenció d’aquest escrit és la de culpar a l’organització, només vull que sigui un cop d’atenció a la consciencia col•lectiva.

Ja se sap que malgrat anar en grup no es pot generalitzar ja que cada individu és responsable dels seus actes.

Aixo ho sabem els que anem en moto i estimem el món de les dues rodes.

No proporcionem gratuïtament la critica als que ens veuen des de fora, ja tenim prou enemics.

De vegades en guanyem a pols el malnom de “moteros infernales”


Salut!!!
Rodar en moto es lo meu

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: La Kdd De Jaca 2010 Vista Desde Fora.

Entrada Autor: Randy-650 » dl. oct. 18, 2010 10:35 pm

[quote user="Danielot" post="142719"]

No proporcionem gratuïtament la critica als que ens veuen des de fora, ja tenim prou enemics.

[/quote]

Doncs perquè ho has posat en un fil obert? Al final hem decidit posar-ho en un fil que sols ho puguin llegir els enregistrats.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: La Kdd De Jaca 2010 Vista Desde Fora.

Entrada Autor: Kpeps » dl. oct. 18, 2010 11:31 pm

Danielot,dius que : '' només vull que sigui un cop d’atenció a la consciencia col•lectiva '' sincerament tinc la meva consciencia ben tranquila i nomes em faltava llegirte ara com donant lliçons,no et conec de res pero noi,es massa.
no dic que quan et vas trobar el xicot de cara no s'et fotesin per corbata com ens hagues pasat a tots aixo esta clar,pero jo et dire una cosa que em sembla de las sortidas,cadascu va al seu pas perque?donç perque a vegades hi han trams que vas sol i aixo es significatiu que hi ha qui corre, pues potser si que hi ha qui va poc a poc anar fent,donç tambe pero tu creus que 50-60-70 o mes motos poden anar en fila india per una carretera,jo crec que no es convenient,pero be, ho sento pero el teu fil no em va agradar al primer moment i ara encara menys,jo l'hagues borrat al moment i aixo segur que tambe molestaria a mes d'un pero be, aixo son els foros.
massa audiencia per lo be que ens o vem pasar :roll: :roll: :roll: :roll: encara que suposso que tu tens la teva rao i amb aixo no mi posso.
Imatge

Avatar de l’usuari
Mckuin
Presentats
Entrades: 67
Membre des de: dc. març 25, 2009 6:12 pm
Ubicació: LA BISBAL D'EMPORDA

Re: La Kdd De Jaca 2010 Vista Desde Fora.

Entrada Autor: Mckuin » dt. oct. 19, 2010 11:17 pm

Be companys, m'ha costat decidir-me a respondre però finalment ho tinc que fer
per com està anant tot aquest tema, sembla una guerra contra una persona.

Crec desde el meu punt de vista i veig molt clar rotundament que en Danielot no
ha volgut acussar a ningú en concret i menys als organitzadors de Mototurisme
que ho fan fantàstic, ell ha explicat el que li va passar i ens dona a entendre una
reflexió del que avegades passa al anar en moto, es a dir un cop d'atenció.
Ja m'agraderia veure alguns que han contestat atacant que dirien si fos a ells que
els hi passa això.

Danielot veig correcte el que has escrit, inclòs el dia que ho has fet.

Salutacions a tots.
MCKUIN-Vstrom650

Respon

Torna a “2010”