Agrupament Del Valles Per La KDD

KDD a Teruel

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Agrupament Del Valles Per La KDD

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. set. 08, 2009 10:02 pm

[quote user="prony" post="89471"]Hola a tothom,

Malauradament el mateix divendres al migdia tinc un casament per la qual cosa intentaré venir a dir-vos adéu a l'àrea de Bellaterra i potser fins i tot us acompanyaria uns quilòmetres.

Amb les ganes que tenia d'apuntar-m'hi!!!! Però ja se sap, quan se't casa una neboda hi has d'assistir.

Si no ens veiem, bona ruta, molt de compte i passeu-ho be.

Salutacions,

Jordi "Prony"[/quote]

No et deixis el mocador blanc... :D

Avatar de l’usuari
Siset
Presentats
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: Agrupament Del Valles Per La KDD

Entrada Autor: Siset » dt. set. 08, 2009 10:47 pm

[quote user="Xurrumeka" post="89676"][quote user="Siset" post="89675"]I tant Xurrumeca...

Digueu-me d'on sortiu i l'hora i allá seré.
Surto de la Torreta.[/quote]

doncs si et sembla podem quedar a la rotonda del Ciutat, som que sortim de Bellaterra a les 8 en punt, què et sembla de quedar a 1/4 de 8 i així anem amb temps de sobres?[/quote]

Per mi perfecte i l'hora també. Quedem així.
Fins divendres

Avatar de l’usuari
Xurrumeku
Presentats
Entrades: 334
Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: Agrupament Del Valles Per La KDD

Entrada Autor: Xurrumeku » dt. set. 08, 2009 10:53 pm

[quote user="Xurrumeka" post="89676"][quote user="Siset" post="89675"]I tant Xurrumeca...

Digueu-me d'on sortiu i l'hora i allá seré.
Surto de la Torreta.[/quote]

doncs si et sembla podem quedar a la rotonda del Ciutat, com que sortim de Bellaterra a les 8 en punt, què et sembla de quedar a 1/4 de 8 i així anem amb temps de sobres?[/quote]
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Agrupament Del Valles Per La KDD

Entrada Autor: Jordi » dc. set. 09, 2009 1:59 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="89729"][quote user="prony" post="89471"]Hola a tothom,

Malauradament el mateix divendres al migdia tinc un casament per la qual cosa intentaré venir a dir-vos adéu a l'àrea de Bellaterra i potser fins i tot us acompanyaria uns quilòmetres.

Amb les ganes que tenia d'apuntar-m'hi!!!! Però ja se sap, quan se't casa una neboda hi has d'assistir.

Si no ens veiem, bona ruta, molt de compte i passeu-ho be.

Salutacions,

Jordi "Prony"[/quote]

No et deixis el mocador blanc... :D[/quote]

Doncs finalment l'esdeveniment comença a les 12 i, essent el que ha d'acompanyar la núvia a l'altar l'hauré d'anar-la a cercar ben d'horeta a casa seva, oi??

Tot i això se'm acut una idea. A veure si algú de vosaltres em dona la seva opinió:

Suposant que "desaparegués" prop de les cinc, quarts de sis del restaurant i a quarts de set sortís de Terrassa en direcció Terol, quantes hores de viatge podria haver-hi anant per la via mes ràpida?? Ho considereu molt agosarat?? Tot això comptant, es clar, que encara estès a temps d'apuntar-m'hi.

Us sembla una possibilitat plausible?? O be una burrada??

Digueu-me alguna cosa, plis.

Jordi "Prony"
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 09, 2009 2:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: Agrupament Del Valles Per La KDD

Entrada Autor: ARBE » dc. set. 09, 2009 2:38 pm

Anant per la via més ràpida i aburrida, no tens problema, perfectament assumible, això si, t'aconsello que et marquis una hora de sortida i compleixla amb rigor.
tingues en compte que tindràs 4-5 hores de trajecte pel davant, i sobretot modera molt la beguda, que la tirada és llarga, si no hi estàs acostumat et fatigarà. Jo ho faria, sens dubte ! RUTA

i posats a aconsellar, monta-t'ho per sortir del restaurant amb la moto, aquelles hores tontes que no se sap que fer mentres s'esperen els nuvis i tal, que algu t'acompanyi a buscar la moto, et canvies allà i alehop ! cap a Terol, així ja deixaràs clar a la familia que ets un cas perdut, irreversible... :lol:
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 09, 2009 2:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-----------

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Agrupament Del Valles Per La KDD

Entrada Autor: Jordi » dc. set. 09, 2009 3:50 pm

[quote user="ARBE" post="89806"]t'aconsello que et marquis una hora de sortida i compleix-la amb rigor.
modera molt la beguda, munta-t'ho per sortir del restaurant amb la moto, [/quote]

Suposo que si els vaig "preparant" serà millor. Pel que fa la beguda, soc abstemi total, ca problema. El restaurant està a deu minutets de casa, si ja deixo la maleta feta i tot llest, des del restaurant fins que arranqui la moto poden passar vint-i-cinc o trenta minuts. El principal problema es que segur que s'estaran un munt de temps fent-se les fotos amb cara de enamorats i no puc evitar quedar-me fins les postres i marxar pitant. Suposo que seran mes aviat cinc que quatre hores de camí atès que vaig dins els límits de velocitat.
Hi soc a temps per apuntar-m'hi??? Em faria falta una habitació individual i no soparia el divendres. Aquesta tarda m'ho rumio i al vespre ho decideixo i us ho dic (sempre i quant hi fos a temps)

Merci

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Re: Agrupament Del Valles Per La KDD

Entrada Autor: Coes » dc. set. 09, 2009 4:08 pm

[quote user="prony" post="89801"][quote user="Alucinamaripili" post="89729"][quote user="prony" post="89471"]Hola a tothom,

Malauradament el mateix divendres al migdia tinc un casament per la qual cosa intentaré venir a dir-vos adéu a l'àrea de Bellaterra i potser fins i tot us acompanyaria uns quilòmetres.

Amb les ganes que tenia d'apuntar-m'hi!!!! Però ja se sap, quan se't casa una neboda hi has d'assistir.

Si no ens veiem, bona ruta, molt de compte i passeu-ho be.

Salutacions,

Jordi "Prony"[/quote]

No et deixis el mocador blanc... :D[/quote]

Doncs finalment l'esdeveniment comença a les 12 i, essent el que ha d'acompanyar la núvia a l'altar l'hauré d'anar-la a cercar ben d'horeta a casa seva, oi??

Tot i això se'm acut una idea. A veure si algú de vosaltres em dona la seva opinió:

Suposant que "desaparegués" prop de les cinc, quarts de sis del restaurant i a quarts de set sortís de Terrassa en direcció Terol, quantes hores de viatge podria haver-hi anant per la via mes ràpida?? Ho considereu molt agosarat?? Tot això comptant, es clar, que encara estès a temps d'apuntar-m'hi.

Us sembla una possibilitat plausible?? O be una burrada??

Digueu-me alguna cosa, plis.

Jordi "Prony"[/quote]
tens 448 kms segons google maps anant via sagunto, done 4 h. 12 mins, en quan a apuntatar-ti no se si i estas a temps, en tot cas dependra de si poden fer-hi alguna cosa els organitzadors, Carles & Co., pro complicadet

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: Agrupament Del Valles Per La KDD

Entrada Autor: ARBE » dc. set. 09, 2009 7:17 pm

mmm...

retornan a l'origen del fil, l'agrupament per sortir del vallès,

jo vindria però tinc una mena d'aversió a les autopistes, ja ho sabeu, i va in crescendo...

Estic pensant fer l'anada a Reus per no-autopista, primer pensava pujar a Manresa, i baixar amb el "sector girosona", però no vé de pas precissament, i estar allà per sortir a les 7.20 fa mal, i més havent de desfer el camí...

Potser faci una convocatoria alternativa per sortir en ruta "no-autopista", sense ànims de sabotejar la vostra convocatoria i pregant que no us sàpiga greu, ok ? obro periode de reflexió [ . . . ]
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 09, 2009 7:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-----------

Avatar de l’usuari
Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Re: Agrupament Del Valles Per La KDD

Entrada Autor: Coes » dc. set. 09, 2009 7:54 pm

[quote user="ARBE" post="89855"]mmm...

retornan a l'origen del fil, l'agrupament per sortir del vallès,

jo vindria però tinc una mena d'aversió a les autopistes, ja ho sabeu, i va in crescendo...

Estic pensant fer l'anada a Reus per no-autopista, primer pensava pujar a Manresa, i baixar amb el "sector girosona", però no vé de pas precissament, i estar allà per sortir a les 7.20 fa mal, i més havent de desfer el camí...

Potser faci una convocatoria alternativa per sortir en ruta "no-autopista", sense ànims de sabotejar la vostra convocatoria i pregant que no us sàpiga greu, ok ? obro periode de reflexió [ . . . ][/quote]
:lol:

Arbe cap problema jo ja he cobrat
:ban

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Agrupament Del Valles Per La KDD

Entrada Autor: Albert » dj. set. 10, 2009 12:35 am

Holaaaa,

[quote user="prony" post="89801"][quote user="Alucinamaripili" post="89729"][quote user="prony" post="89471"]Hola a tothom,

Malauradament el mateix divendres al migdia tinc un casament per la qual cosa intentaré venir a dir-vos adéu a l'àrea de Bellaterra i potser fins i tot us acompanyaria uns quilòmetres.

Amb les ganes que tenia d'apuntar-m'hi!!!! Però ja se sap, quan se't casa una neboda hi has d'assistir.

Si no ens veiem, bona ruta, molt de compte i passeu-ho be.

Salutacions,

Jordi "Prony"[/quote]

No et deixis el mocador blanc... :D[/quote]

Doncs finalment l'esdeveniment comença a les 12 i, essent el que ha d'acompanyar la núvia a l'altar l'hauré d'anar-la a cercar ben d'horeta a casa seva, oi??

Tot i això se'm acut una idea. A veure si algú de vosaltres em dona la seva opinió:

Suposant que "desaparegués" prop de les cinc, quarts de sis del restaurant i a quarts de set sortís de Terrassa en direcció Terol, quantes hores de viatge podria haver-hi anant per la via mes ràpida?? Ho considereu molt agosarat?? Tot això comptant, es clar, que encara estès a temps d'apuntar-m'hi.

Us sembla una possibilitat plausible?? O be una burrada??

Digueu-me alguna cosa, plis.

Jordi "Prony"[/quote]

Ostres Jordi!! Fins ara que no he vist el teu interès per la KDD!!!! I he mirat per casualitat, ho hauries d’haver posat en el fil principal d’inscripcions, que segur que ens el mirem un o altre, però aquí no esperava trobar-hi res mes que el aneu quedant per baixar a Reus.

Es just del tot però t’envio un privat.


:???: :???: :???:
Sort,

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Agrupament Del Valles Per La KDD

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. set. 10, 2009 8:42 am

Vinga Jordi que això ho tens xupat.... a veure si pots venir. :Saltant :Saltant :sheep :sheep

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: Agrupament Del Valles Per La KDD

Entrada Autor: Storm » dj. set. 10, 2009 4:54 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="89932"]Vinga Jordi que això ho tens xupat.... a veure si pots venir. :Saltant :Saltant :sheep :sheep[/quote]

+1

A veure si ens veiem!!!
Però no et seria més pràctic sortir dissabte i quedar al lloc del dinar a Albarracín?
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 10, 2009 4:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Agrupament Del Valles Per La KDD

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. set. 10, 2009 5:03 pm

En Jordi no es vol perdre el "marro" de la nit :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Agrupament Del Valles Per La KDD

Entrada Autor: Jordi » dj. set. 10, 2009 6:26 pm

Anem a pams:

Sortir dissabte i trobar-nos a Albarracin?? Ostres!!! Em perdria tota la ruta del dissabte matí!!!

Marro de la nit?? L'únic marro que he pogut veure es el del cafè. I em sembla recordar que per "aquell entonses" el Churchill i el DeGaulle encara jugaven amb el "blandi blub" a pàrvuls.

La meva idea era fer nit a mig camí i presentar-me el mateix dissabte entre quarts de nou i les nou, mentre esmorzàveu.

He estat en contacte amb l'Albert, al qual vull agrair els seus esforços i intents, però sembla que finalment no hi ha hotel disponible a Terol. Es una llàstima però mes val que no me la jugui venint pel meu compte i no trobar llit.

Passeu-ho molt be, compte amb la carretera i, desprès de posar-me un pitet, ja veuré les fotos. Pel que fa la propera espero que cap dels 19 nebots que em queden per casar coincideixin amb la data.

Adéu,

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Agrupament Del Valles Per La KDD

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. set. 10, 2009 11:33 pm

Hosti Jordi, et trobarem a faltar.... :kiss

Per cert, ens hem apuntat a la baixada per carretera de l'amic Arbe. :D

Respon

Torna a “2009”