Ja Sa Acabat

KDD a Teruel

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: Panotxa » dl. set. 14, 2009 9:45 am

Booooooon dia mototuristes!

Tres dies a recordar, és molt difícil, diria més, molt difícil organitzar una trobada de motos en que tot vagi tant rodat.

Es increïble, no hi ha un moment de pausa, et trobes dins una espiral que t’agafa i no et deixa anar, els dies és fan curts i estaries rodant, rodant i rodant infinitament.

Gracies per la feina als administradors i gracies a tots vosaltres per ser com sou, hem de cuidar als administradors, que no es cremin...que estiguin contents, que això per a tots nosaltres és un “Txollo”

Salut!

;)

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: Sagal » dl. set. 14, 2009 10:24 am

Jo voldria comentar tant sols, que tornan de Juneda darrera d'en James Bond, em va agradar molt perquè varem pujar a un ritme molt tranquil i vaig poder gaudir de veure que cada vegada la seva roda marcaba mes gran a la banda esquerra les cordes del pneumatic. SORT QUE ANAVA A POC A POC. Fins i tot la meva dona va dir que a Sort no vindré pas, aquest en Bond va parat. :kiss
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 14, 2009 10:24 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: Ra-mon » dl. set. 14, 2009 11:18 am

Fantàstic, excel·lent, sensacional, extraordinari, magnífic, meravellós, genial, divertit, únic, singular, infreqüent, insuperable, ...

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: Pasqual » dl. set. 14, 2009 11:54 am

Com diu en Pantoxa és un TXOLLO tenir els administradors que tenim. No sé com eren les altres KDD però en aquesta hem fet el que m'agrada: ANAR EN MOTO i desprès tenir bon rotllet amb la gent. Tot controlat, però prou laxa per poderanar a la velocitat que cadascú vol (demano disculpes per algun avançament, però m'agrada fer de cruiller per poder tornar a avançar.. :lol: ) i temps per fer la migdiada a la gespa davant el cementiri (20 minuts antoilogics!). Només un punt negre: la caiguda d'en Josep i la Montse. Sort que no va ser res greu. En resum uns bons dies amb carretres, temps i companyia ideals. Gràcies a qui ho feu posible.

Ah! caldrà revissar unes pans que anaven davant i enlentien una mica la marxa. Sobretot al tram del Santuari de la Mare de Deu de la Bauma :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: ARBE » dl. set. 14, 2009 5:11 pm

bueno , bueno,

no foteu tanta coba als capos que tot tan perfecte no va ser:

al salmó li faltava sal, no s'agafava RAC105 enlloc i com a mínim a una ampolla el vi estava una mica picat,

es pot perdonar, però un altre cop que s'emerin més !

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
-----------

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: JoanF » dl. set. 14, 2009 5:57 pm

Quina ràbia em fot, no poder dir res de la VKDD. Però el que tots vosaltres dieu dels l'organitzadors, i dels companys que hi varen ser, ja en deixen satisfet. Un altre anys serà.
VISCA MOTOTURISME.
:kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: Jordi » dl. set. 14, 2009 6:00 pm

Deu ni do lo be que us ho heu passat!!! Quina enveja que tinc (això si, enveja sana). Ara que ja heu tronat podeu respondre'm a una qüestió: "¿Existe Teruel?" o es una llegenda urbana?

Fins un altra

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: ARBE » dl. set. 14, 2009 6:25 pm

[quote user="prony" post="90193"]

"¿Existe Teruel?" o es una llegenda urbana?

[/quote]

mmm.... doncs no és fàcil de respondre, amic meu,

Veuràs què passa, segons qui ho recordarà clarament que va estar a Terol, d'altres però diran que els hi sembla que si, però que no n'estan segurs, que una nebulosa vela el seu record, i d'altres probablement ho neguin tot.... Jo deueixo que el coeficient d'existebilitat de Terol és proporcional al nº de gintonics amb un factor corrector que va en funció de la manca d'hores de son, mira com anava segons qui que a la plaça del torico no veia el torico !



p.d. la imatge del teu avatar si no m'equivoco és un instrument de vol, un horitzó articial d'ocell dels gordos... No ?
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 14, 2009 6:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-----------

Avatar de l’usuari
Feisser
Presentats
Entrades: 898
Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: Feisser » dl. set. 14, 2009 8:02 pm

[quote user="Espia" post="90173"]Com diu en Pantoxa és un TXOLLO tenir els administradors que tenim. No sé com eren les altres KDD però en aquesta hem fet el que m'agrada: ANAR EN MOTO i desprès tenir bon rotllet amb la gent. Tot controlat, però prou laxa per poderanar a la velocitat que cadascú vol (demano disculpes per algun avançament, però m'agrada fer de cruiller per poder tornar a avançar.. :lol: ) i temps per fer la migdiada a la gespa davant el cementiri (20 minuts antoilogics!). Només un punt negre: la caiguda d'en Josep i la Montse. Sort que no va ser res greu. En resum uns bons dies amb carretres, temps i companyia ideals. Gràcies a qui ho feu posible.

Ah! caldrà revissar unes pans que anaven davant i enlentien una mica la marxa. Sobretot al tram del Santuari de la Mare de Deu de la Bauma :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote] +1
Ara que en conecto, veig que tothom s'ho a passat tan bé com jo, coincideixo amb el amic Espia menys amb la migdiada :enfadat

Avatar de l’usuari
Lujoisla
Presentats
Entrades: 1018
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: Lujoisla » dl. set. 14, 2009 8:15 pm

bueno nosotros ya estamos en bielsa despues de una KDD cojonuda
para continua con las vacaciones, mañana vamos a gavarnie a pasar el dia viendo paisaje
si nos deja el tiempo
Luis & Mª Carmen


ImatgeImatge




SOCIO DE AMM Nº 15.258

Avatar de l’usuari
Tommy
Presentats
Entrades: 324
Membre des de: dl. juny 22, 2009 10:28 am
Ubicació: Mediterrani

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: Tommy » dl. set. 14, 2009 8:28 pm

Hola companys-es !
La KDD ja és un record molt agradable, mai hauria pensat que una trobada de motos es puges viure tan intensament.
Vaig conèixer a molts de vosaltres que encara no coneixia (tots cojonuts) , també vaig fer una mica de cultura, en vaig assabentar de la historia dels Amants de Teruel (que “monos”) i vaig aprendre una mica de geografia , ja se on es Teruel, jo pensava que no existia. . . .
L’ organització es mereix un excel•lent con” felicitació especial del Jurat” (vaja currada us heu fotut)
També volia comentar que varem tenir molta sort, primer amb els temps que va fer i desprès amb l’incident del Josep i Sra. que afortunadament no es van fer res,(per cert, a L’Espia últimament sempre li toca guàrdia)
Des de aquí li envio el meu condol a Randy i els seus .
Us desitjo salut a tots i fins la propera
Saludos
Tommy

Avatar de l’usuari
Electra
Presentats
Entrades: 550
Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: Electra » dl. set. 14, 2009 8:40 pm

;) CREC QUE EM QUEDO CURTA FELICITANT A L'ORGANITZACIÓ I A TOTA LA GENT QUE VA GAUDIR D'UNS TRES DIES MAGNÍFICS A LES TERRES DE TEROL :mrgreen:

MOLTES MOLTES GRÀCIES ALS ADMINISTRADORS PER LA GRAN FEINA D'AQUETS DIES :box

SÓU ELS MILLORS!!! :cerv

Avatar de l’usuari
Xavi-Gs
Presentats
Entrades: 662
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
Ubicació: Almenar

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: Xavi-Gs » dl. set. 14, 2009 8:56 pm

Bonesss!!!!

Ja poca cosa es pot dir mes, felicitar als "Capos" per la bona feina, i dir, que ja estem esperan la VI KDD!!!!!!
Hi ha tres classes d'homes, els que saben comptar i els que no. Homer Simpson

Imatge

Avatar de l’usuari
Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: Angeleta » dl. set. 14, 2009 10:07 pm

Em sumo a tot el que s'ha dit (no cal repetir-se, no trobeu?)

A veure... quan falta per la propera KDD? Un any??? :eyes :crys :crys :crys

Mareta: la Mar és un encant!
Arbe: no faré cap comentari sobre els gintònics...
Coes: i per què carai has anat al metge? Per fer-li enveja, pobre home?
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Avatar de l’usuari
Super_coco
Presentats
Entrades: 383
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 4:14 pm
Ubicació: l'Aldea (Tarragona)

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: Super_coco » dl. set. 14, 2009 10:31 pm

Com diu l'Angeleta poca cosa queda més per dir.

Moltes gracies a tothom per cer com sou :ksss :ksss :ksss :ksss :ksss :ksss :ksss :ksss Ens veiem a en la propera ;)
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi Ponsa
Presentats
Entrades: 292
Membre des de: dl. set. 29, 2008 10:48 am
Ubicació: Vic - Osona

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: Jordi Ponsa » dt. set. 15, 2009 12:13 am

Els Gintonics no sé si eren bons... però les Habanes 7 amb cocacola eren de Pu.. Ma..

La KDD FANTÀSTICA..... sols lamento que falti un any per la propera...


Gràcies a tots (o quasi tots,je,je).

Salut i Kms.

Respon

Torna a “2009”