Inscripcions a la KDD

KDD Vielha

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
maktub
Presentats
Entrades: 199
Membre des de: dl. juny 25, 2007 4:36 pm
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: maktub » dt. set. 09, 2008 9:22 am

Hola!!! Quants de dies sense escriure per aqui!! Fins i tot veig que hi ha qui veu "ç's" on no n'hi ha :lol:

Passava a donar conformitat als menús apuntats a la primera plana. Está tot perfecte! Quins organitzadors més eficients!!!!(i que pilota que sóc...)

Fins dissabte,

V'sss
:96:

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. set. 09, 2008 9:49 am

maktub ha escrit:Hola!!! Quants de dies sense escriure per aqui!! Fins i tot veig que hi ha qui veu "ç's" on no n'hi ha :lol:

Passava a donar conformitat als menús apuntats a la primera plana. Está tot perfecte! Quins organitzadors més eficients!!!!(i que pilota que sóc...)

Fins dissabte,

V'sss
:96:
És un país molt complexe, el nostre 8)
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. set. 09, 2008 10:14 am

maktub ha escrit:Hola!!! Quants de dies sense escriure per aqui!! Fins i tot veig que hi ha qui veu "ç's" on no n'hi ha :lol:
Maktub, els moderadors podem corregir TOT el que no els agrada o s'ha equivocat, i així ho han fet :wink:
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. set. 09, 2008 10:30 am

James_Bond ha escrit:
maktub ha escrit:Hola!!! Quants de dies sense escriure per aqui!! Fins i tot veig que hi ha qui veu "ç's" on no n'hi ha :lol:
Maktub, els moderadors podem corregir TOT el que no els agrada o s'ha equivocat, i així ho han fet :wink:
I els normal, també podem corregir algunes coses, com per exemple els nostres propis post.

A sota surt: modificat per darrera vegada ...... modificat XXX vegades
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
maktub
Presentats
Entrades: 199
Membre des de: dl. juny 25, 2007 4:36 pm
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: maktub » dt. set. 09, 2008 11:20 am

Si això de poder-ho modificar/editar ja ho sé que es pot fer i que després ho posa a sota del post modificat... excepte en aquest "subapartat"del foro que pel que he llegit va millor que no poguem editar els post per si els moderadors i organitzadors volen repassar les inscripcions........i és totalment comprensible, no vegis tu quin cacao maravillao organitzaríem si tots els inscrits anéssim canviant els menús i talles de samarreta un cop postejats...jejeje :lol:

Una abraçada i gràcies per les aclaracions Mr.Bond i Sr.Kel ;)

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. set. 09, 2008 11:41 am

Per cert, maktub, com va la BMW? T'han pogut mirar els tirons que feia el motor-cadena? :shock:

Fins dissabte. :!:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
maktub
Presentats
Entrades: 199
Membre des de: dl. juny 25, 2007 4:36 pm
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: maktub » dt. set. 09, 2008 11:58 am

Randy-650 ha escrit:Per cert, maktub, com va la BMW? T'han pogut mirar els tirons que feia el motor-cadena? :shock:

Fins dissabte. :!:
Hola Randy!!

Com estas!?Com va la Bandy!?

La Marienkäfer cada día millor. Ja li he fet 7.000 Kms i el cert és que va fantàstica.

Els tirons els continua fent, pero son de molta menys intensitat, en curves ja gairebé no ho noto mai (de fet l'altre dia que la vaig portar per apretar una brida li van fer una reprogramació i ara encara va més fina). M'han dit que els "tirons" son deguts a la configuració que porta la moto "de fàbrica" per poder pasar els controls d'emisions de gas...A algunes Vstrom(la millor moto del món, després de la meva es clar... ;)) també sé que els hi ha passat. Quan la porti a la revisió dels 10.000 Kms els diré que la "reprogramin" altre cop, pero intentant que sense contaminar gaire més, pugui tenir menys estirades d'aquestes.

Aiiiinnnnnsss.....Quina emoció!!! Ja tinc ganes de que sigui dissabte per veure-us a tots!!

Abraçades!

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. set. 09, 2008 12:10 pm

Doncs bona noticia, maktub! :D

Me n'alegro que sols sigui una petita tonteria dels enginyers. :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. set. 09, 2008 12:42 pm

James_Bond ha escrit:
maktub ha escrit:Hola!!! Quants de dies sense escriure per aqui!! Fins i tot veig que hi ha qui veu "ç's" on no n'hi ha :lol:
Maktub, els moderadors poden corregir TOT el que no els agrada o s'ha equivocat, i així ho han fet :wink:
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dt. set. 09, 2008 9:31 pm

kel ha escrit:
James_Bond ha escrit:
maktub ha escrit:Hola!!! Quants de dies sense escriure per aqui!! Fins i tot veig que hi ha qui veu "ç's" on no n'hi ha :lol:
Maktub, els moderadors podem corregir TOT el que no els agrada o s'ha equivocat, i així ho han fet :wink:
I els normal, també podem corregir algunes coses, com per exemple els nostres propis post.

A sota surt: modificat per darrera vegada ...... modificat XXX vegades
També podem corregir altres coses, com per exemple si hi va A o L o · o L o I o E o N o A o C o I o Ó......
hi també corregir les Ç .


8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dv. set. 12, 2008 1:30 pm

Be espero que ens veiem demà.De totes maneres haureu de restar una moto perque tindré que pujar en cotxe.Desde dimecres vaig amb el braç amb "cabestrillo".Esperaba estar a punt per dissabte però avui el metge m´ha dit que fins dimecres res.Que hi farem a joderse.Ara mateix estic amb molta mala llet i enveja sana,però us acompanyaré i pasaré el dia amb vosaltres sobre 4 rodes :wall :(
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Avatar de l’usuari
J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: J-C » ds. set. 13, 2008 12:34 am

que us vagi tot molt be i disfruteu ,a veure si per la proxima estic arreglat i puc anar . :crys
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Respon

Torna a “2008”