Incidencies i comentaris

KDD Vielha

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2028
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Incidencies i comentaris

Entrada Autor: Mototurisme » ds. ago. 30, 2008 10:46 am

Hola a tothom,

Obrim aquest nou fil en aquest apartat per evitar que hi hagi un excés de comentaris i preguntes en l’apartat de “Inscripcions a la KDD”, que ens dificulta el poder seleccionar els missatges, que posteriorment hem de traslladar a les llistes, entre d’altres que, per interessants que siguin, no els hem de tractar directament.

Espero ho entengueu, gràcies.


:wink:
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » ds. ago. 30, 2008 11:07 am

Holaaa,

He d’estrenar aquest apartat amb un aclariment:

Us hem demanat els noms complerts de tots en privat per que l’Hotel ens ho demana i no voldríem que es fes públic. En principi m’han dit que no caldrà que els hi anticipem el número del DNI, per això no l’hem demanat, però que si fes falta algun ja ens ho dirien.

També us hem demanat el numero de telèfon de contacte per si arribeu tard a l’hora de la sortida, per si es perd algú per el camí, o per algun aclariment que calgués, doncs sempre es millor resoldre qualsevol incidència parlant directament que no pas per missatges privats.
Es cert que ja en tinc uns quants d’altres sortides, però com sempre els demano per el mateix motiu no sempre els conservo, i a mes, podríeu haver canviat de numero.

Aquestes dades son independents del pagament, amb això vull dir que quan abans les tinguem menys control hem d’anar portant, amb el que faciliteu la feina de qui se’n encarrega.

Gràcies.
Albert l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 30, 2008 11:16 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Sort,

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » ds. ago. 30, 2008 11:14 am

Holaaaa,

HABITACIO INDIVIDUAL O DOBLE

Tots el que us heu apuntat sols (1PAX) us col·loquem en habitació individual, excepte els que ja heu dit que compartiu habitació i amb qui la compartiu.

Mai de la vida se’m acudiria ajuntar-vos a dos de vosaltres a dormir en una habitació si no m’ho demaneu vosaltres!!! Per sort desconec les vostres costums a l’hora de dormir!!!

Gràcies.


:wink: :wink: :wink:
Sort,

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » ds. ago. 30, 2008 11:23 am

Holaaaaaa,

INGRES SENSE IDENTIFICAR

Divendres 29 d'agost algú de vosaltres va fer un ingrés en efectiu de 113,00 € al compte. O l’empleat de la finestreta del Banc no va posar les vostres dades, o... no li vàreu donar cap dada per posar!!!

En principi només hi ha dues persones que podien haver-ho fet, però us pregaria que aneu amb cura amb això.


Gràcies.

SOLUCIONAT, HA APAREGUT EL NOM, HO SENTO
Sort,

Avatar de l’usuari
Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dg. ago. 31, 2008 2:21 pm

ei Albert!!!

transferència feta

apa, salut!!!
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2028
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Mototurisme » dt. set. 02, 2008 8:07 pm

A la primera pagina del apartat d’incripcions hem penjat les llistes d’inscrits amb totes les

dades que tenim de les vostres inscripcions, tambe hi ha els menus que heu escollit.



AGRAIRIEM QUE HO COMPROVESSIU I ENS HO COMUNIQUEU SI HI HA ALGUNA COSA MALAMENT.


Punxeu AQUI per anar-hi directament.

Gràcies
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2028
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Mototurisme » dj. set. 04, 2008 11:10 am

Si us plau, comproveu les llistes d’inscrits i de menús actualitzades que hi ha a la primera pagina del fil d’inscripcions.

No voldríem que algú hagués de menjar-se allò que no li agrada, dormir amb qui no correspon, quedar-se una samarreta que no li entra, o pagar doble!!!



Punxeu AQUI per anar-hi directament.

Gràcies
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dj. set. 04, 2008 4:31 pm

Bè, ingrès realitzat.

De fet no entro nomès per dir això, ja que confio amb el "savoir fair" del Sr Mototurisme, m'he fixat que el numero de compte esta a nom de dos, Jordi i Albert, i com que això és la secciò de comentaris... Sou parella de fet anireu a viure junts? pliqueu, pliqueu :lol: :lol: :lol:

S'hauria de traslladar aquest tema a la secciò de Marro? :wink:

Bè no dic res mès que esteu enfeinats.

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dj. set. 04, 2008 5:26 pm

Vendetta ha escrit:m'he fixat que el numero de compte esta a nom de dos, Jordi i Albert,
Uiisssss... "me librao"... :wink: :wink: :wink: :wink:

Tranki, que està tot controlat! De moment ja tenim demanada equipació nova, i tot gràcies a la vostra col.laboració desinterassada. :twisted: :twisted:

Merci,

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dj. set. 04, 2008 5:55 pm

carles ha escrit:
Vendetta ha escrit:m'he fixat que el numero de compte esta a nom de dos, Jordi i Albert,
Uiisssss... "me librao"... :wink: :wink: :wink: :wink:

Tranki, que està tot controlat! De moment ja tenim demanada equipació nova, i tot gràcies a la vostra col.laboració desinterassada. :twisted: :twisted:

Merci,

Fins aviat!
Vaja, vaja com que ets tu.. jo tenia el dilema, "Carlos Alberto", bè si feu això cap problema, l'unic que ens hi convidessiu a dinar cada cap de setmana els 60 i pico que estem apuntats a casa vostra per aprofitar la nostra equipaciò, ja portariem alguna cosa, però vosaltres hi haurieu de fregar els plats, això per ara si arribès el cas ja se m'aniria ocurrint alguna cosa mès. :wink: :wink:

Espero que escolliu bè les equipacions!!

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dj. set. 04, 2008 9:07 pm

Ingrés de Sacot, Curbaril i siono1000 fet.

Ja falta poc. :D
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dv. set. 12, 2008 1:35 pm

Nois,

Què us asembla si poseu uns telèfons de contacte ?

Ho dic per si hi ha cap incidència saber amb qui contactar, de l'organització.

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2028
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Mototurisme » dv. set. 12, 2008 8:16 pm

Hola, soc l'Albert

A tots us vaig enviar el meu nº del mobil en el misatge en el que us deiem el numero de compte i l'import.

Pero t'el torno a enviar.

Fins dema
Mototurisme Catalunya

Respon

Torna a “2008”