Us ho heu passat bé a la kdd de Viella

KDD Vielha

Moderadors: Airald, Kinder

Us ho heu passat bé a la kdd de Viella 2008

Si, molt
27
82%
Psé, podria haver estat millor
6
18%
 
Vots totals: 33

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Us ho heu passat bé a la kdd de Viella

Entrada Autor: Randy-650 » dl. set. 15, 2008 11:37 am

Bé, ara que tothom és a casa ja, ens agradaria saber si us ho heu passat bé, i quines coses heu trovat a faltar. :wink:

Sempre va bé saber les opinions de la gent per futures kdd's.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Josep973
Presentats
Entrades: 2131
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Preixens-Lleida

Entrada Autor: Josep973 » dl. set. 15, 2008 11:41 am

tota una maravella de organitzacio , companyerisme i amb ganes de repetir
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. set. 15, 2008 11:43 am

Holaaaa,

Doncs jo també he votat. Encara que nomes sigui per trencar l'estadistica.


:twisted: :twisted: :twisted:
Sort,

Avatar de l’usuari
Carme973
Presentats
Entrades: 156
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 4:08 pm
Ubicació: Agramunt- Lleida

Entrada Autor: Carme973 » dl. set. 15, 2008 11:43 am

Jo m'ho vaig passar molt be :D :D , l'unic que vaig trobar a faltar va ser per la nit una sala gran on poguessim anar tots i es pogues fumar, per que la sala de fumadors era criminal...


:!: :!:

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. set. 15, 2008 11:45 am

Si us plau, els que votin l'opció del "psé, podria haver estat millor" que especifiquin una mica.

Si es pot millorar, HO HEM DE FER ENTRE TOTS. :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. set. 15, 2008 11:47 am

Carme973 ha escrit:Jo m'ho vaig passar molt be :D :D , l'unic que vaig trobar a faltar va ser per la nit una sala gran on poguessim anar tots i es pogues fumar, per que la sala de fumadors era criminal...


:!: :!:
A l'arribar a casa em vaig treure la roba, la vaig ensumar i pffffffffffff!!!!! :?

Amb la nova llei de no poder fumar en espais públics és un tema de molt dificil sol.lució. Pensa que en cap hotel es pot fumar, i tots tenen la sala de fumadors, i la de Viella encara, que era grossa.....

:!:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dl. set. 15, 2008 11:50 am

jo ja ho vaig dir ahir...........

senyors organitzadors.................un 10 ABSOLUT!!!!!!!!!!

gràcies per fer-nos xalar tant!!!!!!!!
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. set. 15, 2008 11:59 am

Holaaaaa,
Carme973 ha escrit:Jo m'ho vaig passar molt be :D :D , l'unic que vaig trobar a faltar va ser per la nit una sala gran on poguessim anar tots i es pogues fumar, per que la sala de fumadors era criminal...


:!: :!:
Això t’ho puc explicar jo Carme, perquè tens tota la raó.

L’hotel ens va oferir una sala a on podíem anar-hi tots desprès de sopar per fer-hi el sorteig, però ells tanquen el bar a partir de les 12, normalment.
Varem arribar a un acord amb l’hotel que vaig pensar que era millor. Quan el menjador exterior quedes buit de clients ens deixarien fumar al nostre, de forma que la sobretaula i el sorteig el podríem fer amb les copes de cava per beure i poden fumar tranquil•lament, i a partir de les 12 aniríem tots els que volguéssim al centre de Vielha a fer una copa i seguir la conya.

Però hi van haver dos contratemps.

-Unes taules que tenien que començar a sopar a les 9 no ho van poder fer fins passades les 10, que es l’hora que tanquen el menjador, amb el que no varen acabar fins poc abans que nosaltres: ja no valia la pena, dons a les 12, en teoria, teníem que deixar el menjador.

-Va ploure força: amb el que ja no ens van quedar ganes a ningú de sortir de l’Hotel.

Efectivament la sala de fumadors la tenen molt poc ventilada i no era lloc per anar-hi tots plegats.

Ho sento.
Sort,

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. set. 15, 2008 12:02 pm

Holaaaaaa,
Randy-650 ha escrit:Si us plau, els que votin l'opció del "psé, podria haver estat millor" que especifiquin una mica.

Si es pot millorar, HO HEM DE FER ENTRE TOTS. :wink:

Que no ho has vist que sigut jo!!!! M'hauria agradat seure en una cadira i veure-les venir!!!

Però no es pot dir misa i repicar campanes a l'hora!!!


:oops: 8) :oops:
Sort,

Avatar de l’usuari
Rickyii
Presentats
Entrades: 176
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 12:30 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Rickyii » dl. set. 15, 2008 12:04 pm

Per mi tot força bé.

Tot i que si li he de buscar algúna cosa diria que potser haviem d'haver mogut la kdd anual una mica a nivell de mitjans de comunicació. No per res, però som una associació a nivell de Catalunya, que porta de gent de tot Catalunya i 63 persones en moto per Vielha (per exemple) no es veu cada dia. Potser alguna trucada a algún diari local i ens podria servir per quan anem a les botigues o marques per demanar obsequis o atencions que sapiguin que realment existim i fem ressó.

Com veieu es un 'però' a nivell de a més a més, de la kdd en si per mi va estar molt bé, kilometres (que es el que volia) i sense calor (que també va anar bé, menys el moment de pluja).

Apa, Salut !!
Hola que tal? hola que tal...

Avatar de l’usuari
Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dl. set. 15, 2008 12:19 pm

Us felicito a tots els que heu organitzat i els que heu pogut anar a la KDD perquè veig que us ho heu passat d'allò més bé, com no podía haver estat d'altra manera. Quan hi ha bon material humà, les coses han de sortir bé per nassos.

Sens dubte, aquest cap de setmana ens ha servit a tots, els que no hem pogut anar i els que heu tingut la sort de poder anar-hi, per enfortir els llaços d'amistat que conformen aquesta gran família que es diu Mototurisme.
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dl. set. 15, 2008 12:30 pm

Bravo ha escrit:Us felicito a tots els que heu organitzat i els que heu pogut anar a la KDD perquè veig que us ho heu passat d'allò més bé, com no podía haver estat d'altra manera. Quan hi ha bon material humà, les coses han de sortir bé per nassos.

Sens dubte, aquest cap de setmana ens ha servit a tots, els que no hem pogut anar i els que heu tingut la sort de poder anar-hi, per enfortir els llaços d'amistat que conformen aquesta gran família que es diu Mototurisme.
Jo tal com diu en Bravo sense poder venir però estic segur que ha set collonut i que us mereixeu les gràcies tots els que feu possible aquestes KDD i sortides. Quina llastima de haber.hi pogut ser, però noi a tot arreu no

Vina arreveure sou collonuts, home
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dl. set. 15, 2008 1:35 pm

Jo he votat com l'Albert, més que tot per que sembli que això és una democràcia.

Seriosament, la trobada va ser molt bona, l'hotel correcte, el menjar un xic fluix, i els companys a l'alçada que toca .... pena que el temps ens impedís anar a prendre alguna copa .... clar que érem pocs els que portàvem, una cosa com cal .... un cotxe :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dl. set. 15, 2008 2:04 pm


Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dl. set. 15, 2008 2:10 pm

(No em deixa editar)

Prova que ens ho em passat fenomenal és que l'Helena quan
varem arribar a casa va entrar per primera vegada al fòrum
i em va renyar per moure'm mal endreçat (és a dir, sense avatar)
entre aquesta gent tan collonuda. Així que em va col.locar el
meu primer avatar. M'agrada!!! :wink:

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. set. 15, 2008 2:33 pm

Storm ha escrit:(No em deixa editar)

Prova que ens ho em passat fenomenal és que l'Helena quan
varem arribar a casa va entrar per primera vegada al fòrum
i em va renyar per moure'm mal endreçat (és a dir, sense avatar)
entre aquesta gent tan collonuda. Així que em va col.locar el
meu primer avatar. M'agrada!!! :wink:
Molt guapo, si senyor...els joves, a mi m'agradava molt el hippy. En Randy podria fer una enquesta, a veure quin li agrada més a la gent :D

Doncs jo ho vaig trobar tot de conya, és clar que no necessito gaire per estar de conya, o sigui que no serveixo de referència per a fer estadístiques...

Avatar de l’usuari
josepgts
Presentats
Entrades: 139
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
Ubicació: Rubi

Entrada Autor: josepgts » dl. set. 15, 2008 2:37 pm

sincerament, GENIAL!!! i això que conscient de les meves limitacions no vaig fer la ruta de diumenge, que sembla que va valer la pena.
Coses que es poden millorar per la seguent, pos per exemple que em cambieu al l'arbe per una noia per dormir, però clar llavors fem la quedada a l'hotel bellaterra, que descansat ja soc poca cosa, però després de km en moto encara faria el ridicul...

Ara en serio, hi han coses que ja es sap que seràn genials, com l'ambient, perqué amb la gent que hi ha per aqui sempre ho es, però les coses que poden fallar, com els menjars, l'hotel, fins i tot el temps (que no pintava gaire bé la setmana passada) han sigut de conya.

PD: ahhh, i molt bona l'excusa de la pluja per queixar-se de la juerga de la nit... si us adormieu tots, jo vaig ser dels ultims en anar a dormir (val, jo per por a dormir amb l'arbe).

Avatar de l’usuari
George
Presentats
Entrades: 120
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:51 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: George » dl. set. 15, 2008 4:24 pm

jo també he votat con l'Albert, i ho he fet abans de llegir en Kel, per dues raons:

1- L'estadística queda més maca
2- porta la contraria (esport nacional)

Ja en serio, ja he manifestat que tot m'ha semblat perfecte, coses millorables, és clar que sí, cada any per molt que s'esforcin els organitzadors, hi haurà coses millorables, però sempre secundaries i inclús discutibles, per exemple que és millor menjar en un restaurant/hotel més bó, o en un que et permeti xarrar, sortejar, riure i aplaudir en llibertat?, doncs això.

També haig de dir que el diumenge vaig tenir el road lider més guapo que he vist mai, i a més la ruta perfecta, fora conya PERFECTA. A mi em costa creure que la Lídia porti conduint moto el temps que diu que porta, :lol:

George

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. set. 15, 2008 5:24 pm

george ha escrit:
..............

També haig de dir que el diumenge vaig tenir el road lider més guapo que he vist mai, i a més la ruta perfecta, fora conya PERFECTA. A mi em costa creure que la Lídia porti conduint moto el temps que diu que porta, :lol:

George
La Lidia o la Laia (Maktub)? :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. set. 15, 2008 5:45 pm

És la millor guia... i va fineta, fineta :wink:

Et felicito, Laia.

Respon

Torna a “2008”