A Mida Que Aneu Arribant A Casa

KDD VIelha

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

A Mida Que Aneu Arribant A Casa

Entrada Autor: Jordi » dg. oct. 21, 2012 7:19 pm

Hola a tots,

Enceto aquest fil perquè potser soc dels primers en arribar a casa. Ja soc net i planxat, llest per embolicar per regal.
Hi ha un munt de coses estupendes per dir d'aquesta VIII Kdd i penso que cap cosa dolenta. Ens ha plogut i ens ha fet vent però tampoc ha estat un sacrifici extraordinari ni un esforç titànic, ben al contrari.
Ahir, mentre es feia el sorteig (Gràcies a tots els que hi han aportat material) m'adonava de la feinada que organitzar això comporta. Crec que els que s'han esforçat de valent mai seran prou recompensats. Darrera d'aquests tres dies hi ha una bona colla d'hores, de trucades, de quilòmetres, d'imprevistos, de planificació i, especialment, de bona fe. No crec que el Jordi i l'Albert siguin del tipus de gent que aniria a Botswana a matar elefants, mes aviat penso que son bona gent. Esteu d'acord?
Tot a anat com un rellotge, tret d'aquelles activitats en les quals el mal temps ens ha fet la guitza, però d'això ningú n'és culpable. Els restaurants escollits han estat molt ben triats i l'hotel també ha resultat còmode, net i acollidor.
I ja callo.
Tan sols afegir una paraula als dos termes que ahir es es esmentar durant la taula rodona, que foren "Respecte" i "Sentit comú". La paraula que faltava es "CONFIANÇA", amb majúscules. Aquest parell "del sud" de Catalunya (I no parlo de política) son uns paios amb els quals pots anar amb els ulls clucs perquè saps que si et deixes acompanyar per ells, l'èxit es garantit. Moltes gràcies companys.
I ara ja callo d'una vegada.

Jordi "Prony"
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 21, 2012 7:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Emil
Presentats
Entrades: 220
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 10:35 pm
Ubicació: manresa

Re: A Mida Que Aneu Arribant A Casa

Entrada Autor: Emil » dg. oct. 21, 2012 7:50 pm

hola companys,ja hem arribat a casa,sons i estalvis,
HA ESTAT UNA BONA ESCAPADA,
una vegada més gracies als organizatdors, que s én corrat molt, i la companyia molt agradable´
FINS LA PROPERA I QUE ESTIGI MES SEC, ;)

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: A Mida Que Aneu Arribant A Casa

Entrada Autor: Jesus » dg. oct. 21, 2012 8:00 pm

Un altre que ja arribat a casa després d'haver compartit un cap de setmanana per enmarcat tot i les condicions climatològiques que ens han acompanayt.

Moltes gràcies als organitzadors per muntar-ho tot amb tant de carinyo ... sou COLLONUTS !!! :cerv i també a l'Eva per deixar-me la moto ... :ksss ... encara que fins que no he tocat asfalt sec per Vallfogona no he començat a retrobar sensacions ... poc a poc aniré recobrant la confiança ... ;)

Fins aviat companys ... una abraçada a tots i ens veim a la propera sortida !!!

Salut !!!
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Itaca
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
Ubicació: l'empordanet

Re: A Mida Que Aneu Arribant A Casa

Entrada Autor: Itaca » dg. oct. 21, 2012 8:01 pm

Com que en Prony ja gairebé ho ha explicat tot, només em cal donar les gràcies als organitzadors, el temps no ha acompanyat, però per les prespectives encara ha anat prou bé. I com que m'he quedat sense veure el "Salt" i els "Ulls", ja tinc excusa per tornar-hi.

Aquesta vegada després de dinar ho teniem prou a prop, hem arribat sense pluja i ja tinc la moto esbandida, que bona falta li feia.

Fins la propera (que espero que no sigui tan espaiada com aquesta)!!! :cerv :cerv
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI
Imatge

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: A Mida Que Aneu Arribant A Casa

Entrada Autor: ErnesTDM » dg. oct. 21, 2012 8:06 pm

Bona tarda a tothom.

Ja som a casa nets i polits. Aquesta ha sigut la nostra primera KDD, i estem segurs que no serà l'última. Gràcies a en Jordi i l'Albert i demés col·lboradors per la feina extraordinària que han fet.

ENS VEIEM A L'EMPORDÀ! :D
ErnesTDM l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 21, 2012 8:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Digamjordi
Presentats
Entrades: 884
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Ubicació: Barcelona

Re: A Mida Que Aneu Arribant A Casa

Entrada Autor: Digamjordi » dg. oct. 21, 2012 8:06 pm

Ja a casa....sense rodes pero a casa....
Digamjordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 21, 2012 8:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Compartir la carretera

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: A Mida Que Aneu Arribant A Casa

Entrada Autor: PEPI600 » dg. oct. 21, 2012 8:06 pm

Bona tarda o vespre

Un altre que ja fa una bona estona que està a casa, ja l´hi he passat la manguera a la moto, la dutxa a la Pepi i la roba a la rentadora. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Moltes gracies als ORGANITZADORS per aquesta gran KDD, m´ho he passat de conya i moltes gracies als companys de rutes, sopars, dinars i tertulies, sou tots de 10.

Ens veiem a la propera sortida.
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Re: A Mida Que Aneu Arribant A Casa

Entrada Autor: Sharky » dg. oct. 21, 2012 8:08 pm

Nosaltres també a casa....

Gràcies per tot.

Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Avatar de l’usuari
Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Re: A Mida Que Aneu Arribant A Casa

Entrada Autor: Laiona » dg. oct. 21, 2012 8:12 pm

A caseta i sencera! Aquesta ha estat la meva primera KDD amb els anys que fa que vinc i la veritat ha estat genial com m'esperava. Felicitats als organitzadors, que feu molt bona feina. I gràcies a tots per la companyia i el bon humor. Sempre ho dic i ho repeteixo, sou una canya tots! Dóna gust compartir un cap de setmana amb vosaltres.

Fins a la propera sortida!! (que ja en tinc ganes!!)


Salut!!!!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: A Mida Que Aneu Arribant A Casa

Entrada Autor: Geroni » dg. oct. 21, 2012 8:15 pm

Pues nosaltres ja fa estona que em arribat;sobre la una de mitgdia.Amb molta pena,no em pogut anar al dinar de despedida de la KDD,pero l' obligació es lo primer. :(
Que dir d' aquesta trobada....uffffffffffff,de collons,l' hotel,els menjars,l' organització,tot perfecte com ja era d' esperar d'aquests monstres (que no de lletjos :twisted: ) que son l' Albert i el Jordi,sempre desvetllant.se perque tot surti rodó.
Ja feia un temps que per causes diverses no podia sortir amb els companys de Mototurisme i l' Elvira encara mès.
Encara que no em pogut pujar a Vielha en moto ens ha fet molta ilus.sió tornar a trobar.nos amb un munt de amics i de coneixer uns quants de nous.
No mes us puc dir una cosa: l' any que vè,ja ens podeu a tornar apuntar.
:castell :castell :castell
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Jacks
Presentats
Entrades: 562
Membre des de: dc. maig 21, 2008 12:35 am
Ubicació: La Bisbal d' Emporda

Re: A Mida Que Aneu Arribant A Casa

Entrada Autor: Jacks » dg. oct. 21, 2012 8:27 pm

;) :cool: :cool: Bones un mes ca arribat a caseta ja net i pulit dunar les gracies aquets magnifits organitsados per la feina .
exsetuan el tems tot lo demes magnifig i com no una salutacio aquesta gran familia
que feia una mique de tems que no beia

Avatar de l’usuari
Ricard_biker
Presentats
Entrades: 428
Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
Ubicació: Viladecans

Re: A Mida Que Aneu Arribant A Casa

Entrada Autor: Ricard_biker » dg. oct. 21, 2012 8:32 pm

Un altre que ja està per casa...

Com a uns quants..., aquesta ha estat la meva primera KDD de MotoTurisme...

I com no podia ser d'altre manera, ha estat al nivell de totes les mensuals a les que he anat..., de 10...!!!

Moltes gràcies als organitzadors i col.laboradores per fer d'aquestes trobades un aplec de germanor....

Per a mi, ha estat un cap de setmana genial. :razz:

Una salutació a tots i totes...
Ricard_biker l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 21, 2012 8:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: A Mida Que Aneu Arribant A Casa

Entrada Autor: Steelman » dg. oct. 21, 2012 8:39 pm

Sota un intens xafec ....de llamps,trons, aigua,vent..i reus amb carrers amb molta aigua...
Ja som arribats ;)

Moltes gracies a tots per fer d´aquesta KDD una GRAN KDD
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Guixmo
Presentats
Entrades: 398
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
Ubicació: Osona

Re: A Mida Que Aneu Arribant A Casa

Entrada Autor: Guixmo » dg. oct. 21, 2012 9:18 pm

des de les 5 a caseta, una trob ada geneial, felicitats !!

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: A Mida Que Aneu Arribant A Casa

Entrada Autor: Eva » dg. oct. 21, 2012 9:31 pm

Malgrat no he pogut gaudir de la totalitat de la KDD, voldría agraïr a n´en Jordi ,la Natàlia i al Albert el gran treball que han fet en aquesta KDD.

I no vull pas dir només de organitzar-la, sinó també el control adsolut que exerceixen en tots els aspectes.

En cap moment cap integrant s´ha sentit apartat del grup, s´han deixat escoltar TOTES les opinions que es varen volen comunicar a la taula rodona, els organitzadors han sapigut controlar en tot momebnt els comentaris i moderar habilment tots els temes exposats i si han tingut algún dubte, ja ens faran saber el que opinan vía fórum.

El que ens han comuncat i es MOLT IMPORTANT és que aquest fórum s´escolta a TOTHOM i TOTHOM pot opinar del que volgui mentre hi hagi respecte entre TOTS els membres del fórum.

Personalment crec que es tasca de TOTS, però absolutament de TOTS fer d´aquest forum un lloc de referencia per LA MOTO I EL TURISME.

Hem de tirar endevant i no es només tasca dels Administradors, crec que TOTS i en plan positiu hi hem d´aportar el nostre grà de sorra.
Per petit que sigui, però en bé de Mototurisme crec que s´han fer crítiques i aportacions molt positives i sabem les directrius i cap on s´ha d´anar.

Jo crec que entre TOTS/TOTES podem ajudar d´una manera molt positiva i no només deixant la tasca als Administradors.

Segur que entre tots podrem aconseguir moltes coses , jo n´estic convençuda.

Darrerament he parlat amb bastanta gent que no formen part de Mototurisme, però que ens segueixen per els contiguts interessant que hi han, per les cròniques, per el tema de la mecànica..... per els continguts en general.
De veritat, que ens tenen com un referent.

Jo crec que en plan constructiu les reunions serveixen per deixar els punts clars i sapiguer une mica cap on va Mototurisme.
Amb la taula rodona, ens varen explicar temes interns que ens varen interessar a tots.

Tenir Administradors així és tot un luxe i crec que tots estem molt és que agraïts, però tal i com ens varen recalcar.... TOTS som Mototurisme.
Tots tenim una tasca, per petita que sigui, però hi es.

Som-hi ????

Fins aviat.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 21, 2012 9:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: A Mida Que Aneu Arribant A Casa

Entrada Autor: Cristina » dg. oct. 21, 2012 9:38 pm

.
Bones!!!

Una altra instal.lada al sofa.

Gràcies a tots!!! ;)

Han estat tres dies genials … la pluja, quina pluja? :eyes

No recordo haver fet tants km i ports de montanya amb pluja i carreteres molles…els PR3 un 10 :lol: :lol:

PD: a l'hora de dinar se'ns ha girat feina, ara toca preparar les visites culturals :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Re: A Mida Que Aneu Arribant A Casa

Entrada Autor: Laiona » dg. oct. 21, 2012 9:46 pm

[quote user="Cristina_tgn" post="216082"].
Bones!!!

Una altra instal.lada al sofa.

Gràcies a tots!!! ;)

Han estat tres dies genials … la pluja, quina pluja? :eyes

No recordo haver fet tants km i ports de montanya amb pluja i carreteres molles…els PR3 un 10 :lol: :lol:

PD: a l'hora de dinar se'ns ha girat feina, ara toca preparar les visites culturals :mrgreen:[/quote]


Jo ja m'arremango per posar-me a la feina, i sobretot amb els "poders" que se'ns han concedit :cerv :b9
Laiona l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 21, 2012 9:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: A Mida Que Aneu Arribant A Casa

Entrada Autor: Vini » dg. oct. 21, 2012 9:48 pm

Nosaltres també a casa....

Gràcies per tot.

Salut.

Fins una propera ocasiò.Aquesta,molt bè.
.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: A Mida Que Aneu Arribant A Casa

Entrada Autor: 650X » dg. oct. 21, 2012 10:37 pm

Agrair a TOTS els qui heu fet possible aquesta KDD i especialment als Administradors per posar-nos amb safata un cap de setmana tan fantàstic.

No hi ha peròs ni queixes tot ha anat de cine.

Salut!

Avatar de l’usuari
Nuria Vs
Presentats
Entrades: 1142
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Re: A Mida Que Aneu Arribant A Casa

Entrada Autor: Nuria Vs » dg. oct. 21, 2012 10:54 pm

Uf, quin cap de setmana, ni la pluja ho ha espatllat.

M'ho he passat de conya.
Moltes gràcies a tots els que us ho heu "currat" i al companys amb qui he compatit aquest inoblidable cap de setmana. Sou fantàstics :cerv

Que dur que serà demà tornar a treballar :roll:

Fins ben aviat ;)
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

Respon

Torna a “2012”