Agraïment als col.laboradors a la KDD

KDD VIelha

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Agraïment Als Col.laboradors A La KDD

Entrada Autor: Jordi » dt. oct. 23, 2012 9:16 pm

[quote user="Steelman" post="216267"]Ja estan arreglats els espais en blanc..........[/quote]Gràcies per tenir en consideració la meva proposta. :ksss

Jordi "Prony"

No se si es el lloc mes adient per demanar-ho però..........es poden variar les emoticones? Posar-ne mes per escollir. Per exemple, quan un està d'acord, que es vegi una emoticona que aixeca el dit polse.
ImatgeImatgeImatgeImatge
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 23, 2012 9:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Agraïment Als Col.laboradors A La KDD

Entrada Autor: Albert » dt. oct. 23, 2012 9:45 pm

Holaaa,

[quote user="Ramon" post="216285"]

Cap problema doncs, vosaltres maneu i decidiu que s'hi posa i on es posa, només faltaria !
Hi ha una dita que diu que «qui paga mana» :cool:

Per cert, si l'any que ve hi ha 10 empreses que donen regalets per la KDD, com us ho fareu ?
Com i on es colocaran els anuncis ?
No convertirem el primer «fòrum de motos en català» en una pàgina d'anunciants ?[/quote]


Moltes gràcies Ramon per l’interès que demostres pel nostre fòrum. La veritat es que a mi tampoc m’agrada especialment la presencia de publicitat, però entenem que d’alguna forma hem de compensar a les empreses que han volgut col•laborar amb la nostra KDD.

M’agradaria que en lloc de mostrar-te molest per la nostra decisió intentessis fer-nos veure una forma millor per aconseguir-ho.

Gràcies.


:| :|
Sort,

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Agraïment Als Col.laboradors A La KDD

Entrada Autor: Eva » dt. oct. 23, 2012 10:01 pm

En el moment que varem arribar a la KDD s´ens va fe entrega d´una bossa de benvinguda amb diferents detalls a l´interior, i després del sopar i mentre veiem una video amb FOTOS DE TOTS ELS MOTOTURISTES, varen sortejar un munt de regals i puc afirmar que ABSOLUTAMENT TOTS els asistents a la KDD varem tenir un regal en el sorteig.

Aixó es una gran esforç per part dels Administradors i de veritat és que es d´agraïr.

A mi per exemple em va tocar un KIT repara punxades....

Sort que entre Ernest TDM i en Montsec em varen explicar com funciona, ara al menys puc dir en propietat, que malgrat puc reventar i porto un kit per reparar la roda.... continuaré trucant al RACC :mrgreen: :mrgreen:

Reitiro, moltes gràcies per els regals, molt bona feina .

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Agraïment Als Col.laboradors A La KDD

Entrada Autor: Ra-mon » dt. oct. 23, 2012 10:10 pm

[quote user="Albert" post="216340"]Holaaa,

[quote user="Ramon" post="216285"]

Cap problema doncs, vosaltres maneu i decidiu que s'hi posa i on es posa, només faltaria !
Hi ha una dita que diu que «qui paga mana» :cool:

Per cert, si l'any que ve hi ha 10 empreses que donen regalets per la KDD, com us ho fareu ?
Com i on es colocaran els anuncis ?
No convertirem el primer «fòrum de motos en català» en una pàgina d'anunciants ?[/quote]


Moltes gràcies Ramon per l’interès que demostres pel nostre fòrum. La veritat es que a mi tampoc m’agrada especialment la presencia de publicitat, però entenem que d’alguna forma hem de compensar a les empreses que han volgut col•laborar amb la nostra KDD.

M’agradaria que en lloc de mostrar-te molest per la nostra decisió intentessis fer-nos veure una forma millor per aconseguir-ho.

Gràcies.


:| :|[/quote]

Es tracta de l'equilibri.

Suposo que hi pot haver una «entesa» entre la «presència obligada» que han de tenir els anunciants al fòrum i la «molèstia mínima» que hem de patir els usuaris habituals.

No sé, suposo que hi ha moltes maneres, abans he enviat un email a l'Steelman amb vàries possibles opcions que jo veig (segur que ni han moltes més).

No ho he volgut escriure directament aquí per evitar que se'm tirin més al damunt ...... :tremolant

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Agraïment Als Col.laboradors A La KDD

Entrada Autor: Siono1000 » dt. oct. 23, 2012 10:33 pm

Que Ramon...fent amics ??? :D :D :razz:

No et prenguis la vida massa seriosament, no en sortiràs viu. - Elbert Hubbard.
Siono1000 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 23, 2012 10:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Agraïment als col.laboradors a la KDD

Entrada Autor: Albert » dt. oct. 23, 2012 10:57 pm

Bona nit,

Molt be Ramon. No et sembla que si primer comences per les idees en positiu que desprès has acabat enviant per mail... tothom ho hauria vist amb millors ulls que no pas la crítica pura per la que has començat?

Realment et sembla desequilibrat i et molesta que hi hagin 4 links mes aviat petits a la pàgina del Fòrum i al Portal? Vols dir que no has exagerat una mica?

No ho se Ramon, la veritat es que sembla que estiguis molest amb el mon sencer. Em sap greu.
Sort,

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Agraïment Als Col.laboradors A La KDD

Entrada Autor: Jordi » dc. oct. 24, 2012 3:06 pm

Tinc una idea!!!!! (Ja anava essent hora).
Que us sembla la meva proposta:

En el cas que les empreses col.laboradores vagin incrementant-se, es podria fer que anessin passant en línia per una part de la plana. Segur que no m'explico gens be però us poso un exemple: La cinta carbassa amb notícies que va corrent a la part inferior de la pantalla del canal 324.

Us sembla una bona idea?? Potser la trobeu digna de tractar-la.

I el tema de les emoticones?? Podríem utilitzar-ne de noves, encara que fos per canviar una mica.

I, per acabar, mil gràcies a les empreses que em van regalar el kit de repara punxades, les tovalloletes per netejar el casc, els calendaris i boli de la Eva i una samarreta de color verd que em fa semblar mes prim.

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Agraïment Als Col.laboradors A La KDD

Entrada Autor: CMB » dc. oct. 24, 2012 3:20 pm

Jordi,

potser millor fer una animació gif o flash de les empreses col·laboradores. Més que no pas una tira que es vagi desplaçant, no?

Jo també m'adhereixo a la demanda de més emoticones!

Gràcies

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Agraïment Als Col.laboradors A La KDD

Entrada Autor: Jesus » dc. oct. 24, 2012 4:10 pm

A mi m'agrada la proposta d'en Prony de fer un banner per ubicar als col·laboradors... i trobo molt encertat reconèixer la seva col·laboració.

Salut !!! ;)
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Agraïment Als Col.laboradors A La KDD

Entrada Autor: Jordi » dc. oct. 24, 2012 10:15 pm

[quote user="Jesus GS" post="216427"]A mi m'agrada la proposta d'en Prony de fer un banner per ubicar als col·laboradors... i trobo molt encertat reconèixer la seva col·laboració.Salut !!! ;)[/quote]Es diu banner? Doncs ara ja ho se. Potser fer alguna cosa amb moviment alentiria el poder consultar la pàgina des del mòbil??

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Agraïment Als Col.laboradors A La KDD

Entrada Autor: Jesus » dj. oct. 25, 2012 12:48 am

[quote user="Prony" post="216459"][quote user="Jesus GS" post="216427"]A mi m'agrada la proposta d'en Prony de fer un banner per ubicar als col·laboradors... i trobo molt encertat reconèixer la seva col·laboració.Salut !!! ;)[/quote]Es diu banner? Doncs ara ja ho se. Potser fer alguna cosa amb moviment alentiria el poder consultar la pàgina des del mòbil??[/quote]

Depen del que es fiqui, però es pot ficar en una resolució que no pesi molt !!! ;)
Gas a la burra!!!

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Re: Agraïment Als Col.laboradors A La KDD

Entrada Autor: Merce » dj. oct. 25, 2012 10:35 am

No se si es el lloc mes adient per demanar-ho però..........es poden variar les emoticones? Posar-ne mes per escollir. Per exemple, quan un està d'acord, que es vegi una emoticona que aixeca el dit polse.
ImatgeImatgeImatgeImatge
[/quote]



Jo també m'agradarien més emoticones... :lol: m'adhereixo a la demanda del Jordi "Prony". :sheep
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Agraïment als col.laboradors a la KDD

Entrada Autor: Steelman » dj. oct. 25, 2012 11:20 am

Va... ja hem parlat prou del tema ;)

Es un post per agraïr els que desinteresadament han col.laborat amb els presents de la KDD.

Ja estàn posats i aixi els hi agraïm.


Per suggerencies (emoticonos, .....) feu servir l´apartat corresponent de Millores, suggeriments i proves

Gràcies a tots per entrendre-ho, per estar contents i agraïts amb els col.laboradors, i per les suggerencies ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Agraïment Als Col.laboradors A La KDD

Entrada Autor: Vendetta » dj. oct. 25, 2012 3:51 pm

Uns milimitres mès a l'esquerra els logos? :twisted:

És bromaaa ara estan perfectes.

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Agraïment Als Col.laboradors A La KDD

Entrada Autor: Jordi » dj. oct. 25, 2012 9:57 pm

[quote user="Steelman" post="216512"]...........Per suggerencies (emoticonos, .....) feu servir l´apartat corresponent de Millores, suggeriments i proves[/quote]Disculpa'm, tens tota la raó.
Jordi "Prony"
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 25, 2012 9:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “2012”